quote:
Hier ben ik het mee eens......... Live is geweldig en de 360 ook hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Met alles respect, ik ben dol op mijn 360 en de plaatjes die hij op mn hdtv tovert, maar echte innovatie komt met de hardware, niet de eye-candy. In dat opzicht is de Wii meer next-gen dan de 360 ooit zal zijn.
We zitten midden in de eerste generatie games, noem me een console waarbij toen al alles uit de kast werd gehaald. Bovendien is het bullshit om te zeggen dat het niet om graphics draait, anders hadden ze na de SNES wel al kunnen stoppen, want dat was een prima console.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
Als je op graphics alleen wil blijven geilen, prima. Doe je ding. Persoonlijk had ik meer verwacht van mijn 360, noem mij 1 Retestrak uitziende game die alle featurs uit de kast haalt en op een constante 60FPS loopt. Tuurlijk, visuals dragen bij aan de term "Next-gen". Absoluut met je eens.
Innovativiteit is natuurlijk leuk. De Wii trekt me persoonlijk voor geen meter maar ik kan me best voorstellen dat andere mensen wel enthousiast zijn. Hij wordt alleen wel verschrikkelijk overrated, leuk hoor als je straks exact dezelfde Mario games met een afstandsbediening kunt spelen. Daarom ben ik Nintendo meer dan zat.quote:Met graphics alleen red je het niet. Echte innovatie komt uit de interactieviteit die je beleeft tijdens het spelen op een console. Geef toe, Nintendo staat gewoon 1-0 voor op dat gebied.
Yep.quote:Persoonlijk ben ik van mening dat de next-gen ervaring een totaalpakket moet zijn.
Stel je voor Splinter Cell spelen met oogstrelende graphics op een HDTV en 5.1 surround. Sorry hoor, maar dat trekt me veel meer. Ik zie bij dit soort games de meerwaarde van die controller niet.quote:Splinter Cell op de XBOX was mooi, dan niet prachtig. Nietwaar?
De Wii (blijft een kutnaam) kan dat soort dingen ook plus een beetje.
Stel je voor: Splinter Cell spelen in het donker met de Wii-mote( ). Als dat geen nieuwe generatie in gaming is..........
Dat is je goed recht. Ik vind de Wii zelf ook wel interessant maar ben er wel sceptisch tegenover. Eerst dat ding maar eens in werking zien en kijken of het echt wel een meerwaarde is. En natuurlijk wachten op innovatieve games. Een Mario <vul in genre> zit ik niet op te wachten.quote:Geloof me, ik ben absoluut geen fanboy, maar de Wii heeft mijn interesse altijd gehad. Nu sony hun tostie-ijzer heeft uitgesteld tot 2007, kunnen ze de pleuris krijgen.
Valt wat van te zeggen, maar vernieuwender is niet altijd beter.quote:Wii is goedkoper en naar mijn mening is het totaalpakket vernieuwder dan de 360 en PS3.
Okequote:Niet meer zeuren nu.
Heel veel mensen zaten op de hype treinquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind Dead Rising ook wel een beetje een tegenvaller eigenlijk. Ik keek er zo naar uit, maar ik vind Saints Row eigenlijk een stuk leuker.
Maar ik heb het nog niet lang gespeeld, dus mischien verander ik nog van mening.
X360 zit nog met 1ste gen titles. Niet zo gek. 2nd gen ziet er achterlijk bruut uit in sommige gevallen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Als je op graphics alleen wil blijven geilen, prima. Doe je ding. Persoonlijk had ik meer verwacht van mijn 360, noem mij 1 Retestrak uitziende game die alle featurs uit de kast haalt en op een constante 60FPS loopt. Tuurlijk, visuals dragen bij aan de term "Next-gen". Absoluut met je eens.
Met graphics alleen red je het niet. Echte innovatie komt uit de interactieviteit die je beleeft tijdens het spelen op een console. Geef toe, Nintendo staat gewoon 1-0 voor op dat gebied.
Persoonlijk ben ik van mening dat de next-gen ervaring een totaalpakket moet zijn.
Splinter Cell op de XBOX was mooi, dan niet prachtig. Nietwaar?
De Wii (blijft een kutnaam) kan dat soort dingen ook plus een beetje.
Stel je voor: Splinter Cell spelen in het donker met de Wii-mote( ). Als dat geen nieuwe generatie in gaming is..........
Geloof me, ik ben absoluut geen fanboy, maar de Wii heeft mijn interesse altijd gehad. Nu sony hun tostie-ijzer heeft uitgesteld tot 2007, kunnen ze de pleuris krijgen.
Wii is goedkoper en naar mijn mening is het totaalpakket vernieuwder dan de 360 en PS3.
The defense rests.
Niet meer zeuren nu.
Is het niet te vroeg voor 2nd genquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:15 schreef Panick het volgende:
[..]
X360 zit nog met 1ste gen titles. Niet zo gek. 2nd gen ziet er achterlijk bruut uit in sommige gevallen.
Ik zal hoogstens mijn reflexen en behendigheid met de pad moeten trainen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:15 schreef Panick het volgende:
[..]
De AI kan ook zo goed worden dat het echt vernieuwende gameplay op kan leveren.
ik ga nog steeds voor DRquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heel veel mensen zaten op de hype treinMisschien te hoge verwachtingen idd....... Ik koos zelf tussen SR en DR en geniet nu nog vol van SR...... komende weken nog wel trouwens.... spel is groot.
Echte innovatie komt met de games, niet de hardware of eye-candy.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Robhimself.2 het volgende:
maar echte innovatie komt met de hardware, niet de eye-candy.
GoW vind ik ook niet echt een first gen titel hoor. Dat is imo al second gen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is het niet te vroeg voor 2nd genIk bedoel... die first gen game Gears of War moet nog uitkomen.
Bingo, we zitten op 1 lijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 07:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Echte innovatie komt met de games, niet de hardware of eye-candy.
En voorlopig zie ik op de Wii net zo min vernieuwing als op de 360.
En nee, dezelfde games spelen met andere controls is geen vernieuwing.
weet je wat wel vernieuwing is? Hier niet meer over de Wii pratenquote:Op vrijdag 8 september 2006 07:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Echte innovatie komt met de games, niet de hardware of eye-candy.
En voorlopig zie ik op de Wii net zo min vernieuwing als op de 360.
En nee, dezelfde games spelen met andere controls is geen vernieuwing.
Het is het eerste spel wat ze voor 360 maken.......... development begon voor de release van de 360quote:Op vrijdag 8 september 2006 07:50 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
GoW vind ik ook niet echt een first gen titel hoor. Dat is imo al second gen.
Lijkt me echt een verschrikkelijk spelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |