quote:Op donderdag 7 september 2006 10:58 schreef devv05 het volgende:
Whehe ff terugmailen
quote:Beste,
> Wij zijn ook op de hoogte van dit prijsverschil.
> Daar het aantal Xbox Live gebruikers in de US veel hoger ligt, en er veel
> meer met Marketplace gedaan wordt (downloads etc.) is daar de mogelijkheid
> om de game goedkoper in de winkels te leggen.
Dus er zit genoeg winst in de Marketplace USA om een Amerikaanse consument zo'n 20 tot 30 euro uit te laten geven aan downloads om dit verschil te compenseren? Da's mooi, dan kunnen wij Europese gamers zeker verwachten dat al deze content voor ons allemaal gratis is waar de Amerikanen ervoor zullen moeten betalen, omdat dit verschil nu eenmaal niet meer gecompenseert hoeft te worden? Soort prepay-service, da's een prima idee.
> Dit is geen beslissing van Atari internationaal: maar van Atari US.
> De game ligt (waarschijnlijk nu al) in de winkels!
> Ik heb em al binnen en ik vind het (SERIEUS!) een van de beste games voor
> 360 en een Must Have!
Ik vond de demo ook prima, maar door die prachtige beslissing van Atari International laat ik deze waarschijnlijk maar even aan me voorbij gaan, tenzij het prijsverschil via Marketplace gelijkgetrokken zal worden.
Vriendelijke groet
Bart
En zichzelf, TDU is zeker 60 euro waard.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:21 schreef =HellFire= het volgende:
Haha, daar heb je Atari effe flink beet.
het gaat er niet om of die game de 60 euro waard is, maar het is een principe kwestie geworden nuquote:Op donderdag 7 september 2006 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En zichzelf, TDU is zeker 60 euro waard.
Principes ?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
het gaat er niet om of die game de 60 euro waard is, maar het is een principe kwestie geworden nu
Doordat 'ie bijna de helft kost in de USA is 'ie dat voor mij niet meer. Dit zijn van die rare capriolen die uitgehaald worden door publishers waardoor gamers zich genaaid voelen.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, mij zal 't een zorg zijn, ging altijd al uit van 60 euro.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:38 schreef twi het volgende:
[..]
Doordat 'ie bijna de helft kost in de USA is 'ie dat voor mij niet meer. Dit zijn van die rare capriolen die uitgehaald worden door publishers waardoor gamers zich genaaid voelen.
Daarom bestel ik m'n dvd's ook grotendeels in de US/Canada.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, mij zal 't een zorg zijn, ging altijd al uit van 60 euro.
Ga geen top-game laten liggen omdat ie in de US goedkoper is.
Dan kan ik ook voortaan DVDs, kleren e.d. laten liggen want die zijn ook goedkoper in de US
Hij is mooiquote:Op donderdag 7 september 2006 12:02 schreef Megalomaniac het volgende:
Lacious Cayne's Xbox - 9/4/2006
Well, I didn't get to game yesterday, but at least I am not sitting in a Microsoft repair shop... So that is something...
![]()
verkapte tvp
Nee, maar een paar Amerikaanse kennissen wel en die zijn erg tevreden over de gameplay. Het verhaal en voiceacting zijn bijzonder matig, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daarom bestel ik m'n dvd's ook grotendeels in de US/Canada.
En ik twijfel of ik Enchanted Arms er nog bij ga halen... wil hem wel hebben maar zit nog middenin N3, wil bij Oblivion nog alle achievements halen...
Iemand die hem al heeft gehaald toevallig?
Review op IGN was niet echt lovend, maar de Penny Arcade gozers vonden hem wel goed te pruimen. Niet vernieuwend maar een goede JRPG heb ik begrepen.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar een paar Amerikaanse kennissen wel en die zijn erg tevreden over de gameplay. Het verhaal en voiceacting zijn bijzonder matig, dat dan weer wel.
goed puntquote:Op donderdag 7 september 2006 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, mij zal 't een zorg zijn, ging altijd al uit van 60 euro.
Ga geen top-game laten liggen omdat ie in de US goedkoper is.
Dan kan ik ook voortaan DVDs, kleren e.d. laten liggen want die zijn ook goedkoper in de US
ik heb dat bericht ook een keer gehad op mijn blog..toen ie dus wel in de repairshop stondquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb dat bericht ook een keer gehad op mijn blog..toen ie dus wel in de repairshop stond
En daarom zit er dus geen auto-save in.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:29 schreef Heintje het volgende:
Ik mis een auto save in DR. Wel gaaf dat als je het spel half uitspeeld en dan op nieuw begint dat je dan niet weer bij level 1 begint maar door kan gaan waar je was. Daardoor wordt het steeds makkelijker.
Lekker in Barcelona...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Vet, in tegenstelling tot FIFA is EA's NHL serie meestal wel goed.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
Er is een demo voor NHL '07 online.
Gelukkig heb ik een hekel aan ijshockey. Het is gewoon een uitlaatklep voor kunstrijders met teveel testosteron die hun verwijfheid even willen laten varen.
Fight Night, Need 4 Speed en Burnout zijn anders nog steeds de enige demo's die op mijn 360 staanquote:Op donderdag 7 september 2006 15:38 schreef devv05 het volgende:
Oke, ik download 'm niet eens dan
EA en demo's, ongelovelijk...
Nerd galore valt wel mee. Hooguit wat van die devs. Maar dat hele nerdy is er tegenwoordig toch wel af hoor.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lekker in Barcelona...
Ik kijk wel uit naar de X06. Ik houd doorgaans helemaal niet van events (nerd galore, gelukkig is dit een persevenement) maar deze keer hoop ik op een stel leuke nieuwe exclusives.
waar kan je zo blog maken?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:02 schreef Megalomaniac het volgende:
Lacious Cayne's Xbox - 9/4/2006
Well, I didn't get to game yesterday, but at least I am not sitting in a Microsoft repair shop... So that is something...
![]()
verkapte tvp
ik wil ook naar barcelonaquote:Op donderdag 7 september 2006 16:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nerd galore valt wel mee. Hooguit wat van die devs. Maar dat hele nerdy is er tegenwoordig toch wel af hoor.
Ik zie mezelf trouwens ook niet echt als een nerd en iedereen die met me in het vliegtuig stapt is dat ook zeker niet. Hell, voorbeeldje: heel PU/Gamekings is mee, zijn niet bepaald nerds. Je kunt het dan wel niet met ze eens zijn, nerds zijn het niet echt.En een aantal dames gaan mee, nou je bent als bedrijf gek als je geen lieftallige assistentes in dienst neemt natuurlijk.
![]()
1 gast killen, zijn gun pakken, en gewoon keihard op iedereen knallen en blijven rennen, uiteindelijk was ik ook bijna dood maar ging goed.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:28 schreef devv05 het volgende:
Wat een tyfuszooi met Hitman, het is gewoon onmogelijk. Als je achter dat ding schuilt komen van alle kanten security aanlopen, 8 man in totaal. Onmogelijk zonder te herladen en tijdens het herladen maken ze je af, of ze gooien gewoon leuk een brandbom oid.
Iemand nog tips? Ik wil 'm uitspelen en niet zoals bij Condemned weer net-niet
Hooguit met een actie van (onafhankelijke) winkels.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Denk niet dat ik deze week nog de 360 ga halen
Misschien over 3 weken pas als ik weer mijn nieuwe loon heb
Maar nu zit ik te twijfelen want misschien wordt het eind dit jaar ofzo nog goedkoper
Of denken jullie van niet?
joh, stel je kunt 50 euro besparen door op een prijsverlaging te wachten, smeer die 50 euro eens uit over de (voorzichtige schatting) 3 jaar dat je plezier hebt van de xbox. dan bespaar je dus 1,50 euro of zo per maand.........quote:Op donderdag 7 september 2006 16:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Denk niet dat ik deze week nog de 360 ga halen
Misschien over 3 weken pas als ik weer mijn nieuwe loon heb
Maar nu zit ik te twijfelen want misschien wordt het eind dit jaar ofzo nog goedkoper
Of denken jullie van niet?
Op zo'n fiets kan je het natuurlijk ook zienquote:Op donderdag 7 september 2006 16:33 schreef bluebit het volgende:
[..]
joh, stel je kunt 50 euro besparen door op een prijsverlaging te wachten, smeer die 50 euro eens uit over de (voorzichtige schatting) 3 jaar dat je plezier hebt van de xbox. dan bespaar je dus 1,50 euro of zo per maand.........
wil je voor die 1,50 euro per maand wachten?
Ik probeer het nu met die priester als Human Shield maar het gaat fout bij het herladen van mn gun.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
1 gast killen, zijn gun pakken, en gewoon keihard op iedereen knallen en blijven rennen, uiteindelijk was ik ook bijna dood maar ging goed.
O, welk level zit je eigelijkquote:Op donderdag 7 september 2006 16:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik probeer het nu met die priester als Human Shield maar het gaat fout bij het herladen van mn gun.
Requiem, maar ik heb 'm uitgespeeld! Was wel erg nipt en zwaar moeilijk, maar ik weet nu het echte eindequote:Op donderdag 7 september 2006 16:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
O, welk level zit je eigelijk?
Heb het een half uurtje gespeeld en het is het zeker waard.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
de activities rulenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Saint's Row is toch wel buggy hoor
[afbeelding]
Tevens vind ik het irritant dat je elke keer respect moet verdienen om missies te doen, die activities zuigen namelijk een beetje.
Zeg huilie, doe die stink activities gewoon en geniet van het spel ja.... beetje foto's maken van bugs..... dat levenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, de activities zuigen, die van de chop shop is nog wel aardig omdat je de auto's op je HUD kan plaatsen en gewoon andere dingen kan doen. De hitman activities zijn niet te doen, die mensen zijn gewoonweg niet te vinden.
De hoerenactivities worden saai, net als die van het drugskoerieren. De enige die ik cool vond was die insurance activity. Maar dat heeft niets met de game te maken.
Verder zouden die activities gewoon extra moeten blijven, en niet verkapt verplicht omdat je respect nodig hebt. Ik wil gewoon missies doen en het verhaal volgen, nu krijg ik elke keer 'earn more respect'Dat zuigt.
Serieus.... heb geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 7 september 2006 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het was middenin zo'n stinkactivity en ik kon niet meer voor of achteruitHoe kan ik dat spel spelen als het helemaal vast loopt?
Ik heb enkel vastlopers in Xbox games gehad, ik zweer je. Cube, PS2, DS, GBA, alles, geen probleemquote:Op donderdag 7 september 2006 18:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus.... heb geen idee waar je het over hebtHeb 1 keer een vastloper gehad..... maar dat heb ik in elk spel wel eens gehad. Anders..... V&A Gijs
Ik heb op mn GC best vaak een vastloper gehad eigenlijk.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb enkel vastlopers in Xbox games gehad, ik zweer je. Cube, PS2, DS, GBA, alles, geen probleem
Maar goed, ik ben gewoon sjaggo vanwege die vastloper, ik was er bijnaEn mn router stinkt. Dus tja
Je bedoelt die missie als je dood bent eigenlijk?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:28 schreef devv05 het volgende:
Wat een tyfuszooi met Hitman, het is gewoon onmogelijk. Als je achter dat ding schuilt komen van alle kanten security aanlopen, 8 man in totaal. Onmogelijk zonder te herladen en tijdens het herladen maken ze je af, of ze gooien gewoon leuk een brandbom oid.
Iemand nog tips? Ik wil 'm uitspelen en niet zoals bij Condemned weer net-niet
ik was wel naar de x05, maar dat voelde toch niet echt aan als een groot feest/ Dat werd versterkt door het gegeven dat ik letterlijk tegenover de westergasfabriek woonquote:Op donderdag 7 september 2006 16:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Op uitnodiging only.Wordt wel mooi feestje. Kort maar krachtig.
Pheh! Een game is er toch om voor entertainment te zorgen? Wat is er nu leuk aan je blocking skills verhogen door constant met je schild omhoog te staan...quote:Op donderdag 7 september 2006 19:45 schreef wc-eend het volgende:
BMH... gewoon oefenen met dat vechten.. als je block skill hoog is dan stun je je vijanden meer dan jij wordt gestunned..
Voice acting valt wel mee en die laadtijden heb ik niet zo superveel last van.. ben ook een erg relaxte gamer
dan moet je leren slim spelen.. vijand haalt uit, ik block zijn aanval en sla zelf 3 keer terug.. simpel.. blocking gaat omhoog en vijanden worden vaker gestunned.. 1 op 1 gevechten zijn makkelijk.. meer mannetjes vechten wordt moeilijker.. dat geef ik toe..quote:Op donderdag 7 september 2006 19:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Pheh! Een game is er toch om voor entertainment te zorgen? Wat is er nu leuk aan je blocking skills verhogen door constant met je schild omhoog te staan...![]()
Sommige developers snappen niet dat meer features niet altijd beter is.
Het idiote aan Oblivion is dat als je 1 "fout" maakt je wel weer opnieuw kunt beginnen. En als je niet saved ben je gewoon genaaid.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:56 schreef wc-eend het volgende:
[..]
dan moet je leren slim spelen.. vijand haalt uit, ik block zijn aanval en sla zelf 3 keer terug.. simpel.. blocking gaat omhoog en vijanden worden vaker gestunned.. 1 op 1 gevechten zijn makkelijk.. meer mannetjes vechten wordt moeilijker.. dat geef ik toe..
Ik vind het gewoon niet leuk om een heel uur opnieuw te spelen door slecht gamedesign.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:06 schreef devv05 het volgende:
Pff, wat kan jij overdrijven zeg...
Je moet gewoon regelmatig saven als zelfs de autosave niet goed genoeg voor je is.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet leuk om een heel uur opnieuw te spelen door slecht gamedesign.
Ah, probleem opgelost.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:01 schreef BMH het volgende:
Het idiote aan Oblivion is dat als je 1 "fout" maakt je wel weer opnieuw kunt beginnen. En als je niet saved ben je gewoon genaaid.
Nee hoor, ik vind het ook een kutspel.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:08 schreef gijsje79 het volgende:
Volgens mij ben jij de enige die loopt te zeiken over Oblivion.![]()
Dat is juist het klote.. Je moet dus gaan saven voor iedere handeling die je wilt verrichten..quote:Op donderdag 7 september 2006 20:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je moet gewoon regelmatig saven als zelfs de autosave niet goed genoeg voor je is.
Same here. Ik wil deze game verdomd graag, maar niet voor een kunstmatig hoge prijs. Daarom komt deze game er bij mij niet in voor de volle prijs.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
het gaat er niet om of die game de 60 euro waard is, maar het is een principe kwestie geworden nu
Bij alles wordt diefstal is wordt je cursor rood.. zie je een paard, je loopt ernaar en je cursor wordt rood.. dan blijf je er met je poten vanaf.. want je weet dat je dan diefstal pleegt en iedereen achter je aan krijgt..quote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is juist het klote.. Je moet dus gaan saven voor iedere handeling die je wilt verrichten..
Ooh kijk een paard.. SNEL SAVEN!
OOh ik ga eens met die praten.. EERST SAVEN..
Het auto-save systeem en de basis van het spel werken elkaar tegen.. Je hebt een vrije wereld waar je veel in kunt doen.. Maar als je iets doet wat niet ok is (hoe de fuck je dat moet weten is mij nog een raadsel) dan ben je genaaid...
Je geeft een kind toch ook geen zandbak met landmijnen erin.. "Tjah, moest je daar maar niet lopen".
quote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Je geeft een kind toch ook geen zandbak met landmijnen erin.. "Tjah, moest je daar maar niet lopen".
Wat een hoop onzin zegquote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is juist het klote.. Je moet dus gaan saven voor iedere handeling die je wilt verrichten..
Het auto-save systeem en de basis van het spel werken elkaar tegen.. Je hebt een vrije wereld waar je veel in kunt doen.. Maar als je iets doet wat niet ok is (hoe de fuck je dat moet weten is mij nog een raadsel) dan ben je genaaid...
Iets meenemen wat je niet bezit is stelen. Of hebben ze dat nooit aan jou uitgelegd?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Was jij maar zo goed in zoeken naar plus-punten als dat je bent in het zoeken naar min-puntenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:27 schreef BMH het volgende:
Oh kijk een rood incoontje is fout... OK.. WHY THE FUCK vermoord een priester mij dan als ik op een paard ga zitten.
Het blijft idioot... Maar bedankt voor de info.
Ik zal morgen het spel wel weer oppakken en om de 5 minuten gaan saven..
Dat hoeft helemaal niet zolang je je normaal gedraagtquote:Op donderdag 7 september 2006 20:27 schreef BMH het volgende:
Oh kijk een rood incoontje is fout... OK.. WHY THE FUCK vermoord een priester mij dan als ik op een paard ga zitten.
Het blijft idioot... Maar bedankt voor de info.
Ik zal morgen het spel wel weer oppakken en om de 5 minuten gaan saven..
Nee, het kan een spel ook ruineren. Zie Splinter Cell: Chaos Theory. Om elk hoekje en na elk ventjes saven, en het werd gelijk een fuckin' makkelijke game.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Hadden ze maar een oblivion achtige savesyteem in Dead Rising gemaakt....
Als je van JRPG houd is dit waarchijnlijk best een toffe titel, maar ik vind het zelf niks om jezelf op een soort van schaakmat voor te bewegen wil je iemand meppen.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:00 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net even een review gelezen en ik denk dat ik Enchanted Arms wel ga halen. Het is toch de eerste JRPG op de 360, en daar heb ik nou eenmaal een zwak voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |