Ben ik mee bezig!quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:19 schreef koentje.k het volgende:
Ging iemand nu een Xbox live! Topic maken?
Er is er ook al 1 als je de search gebruikt... maar niemand die er echt in post.quote:
Mijn gratis maandje is opquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:21 schreef quantas het volgende:
tvptje
Ga nog ff genieten van de gratis week live, ik ben om, zeer binnenkort komt dat hier ook bij mij!
Valt heel erg tegen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Valt me toch wel erg tegen dat er sinds de persconferentie amper nieuw spul beschikbaar is gesteld, zeker qua demo's
Nee, want de nummering klopt niet. #148 mist.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Jubileum topic
Komt nog, het wordt allemaal wat gefaseerder gebracht geloof ik.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Valt me toch wel erg tegen dat er sinds de persconferentie amper nieuw spul beschikbaar is gesteld, zeker qua demo's
nee want vorige was 149...heb ook naar 148 gezocht maar kon het niet vinden..dus vandaar dat ie niet in de OP staat.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, want de nummering klopt niet. #148 mist.
Deel 150-1 dus.
In het vorige topic zei de TS dat hij het verkeerde nummer had ingetoetstquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
nee want vorige was 149...heb ook naar 148 gezocht maar kon het niet vinden..dus vandaar dat ie niet in de OP staat.
Volgens mij komt er niets nieuws meer hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Komt nog, het wordt allemaal wat gefaseerder gebracht geloof ik.
Mijn 9 dagen gratis gold zitten er ook bijna op, maar ik ga denk ik over paar weken de vision cam kopen met 12 maanden live enzo dus vanaf dan ben ik weer vol lid van het Fok live clubjequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:25 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Mijn gratis maandje is opBinnenkort maar es nieuwe kopen he..
Nieuwe content op xbox live! Ben benieuwd naar de Mayhem Videoquote:Trailers:
X06 Arcade Montage
Stranglehold
Blitz the League
F.E.A.R.
Pictures
X06 Picture Pack
While not officially part of the bringing it home promotion, the below content has just gone live as well:
Video:
Saint's Row-Mayhem Video Strategy (720p)*
Saint's Row-Insurance Fraud Video Strategy (720p)*
Saint's Row-Hitman Video Strategy (720p)*
*Not available in France
Hmmm heb je nog meer tips?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mayhem is super makkelijk, zoek een straat met veel lantaarnpalen en rij die omver, combo en snel. Ook kun je een auto dwars neerzetten, zorgen dat andere auto's er achter stilstaan en dan een rocket erop schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |