Black met muurtjes... zo komt het bij mij over. Constant raggen word erg vermoeiend en net als bij Black houd ik dat maar een half uur per dag volquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:38 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
heerlijk toch...
Lekker, niet lullen, maar van achter een muurtje monsters aan gort schieten. En het ziet er ook nog eens super uit.
GAST!quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zie liever een dieper vechtsysteem zoals bijvoorbeeld Halo 2 heeft. 2 wapens, tactisch reloaden, melee-en op juiste momenten...
Gears of War >>>>> Brute Forcequote:Op maandag 2 oktober 2006 19:10 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
GAST!
Dat IS Gears of War nou óók.
Lees je je wel in?
Meningen, a la. Je goed recht. Maar Gears of War wordt echt geen Brute Force 360, trust me on that one! Nee, ik ben geen IGN of Eurogamer maar ik weet dat die gasten het met mij eens zullen zijn.
neequote:Op maandag 2 oktober 2006 19:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Zit ze nou tegen een lamp te praten op dat eerste plaatje?
Ik vermoed dat je er rap meer zult kunnen downloaden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:52 schreef Atuniel het volgende:
Ik geloof ook steeds meer in GoW eigenlijk.. het zal vast minder tactischer zijn dan RS.. maar wel mooier en cooler om te spelen naar persoonlijke smaak.
Jammer alleen van die slechts 8 maps.
Die maps zijn van Splinter Cell , niet van GoWquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:52 schreef Atuniel het volgende:
Ik geloof ook steeds meer in GoW eigenlijk.. het zal vast minder tactischer zijn dan RS.. maar wel mooier en cooler om te spelen naar persoonlijke smaak.
dat is CoD2quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:44 schreef quantas het volgende:
bij bol.com is nu call of duty 3 slechts 49,99 misschien wel intersessant voor mensen hier
Daarom zei ik ook "lijkt" & "ziet er uit als". Gow staat nog steeds in de pre-order dus ik wacht rustig de reviews afquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:10 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
GAST!
Dat IS Gears of War nou óók.
Lees je je wel in?
Meningen, a la. Je goed recht. Maar Gears of War wordt echt geen Brute Force 360, trust me on that one! Nee, ik ben geen IGN of Eurogamer maar ik weet dat die gasten het met mij eens zullen zijn.
Heb zelf ook al een aantal vastlopers gehad, maar bij lange na niet zoveel dat ik me eraan zou storen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:36 schreef Myers het volgende:
Gister een 360 gekocht, wat een gaaf ding zegMeteen TDU, Oblivion, Saints Row en DOA4 gekocht
.
Maar ik heb deze avond meteen al m'n eerste vastloper gehad, beeld bevroor gewoon (in TDU) en hij reageerde nergens op, ff opnieuw opstarten en alles was weer koek en ei. Maar komt dat nou vaak voor zo'n vastloper? Want de reden waarom ik een console koop is omdat ik gewoon een disc erin wil doen en meteen wil spelen zonder problemen, niet constant vastlopers en andere kuren wat een PC wel met zich meebrengt. Moet zeggen dat ik op dat moment al wel zo'n 8 uur aan het spelen was![]()
Gaan zeker gespeeld worden, lijkt me ook fantastisch om met een vaste club te spelen...quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:22 schreef Wessiej het volgende:
Multiplayer Maps:
1: Blackwing
2: Motorway
3: Terminus
4: Slaughterhouse
5: Red diamond
6: Boss house
7: Dawn waves
8: Uss Wissdom
Splinter Cell MP maps
Dit zijn de 8 SvsU levels.. Er zijn ook nog Spy vs Spy levels (voor de current gen versies)quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gaan zeker gespeeld worden, lijkt me ook fantastisch om met een vaste club te spelen...
Dus je gaat hem ook halen .quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:52 schreef Atuniel het volgende:
Ik krijg hier nog regelmatig "Disc is unreadable", vooral in Oblivion, soms na 10 minuten al, soms geen 1x in sessies van 6u+. Met andere games haast geen problemen. Maargoed, ik stoor me er ook niet al te veel aanquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:28 schreef Wessiej het volgende:
Ik eerst 20x, toen nieuwe xbox, en toen weer 10x met vandaag een piek van 4x in 1 uur spelen met 3 verschillende spellen.
Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 03.11.2006quote:
Duh.. maar GoW heeft er ook zoveel..quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die maps zijn van Splinter Cell , niet van GoW
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:44 schreef Atuniel het volgende:
Duh.. maar GoW heeft er ook zoveel..
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vermoed dat je er rap meer zult kunnen downloaden.
Precies zo hierquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 06:20 schreef Mystikvm het volgende:
Vastlopers vrijwel altijd als dat ding druk aan het laden is en ik ga klooien met de Xbox Guide.
Geen succes. In games zelf slaat hij bijna nooit vast, niet als ik de Guide knop niet gebruik.
Je wordt dus lekker genaaid, want no wai dat die gratis gaan zijn de eerste periode. Nee, doe mij maar RS: Vegas. Daarvan wéét ik dat het goed wordt.quote:
Dat GoW word ook wel een klaar Gijs.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je wordt dus lekker genaaid, want no wai dat die gratis gaan zijn de eerste periode. Nee, doe mij maar RS: Vegas. Daarvan wéét ik dat het goed wordt.
Ik hoop het voor iedereen hier, maar ik geloof er niet zo in...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat GoW word ook wel een klaar Gijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |