Dus die aanbieding voor 45 euro klopt?? Hoe kan die zo goedkoop zijn dan? Want dan pre-order ik 'm zoquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:48 schreef pmponer het volgende:
[..]![]()
nee ik zag in mijn mailbox wel dat ik al 3 keer splintercell had besteld dat vond ik ook wat veel dus ik zit nu met otto aan de lijn![]()
en vol![]()
moet je doen maar doe dat lekker onder een eigen accountquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dus die aanbieding voor 45 euro klopt?? Hoe kan die zo goedkoop zijn dan? Want dan pre-order ik 'm zo
Woei, met jou kan ik praten. Ben erg benieuwd naar deze gamequote:Op dinsdag 19 september 2006 20:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Kheb stiekem best zin in Smackdown
Deze 8 kikkers passen iig primaquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
De HD is kut, nu krijg je 100 dingen om te downloaden, gaat nooit passen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog iemand die al een tijdje op die game zit te wachten...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:04 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Woei, met jou kan ik praten. Ben erg benieuwd naar deze game
@ jorienvdherik: je valt in herhaling en kikkers zijn uit![]()
Nee,.... ik wilde hem wel halen maar met het huidige game geweld wacht ik nog heel even. Ben idd een rpg-er maar de reviews konden mij niet echt overtuigen.... FFXII komt namelijk over 3 weken uitquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:58 schreef H.Flick het volgende:
Heeft iemand Enchanted Arms al? Sjo misschien?
De Eurogamer review heeft me eigenlijk wel overtuigd. Ze zijn eigenlijk alleen negatief over de random encounters, maar daar erger ik me nooit aan eigenlijk. En het is een JRPG op de 360. Zoveel komen er daar niet van.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=67714
3 weken!!! Ik dacht dat dat nog veel langer ging duren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.... ik wilde hem wel halen maar met het huidige game geweld wacht ik nog heel even. Ben idd een rpg-er maar de reviews konden mij niet echt overtuigen.... FFXII komt namelijk over 3 weken uit
Ik ook..........quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Later wil ik hem zeker een keer spelen.
Komt door je naam.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:06 schreef nietteveranderen het volgende:
Hey ik kan niet editten
ja kikkers, als in : ribbipquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Kikkers ? jullie zijn lui
Of je kan niet linkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe kunnen "we" dat probleem dan oplossen zodat we gewoon de fotos kunnen zien? (het is trouwens makkelijker als jij je aanpast in plaats van dat 10 mensen zich aanpassen aan jou/zoek aan betere/andere hostquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hoe kunnen "we" dat probleem dan oplossen zodat we gewoon de fotos kunnen zien? (het is trouwens makkelijker als jij je aanpast in plaats van dat 10 mensen zich aanpassen aan jou/zoek aan betere/andere host![]()
De link van de kikker kopieren, en vervolgens in een nieuw venster openen in de adresbalkquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hoe kunnen "we" dat probleem dan oplossen zodat we gewoon de fotos kunnen zien? (het is trouwens makkelijker als jij je aanpast in plaats van dat 10 mensen zich aanpassen aan jou/zoek aan betere/andere host![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |