dan verkoop je die game toch gewoon in plaats van er hier over te komen zeikenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is juist het klote.. Je moet dus gaan saven voor iedere handeling die je wilt verrichten..
Ooh kijk een paard.. SNEL SAVEN!
OOh ik ga eens met die praten.. EERST SAVEN..
Het auto-save systeem en de basis van het spel werken elkaar tegen.. Je hebt een vrije wereld waar je veel in kunt doen.. Maar als je iets doet wat niet ok is (hoe de fuck je dat moet weten is mij nog een raadsel) dan ben je genaaid...
Je geeft een kind toch ook geen zandbak met landmijnen erin.. "Tjah, moest je daar maar niet lopen".
Tip : Als je op een paard wilt springen en je cursor is rood, dan steel je emquote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is juist het klote.. Je moet dus gaan saven voor iedere handeling die je wilt verrichten..
Ooh kijk een paard.. SNEL SAVEN!
OOh ik ga eens met die praten.. EERST SAVEN..
Het auto-save systeem en de basis van het spel werken elkaar tegen.. Je hebt een vrije wereld waar je veel in kunt doen.. Maar als je iets doet wat niet ok is (hoe de fuck je dat moet weten is mij nog een raadsel) dan ben je genaaid...
Je geeft een kind toch ook geen zandbak met landmijnen erin.. "Tjah, moest je daar maar niet lopen".
Japanse RPG.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:48 schreef Heintje het volgende:
Nou heb ik al redelijk wat ervaring als gamer, maar de afkorting JRPG is nieuw voor mij. Iemand toevallig zin om die uit te leggen?
Japanse Role Playing Gamequote:Op donderdag 7 september 2006 22:48 schreef Heintje het volgende:
Nou heb ik al redelijk wat ervaring als gamer, maar de afkorting JRPG is nieuw voor mij. Iemand toevallig zin om die uit te leggen?
Zullen we wedden dat het Wii nieuws is?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef devv05 het volgende:
SpannendWii is geen echte next-gen dus zal ongetwijfeld PS3/360 nieuws zijn.
De kans is 33%quote:Op donderdag 7 september 2006 22:52 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zullen we wedden dat het Wii nieuws is?
Prijs/launchdatum lijkt me geen major nieuws. Exclusive is ook niet echt groot nieuws voor Wii, aangezien de grote licensie games toch niet exclusief naar de Wii komen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Prijs, launchdatum, exclusieve spellen.
Wat voor nieuws zou er over de ps3 en 360 moeten zijn?
Wanneer leren kortzichtige mensen als jij nu eens dat de term "next-gen" verder gaat dan de graphics waar je op geilt?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef devv05 het volgende:
SpannendWii is geen echte next-gen dus zal ongetwijfeld PS3/360 nieuws zijn.
Jij hebt de Wii duidelijk niet hoog zitten. Voor mensen die het willen hebben is de prijs en launch wel degelijk major news. En exclusieve spellen ook.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Prijs/launchdatum lijkt me geen major nieuws. Exclusive is ook niet echt groot nieuws voor Wii, aangezien de grote licensie games toch niet exclusief naar de Wii komen.
Ik dacht eerder aan een exclusive voor de 360/PS3, hoop het eerste.
Waarom zou ik iets nieuws willen als hetgene wat er is me al perfect bevalt. Wii kan gewoon niet mee met de next-gen consoles en is een console voor erbij, een partyconsole. Niks mis mee verder hoor, maar het is geen echte concurrentie voor PS3/360. Geen idee waarom je je zo op je pikkie getrapt voelt.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Wanneer leren kortzichtige mensen als jij nu eens dat de term "next-gen" verder gaat dan de graphics waar je op geilt?
Met alles respect, ik ben dol op mijn 360 en de plaatjes die hij op mn hdtv tovert, maar echte innovatie komt met de hardware, niet de eye-candy. In dat opzicht is de Wii meer next-gen dan de 360 ooit zal zijn.
Nog iets, een console met meer rekenkracht dan de attaché koffer van Bill Gates is mooi, maar doe er aub iets baanbrekends mee...... Heb jij iets baanbrekends op de 360 gezien? Los van strakke visuals?
Xbox Live op de 360 is ook niks nieuws. Ze hebben de oude Live service uitgebreid met downloads, dit voegt wel wat toe, maar niet genoeg.
Dat was Resident Evil 5!! Zou het?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:12 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Toevallig kwam ik laatst op een site van een game, hier op stond alleen het logo en de tekst "2 days left", aangezien ik daar woensdag was, verwees die site dus duidelijk naar morgen...
Ik ben even vergeten welk spel het ook alweer was maar het was één van de overgebleven ps3 exclusives. Ik zal even op zoek gaan naar die site.
Mwah, het is niet zo mijn ding maar het is wel de ideale console voor erbij. Maar qua hardware doet Nintendo niet meer mee in de race. Next-gen is de volgende stap op hardware gebied en Nintendo zit dichter bij de current-gen dan bij next-gen wat dat betreft. Met next-gen wordt bijna altijd PS3 & 360 bedoelt.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij hebt de Wii duidelijk niet hoog zitten. Voor mensen die het willen hebben is de prijs en launch wel degelijk major news. En exclusieve spellen ook.
6000 mario spellen is idd geen major newsquote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij hebt de Wii duidelijk niet hoog zitten. Voor mensen die het willen hebben is de prijs en launch wel degelijk major news. En exclusieve spellen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |