Atari naait Europeanen door ons het volle pond te laten betalen voor een game die in de USA afgeprijsd is, omdat a) goedkopere games Atari en de consument goed te lijken zijn bevallen en b) de game veel betaalbare downloadable content zal krijgen zodoende het verschil gecompenseerd kan worden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:52 schreef Niek. het volgende:
Even vraagje waar slaat die TT eigenlijk op?? (lees het antwoord vanochted wel, ga nu richting mn slaapkamer vertrekken.![]()
![]()
zijn al 2 gratis autos uit hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:08 schreef twi het volgende:
[..]
Atari naait Europeanen door ons het volle pond te laten betalen voor een game die in de USA afgeprijsd is, omdat a) goedkopere games Atari en de consument goed te lijken zijn bevallen en b) de game veel betaalbare downloadable content zal krijgen zodoende het verschil gecompenseerd kan worden.
Het gemiddelde op Gamerankings.com is 84%...Da's best behoorlijk. Misschien toch later deze maand kopen als ik weer betaald krijg.quote:
dat boekje, Destroyed Beauty, dat is nog best wel mooi om te zien, alleen jammer dat het totaal niet bij het spel pastquote:
alleen de verhaallijn is idd een beetje vervelend, voord e rest hoef je niet iedereen te halen in de 1ste 72 uurquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje, lees verhalen over een to-do list die erg groot is en veel time-based opdrachten. Twee dingen die me verwarren en irriteren
Nee,.... heb meer plezier aan SR,... trek het save systeem en time based missies niet. Bovendien gaat het snel vervelen denk ik.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Wie DR niet koopt mist een hele hoop
Hij maakt wel herrie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:39 schreef Theebag het volgende:
Ik heb m'n 360 vanochtend gehaald. Het is het Saints Row pakket geworden, GR:AW en Dead Rising komen er nog aan. Maar ik heb een vraagje, is het normaal dat die fan van de voeding een irritant hoge piep/fluit toon heeft ?
Ziet er toch weer goed uit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:35 schreef Chocobo het volgende:
Tering.................. wel meer van hetzelfde maar toch... zeeer intens. Alles beweegt en ziet er prachtig uit.
Gameplay: www.xboxyde.com/stream_3013_en.html
[afbeelding]
Hij maakt wel wat geluid, maar niet veel meer dan de gemiddelde PC. Bij de ene game ook wat meer als bij de ander. Meestal komt het in ieder geval niet boven mijn geluid uit en ik ervaar het niet als vervelend ofzo. Zou me er dus in eerste instantie niet te druk over makenquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:39 schreef Theebag het volgende:
Ik heb m'n 360 vanochtend gehaald. Het is het Saints Row pakket geworden, GR:AW en Dead Rising komen er nog aan. Maar ik heb een vraagje, is het normaal dat die fan van de voeding een irritant hoge piep/fluit toon heeft ?
Er zit geen fan in de voeding. Wel 2 stuks in de 360 zelf.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:39 schreef Theebag het volgende:
waarom staat er een ps1 en een een xbox logo aan het einde van het filmpje?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:35 schreef Chocobo het volgende:
Tering.................. wel meer van hetzelfde maar toch... zeeer intens. Alles beweegt en ziet er prachtig uit.
Gameplay: www.xboxyde.com/stream_3013_en.html
[afbeelding]
Wat maakt dan dat geluid en waarom voel ik dan lucht uit de voeding geblazen worden ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er zit geen fan in de voeding. Wel 2 stuks in de 360 zelf.
Dan wordt de keuze PES of FIFA nog makkelijker.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:36 schreef Wessiej het volgende:
EA
In Tiger woods zitten bij de 360 versie 12 banen, bij de current gen 21.
Bij Fifa 07 voot de 360 zitten 157 teams, current gen 500.
1. English League
2. Spanish League
3. German League
4. French League
5. International teams: Mexico, USA
6. Italian League.
Geen eens Nederland.
]quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat komt omdat de 360 DVD heeft en geen HDDVD of BLu Ray. Alle ruimte wordt nu opgenomen door graphics.
Onzin natuurlijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat komt omdat de 360 DVD heeft en geen HDDVD of BLu Ray. Alle ruimte wordt nu opgenomen door graphics.
Want? Hogere resolutie textures => meer ruimte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |