abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 september 2006 @ 21:06:51 #101
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41595501
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef BMH het volgende:

[..]

Dat is juist het klote.. Je moet dus gaan saven voor iedere handeling die je wilt verrichten..

Ooh kijk een paard.. SNEL SAVEN!

OOh ik ga eens met die praten.. EERST SAVEN..

Het auto-save systeem en de basis van het spel werken elkaar tegen.. Je hebt een vrije wereld waar je veel in kunt doen.. Maar als je iets doet wat niet ok is (hoe de fuck je dat moet weten is mij nog een raadsel) dan ben je genaaid...

Je geeft een kind toch ook geen zandbak met landmijnen erin.. "Tjah, moest je daar maar niet lopen".
dan verkoop je die game toch gewoon in plaats van er hier over te komen zeiken
The line is a dot to you!
pi_41595985
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef BMH het volgende:

[..]

Dat is juist het klote.. Je moet dus gaan saven voor iedere handeling die je wilt verrichten..

Ooh kijk een paard.. SNEL SAVEN!

OOh ik ga eens met die praten.. EERST SAVEN..

Het auto-save systeem en de basis van het spel werken elkaar tegen.. Je hebt een vrije wereld waar je veel in kunt doen.. Maar als je iets doet wat niet ok is (hoe de fuck je dat moet weten is mij nog een raadsel) dan ben je genaaid...

Je geeft een kind toch ook geen zandbak met landmijnen erin.. "Tjah, moest je daar maar niet lopen".
Tip : Als je op een paard wilt springen en je cursor is rood, dan steel je em
dan krijg je idd guards achter je aan
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_41598207
Enige k*tte wat ik in Oblivion nog heb gehad is een Daedric Shrine Quest waarbij ik een stel geesten uit Oblivion moet redden. Het waren er 7 en nummer 7 staat 3 meter ONDER DE LAVA. Het kreng was weggerend van een vijand een lavapoel in.

Spoken zijn vuurvast en ik niet.
Enige savegame die ik had is die ik gemaakt had met een screenshot 'wtf doet die gozer in de lava'.
Savegame ervoor was voordat ik begon met de Mehrunes Razor Quest (ongeveer 4 uur).

*huil*

Voor de rest cool spel.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 7 september 2006 @ 22:44:36 #104
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41599449
Op naar November !, maar eerst Saints Row uitspelen
pi_41599524
Ik moet Saints Row ook nog halen, maar eerst maar eens Tomb Raider uitspelen.
Vind m erg goed tot nu toe
PSN id: NL_SToRM
  donderdag 7 september 2006 @ 22:48:51 #106
35662 Heintje
Gears of War.
pi_41599599
Nou heb ik al redelijk wat ervaring als gamer, maar de afkorting JRPG is nieuw voor mij. Iemand toevallig zin om die uit te leggen?
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_41599625
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:48 schreef Heintje het volgende:
Nou heb ik al redelijk wat ervaring als gamer, maar de afkorting JRPG is nieuw voor mij. Iemand toevallig zin om die uit te leggen?
Japanse RPG.
  Redactie Games donderdag 7 september 2006 @ 22:49:39 #108
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_41599626
http://www.joystiq.com/20(...)news-coming-tonight/

Een Major next gen nieuws hebben hun weten te bemachtigen zoals ze dat zeggen.
Komt hier om 6.00 morgen ochtend.
Geen idee of het voor de PS3, Wii of 360 is, maar misschien wel, post het alvast even.
.....Kennedy
  donderdag 7 september 2006 @ 22:50:01 #109
132842 Legendkiller
The one and only
pi_41599635
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:48 schreef Heintje het volgende:
Japanse Role Playing Game

...zoals al gezegd was
Welcome to the future
pi_41599649
Spannend Wii is geen echte next-gen dus zal ongetwijfeld PS3/360 nieuws zijn.
pi_41599739
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef devv05 het volgende:
Zullen we wedden dat het Wii nieuws is?
Houd van een lijntje.
pi_41600097
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:52 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Zullen we wedden dat het Wii nieuws is?
De kans is 33%

Zou niet weten wat voor 'major' nieuws er zou moeten zijn voor de Wii
pi_41600150
Prijs, launchdatum, exclusieve spellen.

Wat voor nieuws zou er over de ps3 en 360 moeten zijn?
Houd van een lijntje.
pi_41600217
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Prijs, launchdatum, exclusieve spellen.

Wat voor nieuws zou er over de ps3 en 360 moeten zijn?
Prijs/launchdatum lijkt me geen major nieuws. Exclusive is ook niet echt groot nieuws voor Wii, aangezien de grote licensie games toch niet exclusief naar de Wii komen.

Ik dacht eerder aan een exclusive voor de 360/PS3, hoop het eerste.
pi_41600306
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef devv05 het volgende:
Wanneer leren kortzichtige mensen als jij nu eens dat de term "next-gen" verder gaat dan de graphics waar je op geilt?

Met alles respect, ik ben dol op mijn 360 en de plaatjes die hij op mn hdtv tovert, maar echte innovatie komt met de hardware, niet de eye-candy. In dat opzicht is de Wii meer next-gen dan de 360 ooit zal zijn.

Nog iets, een console met meer rekenkracht dan de attaché koffer van Bill Gates is mooi, maar doe er aub iets baanbrekends mee...... Heb jij iets baanbrekends op de 360 gezien? Los van strakke visuals?

Xbox Live op de 360 is ook niks nieuws. Ze hebben de oude Live service uitgebreid met downloads, dit voegt wel wat toe, maar niet genoeg.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_41600327
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:05 schreef devv05 het volgende:

[..]

Prijs/launchdatum lijkt me geen major nieuws. Exclusive is ook niet echt groot nieuws voor Wii, aangezien de grote licensie games toch niet exclusief naar de Wii komen.

Ik dacht eerder aan een exclusive voor de 360/PS3, hoop het eerste.
Jij hebt de Wii duidelijk niet hoog zitten. Voor mensen die het willen hebben is de prijs en launch wel degelijk major news. En exclusieve spellen ook.
Houd van een lijntje.
pi_41600501
Toevallig kwam ik laatst op een site van een game, hier op stond alleen het logo en de tekst "2 days left", aangezien ik daar woensdag was, verwees die site dus duidelijk naar morgen...

Ik ben even vergeten welk spel het ook alweer was maar het was één van de overgebleven ps3 exclusives. Ik zal even op zoek gaan naar die site

Edit: Ik heb inmiddels de website gevonden, het bleek de site van Devil May Cry te zijn... Ik zou niet weten of het er iets mee te maken heeft maar dat zullen we morgen ochtend om 6 uur weten...

http://www.capcom.co.jp/devil4/
pi_41600556
Doe dat ff
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41600571
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Wanneer leren kortzichtige mensen als jij nu eens dat de term "next-gen" verder gaat dan de graphics waar je op geilt?

Met alles respect, ik ben dol op mijn 360 en de plaatjes die hij op mn hdtv tovert, maar echte innovatie komt met de hardware, niet de eye-candy. In dat opzicht is de Wii meer next-gen dan de 360 ooit zal zijn.

Nog iets, een console met meer rekenkracht dan de attaché koffer van Bill Gates is mooi, maar doe er aub iets baanbrekends mee...... Heb jij iets baanbrekends op de 360 gezien? Los van strakke visuals?

Xbox Live op de 360 is ook niks nieuws. Ze hebben de oude Live service uitgebreid met downloads, dit voegt wel wat toe, maar niet genoeg.
Waarom zou ik iets nieuws willen als hetgene wat er is me al perfect bevalt. Wii kan gewoon niet mee met de next-gen consoles en is een console voor erbij, een partyconsole. Niks mis mee verder hoor, maar het is geen echte concurrentie voor PS3/360. Geen idee waarom je je zo op je pikkie getrapt voelt.

Schijnen Nintendo mannetjes wel vaker last van te hebben, kunnen maar weinig kritiek verdragen. Want stel je voor dat je iets negatiefs zegt over Nintendo, foei.
pi_41600616
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:12 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Toevallig kwam ik laatst op een site van een game, hier op stond alleen het logo en de tekst "2 days left", aangezien ik daar woensdag was, verwees die site dus duidelijk naar morgen...

Ik ben even vergeten welk spel het ook alweer was maar het was één van de overgebleven ps3 exclusives. Ik zal even op zoek gaan naar die site.
Dat was Resident Evil 5!! Zou het?
pi_41600677
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Jij hebt de Wii duidelijk niet hoog zitten. Voor mensen die het willen hebben is de prijs en launch wel degelijk major news. En exclusieve spellen ook.
Mwah, het is niet zo mijn ding maar het is wel de ideale console voor erbij. Maar qua hardware doet Nintendo niet meer mee in de race. Next-gen is de volgende stap op hardware gebied en Nintendo zit dichter bij de current-gen dan bij next-gen wat dat betreft. Met next-gen wordt bijna altijd PS3 & 360 bedoelt.
pi_41600778
Ik zal maar wijselijk mijn mond houden.
Houd van een lijntje.
pi_41600881
Ontopic, wat voor 360 nieuws zouden we willen? Resident Evil 5 exclusief naar 360 ofzo?
  donderdag 7 september 2006 @ 23:31:38 #124
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41601233
Wii is geen Next gen

Oooh please.. Als 360 next gen is vind ik het een hele teleurstelling. Bugs, slechte framerates, betaalde downloads en hogere gameprijzen.. Positief: De graphics zijn beter, online is beter.. De wii heeft betere graphics dan zijn voorganger.. En heeft ook online.. Waarom word de wii dan niet gezien als een volgende generatie console?

Zeeeker next gen.. Joeperdepoep.

[ Bericht 20% gewijzigd door BMH op 07-09-2006 23:36:59 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  Eindredactie Games donderdag 7 september 2006 @ 23:39:30 #125
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41601566
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

6000 mario spellen is idd geen major news
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')