quote:
Fuck de OP, niemand leest die
heb ik iets gemist, of heb je een of andere actieve vakantie geboekt?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:58 schreef Wessiej het volgende:
Dinsdag ga ik even wat bevolking uit Congo neer schieten![]()
Er komen te veel games uit; leg even uit welke aub?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:58 schreef Wessiej het volgende:
Actie, alleen morgen de Xbox Live Vision 29.99 bij Bart Smit.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:43 schreef EvilWasp het volgende:
Wat was er nou over de cam die 30 euro morgen was bij de Bart Smit oid?
Heb hem daar net vrijdag gekocht!
Gaar, had mijzelf 20 euro kunnen besparen door 2 dagen te wachtenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Actie, alleen morgen de Xbox Live Vision 29.99 bij Bart Smit.
Dat zeiden ze althans op een ander forum, zou in de folder staan. (niet zelf gechecked)
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:58 schreef Wessiej het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:07 schreef =HellFire= het volgende:
[..]Maar, is het een tof spel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog dingen waar je echt zo zat van,wauw! ?
.....Kennedy
Vettus mân!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:03 schreef Wessiej het volgende:
Splinter Cell, kom je in zo'n level waar allemaal mensen uit Congo (i guess) op de grond liggen en jij moet ze schieten van de terroristen.
Niets is er wat ik in deel drie niet had gezien, maar tis wel een tof spelletje ja.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maar, is het een tof spel?
Nog dingen waar je echt zo zat van,wauw! ?
Was het niet zo dat je zelf keusen kon maken in het spel? dat je ook zou kunnen kieven om het niet te doen?quote:
Yep keuzes ja.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:24 schreef Niek. het volgende:
[..]
Was het niet zo dat je zelf keusen kon maken in het spel? dat je ook zou kunnen kieven om het niet te doen?
Als het goed is de 17e, dinsdag dus.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Morgen even pre-order pakketje van GoW halen... Woensdag was SC uit?
Lijkt me een tof spelquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:24 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Niets is er wat ik in deel drie niet had gezien, maar tis wel een tof spelletje ja.Kom ik in ieder geval de tijd mee door tot GoW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |