Omdat ze lui zijn, en ik heb geen zin om nu 4 topics te gaan zoeken toevoegenquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:28 schreef GokuSFE het volgende:
Waarom vertikt nou de helft het weer om de OP Te updaten met de Voorgaande toPics?
3 dagen geleden pas hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:10 schreef jorienvdherik het volgende:
is de x06 afgelopen /?
Ach ja, de meeste demos die uitkomen download ik wel trouw, maar vaak heb je er niet meer dan 10 minuten speelplezier aan, een hele enkele uizondering daargelaten. Dus zo erg vind ik het nu ook weer niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:14 schreef Erwtensoep het volgende:
X06: demo heaven
Wat een tegenvaller zeg (ja ik ben een schooier).
Nee, die van mij hebben het op z'n minst 15 uur getrokken. Misschien slechte exemplaren...Je zou ze in theorie kunnen ruilen, maar da's wel erg mierenneukerig natuurlijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:21 schreef Klonk het volgende:
en nog een domme vraag, die penlitjes die standaard bij die controller zitten, waren die bij jullie ook na een uurtje of 2 leeg ?
Die van mij gaan zeker langer mee.. wel raar dat die van jou zo snel uitgewerkt zijn :squote:Op maandag 2 oktober 2006 10:21 schreef Klonk het volgende:
en nog een domme vraag, die penlitjes die standaard bij die controller zitten, waren die bij jullie ook na een uurtje of 2 leeg ?
FOK!Games!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:06 schreef Gajes het volgende:
Wie weet een goede preview site?
Eurogamer.net en IGN.comquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:06 schreef Gajes het volgende:
Wie weet een goede preview site?
Idd Heb me ook erg vermaakt met de demo van Lego Star Wars II.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:23 schreef SToRM81 het volgende:
Die Sonic demo valt inderdaad zwaar tegen zeg. Ik vond Sonic Adventure op de DC echt leuk, maar de besturing en camera van deze nieuwe versie zijn echt ongelooflijk slecht.
Ik had m best wel willen kopen voor mijn 360/PS3, maar dan zullen ze er toch nog aan moeten sleutelen...
Lego Star Wars was wel erg leuk gedaan![]()
IGNquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eurogamer.net en IGN.com
De rest doet er niet toe
Wowquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:30 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Alan Wake ingame.
[afbeelding].
De problemen zijn zo ernstig dat ze dat niet opgelost krijgen in de korte tijd die ze nog hebben. Lego Star Wars is welquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:23 schreef SToRM81 het volgende:
Die Sonic demo valt inderdaad zwaar tegen zeg. Ik vond Sonic Adventure op de DC echt leuk, maar de besturing en camera van deze nieuwe versie zijn echt ongelooflijk slecht.
Ik had m best wel willen kopen voor mijn 360/PS3, maar dan zullen ze er toch nog aan moeten sleutelen...
Lego Star Wars was wel erg leuk gedaan![]()
Die zitten nu in de afstandsbediening van mijn tvquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:21 schreef Klonk het volgende:
Lego star wars 2quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef masterdave het volgende:
Is splinter cell 4 een aanrader? ik heb deel 1 gespeeld, die vond ik heel gaaf, deel 2 vond ik geen ruk aan en ben ik na 20 minuten mee opgehouden en deel 3 heb ik nog geeneens aan geroken. Dus de moeite waard?want er is geen hol te koop voor die 360.
Nee er is inderdaad geen hol te koop voor de 360, en het ergste is nog wel dat er geen enkele goede game in de planning staat voor de komende 1,5 jaarquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef masterdave het volgende:
Is splinter cell 4 een aanrader? ik heb deel 1 gespeeld, die vond ik heel gaaf, deel 2 vond ik geen ruk aan en ben ik na 20 minuten mee opgehouden en deel 3 heb ik nog geeneens aan geroken. Dus de moeite waard?want er is geen hol te koop voor die 360.
Hoe bevallen Saints Row en Dead Rising?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:20 schreef Diablos79 het volgende:
Ik ga eind van de maand Tigerwoods2007 halen, en veel meer zal ik van het jaar niet kopen voor de 360.. Misschien nog DOA4 en heel misschien GoW..
kleine knopje voor op je console indrukken en bovenop de controller indrukken tegelijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:27 schreef anima het volgende:
Ik krijg mijn tweede draadloze controller niet aan de praat. (Krijgt geen port toegewezen)
Ben ik wat vergeten te doen? Ik dacht dat dat meteen behoorde te werken
Deel 2 was idd minder, maar de sfeer van deel 1 was weer ver terug in deel 3, en deel 4 wordt weer wat luchtiger heb ik de indruk, maar wel VEEL beter dan wat er met deel 2 gedaan was. Je moet ervan houden denk ik, ik vind de franchise gewoon heilig.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef masterdave het volgende:
Nou ik heb een userreview van Dead Rising geschreven, ik zou zeggen lees die dan weet je wat ik er van vindquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hoe bevallen Saints Row en Dead Rising?
Na het zien van de x06 GoW beelden wil ik het spel niet eens meer hebben.. Wat een no-brain ragfestijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga Rainbow Six trouwens niet halen.Ik denk dat op en met elkaar knallen in Gears of War veel toffer wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |