Omdat ze lui zijn, en ik heb geen zin om nu 4 topics te gaan zoeken toevoegenquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:28 schreef GokuSFE het volgende:
Waarom vertikt nou de helft het weer om de OP Te updaten met de Voorgaande toPics?
3 dagen geleden pas hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:10 schreef jorienvdherik het volgende:
is de x06 afgelopen /?
Ach ja, de meeste demos die uitkomen download ik wel trouw, maar vaak heb je er niet meer dan 10 minuten speelplezier aan, een hele enkele uizondering daargelaten. Dus zo erg vind ik het nu ook weer niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:14 schreef Erwtensoep het volgende:
X06: demo heaven
Wat een tegenvaller zeg (ja ik ben een schooier).
Nee, die van mij hebben het op z'n minst 15 uur getrokken. Misschien slechte exemplaren...Je zou ze in theorie kunnen ruilen, maar da's wel erg mierenneukerig natuurlijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:21 schreef Klonk het volgende:
en nog een domme vraag, die penlitjes die standaard bij die controller zitten, waren die bij jullie ook na een uurtje of 2 leeg ?
Die van mij gaan zeker langer mee.. wel raar dat die van jou zo snel uitgewerkt zijn :squote:Op maandag 2 oktober 2006 10:21 schreef Klonk het volgende:
en nog een domme vraag, die penlitjes die standaard bij die controller zitten, waren die bij jullie ook na een uurtje of 2 leeg ?
FOK!Games!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:06 schreef Gajes het volgende:
Wie weet een goede preview site?
Eurogamer.net en IGN.comquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:06 schreef Gajes het volgende:
Wie weet een goede preview site?
Idd Heb me ook erg vermaakt met de demo van Lego Star Wars II.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:23 schreef SToRM81 het volgende:
Die Sonic demo valt inderdaad zwaar tegen zeg. Ik vond Sonic Adventure op de DC echt leuk, maar de besturing en camera van deze nieuwe versie zijn echt ongelooflijk slecht.
Ik had m best wel willen kopen voor mijn 360/PS3, maar dan zullen ze er toch nog aan moeten sleutelen...
Lego Star Wars was wel erg leuk gedaan![]()
IGNquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eurogamer.net en IGN.com
De rest doet er niet toe
Wowquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:30 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Alan Wake ingame.
[afbeelding].
De problemen zijn zo ernstig dat ze dat niet opgelost krijgen in de korte tijd die ze nog hebben. Lego Star Wars is welquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:23 schreef SToRM81 het volgende:
Die Sonic demo valt inderdaad zwaar tegen zeg. Ik vond Sonic Adventure op de DC echt leuk, maar de besturing en camera van deze nieuwe versie zijn echt ongelooflijk slecht.
Ik had m best wel willen kopen voor mijn 360/PS3, maar dan zullen ze er toch nog aan moeten sleutelen...
Lego Star Wars was wel erg leuk gedaan![]()
Die zitten nu in de afstandsbediening van mijn tvquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:21 schreef Klonk het volgende:
Lego star wars 2quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef masterdave het volgende:
Is splinter cell 4 een aanrader? ik heb deel 1 gespeeld, die vond ik heel gaaf, deel 2 vond ik geen ruk aan en ben ik na 20 minuten mee opgehouden en deel 3 heb ik nog geeneens aan geroken. Dus de moeite waard?want er is geen hol te koop voor die 360.
Nee er is inderdaad geen hol te koop voor de 360, en het ergste is nog wel dat er geen enkele goede game in de planning staat voor de komende 1,5 jaarquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef masterdave het volgende:
Is splinter cell 4 een aanrader? ik heb deel 1 gespeeld, die vond ik heel gaaf, deel 2 vond ik geen ruk aan en ben ik na 20 minuten mee opgehouden en deel 3 heb ik nog geeneens aan geroken. Dus de moeite waard?want er is geen hol te koop voor die 360.
Hoe bevallen Saints Row en Dead Rising?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:20 schreef Diablos79 het volgende:
Ik ga eind van de maand Tigerwoods2007 halen, en veel meer zal ik van het jaar niet kopen voor de 360.. Misschien nog DOA4 en heel misschien GoW..
kleine knopje voor op je console indrukken en bovenop de controller indrukken tegelijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:27 schreef anima het volgende:
Ik krijg mijn tweede draadloze controller niet aan de praat. (Krijgt geen port toegewezen)
Ben ik wat vergeten te doen? Ik dacht dat dat meteen behoorde te werken
Deel 2 was idd minder, maar de sfeer van deel 1 was weer ver terug in deel 3, en deel 4 wordt weer wat luchtiger heb ik de indruk, maar wel VEEL beter dan wat er met deel 2 gedaan was. Je moet ervan houden denk ik, ik vind de franchise gewoon heilig.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef masterdave het volgende:
Nou ik heb een userreview van Dead Rising geschreven, ik zou zeggen lees die dan weet je wat ik er van vindquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hoe bevallen Saints Row en Dead Rising?
Na het zien van de x06 GoW beelden wil ik het spel niet eens meer hebben.. Wat een no-brain ragfestijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga Rainbow Six trouwens niet halen.Ik denk dat op en met elkaar knallen in Gears of War veel toffer wordt.
Grap van de dag!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga Rainbow Six trouwens niet halen.Ik denk dat op en met elkaar knallen in Gears of War veel toffer wordt.
Dat wordt het ook, de MP van GoW heeft niets voor niets een award gewonnen voor meest veelbelovende MP.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
GoW heeft een kettingzaag Gijs.quote:
Je moet het zo zien: GOW is gewoon ideaal voor brute agressie en bot knallen, RS is ideaal voor een avondje spanningquote:
ow. Wat grappig. HA!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Klinkt anders toch als typisch iets voor jou
whahahahhaaquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
Die dingen moet je ook echt gewoon openen met een 12 gauge shotgunquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:52 schreef Klonk het volgende:
ik snij me net keihard en diep aan de blister van de play and charge kit
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:30 schreef BMH het volgende:
[..]
ow. Wat grappig. HA!![]()
GOW = Brute force 360
Op de 360?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:53 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Werd helemaal week van al die lame kiddie games :|
Nintendo shitquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Op de 360?Ik heb ze nog niet kunnen ontdekken.
Doom was eerste spel dat ik speelde samen met mijn broer (ik keek voornamelijk). Toen was ik volgens mij 6 ofzo. Heerschend spel (cadeau gekregen van een oom, heb het nog steeds). Daarna een paar keer Nintendo games gespeeld, wel lachen, maar was toen al "verhard"quote:
Me2, daarom heb ik ook nog een snes , qube en een ds lite.. en de wii in december =]quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb ook de 360 gekocht voor de wat meer volwassen spellen (shooters vooral), maar ik kan de kiddy shit van nintendo ook erg waarderen.
Ik schat het op niveau Pokemon in.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Viva Pinata lijkt me dan weer TE kiddy Volgens mij is het ook puur op kinderen gericht als je die afleveringen bekijkt.
Q1 2007quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:16 schreef NrSiX het volgende:
Is het eigenlijk al bekend wanneer Alan Wake uitkomt?
Helaas wel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:10 schreef jorienvdherik het volgende:
is de x06 afgelopen /?
Oeh dat zou te vet zijn!quote:3D Realms wil Duke Nukem 3D naar Xbox Live Arcade brengen
Maar het valt nog te bezien of Duke Nukem 3Dbinnenkort ook te spelen is op de Xbox 360. Op het forum van 3D Realms zegt een werknemer van de ontwikkelaar dat het aan Microsoft ligt of de game als Arcade game beschikbaar wordt gemaakt.
Hoewel wij zelf er geen zicht op hebben, is het bekend dat er een enorme hoeveelheid games worden afgewezen door Microsoft. Dit komt omdat de consolemaker een beleid hanteert waarbij zaak is een zo gebalanceerd mogelijk aanbod te hebben aan games. Ook probeert men de release van deze games te spreiden om het geheel overzichtelijk te houden. Het gevolg is dat een groot aantal ontwikkelaars, waaronder 3D Realms, in de wachtrij staan om hun games aan te kunnen bieden op Xbox Live Marketplace.
Gozert, weet je wat je zegt!!? N3 was ook driewerf ruk, gameplay maar ook die stemmen! Ben blij dat ze bij Blue Dragon het gewoon authentiek houden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:39 schreef devv05 het volgende:
Jammer dat Blue Dragon Japans gesproken is (toch?)
GoW doet me denken aan de filmpjes van Starcraft waarin Marines tegen de Zerg vechten, gemixt met de muziek en de feeling van Starship Troopers. Pak daar de intensiteit van Steven Spielberg camera-werk bij en ik ben verkocht.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Na het zien van de x06 GoW beelden wil ik het spel niet eens meer hebben.. Wat een no-brain ragfestijn
Kraak je eigen site niet zo af jo.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eurogamer.net en IGN.com
De rest doet er niet toe
Ja! Zo hoort het!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:39 schreef devv05 het volgende:
Jammer dat Blue Dragon Japans gesproken is (toch?)
Ik spreek geen Japans, jij spreekt geen Japans en waarschijnlijk 99,99% van de rest van dit forum ook niet. Dan kan het alleen maar een nadeel zijn. Bovendien zijn die Japanse stemmen altijd zo verschrikkelijk overdone.quote:
Het is dan ook Engels ondertiteld.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik spreek geen Japans, jij spreekt geen Japans en waarschijnlijk 99,99% van de rest van dit forum ook niet. Dan kan het alleen maar een nadeel zijn. Bovendien zijn die Japanse stemmen altijd zo verschrikkelijk overdone.
Engelse Subsquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik spreek geen Japans, jij spreekt geen Japans en waarschijnlijk 99,99% van de rest van dit forum ook niet. Dan kan het alleen maar een nadeel zijn. Bovendien zijn die Japanse stemmen altijd zo verschrikkelijk overdone.
Japan is gewoon een schreeuwvolkje. Geen pretje om naar dat geblaat te luisteren imo. Maarja...quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:34 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Het is dan ook Engels ondertiteld.
Dingen vertalen SUCKT! Keihard. Je kan toch wel emotie horen in stemmen?
Niets overdone, gewoon zoals het bedoeld is. Die halfbakken Engelse kutstemmen zijn een pretje.
Niet zeuren, of ben je dyslect ofzo. Dan kan ik het wel begrijpen.
Niets geen nadelen dus, alleen voordelen. Je speelt het spel zoals het bedoeld is en zo hoort het.
NANI???? ^_^*****quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Japan is gewoon een schreeuwvolkje. Geen pretje om naar dat geblaat te luisteren imo. Maarja...
Is BMH maar joh, die vindt alles ruk wat van MS is. Op Splinter Cell na dan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:00 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Sinds wanneer is er iets mis met hersenloos schieten?
Ik heb niemand horen klagen dat doom hersenloos is of zo.
Ik haal ze beide.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:43 schreef Wessiej het volgende:
Nog 17 dagen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mi mim imimimimimiiii..quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:08 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Is BMH maar joh, die vindt alles ruk wat van MS is. Op Splinter Cell na dan.
Als Mario die gun vast had gehad was het HELEMAAAAAAAAAAAAL het einde.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Na het zien van de x06 GoW beelden wil ik het spel niet eens meer hebben.. Wat een no-brain ragfestijn
Black met muurtjes... zo komt het bij mij over. Constant raggen word erg vermoeiend en net als bij Black houd ik dat maar een half uur per dag volquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:38 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
heerlijk toch...
Lekker, niet lullen, maar van achter een muurtje monsters aan gort schieten. En het ziet er ook nog eens super uit.
GAST!quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zie liever een dieper vechtsysteem zoals bijvoorbeeld Halo 2 heeft. 2 wapens, tactisch reloaden, melee-en op juiste momenten...
Gears of War >>>>> Brute Forcequote:Op maandag 2 oktober 2006 19:10 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
GAST!
Dat IS Gears of War nou óók.
Lees je je wel in?
Meningen, a la. Je goed recht. Maar Gears of War wordt echt geen Brute Force 360, trust me on that one! Nee, ik ben geen IGN of Eurogamer maar ik weet dat die gasten het met mij eens zullen zijn.
neequote:Op maandag 2 oktober 2006 19:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Zit ze nou tegen een lamp te praten op dat eerste plaatje?
Ik vermoed dat je er rap meer zult kunnen downloaden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:52 schreef Atuniel het volgende:
Ik geloof ook steeds meer in GoW eigenlijk.. het zal vast minder tactischer zijn dan RS.. maar wel mooier en cooler om te spelen naar persoonlijke smaak.
Jammer alleen van die slechts 8 maps.
Die maps zijn van Splinter Cell , niet van GoWquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:52 schreef Atuniel het volgende:
Ik geloof ook steeds meer in GoW eigenlijk.. het zal vast minder tactischer zijn dan RS.. maar wel mooier en cooler om te spelen naar persoonlijke smaak.
dat is CoD2quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:44 schreef quantas het volgende:
bij bol.com is nu call of duty 3 slechts 49,99 misschien wel intersessant voor mensen hier
Daarom zei ik ook "lijkt" & "ziet er uit als". Gow staat nog steeds in de pre-order dus ik wacht rustig de reviews afquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:10 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
GAST!
Dat IS Gears of War nou óók.
Lees je je wel in?
Meningen, a la. Je goed recht. Maar Gears of War wordt echt geen Brute Force 360, trust me on that one! Nee, ik ben geen IGN of Eurogamer maar ik weet dat die gasten het met mij eens zullen zijn.
Heb zelf ook al een aantal vastlopers gehad, maar bij lange na niet zoveel dat ik me eraan zou storen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:36 schreef Myers het volgende:
Gister een 360 gekocht, wat een gaaf ding zegMeteen TDU, Oblivion, Saints Row en DOA4 gekocht
.
Maar ik heb deze avond meteen al m'n eerste vastloper gehad, beeld bevroor gewoon (in TDU) en hij reageerde nergens op, ff opnieuw opstarten en alles was weer koek en ei. Maar komt dat nou vaak voor zo'n vastloper? Want de reden waarom ik een console koop is omdat ik gewoon een disc erin wil doen en meteen wil spelen zonder problemen, niet constant vastlopers en andere kuren wat een PC wel met zich meebrengt. Moet zeggen dat ik op dat moment al wel zo'n 8 uur aan het spelen was![]()
Gaan zeker gespeeld worden, lijkt me ook fantastisch om met een vaste club te spelen...quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:22 schreef Wessiej het volgende:
Multiplayer Maps:
1: Blackwing
2: Motorway
3: Terminus
4: Slaughterhouse
5: Red diamond
6: Boss house
7: Dawn waves
8: Uss Wissdom
Splinter Cell MP maps
Dit zijn de 8 SvsU levels.. Er zijn ook nog Spy vs Spy levels (voor de current gen versies)quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gaan zeker gespeeld worden, lijkt me ook fantastisch om met een vaste club te spelen...
Dus je gaat hem ook halen .quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:52 schreef Atuniel het volgende:
Ik krijg hier nog regelmatig "Disc is unreadable", vooral in Oblivion, soms na 10 minuten al, soms geen 1x in sessies van 6u+. Met andere games haast geen problemen. Maargoed, ik stoor me er ook niet al te veel aanquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:28 schreef Wessiej het volgende:
Ik eerst 20x, toen nieuwe xbox, en toen weer 10x met vandaag een piek van 4x in 1 uur spelen met 3 verschillende spellen.
Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 03.11.2006quote:
Duh.. maar GoW heeft er ook zoveel..quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die maps zijn van Splinter Cell , niet van GoW
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:44 schreef Atuniel het volgende:
Duh.. maar GoW heeft er ook zoveel..
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vermoed dat je er rap meer zult kunnen downloaden.
Precies zo hierquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 06:20 schreef Mystikvm het volgende:
Vastlopers vrijwel altijd als dat ding druk aan het laden is en ik ga klooien met de Xbox Guide.
Geen succes. In games zelf slaat hij bijna nooit vast, niet als ik de Guide knop niet gebruik.
Je wordt dus lekker genaaid, want no wai dat die gratis gaan zijn de eerste periode. Nee, doe mij maar RS: Vegas. Daarvan wéét ik dat het goed wordt.quote:
Dat GoW word ook wel een klaar Gijs.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je wordt dus lekker genaaid, want no wai dat die gratis gaan zijn de eerste periode. Nee, doe mij maar RS: Vegas. Daarvan wéét ik dat het goed wordt.
Ik hoop het voor iedereen hier, maar ik geloof er niet zo in...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat GoW word ook wel een klaar Gijs.
Dat is nu eenmaal de wereld van premium content.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je wordt dus lekker genaaid, want no wai dat die gratis gaan zijn de eerste periode. Nee, doe mij maar RS: Vegas. Daarvan wéét ik dat het goed wordt.
Gefeliciteerd man!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:19 schreef wc-eend het volgende:
Dames en Heren.. het is zover
Ik ben PAPA!!!
![]()
![]()
![]()
Gisteren om 17:45 is Floor geboren, ze weegt 3470 gram en is 50 cm lang
Met moeders en kind gaat alles super
Ow en mass effect wordt zo geil.. weer zo'n good and evil systeem als Kotor.. heerlijk..
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:19 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben PAPA!!!
![]()
![]()
![]()
Ow en mass effect wordt zo geil.. weer zo'n good and evil systeem als Kotor.. heerlijk..
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:19 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben PAPA!!!
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:19 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben PAPA!!!
![]()
![]()
![]()
Een MMORPG volgens mijquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:44 schreef wc-eend het volgende:
Ziet er leuk uit, wat voor game wordt het? RPG?
Geweldig, net pa geworden, en waar denk je aan op het eind. Mass Effectquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:19 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben PAPA!!!
![]()
![]()
![]()
Ik ben PAPA!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gefeliciteeerd!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:19 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben PAPA!!!
![]()
![]()
![]()
Heee, weet hoe je je voelt. 10 weken gelden papa geworden van Tess. Die slapeloze nachten die gaan komenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:19 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben PAPA!!!
![]()
![]()
![]()
Beter zorg je dat je RS hebtquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:25 schreef twi het volgende:
Ik ga inderdaad ook niet in 't begin voor GoW. Al zit ik nog te twijfelen of het dan Splinter Cell of Rainbow Six wordt die ik wel direct ga halen. Ik denk de eersteMisschien dat ik 'm dan voor RS uitspeel en alsnog ruil zodra 'ie op V&A staat
Jamaar de vorige RS nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:28 schreef twi het volgende:
Ach, ik heb Ghost Recon ook gehaald op de hype van hier. Puntje bij paaltje heb ik die game misschien een hand vol keren met een volle room zitten doen
Jij hebt echt humor Roy, en ALLE ultrapositieve previews en hands-on dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop het voor iedereen hier, maar ik geloof er niet zo in...
BA heb ik al uit m`n geest verbannen, alleen op die boot was leukquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:32 schreef twi het volgende:
Black Arrow was ook een drama onlineIedereen zou 'm halen, maar de echte leuke avonden waren toch van de originele RS3.
Gefeliciteerd. We needs da photos!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:19 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben PAPA!!!
![]()
![]()
![]()
quote:In one of the most bizarre moves in recent gaming history, computer giant Microsoft has formed an alliance with fast food chain Burger King to develop three different Xbox 360 titles.
Titled Pocket Bike Racer, Sneak King, and Big Bumpin', the games will be available for purchase for $3.99 when you order a value meal at Burger King restaurants.
But it gets better.
The games are all double-sided, with one side made for the Xbox 360, and the other side made for the original Xbox. In addition, the Xbox 360 versions will feature achievements for Xbox Live gamer tags.
If you can somehow get over the creep-inducing render of Brooke Burke on a tiny motorcycle, GAF has screens from all three games below.
Gefeliciteerd met de kleine!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:19 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben PAPA!!!
![]()
![]()
![]()
Hehe dat was al een half jaar bekend ofzo, maar die screens nog niet. Ach als het toch gratis isquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:08 schreef Tain het volgende:
MS en Burger King gaan samenwerken
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OMFGquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:08 schreef Tain het volgende:
MS en Burger King gaan samenwerken
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En hierbij maak ik mijn 10.000e post! Gefelicteerd man!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:19 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben PAPA!!!
![]()
![]()
![]()
de 1e avond van de release van 8 uur savonds tot 8 uur sochtends gespeeld, met alleen maar nederlanders, 2 bij 2 alle mapppen langsquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:32 schreef twi het volgende:
Black Arrow was ook een drama onlineIedereen zou 'm halen, maar de echte leuke avonden waren toch van de originele RS3.
Ik ben PAPA!!!
![]()
![]()
![]()
Ik ben PAPA!!!
![]()
![]()
![]()
Hoe is die store? levering enzo?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor degenen die em nog niet in de Pre-order hebben staat is Pro Evolution Soccer 6 nu ¤ 46,99 bij Zuiderpark Computers
Zo goed dat ik er nooit meer wat bestelquote:
Geen flauw idee, nog nooit wat besteld. Is het zo erg Tain?quote:
Even kijkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, nog nooit wat besteld. Is het zo erg Tain?
Ik heb het anders best veel gespeeld in de eerste maanden, zowat iedere avond onlinequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:28 schreef twi het volgende:
Ach, ik heb Ghost Recon ook gehaald op de hype van hier. Puntje bij paaltje heb ik die game misschien een hand vol keren met een volle room zitten doen
Weet ik niet, heb nog nooit wat gepre-orderd bij bol.quote:
IDD, en aangezien Doom I het eerste spel was dat ik speelde ben ik helemaal in mijn nopjes.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
Ik was eerst helemaal niet zo enthousiast over Gears of War. Maar nu ik steeds meer filmpjes zie raak ik steeds meer gehyped. Die grauwe graphics, de coole wapens waaronder de kettingzaag, de non-stop licht tactische actie… Ik dacht eerst dat het spel me aan RE4 deed denken, maar het roept meer eenDoom
gevoel bij me op.
Probleem bij Zuiderpark is alleen als je iets na de release besteld. Mijn FM2006 deed er ook 2 weken over.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:55 schreef Wessiej het volgende:
Volgens mij ben ik dan de lucky one, iets van 30 spellen besteld bij zuiderpark en altijd voor de release al binnen
Zou dat niet weten, zit ergens een breuk in mijn netwerkkabel voor mijn 360quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:20 schreef devv05 het volgende:
Die staat al een tijdje op Marketplace ook.
plaatjes in je sig is teringirritant.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Banner is overigens voor een ander forum waar je wel plaatjes in je sig mag hebben
HINT HINT
Dan koop je toch een nieuwe?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Zou dat niet weten, zit ergens een breuk in mijn netwerkkabel voor mijn 360
yup, moet alleen dan even een kabel van 15 meter gaan leggenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:11 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Dan koop je toch een nieuwe?
en het probleem is ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:16 schreef Tain het volgende:
[..]
yup, moet alleen dan even een kabel van 15 meter gaan leggen
Kost je welgeteld 30 minuten max?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:16 schreef Tain het volgende:
[..]
yup, moet alleen dan even een kabel van 15 meter gaan leggen
Is die al uit dan ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:52 schreef Fliepke het volgende:
uhuh, project 8.
Erg mooi gemaakt.
Eindelijk eens een Tony Hawk die grafisch wel in orde is
quote:
probleem is dat er een hoop voor opzij moet, bank, kast,etcquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kost je welgeteld 30 minuten max?
Previewbuildquote:
Ik ben niet goed in hoekjes doorstekenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Jij hebt duidelijk nooit kralen geregengewoon doorsteken, stekkertjes erop monteren en voila, klaar.
Ik vind dat juist een optie die er niet in had gehoeven, dat manual borddraaien.. je ziet daardoor niet of je goed kan landen door dat inzoomen op het bord.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:41 schreef Fliepke het volgende:
Zo net even met Noot Tony Hawk gedaan en het ziet er erg goed uit!
Goede graphics + toffe gameplay.
Erg toffe slo-mo mode waarbij je zelf de controle hebt over je voeten en dan toffe moves moeten maken
Ik suckte, maar deze wil ik misschien nog wel hebben ook
Ik ken een Veerle... Maar das vast een anderequote:
Er was een hele tijd terug al bericht dat de 360 via een latere firmware upgrade meer videoformaten af zou kunnen gaan spelen en dat het ook mogelijk zou worden om video's te streamen zonder daarvoor Media Center op je pc te moeten installeren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Tot op heden heb ik nog niets maar dan ook niets op de PS3 gezien wat niet uit de 360 zou kunnen komen, sterker nog, ik durf te stellen dat het op de 360 er strakker uit ziet. Voorlopig zal dat ook wel even zo blijven, want ondanks de 25GB die PS3 devvers ter beschikking hebben kiezen ze massaal voor compressie etc wat zich in beeld te duidelijk vertaald. Komt wel verandering in, maar dat duurt gewoon even. Wat betreft de mediafuncties: het zou bijzonder fijn zijn als ze volledige XBMC functionaliteit zouden kunnen bieden, al zijn ze nu al ver op weg. Alleen derden standaarden zoals DivX, Xvid, Real-media, OGG ondersteunen zou meer dan welkom zijn. Dat weerhoudt mij er voorals nog van om de oude Xbox compleet opzij te schuiven, aangezien ik al mijn series via het apparaat bekijk...
Van afstandsbedieningen weet ik niets af, ik kreeg er een bijgeleverd (preorder) en bij het saven van games kan je kiezen waarop, dus als je een HD hebt kan je natuurlijk deze kiezen maar je kan ook hd en memory card.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik wil een "xbox 360 limited edition Saints Row" -pack (of hoe het ook heet) gaan halen,
welke bestaat uit een xbox 360 met 20GB harddrive e.d. en natuurlijk de game zelf (duh)..
Maar nou heb ik nog 2 1 vraagjes..
Heb ik nou nog een memorykaart nodig, of slaat de 360 gewoon de saves op op de HD?
/note to self: lees de startpost eens ouwe sukkel!
Ik wil de 360 o.a. gaan gebruiken om DVD's (later HD-DVD's) mee af te spelen.
Moet ik dan persé de orginele xbox remote controller ervoor gebruiken, of kan het ook
met een Harmony 525? (zou helemaal makkelijk zijn, ook ivm mijn andere apparatuur)
Alvast bedankt voor de antwoorden.![]()
Straks ook NFSMW.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:35 schreef NrSiX het volgende:
xbox360 games PDZ en Kameo zijn behoorlijk in prijs verlaagd bij de bartsmit, en nu heb ik geen geld* NrSiX wil perfect dark
Lumines Livequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Kwam tetris nu op Live arcade? en zo ja wanneer?
Die ga ik wel downloaden jaquote:
Die gast is alleen ontiegelijk slecht. Ik had veel betere show kunnen maken, inclusief kettingkills.quote:
Met een beetje geluk kan je al deze herfst video streamen zonder Media Center. In de nieuwe mediaplayer (11) zit namelijk de media connect functie ingebouwd en volgens de site kan je foto's, muziek en video streamen. Ik heb de beta geinstaleerd en muziek en foto's werken, echter is het dashboard nog niet aangepast om je video's te laten streamen, maar ik neem aan dat, dat deze herfst gaat gebeuren tijdens de fall update.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Er was een hele tijd terug al bericht dat de 360 via een latere firmware upgrade meer videoformaten af zou kunnen gaan spelen en dat het ook mogelijk zou worden om video's te streamen zonder daarvoor Media Center op je pc te moeten installeren.
Diversiteit is nu prima, en voorlopig heeft 360 veel meer en betere exclusives, de topmaanden komen er nu aan dus een ideale tijd om een 360 aan te schaffen. Grafisch zitten beide consoles gelijk, de PS3 zal de 360 echt niet (ver) voorbij streven, daar zou ik me niet druk om maken. Zie GoW en Alan Wake bijvoorbeeld. Maar met Xbox Live biedt de Xbox 360 wél een groot voordeel. En de prijs is een stuk lager (zowel van games als de console zelf) en je hoeft niet nog een half jaar (of langer) te wachten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:47 schreef The.PhantoM het volgende:
kan je nu met de xbox360 ook divx filmpjes afspelen (eventueel dmv software mods?) Had namelijk gehoord dat het bij de oude xbox wel kan (met WMC).
En hoe staat de xbox 360 er straks eigenlijk voor met de ps3 opkomst? Heb het idee dat het aanbod van games en diversiteit in games op de xbox 360 nu echt gegroeid is itt het aanbod voor de oude xbox. Of behoudt sony nog steeds veel exclusieve titels? Had namelijk gehoord dat ms erin was geslaagd om ook rockstar voor de xbox 360 te winnen.... Xbox heeft natuurlijk ook het voordeel van de xbox live community. Denk alleen dat de ps3 op grafisch gebied de xbox 360 voorbij zou gaan...
Wat denken jullie erover? Ik weet dat ik dit eigenlijk niet in een xbox topic moet vragenmaar ik ben nog geen xbox 360 vs. ps3 topics tegen gekomen
Beidequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:41 schreef Atuniel het volgende:
Wat gaat het worden?
» GoW
» RS:Las Vegas
» Beide meteen
» 360![]()
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Hier hebben ze het over halve wege oktober denk zelf dat het nog wel ff duurt.quote:
Beter, die harmony moet ik donderdag dan ook maar even kopenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:30 schreef Retuobak het volgende:
Als het goed is pakt je Harmony ook de 360.
Nee, daar zul je een play & charge kitje voor moeten kopen. Daar zit ook een battery pack bij.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Beter, die harmony moet ik donderdag dan ook maar even kopen
Ik krijg er 2 org. draadloze controllers (normaalgesproken 1, maar krijg er nog een gratis) bij,
maar zitten er normaalgesproken ook kabeltjes bij om de batterijtjes die erin zitten op te laden?
Saints Rowquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:48 schreef truStie het volgende:
Ik ga denk maar de Core versie kopen met een memory card, en volgende maand met me salaris wel een HD enzo erbij
Moet alleen nog een game uitzoeken waar ik ff mee vooruit kan in single player, iemand suggesties? Kvind alles wel leuk
wat idd eerder al gezegd werd, Saints Row, is nu ook in een mooi pakket te krijgen, met een premium voor 334 euroquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:48 schreef truStie het volgende:
Ik ga denk maar de Core versie kopen met een memory card, en volgende maand met me salaris wel een HD enzo erbij
Moet alleen nog een game uitzoeken waar ik ff mee vooruit kan in single player, iemand suggesties? Kvind alles wel leuk
334 euro voor een premium met saints row? dat zou wel chill zijn, heb precies 334 op me bankrekening staanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat idd eerder al gezegd werd, Saints Row, is nu ook in een mooi pakket te krijgen, met een premium voor 334 euro
Vrees dat daar een euro of 95 bij moet, dat heb ik in ieder geval voor dat pakket betaald.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:56 schreef truStie het volgende:
[..]
334 euro voor een premium met saints row? dat zou wel chill zijn, heb precies 334 op me bankrekening staan
je hebt gelijk, 434quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:58 schreef Un4 het volgende:
[..]
Vrees dat daar een euro of 95 bij moet, dat heb ik in ieder geval voor dat pakket betaald.
En PES 6 voor 37 euro? Wie, Wat , Waar?
Pre-order bij XboxHome.nl maar hij is nu al duurder. Goedkoopst dat je 'm nu kan krijgen is 48 bij Zuiderpark geloof ikquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:58 schreef Un4 het volgende:
[..]
Vrees dat daar een euro of 95 bij moet, dat heb ik in ieder geval voor dat pakket betaald.
En PES 6 voor 37 euro? Wie, Wat , Waar?
Hmm ok, maar ik hoorde dat het maar de vraag was of je hem ook op tijd krijgt als je hem daar besteld. Dat heb ik liever niet namelijk..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pre-order bij XboxHome.nl maar hij is nu al duurder. Goedkoopst dat je 'm nu kan krijgen is 48 bij Zuiderpark geloof ik
¤429 bij Nedgame, en (in mijn geval dan) nog een gratis 2e draadloze controller erbijquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:56 schreef truStie het volgende:
[..]
334 euro voor een premium met saints row? dat zou wel chill zijn, heb precies 334 op me bankrekening staan
Zozo opa, een echte manquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
¤429 bij Nedgame, en (in mijn geval dan) nog een gratis 2e draadloze controller erbij![]()
Ik had nog wat tegoed van ze, heb er afgelopen weekend een winkeldiefje onderuit getrapt.![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zozo opa, een echte man. Wat had die gejat?
scherpquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zozo opa, een echte man. Wat had die gejat?
Heyy netjes manquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[..]
scherp
Een PSP uit de vitrine, in de stampvolle zaak afgelopen zaterdag.![]()
Maar het was toeval hoor, ik liep (buiten) richting deur om me een beetje te laten informeren over de 360
toen ik dat gastje ineens door de drukte naar buiten zag rennen, gevolgd door zo'n type dat daar werkt.
Gastje trekt een sprint langs me heen, Opa schopt, gastje valt hard op zijn muil, Opa steekt sigaretje op![]()
Zodoende kreeg ik een nedgame polo en (van de bedrijfsleider) een wireless joypad bij mijn 360![]()
Viel die loser niet toevallig nog op een knie of paaltje ofzo?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[..]
scherp
Een PSP uit de vitrine, in de stampvolle zaak afgelopen zaterdag.![]()
Maar het was toeval hoor, ik liep (buiten) richting deur om me een beetje te laten informeren over de 360
toen ik dat gastje ineens door de drukte naar buiten zag rennen, gevolgd door zo'n type dat daar werkt.
Gastje trekt een sprint langs me heen, Opa schopt, gastje valt hard op zijn muil, Opa steekt sigaretje op![]()
Zodoende kreeg ik een nedgame polo en (van de bedrijfsleider) een wireless joypad bij mijn 360![]()
ze hebben hem vast wel, maar ik heb geen geldquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Straks ook NFSMW.
Kijk anders ff in het [CENTRAAL] Xbox 360 ruil en verkooptopic #4 denk dat daar wel ergens PDZ te koop staat.
Test Drive Sp is dik 50 a 60 uur.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:48 schreef truStie het volgende:
Zo moeilijk Gijs..... RB6 zal opzekers meer MP plezier zijn. GoW zal een strakke SP en een lekkere coop hebben. Weet niet of de MP overeind blijft tegenover de MP mogelijkheden van RB6,.... die er ook eeerg goed uitziet..... op den duur haal ik ze beiden denk ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:41 schreef Atuniel het volgende:
Wat gaat het worden?
» GoW
» RS:Las Vegas
» Beide meteen
» 360![]()
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Voor een shooter valt dat heel erg mee.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:04 schreef Skull-splitter het volgende:
12,5 uur... Das best matig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |