Ben ik mee bezig!quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:19 schreef koentje.k het volgende:
Ging iemand nu een Xbox live! Topic maken?
Er is er ook al 1 als je de search gebruikt... maar niemand die er echt in post.quote:
Mijn gratis maandje is opquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:21 schreef quantas het volgende:
tvptje
Ga nog ff genieten van de gratis week live, ik ben om, zeer binnenkort komt dat hier ook bij mij!
Valt heel erg tegen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Valt me toch wel erg tegen dat er sinds de persconferentie amper nieuw spul beschikbaar is gesteld, zeker qua demo's
Nee, want de nummering klopt niet. #148 mist.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Jubileum topic
Komt nog, het wordt allemaal wat gefaseerder gebracht geloof ik.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Valt me toch wel erg tegen dat er sinds de persconferentie amper nieuw spul beschikbaar is gesteld, zeker qua demo's
nee want vorige was 149...heb ook naar 148 gezocht maar kon het niet vinden..dus vandaar dat ie niet in de OP staat.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, want de nummering klopt niet. #148 mist.
Deel 150-1 dus.
In het vorige topic zei de TS dat hij het verkeerde nummer had ingetoetstquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
nee want vorige was 149...heb ook naar 148 gezocht maar kon het niet vinden..dus vandaar dat ie niet in de OP staat.
Volgens mij komt er niets nieuws meer hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Komt nog, het wordt allemaal wat gefaseerder gebracht geloof ik.
Mijn 9 dagen gratis gold zitten er ook bijna op, maar ik ga denk ik over paar weken de vision cam kopen met 12 maanden live enzo dus vanaf dan ben ik weer vol lid van het Fok live clubjequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:25 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Mijn gratis maandje is opBinnenkort maar es nieuwe kopen he..
Nieuwe content op xbox live! Ben benieuwd naar de Mayhem Videoquote:Trailers:
X06 Arcade Montage
Stranglehold
Blitz the League
F.E.A.R.
Pictures
X06 Picture Pack
While not officially part of the bringing it home promotion, the below content has just gone live as well:
Video:
Saint's Row-Mayhem Video Strategy (720p)*
Saint's Row-Insurance Fraud Video Strategy (720p)*
Saint's Row-Hitman Video Strategy (720p)*
*Not available in France
Hmmm heb je nog meer tips?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mayhem is super makkelijk, zoek een straat met veel lantaarnpalen en rij die omver, combo en snel. Ook kun je een auto dwars neerzetten, zorgen dat andere auto's er achter stilstaan en dan een rocket erop schieten.
Zorg dat je 3 politie sterren hebt voor je begint. Zo heb je altijd auto's die naar je toe komenquote:
Vooral de heli's en de FBI tikken aan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:45 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Zorg dat je 3 politie sterren hebt voor je begint. Zo heb je altijd auto's die naar je toe komen
Dat gezeik om demo's steedsquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:05 schreef jorienvdherik het volgende:
geef eens demo's
tzijn ook altijd dezelfde!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat gezeik om demo's steeds
Vind het erg tegenvallen! Staan er wel een paar maar niet de demo's waar iedereen om roept! Dus dan mag er ook gezeikt worden!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat gezeik om demo's steeds
Waarom? Het gerucht is door fanboys in de wereld gebracht. Als ze nou aangekondigd waren en ze kwamen niet, prima. Maar dit is zeiken om het zeiken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:43 schreef Gajes het volgende:
[..]
Vind het erg tegenvallen! Staan er wel een paar maar niet de demo's waar iedereen om roept! Dus dan mag er ook gezeikt worden!
Waarom? Wees blij dat je nu uberhaupt demo's kan downloaden en niet afhankelijk bent van blaadjes met demo cd'squote:Op vrijdag 29 september 2006 12:43 schreef Gajes het volgende:
[..]
Vind het erg tegenvallen! Staan er wel een paar maar niet de demo's waar iedereen om roept! Dus dan mag er ook gezeikt worden!
http://www.alanwake.com/s(...)t=Alan_Wake_2006_017quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:54 schreef =HellFire= het volgende:
Bioshock is geniaal man. En Alan Wake is the best goddamn looking game tot nu toe (tot 2006 sowieso). Gears of War is echt fucking addictive. Zei al tegen Cliffy B., verslavend spelletje man.... hij zo: Yeah we put some crack in it for you guys. En zo was het. Mass Effect, enigszins skeptisch over het actionpart maar voor de rest puik spelletje hoor!
En zo kan ik wel doorgaan voor uren en uren. Een ding is zeker: Sony gaat het moeilijk krijgen, want vrijwel elke game neigt naar extreem hoge scores , gebasseerd op wat ik nu allemaal heb gezien. Dat zelfs devs nog onder de indruk zijn van de 360, zegt ook al genoeg.
Ga maar uren door eigenlijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:54 schreef =HellFire= het volgende:
Bioshock is geniaal man. En Alan Wake is the best goddamn looking game tot nu toe (tot 2006 sowieso). Gears of War is echt fucking addictive. Zei al tegen Cliffy B., verslavend spelletje man.... hij zo: Yeah we put some crack in it for you guys. En zo was het. Mass Effect, enigszins skeptisch over het actionpart maar voor de rest puik spelletje hoor!
En zo kan ik wel doorgaan voor uren en uren. Een ding is zeker: Sony gaat het moeilijk krijgen, want vrijwel elke game neigt naar extreem hoge scores , gebasseerd op wat ik nu allemaal heb gezien. Dat zelfs devs nog onder de indruk zijn van de 360, zegt ook al genoeg.
En dat is soms ook gewoon lekker! Maar ze zeggen zelf dat ze veel content naar buiten brengen en dan alleen maar trailers vind ik persoonlijk een beetje jammer! En had zo gehoopt op een PES 6 demo. Maar je hebt ook wel een beetje gelijk!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:44 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Waarom? Het gerucht is door fanboys in de wereld gebracht. Als ze nou aangekondigd waren en ze kwamen niet, prima. Maar dit is zeiken om het zeiken.
technologie staat niet stil! Maar bij deze ben ik dankbaar!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom? Wees blij dat je nu uberhaupt demo's kan downloaden en niet afhankelijk bent van blaadjes met demo cd's
Fuck you gast. Als jij daar zou zitten zou je spontaan flauwvallen. Daar verbleekt je FIFA 07 bij.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.alanwake.com/s(...)t=Alan_Wake_2006_017
die motorkap![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:02 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Haha, ok. Ik doe dat in fasen ok? Laat het wel weten. Vanmiddag maar es aan de bak.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Kun je aan iemand vragen wanneer de PES demo uitkomt Hellfire?
Dat vind ik momenteel eigenlijk het leukste aan Livequote:Op vrijdag 29 september 2006 12:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom? Wees blij dat je nu uberhaupt demo's kan downloaden en niet afhankelijk bent van blaadjes met demo cd's
Wie is Marco?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:48 schreef =HellFire= het volgende:
Waaaaaaaaaaaa, dat was sjankerveeeeeeeeeeeeeeeeeeeet! Marco kan er over mee praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |