Omdat ze lui zijn, en ik heb geen zin om nu 4 topics te gaan zoeken toevoegenquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:28 schreef GokuSFE het volgende:
Waarom vertikt nou de helft het weer om de OP Te updaten met de Voorgaande toPics?
3 dagen geleden pas hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:10 schreef jorienvdherik het volgende:
is de x06 afgelopen /?
Ach ja, de meeste demos die uitkomen download ik wel trouw, maar vaak heb je er niet meer dan 10 minuten speelplezier aan, een hele enkele uizondering daargelaten. Dus zo erg vind ik het nu ook weer niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:14 schreef Erwtensoep het volgende:
X06: demo heaven
Wat een tegenvaller zeg (ja ik ben een schooier).
Nee, die van mij hebben het op z'n minst 15 uur getrokken. Misschien slechte exemplaren...Je zou ze in theorie kunnen ruilen, maar da's wel erg mierenneukerig natuurlijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:21 schreef Klonk het volgende:
en nog een domme vraag, die penlitjes die standaard bij die controller zitten, waren die bij jullie ook na een uurtje of 2 leeg ?
Die van mij gaan zeker langer mee.. wel raar dat die van jou zo snel uitgewerkt zijn :squote:Op maandag 2 oktober 2006 10:21 schreef Klonk het volgende:
en nog een domme vraag, die penlitjes die standaard bij die controller zitten, waren die bij jullie ook na een uurtje of 2 leeg ?
FOK!Games!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:06 schreef Gajes het volgende:
Wie weet een goede preview site?
Eurogamer.net en IGN.comquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:06 schreef Gajes het volgende:
Wie weet een goede preview site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |