abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 september 2006 @ 21:06:51 #101
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41595501
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef BMH het volgende:

[..]

Dat is juist het klote.. Je moet dus gaan saven voor iedere handeling die je wilt verrichten..

Ooh kijk een paard.. SNEL SAVEN!

OOh ik ga eens met die praten.. EERST SAVEN..

Het auto-save systeem en de basis van het spel werken elkaar tegen.. Je hebt een vrije wereld waar je veel in kunt doen.. Maar als je iets doet wat niet ok is (hoe de fuck je dat moet weten is mij nog een raadsel) dan ben je genaaid...

Je geeft een kind toch ook geen zandbak met landmijnen erin.. "Tjah, moest je daar maar niet lopen".
dan verkoop je die game toch gewoon in plaats van er hier over te komen zeiken
The line is a dot to you!
pi_41595985
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef BMH het volgende:

[..]

Dat is juist het klote.. Je moet dus gaan saven voor iedere handeling die je wilt verrichten..

Ooh kijk een paard.. SNEL SAVEN!

OOh ik ga eens met die praten.. EERST SAVEN..

Het auto-save systeem en de basis van het spel werken elkaar tegen.. Je hebt een vrije wereld waar je veel in kunt doen.. Maar als je iets doet wat niet ok is (hoe de fuck je dat moet weten is mij nog een raadsel) dan ben je genaaid...

Je geeft een kind toch ook geen zandbak met landmijnen erin.. "Tjah, moest je daar maar niet lopen".
Tip : Als je op een paard wilt springen en je cursor is rood, dan steel je em
dan krijg je idd guards achter je aan
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_41598207
Enige k*tte wat ik in Oblivion nog heb gehad is een Daedric Shrine Quest waarbij ik een stel geesten uit Oblivion moet redden. Het waren er 7 en nummer 7 staat 3 meter ONDER DE LAVA. Het kreng was weggerend van een vijand een lavapoel in.

Spoken zijn vuurvast en ik niet.
Enige savegame die ik had is die ik gemaakt had met een screenshot 'wtf doet die gozer in de lava'.
Savegame ervoor was voordat ik begon met de Mehrunes Razor Quest (ongeveer 4 uur).

*huil*

Voor de rest cool spel.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 7 september 2006 @ 22:44:36 #104
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41599449
Op naar November !, maar eerst Saints Row uitspelen
pi_41599524
Ik moet Saints Row ook nog halen, maar eerst maar eens Tomb Raider uitspelen.
Vind m erg goed tot nu toe
PSN id: NL_SToRM
  donderdag 7 september 2006 @ 22:48:51 #106
35662 Heintje
Gears of War.
pi_41599599
Nou heb ik al redelijk wat ervaring als gamer, maar de afkorting JRPG is nieuw voor mij. Iemand toevallig zin om die uit te leggen?
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_41599625
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:48 schreef Heintje het volgende:
Nou heb ik al redelijk wat ervaring als gamer, maar de afkorting JRPG is nieuw voor mij. Iemand toevallig zin om die uit te leggen?
Japanse RPG.
  Redactie Games donderdag 7 september 2006 @ 22:49:39 #108
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_41599626
http://www.joystiq.com/20(...)news-coming-tonight/

Een Major next gen nieuws hebben hun weten te bemachtigen zoals ze dat zeggen.
Komt hier om 6.00 morgen ochtend.
Geen idee of het voor de PS3, Wii of 360 is, maar misschien wel, post het alvast even.
.....Kennedy
  donderdag 7 september 2006 @ 22:50:01 #109
132842 Legendkiller
The one and only
pi_41599635
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:48 schreef Heintje het volgende:
Japanse Role Playing Game

...zoals al gezegd was
Welcome to the future
pi_41599649
Spannend Wii is geen echte next-gen dus zal ongetwijfeld PS3/360 nieuws zijn.
pi_41599739
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef devv05 het volgende:
Zullen we wedden dat het Wii nieuws is?
Houd van een lijntje.
pi_41600097
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:52 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Zullen we wedden dat het Wii nieuws is?
De kans is 33%

Zou niet weten wat voor 'major' nieuws er zou moeten zijn voor de Wii
pi_41600150
Prijs, launchdatum, exclusieve spellen.

Wat voor nieuws zou er over de ps3 en 360 moeten zijn?
Houd van een lijntje.
pi_41600217
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Prijs, launchdatum, exclusieve spellen.

Wat voor nieuws zou er over de ps3 en 360 moeten zijn?
Prijs/launchdatum lijkt me geen major nieuws. Exclusive is ook niet echt groot nieuws voor Wii, aangezien de grote licensie games toch niet exclusief naar de Wii komen.

Ik dacht eerder aan een exclusive voor de 360/PS3, hoop het eerste.
pi_41600306
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef devv05 het volgende:
Wanneer leren kortzichtige mensen als jij nu eens dat de term "next-gen" verder gaat dan de graphics waar je op geilt?

Met alles respect, ik ben dol op mijn 360 en de plaatjes die hij op mn hdtv tovert, maar echte innovatie komt met de hardware, niet de eye-candy. In dat opzicht is de Wii meer next-gen dan de 360 ooit zal zijn.

Nog iets, een console met meer rekenkracht dan de attaché koffer van Bill Gates is mooi, maar doe er aub iets baanbrekends mee...... Heb jij iets baanbrekends op de 360 gezien? Los van strakke visuals?

Xbox Live op de 360 is ook niks nieuws. Ze hebben de oude Live service uitgebreid met downloads, dit voegt wel wat toe, maar niet genoeg.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_41600327
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:05 schreef devv05 het volgende:

[..]

Prijs/launchdatum lijkt me geen major nieuws. Exclusive is ook niet echt groot nieuws voor Wii, aangezien de grote licensie games toch niet exclusief naar de Wii komen.

Ik dacht eerder aan een exclusive voor de 360/PS3, hoop het eerste.
Jij hebt de Wii duidelijk niet hoog zitten. Voor mensen die het willen hebben is de prijs en launch wel degelijk major news. En exclusieve spellen ook.
Houd van een lijntje.
pi_41600501
Toevallig kwam ik laatst op een site van een game, hier op stond alleen het logo en de tekst "2 days left", aangezien ik daar woensdag was, verwees die site dus duidelijk naar morgen...

Ik ben even vergeten welk spel het ook alweer was maar het was één van de overgebleven ps3 exclusives. Ik zal even op zoek gaan naar die site

Edit: Ik heb inmiddels de website gevonden, het bleek de site van Devil May Cry te zijn... Ik zou niet weten of het er iets mee te maken heeft maar dat zullen we morgen ochtend om 6 uur weten...

http://www.capcom.co.jp/devil4/
pi_41600556
Doe dat ff
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41600571
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Wanneer leren kortzichtige mensen als jij nu eens dat de term "next-gen" verder gaat dan de graphics waar je op geilt?

Met alles respect, ik ben dol op mijn 360 en de plaatjes die hij op mn hdtv tovert, maar echte innovatie komt met de hardware, niet de eye-candy. In dat opzicht is de Wii meer next-gen dan de 360 ooit zal zijn.

Nog iets, een console met meer rekenkracht dan de attaché koffer van Bill Gates is mooi, maar doe er aub iets baanbrekends mee...... Heb jij iets baanbrekends op de 360 gezien? Los van strakke visuals?

Xbox Live op de 360 is ook niks nieuws. Ze hebben de oude Live service uitgebreid met downloads, dit voegt wel wat toe, maar niet genoeg.
Waarom zou ik iets nieuws willen als hetgene wat er is me al perfect bevalt. Wii kan gewoon niet mee met de next-gen consoles en is een console voor erbij, een partyconsole. Niks mis mee verder hoor, maar het is geen echte concurrentie voor PS3/360. Geen idee waarom je je zo op je pikkie getrapt voelt.

Schijnen Nintendo mannetjes wel vaker last van te hebben, kunnen maar weinig kritiek verdragen. Want stel je voor dat je iets negatiefs zegt over Nintendo, foei.
pi_41600616
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:12 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Toevallig kwam ik laatst op een site van een game, hier op stond alleen het logo en de tekst "2 days left", aangezien ik daar woensdag was, verwees die site dus duidelijk naar morgen...

Ik ben even vergeten welk spel het ook alweer was maar het was één van de overgebleven ps3 exclusives. Ik zal even op zoek gaan naar die site.
Dat was Resident Evil 5!! Zou het?
pi_41600677
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Jij hebt de Wii duidelijk niet hoog zitten. Voor mensen die het willen hebben is de prijs en launch wel degelijk major news. En exclusieve spellen ook.
Mwah, het is niet zo mijn ding maar het is wel de ideale console voor erbij. Maar qua hardware doet Nintendo niet meer mee in de race. Next-gen is de volgende stap op hardware gebied en Nintendo zit dichter bij de current-gen dan bij next-gen wat dat betreft. Met next-gen wordt bijna altijd PS3 & 360 bedoelt.
pi_41600778
Ik zal maar wijselijk mijn mond houden.
Houd van een lijntje.
pi_41600881
Ontopic, wat voor 360 nieuws zouden we willen? Resident Evil 5 exclusief naar 360 ofzo?
  donderdag 7 september 2006 @ 23:31:38 #124
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41601233
Wii is geen Next gen

Oooh please.. Als 360 next gen is vind ik het een hele teleurstelling. Bugs, slechte framerates, betaalde downloads en hogere gameprijzen.. Positief: De graphics zijn beter, online is beter.. De wii heeft betere graphics dan zijn voorganger.. En heeft ook online.. Waarom word de wii dan niet gezien als een volgende generatie console?

Zeeeker next gen.. Joeperdepoep.

[ Bericht 20% gewijzigd door BMH op 07-09-2006 23:36:59 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  Eindredactie Games donderdag 7 september 2006 @ 23:39:30 #125
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41601566
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

6000 mario spellen is idd geen major news
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_41601587
Wii vind ik persoonlijk meer de kleuter en kleine kinder spelletjesconcole. Net als de Gamecube.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41601629

Alle spellen zijn voor kinders
Houd van een lijntje.
  Eindredactie Games donderdag 7 september 2006 @ 23:42:18 #128
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41601706
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:40 schreef Erwtensoep het volgende:

Alle spellen zijn voor kinders
idd, mario [vul hier zelfstadig naamwoord] zijn idd klote spellen

trouwens :
gok hier hoeveel mario party games er nog komen
  donderdag 7 september 2006 @ 23:43:25 #129
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41601754
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:39 schreef Badabingea het volgende:
Wii vind ik persoonlijk meer de kleuter en kleine kinder spelletjesconcole. Net als de Gamecube.
Je geeft je mening dat is goed.

Ow.. En het nieuws van 12:01AM is geen 360 nieuws.. Het gaat namelijk over een "upcoming console".
pi_41601767
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zal maar wijselijk mijn mond houden part 2
Houd van een lijntje.
pi_41601801
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:14 schreef devv05 het volgende:

[..]

Waarom zou ik iets nieuws willen als hetgene wat er is me al perfect bevalt. Wii kan gewoon niet mee met de next-gen consoles en is een console voor erbij, een partyconsole. Niks mis mee verder hoor, maar het is geen echte concurrentie voor PS3/360. Geen idee waarom je je zo op je pikkie getrapt voelt.

Schijnen Nintendo mannetjes wel vaker last van te hebben, kunnen maar weinig kritiek verdragen. Want stel je voor dat je iets negatiefs zegt over Nintendo, foei.
Begrijpend lezen kan je ook al niet.......

Ik heb een PS2 en een 360. Ik heb 3 maanden een GC gehad, welke me tegenviel. Toen ging ie de deur uit......

Wanneer ik game, gebeurd dat op de 360. Owja, een normale XBOX staat hier ook nog.

Ik een fanboy? Nee. Jij kortzichtig? (hiermee bevestigd) Ja.

[ Bericht 37% gewijzigd door Robhimself.2 op 07-09-2006 23:55:53 ]
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
  Eindredactie Games donderdag 7 september 2006 @ 23:44:50 #132
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41601815
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]
bok dan op uit het 360 topic met je Wee
pi_41601871
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:44 schreef donald_dick het volgende:

[..]

bok dan op uit het 360 topic met je Wee
Ik ben niet zo narrow minded als jouw. Ik heb een 360 en koop straks ook een Wii. En ik ga zeker niet opbokken voor jou.
Houd van een lijntje.
  donderdag 7 september 2006 @ 23:48:37 #134
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41601961
Het is hier weer gezellig merk ik

Ach jah..
  Eindredactie Games donderdag 7 september 2006 @ 23:50:15 #135
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41602030
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:46 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik ben niet zo narrow minded als jouw. Ik heb een 360 en koop straks ook een Wii.
Ga je nu mario plaatjes posten en dan zeggen., ow kijk eens hoe vette xbox graphics ik heb op me Wii. heb jij al Mario deel 600 nee man, ik speel mario party 11! fuck off, ik moet met me maillot aapje een prinsesje redden wat me al 17 keer niet is gelukt.
pi_41602065
Wii zal ook voornamelijk kiddy zijn, as always met Nintendo. (uitzondering daargelaten).
Maar ik koop um wel bij de launch, . Met alle goodies .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_41602091
Je bent wel in de ban van mario niet?
Houd van een lijntje.
pi_41602121
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:44 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Begrijpend lezen kan je ook al niet.......

Ik heb een PS2 en een 360. Ik heb 3 maanden een GC gehad, welke me tegenviel. Toen ging ie de deur uit......

Wanneer ik game, gebeurd dat op de 360. Owja, een normale XBOX staat hier ook nog.

Ik een fanboy? Nee. Jij kortzichtig? (hiermee bevestigd) Ja.
Inhoudelijk staat er eigenlijk helemaal niks in deze post, geen idee wat je met bovenstaande wilt zeggen. En al helemaal niet waarom ik niet begrijpend kan lezen of kortzichtig ben.

@BMH: Natuurlijk is de Wii een stap vooruit ivm de GC, maar het gat tussen Nintendo en Sony/MS wordt gewoon steeds groter. Ik vind dat je ze vanaf deze generatie niet meer met elkaar kunt/mag vergelijken. Ik vind de Wii tussen current- en next-gen inhangen.

Over die framerate dingen etc, dat ligt aan de developers niet aan de 360 natuurlijk. Of denk je echt dat de 360 nu al voor de volle 100% gebruikt wordt...
pi_41602163
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef BMH het volgende:

[..]

Ow.. En het nieuws van 12:01AM is geen 360 nieuws.. Het gaat namelijk over een "upcoming console".
quote:
Major next-gen console news coming tonight
Posted Sep 7th 2006 1:15PM by Robert Summa
Filed under: Business, Culture

We just got handed a scoop for some important news with one of the next-generation consoles. We can't talk about any specifics yet, but you have our word that this announcement is something worth waiting for.

Expect all the info tonight here at Joystiq at 12:01 a.m. Eastern.
Verzin je er nu gewoon dingen bij of...
pi_41602210
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef BMH het volgende:

[..]

Je geeft je mening dat is goed.

Ik ben er behoorlijk van overtuigd dat het Wii nieuws zal betreffen (want wat is er nog waard om op te wachten voor de 360 en PS3? Wii heeft de meeste geheimen) maar ik zag nergens in het Joystiq artikel staan dat het een 'upcoming console' betrof. Waar heb jij dat gelezen?
pi_41602222
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Het wordt dan ook wel tot in den treure uitgemolken. .
Zelda daarentegen (hoewel WW tegenviel) heeft zoveel "ikweetniethoeikhetuitmoetleggen" dat die game de aanschaf al rechtvaardigt. En verder voor de sporadische exclusive die mij wel onwijs boeit. Op de GC heb ik niet al te veel games, maar wat ik heb zijn allemaal AAA titels. Op WW na dus, hoewel de bonusdisc alles goedmaakte.
MAAR JA DIT IS HET X360 TOPIC .

[ Bericht 1% gewijzigd door Panick op 08-09-2006 00:12:54 ]
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  Eindredactie Games donderdag 7 september 2006 @ 23:55:21 #142
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41602236
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:51 schreef Erwtensoep het volgende:
mario en die fucking pukachu zijn ook de enige redenen om een n64/gc/plas te kopen
pi_41602278
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:52 schreef devv05 het volgende:

[..]

Inhoudelijk staat er eigenlijk helemaal niks in deze post, geen idee wat je met bovenstaande wilt zeggen. En al helemaal niet waarom ik niet begrijpend kan lezen of kortzichtig ben.

@BMH: Natuurlijk is de Wii een stap vooruit ivm de GC, maar het gat tussen Nintendo en Sony/MS wordt gewoon steeds groter. Ik vind dat je ze vanaf deze generatie niet meer met elkaar kunt/mag vergelijken. Ik vind de Wii tussen current- en next-gen inhangen.

Over die framerate dingen etc, dat ligt aan de developers niet aan de 360 natuurlijk. Of denk je echt dat de 360 nu al voor de volle 100% gebruikt wordt...
Als je op graphics alleen wil blijven geilen, prima. Doe je ding. Persoonlijk had ik meer verwacht van mijn 360, noem mij 1 Retestrak uitziende game die alle featurs uit de kast haalt en op een constante 60FPS loopt. Tuurlijk, visuals dragen bij aan de term "Next-gen". Absoluut met je eens.

Met graphics alleen red je het niet. Echte innovatie komt uit de interactieviteit die je beleeft tijdens het spelen op een console. Geef toe, Nintendo staat gewoon 1-0 voor op dat gebied.

Persoonlijk ben ik van mening dat de next-gen ervaring een totaalpakket moet zijn.

Splinter Cell op de XBOX was mooi, dan niet prachtig. Nietwaar?

De Wii (blijft een kutnaam) kan dat soort dingen ook plus een beetje.

Stel je voor: Splinter Cell spelen in het donker met de Wii-mote( ). Als dat geen nieuwe generatie in gaming is..........

Geloof me, ik ben absoluut geen fanboy, maar de Wii heeft mijn interesse altijd gehad. Nu sony hun tostie-ijzer heeft uitgesteld tot 2007, kunnen ze de pleuris krijgen.

Wii is goedkoper en naar mijn mening is het totaalpakket vernieuwder dan de 360 en PS3.

The defense rests.

Niet meer zeuren nu.
pi_41602309
Heb me wel vermaakt met Mario 64 destijds.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  Eindredactie Games donderdag 7 september 2006 @ 23:57:50 #145
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41602340
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:56 schreef Robhimself.2 het volgende:

The defense rests.

Niet meer zeuren nu.
het enige wat nieuw is is dat mognolige aanwijsstokje wat onwijs gaat zuigen
pi_41602439
jezus wat heb jij gezopen/gesnoven
Houd van een lijntje.
  Eindredactie Games vrijdag 8 september 2006 @ 00:01:30 #147
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41602503
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:59 schreef Erwtensoep het volgende:
jezus wat heb jij gezopen/gesnoven
onee iemand is tegen NINTENDO , die jongen kan niet goed zijn in zijn hoofd
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:02:20 #148
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_41602536
Wou ff zeggen dat TDU een aanrader is als je van race games houd.

Phantasy Star Universe Trailer
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_41602546
Er zijn wel meer aanwijzingen
Houd van een lijntje.
pi_41602564

Don't fuck with Mario
KLAAS JAN HUNTELAAR
  Eindredactie Games vrijdag 8 september 2006 @ 00:04:15 #151
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41602609
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:03 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]

Don't fuck with Mario
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:04:47 #152
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41602628
quote:

[..]

Hier ben ik het mee eens......... Live is geweldig en de 360 ook hoor maar qua innovatie doet het niet veel nee. Tis een Xbox met mooie graphs..... grootste Innovatie tot nu toe voor M$ is Xbox Live.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_41602657
quote:

Als je op graphics alleen wil blijven geilen, prima. Doe je ding. Persoonlijk had ik meer verwacht van mijn 360, noem mij 1 Retestrak uitziende game die alle featurs uit de kast haalt en op een constante 60FPS loopt. Tuurlijk, visuals dragen bij aan de term "Next-gen". Absoluut met je eens.
We zitten midden in de eerste generatie games, noem me een console waarbij toen al alles uit de kast werd gehaald. Bovendien is het bullshit om te zeggen dat het niet om graphics draait, anders hadden ze na de SNES wel al kunnen stoppen, want dat was een prima console.
quote:
Met graphics alleen red je het niet. Echte innovatie komt uit de interactieviteit die je beleeft tijdens het spelen op een console. Geef toe, Nintendo staat gewoon 1-0 voor op dat gebied.
Innovativiteit is natuurlijk leuk. De Wii trekt me persoonlijk voor geen meter maar ik kan me best voorstellen dat andere mensen wel enthousiast zijn. Hij wordt alleen wel verschrikkelijk overrated, leuk hoor als je straks exact dezelfde Mario games met een afstandsbediening kunt spelen. Daarom ben ik Nintendo meer dan zat.
quote:
Persoonlijk ben ik van mening dat de next-gen ervaring een totaalpakket moet zijn.
Yep.
quote:

Stel je voor: Splinter Cell spelen in het donker met de Wii-mote( ). Als dat geen nieuwe generatie in gaming is..........
Stel je voor Splinter Cell spelen met oogstrelende graphics op een HDTV en 5.1 surround. Sorry hoor, maar dat trekt me veel meer. Ik zie bij dit soort games de meerwaarde van die controller niet.
quote:
Geloof me, ik ben absoluut geen fanboy, maar de Wii heeft mijn interesse altijd gehad. Nu sony hun tostie-ijzer heeft uitgesteld tot 2007, kunnen ze de pleuris krijgen.
Dat is je goed recht. Ik vind de Wii zelf ook wel interessant maar ben er wel sceptisch tegenover. Eerst dat ding maar eens in werking zien en kijken of het echt wel een meerwaarde is. En natuurlijk wachten op innovatieve games. Een Mario <vul in genre> zit ik niet op te wachten.
quote:
Wii is goedkoper en naar mijn mening is het totaalpakket vernieuwder dan de 360 en PS3.
Valt wat van te zeggen, maar vernieuwender is niet altijd beter.
quote:
Niet meer zeuren nu.
Oke
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:07:12 #154
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41602712
Ben ook niet zo van de innovatie. Laat mij maar lekker sequels gamen van games waarvan ik van het origineel al zo heb kunnen genieten.

Gisteren wat fruitsap over m'n controller gemorst. Geweldig. Vandaag 'm maar even uit elkaar zitten schroeven en schoon zitten maken. Wat een gekut zonder torx schroevendraaier is dat zeg. Morgen maar even naar de winkel om een paar normale schroefjes te kopen zodat ik niet hetzelfde probleem heb als ik weer eens zo'n domme actie uitvoer

Misschien is een leuke vervangende controller case een idee
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:08:49 #155
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41602768
Ben blij dat ik Dead Rising niet gehaald heb............. spel gunt je niet veel tijd geloof ik en veel time based missies Daar ga ik me aan ergeren.
pi_41602830
Ik vind Dead Rising ook wel een beetje een tegenvaller eigenlijk. Ik keek er zo naar uit, maar ik vind Saints Row eigenlijk een stuk leuker.

Maar ik heb het nog niet lang gespeeld, dus mischien verander ik nog van mening.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:13:28 #157
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41602944
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind Dead Rising ook wel een beetje een tegenvaller eigenlijk. Ik keek er zo naar uit, maar ik vind Saints Row eigenlijk een stuk leuker.

Maar ik heb het nog niet lang gespeeld, dus mischien verander ik nog van mening.
Heel veel mensen zaten op de hype trein Misschien te hoge verwachtingen idd....... Ik koos zelf tussen SR en DR en geniet nu nog vol van SR...... komende weken nog wel trouwens.... spel is groot.
pi_41603032
quote:

[..]

The defense rests.

Niet meer zeuren nu.
X360 zit nog met 1ste gen titles. Niet zo gek. 2nd gen ziet er achterlijk bruut uit in sommige gevallen.
Vergis je alleen niet. Next gen is niet alleen graphics. De AI kan ook zo goed worden dat het echt vernieuwende gameplay op kan leveren.
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:16:52 #159
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41603082
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:15 schreef Panick het volgende:

[..]

X360 zit nog met 1ste gen titles. Niet zo gek. 2nd gen ziet er achterlijk bruut uit in sommige gevallen.
Is het niet te vroeg voor 2nd gen Ik bedoel... die first gen game Gears of War moet nog uitkomen.
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:17:56 #160
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41603122
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:15 schreef Panick het volgende:

[..]

De AI kan ook zo goed worden dat het echt vernieuwende gameplay op kan leveren.
Ik zal hoogstens mijn reflexen en behendigheid met de pad moeten trainen.
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:49:39 #161
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41604181
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:13 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Heel veel mensen zaten op de hype trein Misschien te hoge verwachtingen idd....... Ik koos zelf tussen SR en DR en geniet nu nog vol van SR...... komende weken nog wel trouwens.... spel is groot.
ik ga nog steeds voor DR

En over die discussie: het is hier een 360 topic, komen veel toffe games voor uit en (bijna) iedereen hier is er erg tevreden mee. Laten we het dan gewoon over de 360 hebben, over de Wii praten doe je maar lekker in het Wii-topic, dan hoef ik het hier niet te lezen
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:51:59 #162
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41604264
Inderdaad. Sterf, Nintendo
  vrijdag 8 september 2006 @ 02:34:18 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41606358
Net de multiplayer van SR gespeeld met MMaRsu en Enix, was erg cool (zowel co-op als death match) en ik krijg er alleen maar meer zin in RS:V van
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_41607867
quote:
maar echte innovatie komt met de hardware, niet de eye-candy.
Echte innovatie komt met de games, niet de hardware of eye-candy.
En voorlopig zie ik op de Wii net zo min vernieuwing als op de 360.

En nee, dezelfde games spelen met andere controls is geen vernieuwing.
pi_41607876
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:16 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Is het niet te vroeg voor 2nd gen Ik bedoel... die first gen game Gears of War moet nog uitkomen.
GoW vind ik ook niet echt een first gen titel hoor. Dat is imo al second gen.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_41607985
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 07:48 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Bingo, we zitten op 1 lijn.

De Nintendofanboys doen hard hun best om te ontkrachten dat je niet hoeft te zwaaien met je controller om zwaardgevechten in Zelda: TP na te bootsen maar dat je met simpele polsbewegingen de truc kan doen.

Vertel me nu eens, als je geen zwaardgevecht simuleert, wat is dan het nut van een nieuwe controller? Waarom zou ik een handgeschakelde bak kopen en die helemaal in moeten rijden als ik ook met mijn automaatje door kan rijden? Het rijden blijft hetzelfde.

Ik wil best geloven dat de Wii unieke games gaat bieden die de controller tot meerwaarde maken. Maar voorlopig ontstijgt het de 'joh, da's best geinig' factor niet heel erg. En nee, ik heb er nog niet mee gespeeld, maar wel mensen ermee zien spelen.

Ach, ik ga het allemaal thuis uit kunnen proberen over niet al te lange tijd

Ontopic: DR is erg leuk hoor. Speel alleen eerst SR ff verder uit, Dead Rising moet je niet te veel achter elkaar spelen, dan gaat het inderdaad vervelen. Dus dat doe ik dan ook niet.
  vrijdag 8 september 2006 @ 08:15:40 #167
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41608048
quote:

[..]

weet je wat wel vernieuwing is? Hier niet meer over de Wii praten
pi_41608423
Just Cause

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:04:39 #169
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41608697
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 07:50 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

GoW vind ik ook niet echt een first gen titel hoor. Dat is imo al second gen.
Het is het eerste spel wat ze voor 360 maken.......... development begon voor de release van de 360
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:13:58 #170
40967 Takemenow
Freelance is good!
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:17:18 #171
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41608932
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:13 schreef Takemenow het volgende:
Just Cause...
Lijkt me echt een verschrikkelijk spel
pi_41608933
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:13 schreef Takemenow het volgende:
Just Cause...
Vrij apart inderdaad.
Houd van een lijntje.
pi_41609297
Demo vond ik in ieder geval niet leuk, veel te arcade.
pi_41609466
Demo vond ik bij vlagen aardig. Het met een brommer door de jungle crossen vond ik erg leuk.
Houd van een lijntje.
  Eindredactie Games vrijdag 8 september 2006 @ 09:51:41 #175
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41609604
ach, just cause kan leuk uitpakken
pi_41610038
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:05 schreef devv05 het volgende:

[..]

We zitten midden in de eerste generatie games, noem me een console waarbij toen al alles uit de kast werd gehaald. Bovendien is het bullshit om te zeggen dat het niet om graphics draait, anders hadden ze na de SNES wel al kunnen stoppen, want dat was een prima console.
[..]

Innovativiteit is natuurlijk leuk. De Wii trekt me persoonlijk voor geen meter maar ik kan me best voorstellen dat andere mensen wel enthousiast zijn. Hij wordt alleen wel verschrikkelijk overrated, leuk hoor als je straks exact dezelfde Mario games met een afstandsbediening kunt spelen. Daarom ben ik Nintendo meer dan zat.
[..]

Yep.
[..]

Stel je voor Splinter Cell spelen met oogstrelende graphics op een HDTV en 5.1 surround. Sorry hoor, maar dat trekt me veel meer. Ik zie bij dit soort games de meerwaarde van die controller niet.
[..]

Dat is je goed recht. Ik vind de Wii zelf ook wel interessant maar ben er wel sceptisch tegenover. Eerst dat ding maar eens in werking zien en kijken of het echt wel een meerwaarde is. En natuurlijk wachten op innovatieve games. Een Mario <vul in genre> zit ik niet op te wachten.
[..]

Valt wat van te zeggen, maar vernieuwender is niet altijd beter.
[..]

Oke
Kijk, dat zijn argumenten!! Nu snap ik je motivatie veel beter! Zal me gedragen vanaf nu.
pi_41610136
Iemand al iets meer gehoord over Superman Returns???

Zullen jullie waarschijnlijk allemaal wel kut vinden, maar tja.... wat wil je als fan? Ik kan niet wachten!
pi_41610168
quote:

[..]

Alleen mooiere graphics wel dan? Leg uit.

Splinter Cell was een voorbeeld, dat weet je dondersgoed. Niet letterlijk nemen.

Begrijp me niet verkeerd, I love my 360. ead Rising* Anders had ik er niet midden in de nacht voor in de vrieskou gestaan........

Verder blijf ik bij mijn standpunt.
pi_41610394
Wat was nou eigenlijk dat grote nieuws
Edit: Laat maar, het was weer vals alarm zo te zien...
quote:

[..]

Next-Gen is voor mij dat je meer immersie hebt met het spel en dat kan naar mijn idee met graphics, bijvoorbeeld dat je meer emotie ziet bij de game characters, maar het kan ook prima met een controller die je meer bij het spel betrekt zoals een Wii dat doet

[ Bericht 4% gewijzigd door SToRM81 op 08-09-2006 10:37:05 ]
PSN id: NL_SToRM
pi_41610700
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:30 schreef SToRM81 het volgende:
Wat was nou eigenlijk dat grote nieuws
Edit: Laat maar, het was weer vals alarm zo te zien...
[..]

Next-Gen is voor mij dat je meer immersie hebt met het spel en dat kan naar mijn idee met graphics, bijvoorbeeld dat je meer emotie ziet bij de game characters, maar het kan ook prima met een controller die je meer bij het spel betrekt zoals een Wii dat doet
Dank u. At least someone understands.

Vanavond ff TDU spelen op de 360 van een maat van me... Eens kijken of het wat is. Zo ja, dan koop ik m wel als ie afgeprijst is of 2e hands wordt aangeboden.
pi_41611103
Ik wil TDU ook, maar niet voor 60 euro
pi_41611279
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:18 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Dat zegt ie toch helemaal niet?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:05:08 #183
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_41611305
Ik hoop dat we vandaag een beetje leuke demo voorgeschoteld krijgen (laatste tijd vaak op vrijdag) anders zie ik me toch genoodzaakt TDU te gaan halen
Life never gets darker then midnight
pi_41611363
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:30 schreef SToRM81 het volgende:
Dan nog zijn het de spellen die bepalen of de besturing je echt meer in het spel betrekt. Tot nu toe zie je bij bij redelijk wat Wii-games dat je bewegingen moet maken die vrij onnatuurlijk zijn.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:14:21 #185
132842 Legendkiller
The one and only
pi_41611531
Het 'grote nieuws' is dat de Broadway CPU van de Nintendo Wii af is en 20% efficiënter is dan de Gekko (GameCube CPU)

Bron

...ja ...terug naar Xbox 360 nieuws dan maar

[ Bericht 9% gewijzigd door Legendkiller op 08-09-2006 11:20:12 ]
Welcome to the future
pi_41611722
Wat een week zeg, SR, DR en TDU zijn alledrie top !!

Voorlopig hoef ik even geen nieuwe games meer iig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_41611836
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:17 schreef Retarded het volgende:
Iemand al iets meer gehoord over Superman Returns???

Zullen jullie waarschijnlijk allemaal wel kut vinden, maar tja.... wat wil je als fan? Ik kan niet wachten!
Ja, ik heb zeker wel iets gehoord, Superman krijg een nieuwe titel, namelijk Superman Never Returns
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_41613453
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:18 schreef Robhimself.2 het volgende:

Splinter Cell was een voorbeeld, dat weet je dondersgoed. Niet letterlijk nemen.

Begrijp me niet verkeerd, I love my 360. ead Rising* Anders had ik er niet midden in de nacht voor in de vrieskou gestaan........

Verder blijf ik bij mijn standpunt.
Heb je m'n post gelezen of...?
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:49:12 #189
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41613813
Er is voorlopig ruimte voor maar 1 oorlogspel en dat wordt Hells Highway.
Houd van een lijntje.
pi_41613998
Heb nu bijna 3000 kills in DR, heb wat survivors gered, paar psycho's omgelegd en zit op level 15. Volgende keer doorspelen ook maar ff die case-files volgen Heb nu mn kans al gemist nl., ben vooral de hele lay-out een beetje aan memorisen en zombies aan het slachten. Maargoed, de volgende keer wordt het wel makkelijker, met een leveltje of 18 beginnen aan de game
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_41614737
Voor de twijfelaars of degene die al van plan waren een Xbox 360 te halen:

Xbox 360 Saints Row Pack (360 premium + Saints Row) kost momenteel 386 euro bij Dixons.

(stond in de Spits vandaag)
pi_41616468
toch maar weer tvptje
pi_41616651
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:22 schreef devv05 het volgende:

Xbox 360 Saints Row Pack (360 premium + Saints Row) kost momenteel 386 euro bij Dixons.

Wat is dat ineens voor een belachelijk lage prijs.
Houd van een lijntje.
pi_41616779
Dixons heeft op bijna alles 10% korting op dit moment.

Weet iemand of UPS ook op zaterdag levert? Krijg net een mailtje dat de mijne gerepareerd en geretourneerd is.

Wat ik mij trouwens net bedacht:

MS kondigde met veel bombarie de exclusiviteit van PES6 en FIFA'07 aan tot eind dit jaar, maar nu de PS3 uitgesteld is tot maart heb je der geen ene flikker aan Gezien ze in de VS niets geven om voetbal...

Hoeveel zou MS hiermee over de balk hebben gegooid?

[ Bericht 58% gewijzigd door Kremers op 08-09-2006 14:44:37 ]
  Redactie Games vrijdag 8 september 2006 @ 14:43:18 #196
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_41616922
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:22 schreef devv05 het volgende:

O RLY?

.....Kennedy
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:43:57 #197
71747 Woutervn
Born free. Taxed to death.
pi_41616939
Ik ben benieuwd hoeveel games hier iedereen gemiddeld in huis heeft heeft gekocht en gehouden voor de 360. Ik heb er zelf nu 9.

Kameo
PGR3
GRAW
DOA4
Oblivion
Hitman
Topspin
Dead Rising
Saints Row
I didn't fight my way to the top of the foodchain to be a vegetarian!!
  Redactie Games vrijdag 8 september 2006 @ 14:44:48 #198
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_41616964
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:43 schreef Woutervn het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel games hier iedereen gemiddeld in huis heeft. Ik heb er zelf nu 9.

Kameo
PGR3
GRAW
DOA4
Oblivion
Hitman
Topspin
Dead Rising
Saints Row
Heb er nu 3, in totaal meer als 30 gehad
.....Kennedy
pi_41617041
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:43 schreef Wessiej het volgende:

[..]

O RLY?

[afbeelding]

ja dus
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:47:56 #200
71747 Woutervn
Born free. Taxed to death.
pi_41617068
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:47 schreef Tain het volgende:

[..]

[afbeelding]
ja dus
389 is een koopje
I didn't fight my way to the top of the foodchain to be a vegetarian!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')