Grap van de dag!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga Rainbow Six trouwens niet halen.Ik denk dat op en met elkaar knallen in Gears of War veel toffer wordt.
Dat wordt het ook, de MP van GoW heeft niets voor niets een award gewonnen voor meest veelbelovende MP.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga Rainbow Six trouwens niet halen.Ik denk dat op en met elkaar knallen in Gears of War veel toffer wordt.
GoW heeft een kettingzaag Gijs.quote:
Je moet het zo zien: GOW is gewoon ideaal voor brute agressie en bot knallen, RS is ideaal voor een avondje spanningquote:
ow. Wat grappig. HA!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Klinkt anders toch als typisch iets voor jou
whahahahhaaquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
Die dingen moet je ook echt gewoon openen met een 12 gauge shotgunquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:52 schreef Klonk het volgende:
ik snij me net keihard en diep aan de blister van de play and charge kit
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:30 schreef BMH het volgende:
[..]
ow. Wat grappig. HA!![]()
GOW = Brute force 360
Op de 360?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:53 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Werd helemaal week van al die lame kiddie games :|
Nintendo shitquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Op de 360?Ik heb ze nog niet kunnen ontdekken.
Doom was eerste spel dat ik speelde samen met mijn broer (ik keek voornamelijk). Toen was ik volgens mij 6 ofzo. Heerschend spel (cadeau gekregen van een oom, heb het nog steeds). Daarna een paar keer Nintendo games gespeeld, wel lachen, maar was toen al "verhard"quote:
Me2, daarom heb ik ook nog een snes , qube en een ds lite.. en de wii in december =]quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb ook de 360 gekocht voor de wat meer volwassen spellen (shooters vooral), maar ik kan de kiddy shit van nintendo ook erg waarderen.
Ik schat het op niveau Pokemon in.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Viva Pinata lijkt me dan weer TE kiddy Volgens mij is het ook puur op kinderen gericht als je die afleveringen bekijkt.
Q1 2007quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:16 schreef NrSiX het volgende:
Is het eigenlijk al bekend wanneer Alan Wake uitkomt?
Helaas wel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:10 schreef jorienvdherik het volgende:
is de x06 afgelopen /?
Oeh dat zou te vet zijn!quote:3D Realms wil Duke Nukem 3D naar Xbox Live Arcade brengen
Maar het valt nog te bezien of Duke Nukem 3Dbinnenkort ook te spelen is op de Xbox 360. Op het forum van 3D Realms zegt een werknemer van de ontwikkelaar dat het aan Microsoft ligt of de game als Arcade game beschikbaar wordt gemaakt.
Hoewel wij zelf er geen zicht op hebben, is het bekend dat er een enorme hoeveelheid games worden afgewezen door Microsoft. Dit komt omdat de consolemaker een beleid hanteert waarbij zaak is een zo gebalanceerd mogelijk aanbod te hebben aan games. Ook probeert men de release van deze games te spreiden om het geheel overzichtelijk te houden. Het gevolg is dat een groot aantal ontwikkelaars, waaronder 3D Realms, in de wachtrij staan om hun games aan te kunnen bieden op Xbox Live Marketplace.
Gozert, weet je wat je zegt!!? N3 was ook driewerf ruk, gameplay maar ook die stemmen! Ben blij dat ze bij Blue Dragon het gewoon authentiek houden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:39 schreef devv05 het volgende:
Jammer dat Blue Dragon Japans gesproken is (toch?)
GoW doet me denken aan de filmpjes van Starcraft waarin Marines tegen de Zerg vechten, gemixt met de muziek en de feeling van Starship Troopers. Pak daar de intensiteit van Steven Spielberg camera-werk bij en ik ben verkocht.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Na het zien van de x06 GoW beelden wil ik het spel niet eens meer hebben.. Wat een no-brain ragfestijn
Kraak je eigen site niet zo af jo.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eurogamer.net en IGN.com
De rest doet er niet toe
Ja! Zo hoort het!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:39 schreef devv05 het volgende:
Jammer dat Blue Dragon Japans gesproken is (toch?)
Ik spreek geen Japans, jij spreekt geen Japans en waarschijnlijk 99,99% van de rest van dit forum ook niet. Dan kan het alleen maar een nadeel zijn. Bovendien zijn die Japanse stemmen altijd zo verschrikkelijk overdone.quote:
Het is dan ook Engels ondertiteld.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik spreek geen Japans, jij spreekt geen Japans en waarschijnlijk 99,99% van de rest van dit forum ook niet. Dan kan het alleen maar een nadeel zijn. Bovendien zijn die Japanse stemmen altijd zo verschrikkelijk overdone.
Engelse Subsquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik spreek geen Japans, jij spreekt geen Japans en waarschijnlijk 99,99% van de rest van dit forum ook niet. Dan kan het alleen maar een nadeel zijn. Bovendien zijn die Japanse stemmen altijd zo verschrikkelijk overdone.
Japan is gewoon een schreeuwvolkje. Geen pretje om naar dat geblaat te luisteren imo. Maarja...quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:34 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Het is dan ook Engels ondertiteld.
Dingen vertalen SUCKT! Keihard. Je kan toch wel emotie horen in stemmen?
Niets overdone, gewoon zoals het bedoeld is. Die halfbakken Engelse kutstemmen zijn een pretje.
Niet zeuren, of ben je dyslect ofzo. Dan kan ik het wel begrijpen.
Niets geen nadelen dus, alleen voordelen. Je speelt het spel zoals het bedoeld is en zo hoort het.
NANI???? ^_^*****quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Japan is gewoon een schreeuwvolkje. Geen pretje om naar dat geblaat te luisteren imo. Maarja...
Is BMH maar joh, die vindt alles ruk wat van MS is. Op Splinter Cell na dan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:00 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Sinds wanneer is er iets mis met hersenloos schieten?
Ik heb niemand horen klagen dat doom hersenloos is of zo.
Ik haal ze beide.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:43 schreef Wessiej het volgende:
Nog 17 dagen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mi mim imimimimimiiii..quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:08 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Is BMH maar joh, die vindt alles ruk wat van MS is. Op Splinter Cell na dan.
Als Mario die gun vast had gehad was het HELEMAAAAAAAAAAAAL het einde.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Na het zien van de x06 GoW beelden wil ik het spel niet eens meer hebben.. Wat een no-brain ragfestijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |