Je moet zelf voor een doos zorgen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:03 schreef Legendkiller het volgende:
Nog even een laatste vraagje over de kapotte Xbox 360 dat ik niet kon achterhalen, dan gaan we het weer lekker hebben over de aankomende toppertjes: tegen mij zei die vent dat je zelf voor een doos moet zorgen, van iemand anders hoor ik weer dat UPS een doos ervoor had. Iemand die kan bevestigen dat je van UPS een doos krijgt om het in te doen?
Bedankt weerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je moet zelf voor een doos zorgen.
niet nakomen, ze zeiden hetzelfde bij GR:AWquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:11 schreef Legendkiller het volgende:
"Ongeveer een maand voor de release"
Aldus Ubisoft. Ze gaan dus óf hun belofte niet nakomen óf de game een maand uitstellen.
maar iedereen die ik ken die niet zo op internet zit die denkt dat de ps3 de bom gaat wordenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:03 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
http://www.thisiswaiting.com/
Hahahhahaha! Internet community heeft echt de schijt gekregen aan de PS3
En als Snakes on a Plane al een hit was dankzij internet...
[afbeelding]
HAHAHAH So true!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:03 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
http://www.thisiswaiting.com/
Hahahhahaha! Internet community heeft echt de schijt gekregen aan de PS3
En als Snakes on a Plane al een hit was dankzij internet...
[afbeelding]
HAHAHAH So true!
Idd...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:43 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
maar iedereen die ik ken die niet zo op internet zit die denkt dat de ps3 de bom gaat worden![]()
Dat valt mij inderdaad ook op, je hebt natuurlijk het zooitje hardcore sony fans. Maar het grootste gedeelte van de mensen die de PS3 een warm hart toe dragen, hebben totaal geen verstand van games. Van die mensen, die dan de E3 filmpjes van 2 jaar terug hebben gezien en roepen, ja moet je kijken hoe mooi dat is... Niet wetende dat die filmpjes niet ingame waren...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:46 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Idd...
Maar de PS3 is dan ook echt een "gangsta" console
Meeste mensen die ik ken die denken dat de PS3 een succes zal worden, zijn nog eens geen echte gamers
Het went gelukkig gauwquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:20 schreef N-E-R-D het volgende:
Is wel ff wennen zon controller na 10 jaar alleen maar pc, de laatste controller die ik in me handen heb gehad is die van de ps geloof ik
Ik denk dat het inderdaad veel handiger is om te gaan lopen rellen in het PS3 topicquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:36 schreef Fliepke het volgende:
ben ik hier in het 360 topic?
Zo ja, zullen we het daar over hebben?
En jij kan alle spellen in een maand uitspelen? Ben het met je eens hoor, de prijzen van games en dergelijke zijn veel te hoog. Ook ik heb op mijn pc echt niet alleen legale games en software, maar aan mijn 360 word niet geprutst hij is me veel te dierbaar...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja waarom niet? kost 50 euro en ik speel nu alle spellen. Beter dan demo's proberen.
quote:Games van id Software die in theorie in aanmerking zouden kunnen komen voor een release op Xbox Live Arcade zijn ondermeer Doom II, Final Doom, Hexen, Heretic, Wolfenstein 3D en de Commander Keen-games.
id Software CEO Todd Hollenshead liet weten dat ze zeer positieve reacties hebben gekregen op de aankondiging van DOOM voor Xbox Live Arcade en dat dit het zeker interessant zal maken om ook andere games naar XBLA te brengen. Ze zullen echter eerst kijken hoe het met DOOM gaat voordat ze verdere beslissingen nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |