abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games vrijdag 8 september 2006 @ 00:04:15 #151
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41602609
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:03 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]

Don't fuck with Mario
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:04:47 #152
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41602628
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Met alles respect, ik ben dol op mijn 360 en de plaatjes die hij op mn hdtv tovert, maar echte innovatie komt met de hardware, niet de eye-candy. In dat opzicht is de Wii meer next-gen dan de 360 ooit zal zijn.
Hier ben ik het mee eens......... Live is geweldig en de 360 ook hoor maar qua innovatie doet het niet veel nee. Tis een Xbox met mooie graphs..... grootste Innovatie tot nu toe voor M$ is Xbox Live.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_41602657
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:56 schreef Robhimself.2 het volgende:

Als je op graphics alleen wil blijven geilen, prima. Doe je ding. Persoonlijk had ik meer verwacht van mijn 360, noem mij 1 Retestrak uitziende game die alle featurs uit de kast haalt en op een constante 60FPS loopt. Tuurlijk, visuals dragen bij aan de term "Next-gen". Absoluut met je eens.
We zitten midden in de eerste generatie games, noem me een console waarbij toen al alles uit de kast werd gehaald. Bovendien is het bullshit om te zeggen dat het niet om graphics draait, anders hadden ze na de SNES wel al kunnen stoppen, want dat was een prima console.
quote:
Met graphics alleen red je het niet. Echte innovatie komt uit de interactieviteit die je beleeft tijdens het spelen op een console. Geef toe, Nintendo staat gewoon 1-0 voor op dat gebied.
Innovativiteit is natuurlijk leuk. De Wii trekt me persoonlijk voor geen meter maar ik kan me best voorstellen dat andere mensen wel enthousiast zijn. Hij wordt alleen wel verschrikkelijk overrated, leuk hoor als je straks exact dezelfde Mario games met een afstandsbediening kunt spelen. Daarom ben ik Nintendo meer dan zat.
quote:
Persoonlijk ben ik van mening dat de next-gen ervaring een totaalpakket moet zijn.
Yep.
quote:
Splinter Cell op de XBOX was mooi, dan niet prachtig. Nietwaar?

De Wii (blijft een kutnaam) kan dat soort dingen ook plus een beetje.

Stel je voor: Splinter Cell spelen in het donker met de Wii-mote( ). Als dat geen nieuwe generatie in gaming is..........
Stel je voor Splinter Cell spelen met oogstrelende graphics op een HDTV en 5.1 surround. Sorry hoor, maar dat trekt me veel meer. Ik zie bij dit soort games de meerwaarde van die controller niet.
quote:
Geloof me, ik ben absoluut geen fanboy, maar de Wii heeft mijn interesse altijd gehad. Nu sony hun tostie-ijzer heeft uitgesteld tot 2007, kunnen ze de pleuris krijgen.
Dat is je goed recht. Ik vind de Wii zelf ook wel interessant maar ben er wel sceptisch tegenover. Eerst dat ding maar eens in werking zien en kijken of het echt wel een meerwaarde is. En natuurlijk wachten op innovatieve games. Een Mario <vul in genre> zit ik niet op te wachten.
quote:
Wii is goedkoper en naar mijn mening is het totaalpakket vernieuwder dan de 360 en PS3.
Valt wat van te zeggen, maar vernieuwender is niet altijd beter.
quote:
Niet meer zeuren nu.
Oke
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:07:12 #154
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41602712
Ben ook niet zo van de innovatie. Laat mij maar lekker sequels gamen van games waarvan ik van het origineel al zo heb kunnen genieten.

Gisteren wat fruitsap over m'n controller gemorst. Geweldig. Vandaag 'm maar even uit elkaar zitten schroeven en schoon zitten maken. Wat een gekut zonder torx schroevendraaier is dat zeg. Morgen maar even naar de winkel om een paar normale schroefjes te kopen zodat ik niet hetzelfde probleem heb als ik weer eens zo'n domme actie uitvoer

Misschien is een leuke vervangende controller case een idee
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:08:49 #155
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41602768
Ben blij dat ik Dead Rising niet gehaald heb............. spel gunt je niet veel tijd geloof ik en veel time based missies Daar ga ik me aan ergeren.
pi_41602830
Ik vind Dead Rising ook wel een beetje een tegenvaller eigenlijk. Ik keek er zo naar uit, maar ik vind Saints Row eigenlijk een stuk leuker.

Maar ik heb het nog niet lang gespeeld, dus mischien verander ik nog van mening.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:13:28 #157
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41602944
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind Dead Rising ook wel een beetje een tegenvaller eigenlijk. Ik keek er zo naar uit, maar ik vind Saints Row eigenlijk een stuk leuker.

Maar ik heb het nog niet lang gespeeld, dus mischien verander ik nog van mening.
Heel veel mensen zaten op de hype trein Misschien te hoge verwachtingen idd....... Ik koos zelf tussen SR en DR en geniet nu nog vol van SR...... komende weken nog wel trouwens.... spel is groot.
pi_41603032
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:56 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Als je op graphics alleen wil blijven geilen, prima. Doe je ding. Persoonlijk had ik meer verwacht van mijn 360, noem mij 1 Retestrak uitziende game die alle featurs uit de kast haalt en op een constante 60FPS loopt. Tuurlijk, visuals dragen bij aan de term "Next-gen". Absoluut met je eens.

Met graphics alleen red je het niet. Echte innovatie komt uit de interactieviteit die je beleeft tijdens het spelen op een console. Geef toe, Nintendo staat gewoon 1-0 voor op dat gebied.

Persoonlijk ben ik van mening dat de next-gen ervaring een totaalpakket moet zijn.

Splinter Cell op de XBOX was mooi, dan niet prachtig. Nietwaar?

De Wii (blijft een kutnaam) kan dat soort dingen ook plus een beetje.

Stel je voor: Splinter Cell spelen in het donker met de Wii-mote( ). Als dat geen nieuwe generatie in gaming is..........

Geloof me, ik ben absoluut geen fanboy, maar de Wii heeft mijn interesse altijd gehad. Nu sony hun tostie-ijzer heeft uitgesteld tot 2007, kunnen ze de pleuris krijgen.

Wii is goedkoper en naar mijn mening is het totaalpakket vernieuwder dan de 360 en PS3.

The defense rests.

Niet meer zeuren nu.
X360 zit nog met 1ste gen titles. Niet zo gek. 2nd gen ziet er achterlijk bruut uit in sommige gevallen.
Vergis je alleen niet. Next gen is niet alleen graphics. De AI kan ook zo goed worden dat het echt vernieuwende gameplay op kan leveren.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:16:52 #159
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41603082
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:15 schreef Panick het volgende:

[..]

X360 zit nog met 1ste gen titles. Niet zo gek. 2nd gen ziet er achterlijk bruut uit in sommige gevallen.
Is het niet te vroeg voor 2nd gen Ik bedoel... die first gen game Gears of War moet nog uitkomen.
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:17:56 #160
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41603122
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:15 schreef Panick het volgende:

[..]

De AI kan ook zo goed worden dat het echt vernieuwende gameplay op kan leveren.
Ik zal hoogstens mijn reflexen en behendigheid met de pad moeten trainen.
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:49:39 #161
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41604181
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:13 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Heel veel mensen zaten op de hype trein Misschien te hoge verwachtingen idd....... Ik koos zelf tussen SR en DR en geniet nu nog vol van SR...... komende weken nog wel trouwens.... spel is groot.
ik ga nog steeds voor DR

En over die discussie: het is hier een 360 topic, komen veel toffe games voor uit en (bijna) iedereen hier is er erg tevreden mee. Laten we het dan gewoon over de 360 hebben, over de Wii praten doe je maar lekker in het Wii-topic, dan hoef ik het hier niet te lezen
The line is a dot to you!
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:51:59 #162
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41604264
Inderdaad. Sterf, Nintendo
  vrijdag 8 september 2006 @ 02:34:18 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41606358
Net de multiplayer van SR gespeeld met MMaRsu en Enix, was erg cool (zowel co-op als death match) en ik krijg er alleen maar meer zin in RS:V van
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_41607867
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Robhimself.2 het volgende:
maar echte innovatie komt met de hardware, niet de eye-candy.
Echte innovatie komt met de games, niet de hardware of eye-candy.
En voorlopig zie ik op de Wii net zo min vernieuwing als op de 360.

En nee, dezelfde games spelen met andere controls is geen vernieuwing.
pi_41607876
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:16 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Is het niet te vroeg voor 2nd gen Ik bedoel... die first gen game Gears of War moet nog uitkomen.
GoW vind ik ook niet echt een first gen titel hoor. Dat is imo al second gen.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_41607985
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 07:48 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Bingo, we zitten op 1 lijn.

De Nintendofanboys doen hard hun best om te ontkrachten dat je niet hoeft te zwaaien met je controller om zwaardgevechten in Zelda: TP na te bootsen maar dat je met simpele polsbewegingen de truc kan doen.

Vertel me nu eens, als je geen zwaardgevecht simuleert, wat is dan het nut van een nieuwe controller? Waarom zou ik een handgeschakelde bak kopen en die helemaal in moeten rijden als ik ook met mijn automaatje door kan rijden? Het rijden blijft hetzelfde.

Ik wil best geloven dat de Wii unieke games gaat bieden die de controller tot meerwaarde maken. Maar voorlopig ontstijgt het de 'joh, da's best geinig' factor niet heel erg. En nee, ik heb er nog niet mee gespeeld, maar wel mensen ermee zien spelen.

Ach, ik ga het allemaal thuis uit kunnen proberen over niet al te lange tijd

Ontopic: DR is erg leuk hoor. Speel alleen eerst SR ff verder uit, Dead Rising moet je niet te veel achter elkaar spelen, dan gaat het inderdaad vervelen. Dus dat doe ik dan ook niet.
  vrijdag 8 september 2006 @ 08:15:40 #167
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41608048
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 07:48 schreef Retuobak het volgende:

[..]

weet je wat wel vernieuwing is? Hier niet meer over de Wii praten
The line is a dot to you!
pi_41608423
Just Cause

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:04:39 #169
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41608697
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 07:50 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

GoW vind ik ook niet echt een first gen titel hoor. Dat is imo al second gen.
Het is het eerste spel wat ze voor 360 maken.......... development begon voor de release van de 360
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:13:58 #170
40967 Takemenow
Freelance is good!
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:17:18 #171
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41608932
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:13 schreef Takemenow het volgende:
Just Cause...
Lijkt me echt een verschrikkelijk spel
pi_41608933
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:13 schreef Takemenow het volgende:
Just Cause...
Vrij apart inderdaad.
Houd van een lijntje.
pi_41609297
Demo vond ik in ieder geval niet leuk, veel te arcade.
pi_41609466
Demo vond ik bij vlagen aardig. Het met een brommer door de jungle crossen vond ik erg leuk.
Houd van een lijntje.
  Eindredactie Games vrijdag 8 september 2006 @ 09:51:41 #175
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41609604
ach, just cause kan leuk uitpakken
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties