Misschien hadden ze inside info, en hebben ze dat over de rug van PES en FIFA naar buiten gelektquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:38 schreef Kremers het volgende:
MS kondigde met veel bombarie de exclusiviteit van PES6 en FIFA'07 aan tot eind dit jaar, maar nu de PS3 uitgesteld is tot maart heb je der geen ene flikker aanGezien ze in de VS niets geven om voetbal...
Hoeveel zou MS hiermee over de balk hebben gegooid?
Ik heb em, vind het zelf een erg vette game al hadden de graphics beter gekund. Erg goed is dat je de voice acting gewoon op japans kunt zetten zodat de monden met de stemmen bewegen (in tegen stelling tot ninety nine nights) en ze passen er ook wel bij.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:43 schreef Ceased2Be het volgende:
En ik twijfel of ik Enchanted Arms er nog bij ga halen... wil hem wel hebben maar zit nog middenin N3, wil bij Oblivion nog alle achievements halen...
Iemand die hem al heeft gehaald toevallig?
Damn op = op?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:22 schreef devv05 het volgende:
Voor de twijfelaars of degene die al van plan waren een Xbox 360 te halen:
Xbox 360 Saints Row Pack (360 premium + Saints Row) kost momenteel 386 euro bij Dixons.
(stond in de Spits vandaag)
Ghost Recon AWquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:43 schreef Woutervn het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel games hier iedereen gemiddeld in huis heeft heeft gekocht en gehouden voor de 360. Ik heb er zelf nu 9.
graw(mag weg)quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ghost Recon AW
Table Tennis
Hitman Blood Money (weg)
LOTR : Battle for ME 2 (weg)
Oblivion (weg)
Saint’s Row
Test Drive Unlimited
Dead Rising
gewoon naar je crib toe rijden en in de garage plaatsenquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben weer helemaal into Saint's Row, die dip van gister was niet meer dan dat, een kleine dipDe missies worden steeds uitgebreider en nu ik 2 homies kan meenemen worden de activities ook beter te doen.
Misschien binnenkort ns kijken naar mn kleding en mn auto's (hoe kan ik een toffe auto bijv bewaren?)
Is er een garage?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:21 schreef masterdave het volgende:
[..]
gewoon naar je crib toe rijden en in de garage plaatsen
Ja, bij dat krot dat ze een 'crib' noemen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is er een garage?Dat wist ik dus echt niet
Ik zag ze,quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:00 schreef Tain het volgende:
Speciaal voor Jorien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:40 schreef quantas het volgende:
wat zijn dat voor tenten als broekjes, net hoepelrokken om die benen heen!
Beter dan strakke homo broekjesquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:40 schreef quantas het volgende:
wat zijn dat voor tenten als broekjes, net hoepelrokken om die benen heen!
Ik ook. Heb zelfs mn 8 bit nintendo nog met alle spellen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:52 schreef Mystikvm het volgende:
Games?
Amped 3
Burnout Revenge
Perfect Dark Zero
Football Manager 2006
PGR3
Prey
Oblivion
Dead or Alive 4
GRAW
Saints Row
Dead Rising
Dat zijn er 11, maar dat is ook alles wat ik heb, ik verkoop nooit iets. Ben een fervent anti-verkoper.
JAAAAAAAAAAA HIJ IS ERRRRRRR!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:42 schreef Gajes het volgende:
PES 6 demo? iemand riep dat ie vandaag uitkomt! ( wordt zoveel geroepen)
weer een grapje?quote:
3 goede spellen in 2 weken tijd. Beetje overdreven.quote:Lego Star Wars II: The Original Trilogy
9.0 Presentation
Dead-on recreations of familiar Star Wars environments with that special LEGO touch. The humor is fantastic, the style is top-notch, and the load times are practically non-existent.
7.0 Graphics
Character design and the overall art style are just as compelling as last year. The 360 version doesn't add anything but a higher resolution, though, so expect moderate framerate/ v-sync hiccups.
8.0 Sound
John Williams score may be one of the most overplayed soundtracks ever, but it's still a great one. Intentionally absent voice-over and the sound effects round things out nicely. Go 5.1!
8.0 Gameplay
Clever puzzles, improved vehicular battles, and two-player co-op supplement the straightforward blasting and slashing just fine. No Live support, however.
9.0 Lasting Appeal
Three large episodes with six chapters each, bounty hunter missions, Free Play and Story modes, special collectables, a ton of secret goodies, and even a hidden city should keep you busy.
OVERALL 8.4
(out of 10 / not an average)
Ik heb hem uitgeleend al sinds meiquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:45 schreef kepler het volgende:
fuck Condemned nog vergeten
fantastisch spel
Saints Rowquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:43 schreef Woutervn het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel games hier iedereen gemiddeld in huis heeft heeft gekocht en gehouden voor de 360. Ik heb er zelf nu 9.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |