Gijs maak jij even een verzamel post van alle games incl. screens en clipsquote:Op donderdag 21 september 2006 14:02 schreef Atuniel het volgende:
Wat een heerlijk gamenieuws deze week, beter dan E3... ok daarvoor zou er iets bekend moeten worden over Halo3.
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:03 schreef Retuobak het volgende:
Screenshots van Assassin\'s Creed met HUD
Iedereen die allemaal al gezien?
Waarom niet gewoon de RAR posten waar ze vandaan komenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:03 schreef Retuobak het volgende:
Nog meer gelekt artwork: Far Cry 2 en Far Cry Wii
Screenshots van Assassin\'s Creed met HUD
[update]Artwork van Splinter Cell 5: Conviction
Iedereen die allemaal al gezien?
Niet.quote:Ninja Gaiden gaat naar de PS3
Dus Roy:quote:In the past, Team Ninja boss-man Tomonobu Itagaki has certainly thrown the PlayStation 3 a few measured compliments, but he's been adamant that his studio - currently working on Dead or Alive X2 - remains loyal to Microsoft's Xbox 360.
Speaking to IGN recently, he even dropped hints about a Ninja Gaiden sequel on the platform, noting that the multi-threading technology under the 360's bonnet works wonders.
"If you're working on a game like Ninja Gaiden 2, where it's really important that enemies are smart and challenging, then we might use up to two threads on AI," he noted, before clamming up on the subject.
Ik hoop dat je de HUD kunt uitzetten...lijkt me wat sfeervoller.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:06 schreef Chocobo het volgende:
Dit is ziek hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
screens kan wel, duurt 5 minuutjes ofzoquote:Op donderdag 21 september 2006 14:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs maak jij even een verzamel post van alle games incl. screens en clips
Het pause menu komt me niet middeleeuws over idd. Lijkt juist een beetje MGS achtigquote:Op donderdag 21 september 2006 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de HUD kunt uitzetten...lijkt me wat sfeervoller.![]()
Erhh,... zou het geweldig vinden Gijs maar het was een dis naar die klootzak toequote:Op donderdag 21 september 2006 14:08 schreef Tain het volgende:
[..]
screens kan wel, duurt 5 minuutjes ofzo
Het spel is niet wat het lijkt. Tijdreizen zal een grote rol spelen, en waarschijnlijk wordt het een hele reeks waarbij elk deel zich in een andere periode van de geschiedenis afspeelt.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:08 schreef Chocobo het volgende:
Het pause menu komt me niet middeleeuws over idd. Lijkt juist een beetje MGS achtig![]()
Ook is idd de HUD erg koud. Respect voor je gevoelens Gijs
Die klootzak mag de filmpjes enzo postenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Erhh,... zou het geweldig vinden Gijs maar het was een dis naar die klootzak toe
Maarja wil hem wel spelen. Alles in realtime ( inclusief wat op de XBox CG was ), nieuwe wapens ala dual wielding katana's (quote:Op donderdag 21 september 2006 14:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet.Dat is een soort port van Ninja Gaiden Black met opgepoetste graphics en een nieuwe hoofdrolspeelster (type dertien in een dozijn blondje met dikke tieten maar geen charisma).
Van Eurogamer:
[..]
Dus Roy:
Ach, dual katana's komen ook wel in NG2.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:18 schreef MMaRsu het volgende:
Maarja wil hem wel spelen. Alles in realtime ( inclusief wat op de XBox CG was ), nieuwe wapens ala dual wielding katana's (!! ) meer cutscenes en nieuwe gebieden.
Precies, als ze hem nu naar de Wii hadden gebracht met Mario als playable character was het wat anders geweest. Dan hadden we Roy in elk geval niet meer horen klagen over Het spel.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar uiteraard zal NGS er beter uitzien. Maar niks om 660 euro aan te besteden iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |