quote:Op donderdag 7 september 2006 10:58 schreef devv05 het volgende:
Whehe ff terugmailen
quote:Beste,
> Wij zijn ook op de hoogte van dit prijsverschil.
> Daar het aantal Xbox Live gebruikers in de US veel hoger ligt, en er veel
> meer met Marketplace gedaan wordt (downloads etc.) is daar de mogelijkheid
> om de game goedkoper in de winkels te leggen.
Dus er zit genoeg winst in de Marketplace USA om een Amerikaanse consument zo'n 20 tot 30 euro uit te laten geven aan downloads om dit verschil te compenseren? Da's mooi, dan kunnen wij Europese gamers zeker verwachten dat al deze content voor ons allemaal gratis is waar de Amerikanen ervoor zullen moeten betalen, omdat dit verschil nu eenmaal niet meer gecompenseert hoeft te worden? Soort prepay-service, da's een prima idee.
> Dit is geen beslissing van Atari internationaal: maar van Atari US.
> De game ligt (waarschijnlijk nu al) in de winkels!
> Ik heb em al binnen en ik vind het (SERIEUS!) een van de beste games voor
> 360 en een Must Have!
Ik vond de demo ook prima, maar door die prachtige beslissing van Atari International laat ik deze waarschijnlijk maar even aan me voorbij gaan, tenzij het prijsverschil via Marketplace gelijkgetrokken zal worden.
Vriendelijke groet
Bart
En zichzelf, TDU is zeker 60 euro waard.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:21 schreef =HellFire= het volgende:
Haha, daar heb je Atari effe flink beet.
het gaat er niet om of die game de 60 euro waard is, maar het is een principe kwestie geworden nuquote:Op donderdag 7 september 2006 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En zichzelf, TDU is zeker 60 euro waard.
Principes ?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
het gaat er niet om of die game de 60 euro waard is, maar het is een principe kwestie geworden nu
Doordat 'ie bijna de helft kost in de USA is 'ie dat voor mij niet meer. Dit zijn van die rare capriolen die uitgehaald worden door publishers waardoor gamers zich genaaid voelen.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, mij zal 't een zorg zijn, ging altijd al uit van 60 euro.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:38 schreef twi het volgende:
[..]
Doordat 'ie bijna de helft kost in de USA is 'ie dat voor mij niet meer. Dit zijn van die rare capriolen die uitgehaald worden door publishers waardoor gamers zich genaaid voelen.
Daarom bestel ik m'n dvd's ook grotendeels in de US/Canada.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, mij zal 't een zorg zijn, ging altijd al uit van 60 euro.
Ga geen top-game laten liggen omdat ie in de US goedkoper is.
Dan kan ik ook voortaan DVDs, kleren e.d. laten liggen want die zijn ook goedkoper in de US
Hij is mooiquote:Op donderdag 7 september 2006 12:02 schreef Megalomaniac het volgende:
Lacious Cayne's Xbox - 9/4/2006
Well, I didn't get to game yesterday, but at least I am not sitting in a Microsoft repair shop... So that is something...
![]()
verkapte tvp
Nee, maar een paar Amerikaanse kennissen wel en die zijn erg tevreden over de gameplay. Het verhaal en voiceacting zijn bijzonder matig, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daarom bestel ik m'n dvd's ook grotendeels in de US/Canada.
En ik twijfel of ik Enchanted Arms er nog bij ga halen... wil hem wel hebben maar zit nog middenin N3, wil bij Oblivion nog alle achievements halen...
Iemand die hem al heeft gehaald toevallig?
Review op IGN was niet echt lovend, maar de Penny Arcade gozers vonden hem wel goed te pruimen. Niet vernieuwend maar een goede JRPG heb ik begrepen.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar een paar Amerikaanse kennissen wel en die zijn erg tevreden over de gameplay. Het verhaal en voiceacting zijn bijzonder matig, dat dan weer wel.
goed puntquote:Op donderdag 7 september 2006 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, mij zal 't een zorg zijn, ging altijd al uit van 60 euro.
Ga geen top-game laten liggen omdat ie in de US goedkoper is.
Dan kan ik ook voortaan DVDs, kleren e.d. laten liggen want die zijn ook goedkoper in de US
ik heb dat bericht ook een keer gehad op mijn blog..toen ie dus wel in de repairshop stondquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb dat bericht ook een keer gehad op mijn blog..toen ie dus wel in de repairshop stond
En daarom zit er dus geen auto-save in.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:29 schreef Heintje het volgende:
Ik mis een auto save in DR. Wel gaaf dat als je het spel half uitspeeld en dan op nieuw begint dat je dan niet weer bij level 1 begint maar door kan gaan waar je was. Daardoor wordt het steeds makkelijker.
Lekker in Barcelona...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Vet, in tegenstelling tot FIFA is EA's NHL serie meestal wel goed.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
Er is een demo voor NHL '07 online.
Gelukkig heb ik een hekel aan ijshockey. Het is gewoon een uitlaatklep voor kunstrijders met teveel testosteron die hun verwijfheid even willen laten varen.
Fight Night, Need 4 Speed en Burnout zijn anders nog steeds de enige demo's die op mijn 360 staanquote:Op donderdag 7 september 2006 15:38 schreef devv05 het volgende:
Oke, ik download 'm niet eens dan
EA en demo's, ongelovelijk...
Nerd galore valt wel mee. Hooguit wat van die devs. Maar dat hele nerdy is er tegenwoordig toch wel af hoor.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lekker in Barcelona...
Ik kijk wel uit naar de X06. Ik houd doorgaans helemaal niet van events (nerd galore, gelukkig is dit een persevenement) maar deze keer hoop ik op een stel leuke nieuwe exclusives.
waar kan je zo blog maken?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:02 schreef Megalomaniac het volgende:
Lacious Cayne's Xbox - 9/4/2006
Well, I didn't get to game yesterday, but at least I am not sitting in a Microsoft repair shop... So that is something...
![]()
verkapte tvp
ik wil ook naar barcelonaquote:Op donderdag 7 september 2006 16:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nerd galore valt wel mee. Hooguit wat van die devs. Maar dat hele nerdy is er tegenwoordig toch wel af hoor.
Ik zie mezelf trouwens ook niet echt als een nerd en iedereen die met me in het vliegtuig stapt is dat ook zeker niet. Hell, voorbeeldje: heel PU/Gamekings is mee, zijn niet bepaald nerds. Je kunt het dan wel niet met ze eens zijn, nerds zijn het niet echt.En een aantal dames gaan mee, nou je bent als bedrijf gek als je geen lieftallige assistentes in dienst neemt natuurlijk.
![]()
1 gast killen, zijn gun pakken, en gewoon keihard op iedereen knallen en blijven rennen, uiteindelijk was ik ook bijna dood maar ging goed.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:28 schreef devv05 het volgende:
Wat een tyfuszooi met Hitman, het is gewoon onmogelijk. Als je achter dat ding schuilt komen van alle kanten security aanlopen, 8 man in totaal. Onmogelijk zonder te herladen en tijdens het herladen maken ze je af, of ze gooien gewoon leuk een brandbom oid.
Iemand nog tips? Ik wil 'm uitspelen en niet zoals bij Condemned weer net-niet
Hooguit met een actie van (onafhankelijke) winkels.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Denk niet dat ik deze week nog de 360 ga halen
Misschien over 3 weken pas als ik weer mijn nieuwe loon heb
Maar nu zit ik te twijfelen want misschien wordt het eind dit jaar ofzo nog goedkoper
Of denken jullie van niet?
joh, stel je kunt 50 euro besparen door op een prijsverlaging te wachten, smeer die 50 euro eens uit over de (voorzichtige schatting) 3 jaar dat je plezier hebt van de xbox. dan bespaar je dus 1,50 euro of zo per maand.........quote:Op donderdag 7 september 2006 16:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Denk niet dat ik deze week nog de 360 ga halen
Misschien over 3 weken pas als ik weer mijn nieuwe loon heb
Maar nu zit ik te twijfelen want misschien wordt het eind dit jaar ofzo nog goedkoper
Of denken jullie van niet?
Op zo'n fiets kan je het natuurlijk ook zienquote:Op donderdag 7 september 2006 16:33 schreef bluebit het volgende:
[..]
joh, stel je kunt 50 euro besparen door op een prijsverlaging te wachten, smeer die 50 euro eens uit over de (voorzichtige schatting) 3 jaar dat je plezier hebt van de xbox. dan bespaar je dus 1,50 euro of zo per maand.........
wil je voor die 1,50 euro per maand wachten?
Ik probeer het nu met die priester als Human Shield maar het gaat fout bij het herladen van mn gun.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
1 gast killen, zijn gun pakken, en gewoon keihard op iedereen knallen en blijven rennen, uiteindelijk was ik ook bijna dood maar ging goed.
O, welk level zit je eigelijkquote:Op donderdag 7 september 2006 16:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik probeer het nu met die priester als Human Shield maar het gaat fout bij het herladen van mn gun.
Requiem, maar ik heb 'm uitgespeeld! Was wel erg nipt en zwaar moeilijk, maar ik weet nu het echte eindequote:Op donderdag 7 september 2006 16:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
O, welk level zit je eigelijk?
Heb het een half uurtje gespeeld en het is het zeker waard.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
de activities rulenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Saint's Row is toch wel buggy hoor
[afbeelding]
Tevens vind ik het irritant dat je elke keer respect moet verdienen om missies te doen, die activities zuigen namelijk een beetje.
Zeg huilie, doe die stink activities gewoon en geniet van het spel ja.... beetje foto's maken van bugs..... dat levenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, de activities zuigen, die van de chop shop is nog wel aardig omdat je de auto's op je HUD kan plaatsen en gewoon andere dingen kan doen. De hitman activities zijn niet te doen, die mensen zijn gewoonweg niet te vinden.
De hoerenactivities worden saai, net als die van het drugskoerieren. De enige die ik cool vond was die insurance activity. Maar dat heeft niets met de game te maken.
Verder zouden die activities gewoon extra moeten blijven, en niet verkapt verplicht omdat je respect nodig hebt. Ik wil gewoon missies doen en het verhaal volgen, nu krijg ik elke keer 'earn more respect'Dat zuigt.
Serieus.... heb geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 7 september 2006 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het was middenin zo'n stinkactivity en ik kon niet meer voor of achteruitHoe kan ik dat spel spelen als het helemaal vast loopt?
Ik heb enkel vastlopers in Xbox games gehad, ik zweer je. Cube, PS2, DS, GBA, alles, geen probleemquote:Op donderdag 7 september 2006 18:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus.... heb geen idee waar je het over hebtHeb 1 keer een vastloper gehad..... maar dat heb ik in elk spel wel eens gehad. Anders..... V&A Gijs
Ik heb op mn GC best vaak een vastloper gehad eigenlijk.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb enkel vastlopers in Xbox games gehad, ik zweer je. Cube, PS2, DS, GBA, alles, geen probleem
Maar goed, ik ben gewoon sjaggo vanwege die vastloper, ik was er bijnaEn mn router stinkt. Dus tja
Je bedoelt die missie als je dood bent eigenlijk?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:28 schreef devv05 het volgende:
Wat een tyfuszooi met Hitman, het is gewoon onmogelijk. Als je achter dat ding schuilt komen van alle kanten security aanlopen, 8 man in totaal. Onmogelijk zonder te herladen en tijdens het herladen maken ze je af, of ze gooien gewoon leuk een brandbom oid.
Iemand nog tips? Ik wil 'm uitspelen en niet zoals bij Condemned weer net-niet
ik was wel naar de x05, maar dat voelde toch niet echt aan als een groot feest/ Dat werd versterkt door het gegeven dat ik letterlijk tegenover de westergasfabriek woonquote:Op donderdag 7 september 2006 16:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Op uitnodiging only.Wordt wel mooi feestje. Kort maar krachtig.
Pheh! Een game is er toch om voor entertainment te zorgen? Wat is er nu leuk aan je blocking skills verhogen door constant met je schild omhoog te staan...quote:Op donderdag 7 september 2006 19:45 schreef wc-eend het volgende:
BMH... gewoon oefenen met dat vechten.. als je block skill hoog is dan stun je je vijanden meer dan jij wordt gestunned..
Voice acting valt wel mee en die laadtijden heb ik niet zo superveel last van.. ben ook een erg relaxte gamer
dan moet je leren slim spelen.. vijand haalt uit, ik block zijn aanval en sla zelf 3 keer terug.. simpel.. blocking gaat omhoog en vijanden worden vaker gestunned.. 1 op 1 gevechten zijn makkelijk.. meer mannetjes vechten wordt moeilijker.. dat geef ik toe..quote:Op donderdag 7 september 2006 19:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Pheh! Een game is er toch om voor entertainment te zorgen? Wat is er nu leuk aan je blocking skills verhogen door constant met je schild omhoog te staan...![]()
Sommige developers snappen niet dat meer features niet altijd beter is.
Het idiote aan Oblivion is dat als je 1 "fout" maakt je wel weer opnieuw kunt beginnen. En als je niet saved ben je gewoon genaaid.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:56 schreef wc-eend het volgende:
[..]
dan moet je leren slim spelen.. vijand haalt uit, ik block zijn aanval en sla zelf 3 keer terug.. simpel.. blocking gaat omhoog en vijanden worden vaker gestunned.. 1 op 1 gevechten zijn makkelijk.. meer mannetjes vechten wordt moeilijker.. dat geef ik toe..
Ik vind het gewoon niet leuk om een heel uur opnieuw te spelen door slecht gamedesign.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:06 schreef devv05 het volgende:
Pff, wat kan jij overdrijven zeg...
Je moet gewoon regelmatig saven als zelfs de autosave niet goed genoeg voor je is.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet leuk om een heel uur opnieuw te spelen door slecht gamedesign.
Ah, probleem opgelost.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:01 schreef BMH het volgende:
Het idiote aan Oblivion is dat als je 1 "fout" maakt je wel weer opnieuw kunt beginnen. En als je niet saved ben je gewoon genaaid.
Nee hoor, ik vind het ook een kutspel.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:08 schreef gijsje79 het volgende:
Volgens mij ben jij de enige die loopt te zeiken over Oblivion.![]()
Dat is juist het klote.. Je moet dus gaan saven voor iedere handeling die je wilt verrichten..quote:Op donderdag 7 september 2006 20:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je moet gewoon regelmatig saven als zelfs de autosave niet goed genoeg voor je is.
Same here. Ik wil deze game verdomd graag, maar niet voor een kunstmatig hoge prijs. Daarom komt deze game er bij mij niet in voor de volle prijs.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
het gaat er niet om of die game de 60 euro waard is, maar het is een principe kwestie geworden nu
Bij alles wordt diefstal is wordt je cursor rood.. zie je een paard, je loopt ernaar en je cursor wordt rood.. dan blijf je er met je poten vanaf.. want je weet dat je dan diefstal pleegt en iedereen achter je aan krijgt..quote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is juist het klote.. Je moet dus gaan saven voor iedere handeling die je wilt verrichten..
Ooh kijk een paard.. SNEL SAVEN!
OOh ik ga eens met die praten.. EERST SAVEN..
Het auto-save systeem en de basis van het spel werken elkaar tegen.. Je hebt een vrije wereld waar je veel in kunt doen.. Maar als je iets doet wat niet ok is (hoe de fuck je dat moet weten is mij nog een raadsel) dan ben je genaaid...
Je geeft een kind toch ook geen zandbak met landmijnen erin.. "Tjah, moest je daar maar niet lopen".
quote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Je geeft een kind toch ook geen zandbak met landmijnen erin.. "Tjah, moest je daar maar niet lopen".
Wat een hoop onzin zegquote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is juist het klote.. Je moet dus gaan saven voor iedere handeling die je wilt verrichten..
Het auto-save systeem en de basis van het spel werken elkaar tegen.. Je hebt een vrije wereld waar je veel in kunt doen.. Maar als je iets doet wat niet ok is (hoe de fuck je dat moet weten is mij nog een raadsel) dan ben je genaaid...
Iets meenemen wat je niet bezit is stelen. Of hebben ze dat nooit aan jou uitgelegd?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Was jij maar zo goed in zoeken naar plus-punten als dat je bent in het zoeken naar min-puntenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:27 schreef BMH het volgende:
Oh kijk een rood incoontje is fout... OK.. WHY THE FUCK vermoord een priester mij dan als ik op een paard ga zitten.
Het blijft idioot... Maar bedankt voor de info.
Ik zal morgen het spel wel weer oppakken en om de 5 minuten gaan saven..
Dat hoeft helemaal niet zolang je je normaal gedraagtquote:Op donderdag 7 september 2006 20:27 schreef BMH het volgende:
Oh kijk een rood incoontje is fout... OK.. WHY THE FUCK vermoord een priester mij dan als ik op een paard ga zitten.
Het blijft idioot... Maar bedankt voor de info.
Ik zal morgen het spel wel weer oppakken en om de 5 minuten gaan saven..
Nee, het kan een spel ook ruineren. Zie Splinter Cell: Chaos Theory. Om elk hoekje en na elk ventjes saven, en het werd gelijk een fuckin' makkelijke game.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Hadden ze maar een oblivion achtige savesyteem in Dead Rising gemaakt....
Als je van JRPG houd is dit waarchijnlijk best een toffe titel, maar ik vind het zelf niks om jezelf op een soort van schaakmat voor te bewegen wil je iemand meppen.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:00 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net even een review gelezen en ik denk dat ik Enchanted Arms wel ga halen. Het is toch de eerste JRPG op de 360, en daar heb ik nou eenmaal een zwak voor.
dan verkoop je die game toch gewoon in plaats van er hier over te komen zeikenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Tip : Als je op een paard wilt springen en je cursor is rood, dan steel je emquote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Japanse RPG.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:48 schreef Heintje het volgende:
Nou heb ik al redelijk wat ervaring als gamer, maar de afkorting JRPG is nieuw voor mij. Iemand toevallig zin om die uit te leggen?
Japanse Role Playing Gamequote:Op donderdag 7 september 2006 22:48 schreef Heintje het volgende:
Nou heb ik al redelijk wat ervaring als gamer, maar de afkorting JRPG is nieuw voor mij. Iemand toevallig zin om die uit te leggen?
Zullen we wedden dat het Wii nieuws is?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef devv05 het volgende:
SpannendWii is geen echte next-gen dus zal ongetwijfeld PS3/360 nieuws zijn.
De kans is 33%quote:Op donderdag 7 september 2006 22:52 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zullen we wedden dat het Wii nieuws is?
Prijs/launchdatum lijkt me geen major nieuws. Exclusive is ook niet echt groot nieuws voor Wii, aangezien de grote licensie games toch niet exclusief naar de Wii komen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Prijs, launchdatum, exclusieve spellen.
Wat voor nieuws zou er over de ps3 en 360 moeten zijn?
Wanneer leren kortzichtige mensen als jij nu eens dat de term "next-gen" verder gaat dan de graphics waar je op geilt?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef devv05 het volgende:
SpannendWii is geen echte next-gen dus zal ongetwijfeld PS3/360 nieuws zijn.
Jij hebt de Wii duidelijk niet hoog zitten. Voor mensen die het willen hebben is de prijs en launch wel degelijk major news. En exclusieve spellen ook.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Prijs/launchdatum lijkt me geen major nieuws. Exclusive is ook niet echt groot nieuws voor Wii, aangezien de grote licensie games toch niet exclusief naar de Wii komen.
Ik dacht eerder aan een exclusive voor de 360/PS3, hoop het eerste.
Waarom zou ik iets nieuws willen als hetgene wat er is me al perfect bevalt. Wii kan gewoon niet mee met de next-gen consoles en is een console voor erbij, een partyconsole. Niks mis mee verder hoor, maar het is geen echte concurrentie voor PS3/360. Geen idee waarom je je zo op je pikkie getrapt voelt.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Wanneer leren kortzichtige mensen als jij nu eens dat de term "next-gen" verder gaat dan de graphics waar je op geilt?
Met alles respect, ik ben dol op mijn 360 en de plaatjes die hij op mn hdtv tovert, maar echte innovatie komt met de hardware, niet de eye-candy. In dat opzicht is de Wii meer next-gen dan de 360 ooit zal zijn.
Nog iets, een console met meer rekenkracht dan de attaché koffer van Bill Gates is mooi, maar doe er aub iets baanbrekends mee...... Heb jij iets baanbrekends op de 360 gezien? Los van strakke visuals?
Xbox Live op de 360 is ook niks nieuws. Ze hebben de oude Live service uitgebreid met downloads, dit voegt wel wat toe, maar niet genoeg.
Dat was Resident Evil 5!! Zou het?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:12 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Toevallig kwam ik laatst op een site van een game, hier op stond alleen het logo en de tekst "2 days left", aangezien ik daar woensdag was, verwees die site dus duidelijk naar morgen...
Ik ben even vergeten welk spel het ook alweer was maar het was één van de overgebleven ps3 exclusives. Ik zal even op zoek gaan naar die site.
Mwah, het is niet zo mijn ding maar het is wel de ideale console voor erbij. Maar qua hardware doet Nintendo niet meer mee in de race. Next-gen is de volgende stap op hardware gebied en Nintendo zit dichter bij de current-gen dan bij next-gen wat dat betreft. Met next-gen wordt bijna altijd PS3 & 360 bedoelt.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij hebt de Wii duidelijk niet hoog zitten. Voor mensen die het willen hebben is de prijs en launch wel degelijk major news. En exclusieve spellen ook.
6000 mario spellen is idd geen major newsquote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij hebt de Wii duidelijk niet hoog zitten. Voor mensen die het willen hebben is de prijs en launch wel degelijk major news. En exclusieve spellen ook.
idd, mario [vul hier zelfstadig naamwoord] zijn idd klote spellenquote:
Je geeft je mening dat is goed.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:39 schreef Badabingea het volgende:
Wii vind ik persoonlijk meer de kleuter en kleine kinder spelletjesconcole. Net als de Gamecube.
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zal maar wijselijk mijn mond houden part 2
Begrijpend lezen kan je ook al niet.......quote:Op donderdag 7 september 2006 23:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets nieuws willen als hetgene wat er is me al perfect bevalt. Wii kan gewoon niet mee met de next-gen consoles en is een console voor erbij, een partyconsole. Niks mis mee verder hoor, maar het is geen echte concurrentie voor PS3/360. Geen idee waarom je je zo op je pikkie getrapt voelt.
Schijnen Nintendo mannetjes wel vaker last van te hebben, kunnen maar weinig kritiek verdragen. Want stel je voor dat je iets negatiefs zegt over Nintendo, foei.
bok dan op uit het 360 topic met je Weequote:
Ik ben niet zo narrow minded als jouw. Ik heb een 360 en koop straks ook een Wii. En ik ga zeker niet opbokken voor jou.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
bok dan op uit het 360 topic met je Wee
Ga je nu mario plaatjes postenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:46 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik ben niet zo narrow minded als jouw. Ik heb een 360 en koop straks ook een Wii.
Inhoudelijk staat er eigenlijk helemaal niks in deze post, geen idee wat je met bovenstaande wilt zeggen. En al helemaal niet waarom ik niet begrijpend kan lezen of kortzichtig ben.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:44 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen kan je ook al niet.......
Ik heb een PS2 en een 360. Ik heb 3 maanden een GC gehad, welke me tegenviel. Toen ging ie de deur uit......
Wanneer ik game, gebeurd dat op de 360. Owja, een normale XBOX staat hier ook nog.
Ik een fanboy? Nee. Jij kortzichtig? (hiermee bevestigd) Ja.
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Ow.. En het nieuws van 12:01AM is geen 360 nieuws.. Het gaat namelijk over een "upcoming console".
Verzin je er nu gewoon dingen bij of...quote:Major next-gen console news coming tonight
Posted Sep 7th 2006 1:15PM by Robert Summa
Filed under: Business, Culture
We just got handed a scoop for some important news with one of the next-generation consoles. We can't talk about any specifics yet, but you have our word that this announcement is something worth waiting for.
Expect all the info tonight here at Joystiq at 12:01 a.m. Eastern.
Ik ben er behoorlijk van overtuigd dat het Wii nieuws zal betreffen (want wat is er nog waard om op te wachten voor de 360 en PS3? Wii heeft de meeste geheimen) maar ik zag nergens in het Joystiq artikel staan dat het een 'upcoming console' betrof. Waar heb jij dat gelezen?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Je geeft je mening dat is goed.
Ow.. En het nieuws van 12:01AM is geen 360 nieuws.. Het gaat namelijk over een "upcoming console".
Het wordt dan ook wel tot in den treure uitgemolken.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Je bent wel in de ban van mario niet?
mario en die fucking pukachu zijn ook de enige redenen om een n64/gc/plas te kopenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Je bent wel in de ban van mario niet?
Als je op graphics alleen wil blijven geilen, prima. Doe je ding. Persoonlijk had ik meer verwacht van mijn 360, noem mij 1 Retestrak uitziende game die alle featurs uit de kast haalt en op een constante 60FPS loopt. Tuurlijk, visuals dragen bij aan de term "Next-gen". Absoluut met je eens.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Inhoudelijk staat er eigenlijk helemaal niks in deze post, geen idee wat je met bovenstaande wilt zeggen. En al helemaal niet waarom ik niet begrijpend kan lezen of kortzichtig ben.
@BMH: Natuurlijk is de Wii een stap vooruit ivm de GC, maar het gat tussen Nintendo en Sony/MS wordt gewoon steeds groter. Ik vind dat je ze vanaf deze generatie niet meer met elkaar kunt/mag vergelijken. Ik vind de Wii tussen current- en next-gen inhangen.
Over die framerate dingen etc, dat ligt aan de developers niet aan de 360 natuurlijk. Of denk je echt dat de 360 nu al voor de volle 100% gebruikt wordt...
het enige wat nieuw is is dat mognolige aanwijsstokje wat onwijs gaat zuigenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
The defense rests.
Niet meer zeuren nu.
onee iemand is tegenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:59 schreef Erwtensoep het volgende:
jezus wat heb jij gezopen/gesnoven
quote:
Hier ben ik het mee eens......... Live is geweldig en de 360 ook hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Met alles respect, ik ben dol op mijn 360 en de plaatjes die hij op mn hdtv tovert, maar echte innovatie komt met de hardware, niet de eye-candy. In dat opzicht is de Wii meer next-gen dan de 360 ooit zal zijn.
We zitten midden in de eerste generatie games, noem me een console waarbij toen al alles uit de kast werd gehaald. Bovendien is het bullshit om te zeggen dat het niet om graphics draait, anders hadden ze na de SNES wel al kunnen stoppen, want dat was een prima console.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
Als je op graphics alleen wil blijven geilen, prima. Doe je ding. Persoonlijk had ik meer verwacht van mijn 360, noem mij 1 Retestrak uitziende game die alle featurs uit de kast haalt en op een constante 60FPS loopt. Tuurlijk, visuals dragen bij aan de term "Next-gen". Absoluut met je eens.
Innovativiteit is natuurlijk leuk. De Wii trekt me persoonlijk voor geen meter maar ik kan me best voorstellen dat andere mensen wel enthousiast zijn. Hij wordt alleen wel verschrikkelijk overrated, leuk hoor als je straks exact dezelfde Mario games met een afstandsbediening kunt spelen. Daarom ben ik Nintendo meer dan zat.quote:Met graphics alleen red je het niet. Echte innovatie komt uit de interactieviteit die je beleeft tijdens het spelen op een console. Geef toe, Nintendo staat gewoon 1-0 voor op dat gebied.
Yep.quote:Persoonlijk ben ik van mening dat de next-gen ervaring een totaalpakket moet zijn.
Stel je voor Splinter Cell spelen met oogstrelende graphics op een HDTV en 5.1 surround. Sorry hoor, maar dat trekt me veel meer. Ik zie bij dit soort games de meerwaarde van die controller niet.quote:Splinter Cell op de XBOX was mooi, dan niet prachtig. Nietwaar?
De Wii (blijft een kutnaam) kan dat soort dingen ook plus een beetje.
Stel je voor: Splinter Cell spelen in het donker met de Wii-mote( ). Als dat geen nieuwe generatie in gaming is..........
Dat is je goed recht. Ik vind de Wii zelf ook wel interessant maar ben er wel sceptisch tegenover. Eerst dat ding maar eens in werking zien en kijken of het echt wel een meerwaarde is. En natuurlijk wachten op innovatieve games. Een Mario <vul in genre> zit ik niet op te wachten.quote:Geloof me, ik ben absoluut geen fanboy, maar de Wii heeft mijn interesse altijd gehad. Nu sony hun tostie-ijzer heeft uitgesteld tot 2007, kunnen ze de pleuris krijgen.
Valt wat van te zeggen, maar vernieuwender is niet altijd beter.quote:Wii is goedkoper en naar mijn mening is het totaalpakket vernieuwder dan de 360 en PS3.
Okequote:Niet meer zeuren nu.
Heel veel mensen zaten op de hype treinquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind Dead Rising ook wel een beetje een tegenvaller eigenlijk. Ik keek er zo naar uit, maar ik vind Saints Row eigenlijk een stuk leuker.
Maar ik heb het nog niet lang gespeeld, dus mischien verander ik nog van mening.
X360 zit nog met 1ste gen titles. Niet zo gek. 2nd gen ziet er achterlijk bruut uit in sommige gevallen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Als je op graphics alleen wil blijven geilen, prima. Doe je ding. Persoonlijk had ik meer verwacht van mijn 360, noem mij 1 Retestrak uitziende game die alle featurs uit de kast haalt en op een constante 60FPS loopt. Tuurlijk, visuals dragen bij aan de term "Next-gen". Absoluut met je eens.
Met graphics alleen red je het niet. Echte innovatie komt uit de interactieviteit die je beleeft tijdens het spelen op een console. Geef toe, Nintendo staat gewoon 1-0 voor op dat gebied.
Persoonlijk ben ik van mening dat de next-gen ervaring een totaalpakket moet zijn.
Splinter Cell op de XBOX was mooi, dan niet prachtig. Nietwaar?
De Wii (blijft een kutnaam) kan dat soort dingen ook plus een beetje.
Stel je voor: Splinter Cell spelen in het donker met de Wii-mote( ). Als dat geen nieuwe generatie in gaming is..........
Geloof me, ik ben absoluut geen fanboy, maar de Wii heeft mijn interesse altijd gehad. Nu sony hun tostie-ijzer heeft uitgesteld tot 2007, kunnen ze de pleuris krijgen.
Wii is goedkoper en naar mijn mening is het totaalpakket vernieuwder dan de 360 en PS3.
The defense rests.
Niet meer zeuren nu.
Is het niet te vroeg voor 2nd genquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:15 schreef Panick het volgende:
[..]
X360 zit nog met 1ste gen titles. Niet zo gek. 2nd gen ziet er achterlijk bruut uit in sommige gevallen.
Ik zal hoogstens mijn reflexen en behendigheid met de pad moeten trainen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:15 schreef Panick het volgende:
[..]
De AI kan ook zo goed worden dat het echt vernieuwende gameplay op kan leveren.
ik ga nog steeds voor DRquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heel veel mensen zaten op de hype treinMisschien te hoge verwachtingen idd....... Ik koos zelf tussen SR en DR en geniet nu nog vol van SR...... komende weken nog wel trouwens.... spel is groot.
Echte innovatie komt met de games, niet de hardware of eye-candy.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Robhimself.2 het volgende:
maar echte innovatie komt met de hardware, niet de eye-candy.
GoW vind ik ook niet echt een first gen titel hoor. Dat is imo al second gen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is het niet te vroeg voor 2nd genIk bedoel... die first gen game Gears of War moet nog uitkomen.
Bingo, we zitten op 1 lijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 07:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Echte innovatie komt met de games, niet de hardware of eye-candy.
En voorlopig zie ik op de Wii net zo min vernieuwing als op de 360.
En nee, dezelfde games spelen met andere controls is geen vernieuwing.
weet je wat wel vernieuwing is? Hier niet meer over de Wii pratenquote:Op vrijdag 8 september 2006 07:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het is het eerste spel wat ze voor 360 maken.......... development begon voor de release van de 360quote:Op vrijdag 8 september 2006 07:50 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
GoW vind ik ook niet echt een first gen titel hoor. Dat is imo al second gen.
Lijkt me echt een verschrikkelijk spelquote:
Kijk, dat zijn argumenten!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
We zitten midden in de eerste generatie games, noem me een console waarbij toen al alles uit de kast werd gehaald. Bovendien is het bullshit om te zeggen dat het niet om graphics draait, anders hadden ze na de SNES wel al kunnen stoppen, want dat was een prima console.
[..]
Innovativiteit is natuurlijk leuk. De Wii trekt me persoonlijk voor geen meter maar ik kan me best voorstellen dat andere mensen wel enthousiast zijn. Hij wordt alleen wel verschrikkelijk overrated, leuk hoor als je straks exact dezelfde Mario games met een afstandsbediening kunt spelen. Daarom ben ik Nintendo meer dan zat.
[..]
Yep.
[..]
Stel je voor Splinter Cell spelen met oogstrelende graphics op een HDTV en 5.1 surround. Sorry hoor, maar dat trekt me veel meer. Ik zie bij dit soort games de meerwaarde van die controller niet.
[..]
Dat is je goed recht. Ik vind de Wii zelf ook wel interessant maar ben er wel sceptisch tegenover. Eerst dat ding maar eens in werking zien en kijken of het echt wel een meerwaarde is. En natuurlijk wachten op innovatieve games. Een Mario <vul in genre> zit ik niet op te wachten.
[..]
Valt wat van te zeggen, maar vernieuwender is niet altijd beter.
[..]
Oke
Alleen mooiere graphics wel dan? Leg uit.quote:Op vrijdag 8 september 2006 07:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Next-Gen is voor mij dat je meer immersie hebt met het spel en dat kan naar mijn idee met graphics, bijvoorbeeld dat je meer emotie ziet bij de game characters, maar het kan ook prima met een controller die je meer bij het spel betrekt zoals een Wii dat doetquote:Op vrijdag 8 september 2006 07:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dank u. At least someone understands.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:30 schreef SToRM81 het volgende:
Wat was nou eigenlijk dat grote nieuws![]()
Edit: Laat maar, het was weer vals alarm zo te zien...
[..]
Next-Gen is voor mij dat je meer immersie hebt met het spel en dat kan naar mijn idee met graphics, bijvoorbeeld dat je meer emotie ziet bij de game characters, maar het kan ook prima met een controller die je meer bij het spel betrekt zoals een Wii dat doet![]()
Dat zegt ie toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:18 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Alleen mooiere graphics wel dan? Leg uit.
Dan nog zijn het de spellen die bepalen of de besturing je echt meer in het spel betrekt. Tot nu toe zie je bij bij redelijk wat Wii-games dat je bewegingen moet maken die vrij onnatuurlijk zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:30 schreef SToRM81 het volgende:
Next-Gen is voor mij dat je meer immersie hebt met het spel en dat kan naar mijn idee met graphics, bijvoorbeeld dat je meer emotie ziet bij de game characters, maar het kan ook prima met een controller die je meer bij het spel betrekt zoals een Wii dat doet![]()
Ja, ik heb zeker wel iets gehoord, Superman krijg een nieuwe titel, namelijk Superman Never Returnsquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:17 schreef Retarded het volgende:
Iemand al iets meer gehoord over Superman Returns???
Zullen jullie waarschijnlijk allemaal wel kut vinden, maar tja.... wat wil je als fan?Ik kan niet wachten!
Heb je m'n post gelezen of...?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:18 schreef Robhimself.2 het volgende:
Alleen mooiere graphics wel dan? Leg uit.
Splinter Cell was een voorbeeld, dat weet je dondersgoed. Niet letterlijk nemen.
Begrijp me niet verkeerd, I love my 360.![]()
ead Rising* Anders had ik er niet midden in de nacht voor in de vrieskou gestaan........
Verder blijf ik bij mijn standpunt.
Wat is dat ineens voor een belachelijk lage prijs.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:22 schreef devv05 het volgende:
Voor de twijfelaars of degene die al van plan waren een Xbox 360 te halen:
Xbox 360 Saints Row Pack (360 premium + Saints Row) kost momenteel 386 euro bij Dixons.
(stond in de Spits vandaag)
O RLY?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:22 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 Saints Row Pack (360 premium + Saints Row) kost momenteel 386 euro bij Dixons.
Heb er nu 3, in totaal meer als 30 gehadquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:43 schreef Woutervn het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel games hier iedereen gemiddeld in huis heeft. Ik heb er zelf nu 9.
Kameo
PGR3
GRAW
DOA4
Oblivion
Hitman
Topspin
Dead Rising
Saints Row
Misschien hadden ze inside info, en hebben ze dat over de rug van PES en FIFA naar buiten gelektquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:38 schreef Kremers het volgende:
MS kondigde met veel bombarie de exclusiviteit van PES6 en FIFA'07 aan tot eind dit jaar, maar nu de PS3 uitgesteld is tot maart heb je der geen ene flikker aanGezien ze in de VS niets geven om voetbal...
Hoeveel zou MS hiermee over de balk hebben gegooid?
Ik heb em, vind het zelf een erg vette game al hadden de graphics beter gekund. Erg goed is dat je de voice acting gewoon op japans kunt zetten zodat de monden met de stemmen bewegen (in tegen stelling tot ninety nine nights) en ze passen er ook wel bij.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:43 schreef Ceased2Be het volgende:
En ik twijfel of ik Enchanted Arms er nog bij ga halen... wil hem wel hebben maar zit nog middenin N3, wil bij Oblivion nog alle achievements halen...
Iemand die hem al heeft gehaald toevallig?
Damn op = op?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:22 schreef devv05 het volgende:
Ghost Recon AWquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:43 schreef Woutervn het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel games hier iedereen gemiddeld in huis heeft heeft gekocht en gehouden voor de 360. Ik heb er zelf nu 9.
graw(mag weg)quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ghost Recon AW
Table Tennis
Hitman Blood Money (weg)
LOTR : Battle for ME 2 (weg)
Oblivion (weg)
Saint’s Row
Test Drive Unlimited
Dead Rising
gewoon naar je crib toe rijden en in de garage plaatsenquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben weer helemaal into Saint's Row, die dip van gister was niet meer dan dat, een kleine dipDe missies worden steeds uitgebreider en nu ik 2 homies kan meenemen worden de activities ook beter te doen.
Misschien binnenkort ns kijken naar mn kleding en mn auto's (hoe kan ik een toffe auto bijv bewaren?)
Is er een garage?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:21 schreef masterdave het volgende:
[..]
gewoon naar je crib toe rijden en in de garage plaatsen
Ja, bij dat krot dat ze een 'crib' noemen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is er een garage?Dat wist ik dus echt niet
Ik zag ze,quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:00 schreef Tain het volgende:
Speciaal voor Jorien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:40 schreef quantas het volgende:
wat zijn dat voor tenten als broekjes, net hoepelrokken om die benen heen!
Beter dan strakke homo broekjesquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:40 schreef quantas het volgende:
wat zijn dat voor tenten als broekjes, net hoepelrokken om die benen heen!
Ik ook. Heb zelfs mn 8 bit nintendo nog met alle spellen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:52 schreef Mystikvm het volgende:
Games?
Amped 3
Burnout Revenge
Perfect Dark Zero
Football Manager 2006
PGR3
Prey
Oblivion
Dead or Alive 4
GRAW
Saints Row
Dead Rising
Dat zijn er 11, maar dat is ook alles wat ik heb, ik verkoop nooit iets. Ben een fervent anti-verkoper.
JAAAAAAAAAAA HIJ IS ERRRRRRR!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:42 schreef Gajes het volgende:
PES 6 demo? iemand riep dat ie vandaag uitkomt! ( wordt zoveel geroepen)
weer een grapje?quote:
3 goede spellen in 2 weken tijd. Beetje overdreven.quote:Lego Star Wars II: The Original Trilogy
9.0 Presentation
Dead-on recreations of familiar Star Wars environments with that special LEGO touch. The humor is fantastic, the style is top-notch, and the load times are practically non-existent.
7.0 Graphics
Character design and the overall art style are just as compelling as last year. The 360 version doesn't add anything but a higher resolution, though, so expect moderate framerate/ v-sync hiccups.
8.0 Sound
John Williams score may be one of the most overplayed soundtracks ever, but it's still a great one. Intentionally absent voice-over and the sound effects round things out nicely. Go 5.1!
8.0 Gameplay
Clever puzzles, improved vehicular battles, and two-player co-op supplement the straightforward blasting and slashing just fine. No Live support, however.
9.0 Lasting Appeal
Three large episodes with six chapters each, bounty hunter missions, Free Play and Story modes, special collectables, a ton of secret goodies, and even a hidden city should keep you busy.
OVERALL 8.4
(out of 10 / not an average)
Ik heb hem uitgeleend al sinds meiquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:45 schreef kepler het volgende:
fuck Condemned nog vergeten
fantastisch spel
Saints Rowquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:43 schreef Woutervn het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel games hier iedereen gemiddeld in huis heeft heeft gekocht en gehouden voor de 360. Ik heb er zelf nu 9.
hubba hebbequote:
Wat een lelijke box zegquote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:00 schreef Hellrazor het volgende:
kan je geen albums rippen van me mp3 speler ?
Wat..die demo staat allang op NL marketplace. Gisternacht al gedownload?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[Demo] NHL 2k7
Nee, het is geen vergissing van mij dat het over NHL 07 gaat, hij is er echt.
Wel heb je een US account nodig om em te downloaden...
Citaat:
Xbox Live members in the U.S., Canada and Mexico can now download a free demo of 'NHL 2K7' from the Marketplace.
deed jij het vorige topic ookquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet zo snel oordelen
Ik twijfel een beetje, lees verhalen over een to-do list die erg groot is en veel time-based opdrachten. Twee dingen die me verwarren en irriterenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Wie DR niet koopt mist een hele hoop
Atari naait Europeanen door ons het volle pond te laten betalen voor een game die in de USA afgeprijsd is, omdat a) goedkopere games Atari en de consument goed te lijken zijn bevallen en b) de game veel betaalbare downloadable content zal krijgen zodoende het verschil gecompenseerd kan worden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:52 schreef Niek. het volgende:
Even vraagje waar slaat die TT eigenlijk op?? (lees het antwoord vanochted wel, ga nu richting mn slaapkamer vertrekken.![]()
![]()
zijn al 2 gratis autos uit hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:08 schreef twi het volgende:
[..]
Atari naait Europeanen door ons het volle pond te laten betalen voor een game die in de USA afgeprijsd is, omdat a) goedkopere games Atari en de consument goed te lijken zijn bevallen en b) de game veel betaalbare downloadable content zal krijgen zodoende het verschil gecompenseerd kan worden.
Het gemiddelde op Gamerankings.com is 84%...Da's best behoorlijk. Misschien toch later deze maand kopen als ik weer betaald krijg.quote:
dat boekje, Destroyed Beauty, dat is nog best wel mooi om te zien, alleen jammer dat het totaal niet bij het spel pastquote:
alleen de verhaallijn is idd een beetje vervelend, voord e rest hoef je niet iedereen te halen in de 1ste 72 uurquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje, lees verhalen over een to-do list die erg groot is en veel time-based opdrachten. Twee dingen die me verwarren en irriteren
Nee,.... heb meer plezier aan SR,... trek het save systeem en time based missies niet. Bovendien gaat het snel vervelen denk ik.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Wie DR niet koopt mist een hele hoop
Hij maakt wel herrie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:39 schreef Theebag het volgende:
Ik heb m'n 360 vanochtend gehaald. Het is het Saints Row pakket geworden, GR:AW en Dead Rising komen er nog aan. Maar ik heb een vraagje, is het normaal dat die fan van de voeding een irritant hoge piep/fluit toon heeft ?
Ziet er toch weer goed uit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:35 schreef Chocobo het volgende:
Tering.................. wel meer van hetzelfde maar toch... zeeer intens. Alles beweegt en ziet er prachtig uit.
Gameplay: www.xboxyde.com/stream_3013_en.html
[afbeelding]
Hij maakt wel wat geluid, maar niet veel meer dan de gemiddelde PC. Bij de ene game ook wat meer als bij de ander. Meestal komt het in ieder geval niet boven mijn geluid uit en ik ervaar het niet als vervelend ofzo. Zou me er dus in eerste instantie niet te druk over makenquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:39 schreef Theebag het volgende:
Ik heb m'n 360 vanochtend gehaald. Het is het Saints Row pakket geworden, GR:AW en Dead Rising komen er nog aan. Maar ik heb een vraagje, is het normaal dat die fan van de voeding een irritant hoge piep/fluit toon heeft ?
Er zit geen fan in de voeding. Wel 2 stuks in de 360 zelf.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:39 schreef Theebag het volgende:
waarom staat er een ps1 en een een xbox logo aan het einde van het filmpje?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:35 schreef Chocobo het volgende:
Tering.................. wel meer van hetzelfde maar toch... zeeer intens. Alles beweegt en ziet er prachtig uit.
Gameplay: www.xboxyde.com/stream_3013_en.html
[afbeelding]
Wat maakt dan dat geluid en waarom voel ik dan lucht uit de voeding geblazen worden ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er zit geen fan in de voeding. Wel 2 stuks in de 360 zelf.
Dan wordt de keuze PES of FIFA nog makkelijker.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:36 schreef Wessiej het volgende:
EA
In Tiger woods zitten bij de 360 versie 12 banen, bij de current gen 21.
Bij Fifa 07 voot de 360 zitten 157 teams, current gen 500.
1. English League
2. Spanish League
3. German League
4. French League
5. International teams: Mexico, USA
6. Italian League.
Geen eens Nederland.
]quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat komt omdat de 360 DVD heeft en geen HDDVD of BLu Ray. Alle ruimte wordt nu opgenomen door graphics.
Onzin natuurlijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat komt omdat de 360 DVD heeft en geen HDDVD of BLu Ray. Alle ruimte wordt nu opgenomen door graphics.
Want? Hogere resolutie textures => meer ruimte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |