Ik heb het anders best veel gespeeld in de eerste maanden, zowat iedere avond onlinequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:28 schreef twi het volgende:
Ach, ik heb Ghost Recon ook gehaald op de hype van hier. Puntje bij paaltje heb ik die game misschien een hand vol keren met een volle room zitten doen
Weet ik niet, heb nog nooit wat gepre-orderd bij bol.quote:
IDD, en aangezien Doom I het eerste spel was dat ik speelde ben ik helemaal in mijn nopjes.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
Ik was eerst helemaal niet zo enthousiast over Gears of War. Maar nu ik steeds meer filmpjes zie raak ik steeds meer gehyped. Die grauwe graphics, de coole wapens waaronder de kettingzaag, de non-stop licht tactische actie… Ik dacht eerst dat het spel me aan RE4 deed denken, maar het roept meer eenDoom
gevoel bij me op.
Probleem bij Zuiderpark is alleen als je iets na de release besteld. Mijn FM2006 deed er ook 2 weken over.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:55 schreef Wessiej het volgende:
Volgens mij ben ik dan de lucky one, iets van 30 spellen besteld bij zuiderpark en altijd voor de release al binnen
Zou dat niet weten, zit ergens een breuk in mijn netwerkkabel voor mijn 360quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:20 schreef devv05 het volgende:
Die staat al een tijdje op Marketplace ook.
plaatjes in je sig is teringirritant.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Banner is overigens voor een ander forum waar je wel plaatjes in je sig mag hebben
HINT HINT
Dan koop je toch een nieuwe?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Zou dat niet weten, zit ergens een breuk in mijn netwerkkabel voor mijn 360
yup, moet alleen dan even een kabel van 15 meter gaan leggenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:11 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Dan koop je toch een nieuwe?
en het probleem is ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:16 schreef Tain het volgende:
[..]
yup, moet alleen dan even een kabel van 15 meter gaan leggen
Kost je welgeteld 30 minuten max?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:16 schreef Tain het volgende:
[..]
yup, moet alleen dan even een kabel van 15 meter gaan leggen
Is die al uit dan ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:52 schreef Fliepke het volgende:
uhuh, project 8.
Erg mooi gemaakt.
Eindelijk eens een Tony Hawk die grafisch wel in orde is
quote:
probleem is dat er een hoop voor opzij moet, bank, kast,etcquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kost je welgeteld 30 minuten max?
Previewbuildquote:
Ik ben niet goed in hoekjes doorstekenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Jij hebt duidelijk nooit kralen geregengewoon doorsteken, stekkertjes erop monteren en voila, klaar.
Ik vind dat juist een optie die er niet in had gehoeven, dat manual borddraaien.. je ziet daardoor niet of je goed kan landen door dat inzoomen op het bord.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:41 schreef Fliepke het volgende:
Zo net even met Noot Tony Hawk gedaan en het ziet er erg goed uit!
Goede graphics + toffe gameplay.
Erg toffe slo-mo mode waarbij je zelf de controle hebt over je voeten en dan toffe moves moeten maken
Ik suckte, maar deze wil ik misschien nog wel hebben ook
Ik ken een Veerle... Maar das vast een anderequote:
Er was een hele tijd terug al bericht dat de 360 via een latere firmware upgrade meer videoformaten af zou kunnen gaan spelen en dat het ook mogelijk zou worden om video's te streamen zonder daarvoor Media Center op je pc te moeten installeren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Tot op heden heb ik nog niets maar dan ook niets op de PS3 gezien wat niet uit de 360 zou kunnen komen, sterker nog, ik durf te stellen dat het op de 360 er strakker uit ziet. Voorlopig zal dat ook wel even zo blijven, want ondanks de 25GB die PS3 devvers ter beschikking hebben kiezen ze massaal voor compressie etc wat zich in beeld te duidelijk vertaald. Komt wel verandering in, maar dat duurt gewoon even. Wat betreft de mediafuncties: het zou bijzonder fijn zijn als ze volledige XBMC functionaliteit zouden kunnen bieden, al zijn ze nu al ver op weg. Alleen derden standaarden zoals DivX, Xvid, Real-media, OGG ondersteunen zou meer dan welkom zijn. Dat weerhoudt mij er voorals nog van om de oude Xbox compleet opzij te schuiven, aangezien ik al mijn series via het apparaat bekijk...
Van afstandsbedieningen weet ik niets af, ik kreeg er een bijgeleverd (preorder) en bij het saven van games kan je kiezen waarop, dus als je een HD hebt kan je natuurlijk deze kiezen maar je kan ook hd en memory card.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik wil een "xbox 360 limited edition Saints Row" -pack (of hoe het ook heet) gaan halen,
welke bestaat uit een xbox 360 met 20GB harddrive e.d. en natuurlijk de game zelf (duh)..
Maar nou heb ik nog 2 1 vraagjes..
Heb ik nou nog een memorykaart nodig, of slaat de 360 gewoon de saves op op de HD?
/note to self: lees de startpost eens ouwe sukkel!
Ik wil de 360 o.a. gaan gebruiken om DVD's (later HD-DVD's) mee af te spelen.
Moet ik dan persé de orginele xbox remote controller ervoor gebruiken, of kan het ook
met een Harmony 525? (zou helemaal makkelijk zijn, ook ivm mijn andere apparatuur)
Alvast bedankt voor de antwoorden.![]()
Straks ook NFSMW.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:35 schreef NrSiX het volgende:
xbox360 games PDZ en Kameo zijn behoorlijk in prijs verlaagd bij de bartsmit, en nu heb ik geen geld* NrSiX wil perfect dark
Lumines Livequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Kwam tetris nu op Live arcade? en zo ja wanneer?
Die ga ik wel downloaden jaquote:
Die gast is alleen ontiegelijk slecht. Ik had veel betere show kunnen maken, inclusief kettingkills.quote:
Met een beetje geluk kan je al deze herfst video streamen zonder Media Center. In de nieuwe mediaplayer (11) zit namelijk de media connect functie ingebouwd en volgens de site kan je foto's, muziek en video streamen. Ik heb de beta geinstaleerd en muziek en foto's werken, echter is het dashboard nog niet aangepast om je video's te laten streamen, maar ik neem aan dat, dat deze herfst gaat gebeuren tijdens de fall update.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Er was een hele tijd terug al bericht dat de 360 via een latere firmware upgrade meer videoformaten af zou kunnen gaan spelen en dat het ook mogelijk zou worden om video's te streamen zonder daarvoor Media Center op je pc te moeten installeren.
Diversiteit is nu prima, en voorlopig heeft 360 veel meer en betere exclusives, de topmaanden komen er nu aan dus een ideale tijd om een 360 aan te schaffen. Grafisch zitten beide consoles gelijk, de PS3 zal de 360 echt niet (ver) voorbij streven, daar zou ik me niet druk om maken. Zie GoW en Alan Wake bijvoorbeeld. Maar met Xbox Live biedt de Xbox 360 wél een groot voordeel. En de prijs is een stuk lager (zowel van games als de console zelf) en je hoeft niet nog een half jaar (of langer) te wachten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:47 schreef The.PhantoM het volgende:
kan je nu met de xbox360 ook divx filmpjes afspelen (eventueel dmv software mods?) Had namelijk gehoord dat het bij de oude xbox wel kan (met WMC).
En hoe staat de xbox 360 er straks eigenlijk voor met de ps3 opkomst? Heb het idee dat het aanbod van games en diversiteit in games op de xbox 360 nu echt gegroeid is itt het aanbod voor de oude xbox. Of behoudt sony nog steeds veel exclusieve titels? Had namelijk gehoord dat ms erin was geslaagd om ook rockstar voor de xbox 360 te winnen.... Xbox heeft natuurlijk ook het voordeel van de xbox live community. Denk alleen dat de ps3 op grafisch gebied de xbox 360 voorbij zou gaan...
Wat denken jullie erover? Ik weet dat ik dit eigenlijk niet in een xbox topic moet vragenmaar ik ben nog geen xbox 360 vs. ps3 topics tegen gekomen
Beidequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:41 schreef Atuniel het volgende:
Wat gaat het worden?
» GoW
» RS:Las Vegas
» Beide meteen
» 360![]()
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Hier hebben ze het over halve wege oktober denk zelf dat het nog wel ff duurt.quote:
Beter, die harmony moet ik donderdag dan ook maar even kopenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:30 schreef Retuobak het volgende:
Als het goed is pakt je Harmony ook de 360.
Nee, daar zul je een play & charge kitje voor moeten kopen. Daar zit ook een battery pack bij.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Beter, die harmony moet ik donderdag dan ook maar even kopen
Ik krijg er 2 org. draadloze controllers (normaalgesproken 1, maar krijg er nog een gratis) bij,
maar zitten er normaalgesproken ook kabeltjes bij om de batterijtjes die erin zitten op te laden?
Saints Rowquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:48 schreef truStie het volgende:
Ik ga denk maar de Core versie kopen met een memory card, en volgende maand met me salaris wel een HD enzo erbij
Moet alleen nog een game uitzoeken waar ik ff mee vooruit kan in single player, iemand suggesties? Kvind alles wel leuk
wat idd eerder al gezegd werd, Saints Row, is nu ook in een mooi pakket te krijgen, met een premium voor 334 euroquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:48 schreef truStie het volgende:
Ik ga denk maar de Core versie kopen met een memory card, en volgende maand met me salaris wel een HD enzo erbij
Moet alleen nog een game uitzoeken waar ik ff mee vooruit kan in single player, iemand suggesties? Kvind alles wel leuk
334 euro voor een premium met saints row? dat zou wel chill zijn, heb precies 334 op me bankrekening staanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat idd eerder al gezegd werd, Saints Row, is nu ook in een mooi pakket te krijgen, met een premium voor 334 euro
Vrees dat daar een euro of 95 bij moet, dat heb ik in ieder geval voor dat pakket betaald.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:56 schreef truStie het volgende:
[..]
334 euro voor een premium met saints row? dat zou wel chill zijn, heb precies 334 op me bankrekening staan
je hebt gelijk, 434quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:58 schreef Un4 het volgende:
[..]
Vrees dat daar een euro of 95 bij moet, dat heb ik in ieder geval voor dat pakket betaald.
En PES 6 voor 37 euro? Wie, Wat , Waar?
Pre-order bij XboxHome.nl maar hij is nu al duurder. Goedkoopst dat je 'm nu kan krijgen is 48 bij Zuiderpark geloof ikquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:58 schreef Un4 het volgende:
[..]
Vrees dat daar een euro of 95 bij moet, dat heb ik in ieder geval voor dat pakket betaald.
En PES 6 voor 37 euro? Wie, Wat , Waar?
Hmm ok, maar ik hoorde dat het maar de vraag was of je hem ook op tijd krijgt als je hem daar besteld. Dat heb ik liever niet namelijk..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pre-order bij XboxHome.nl maar hij is nu al duurder. Goedkoopst dat je 'm nu kan krijgen is 48 bij Zuiderpark geloof ik
¤429 bij Nedgame, en (in mijn geval dan) nog een gratis 2e draadloze controller erbijquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:56 schreef truStie het volgende:
[..]
334 euro voor een premium met saints row? dat zou wel chill zijn, heb precies 334 op me bankrekening staan
Zozo opa, een echte manquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
¤429 bij Nedgame, en (in mijn geval dan) nog een gratis 2e draadloze controller erbij![]()
Ik had nog wat tegoed van ze, heb er afgelopen weekend een winkeldiefje onderuit getrapt.![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zozo opa, een echte man. Wat had die gejat?
scherpquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zozo opa, een echte man. Wat had die gejat?
Heyy netjes manquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[..]
scherp
Een PSP uit de vitrine, in de stampvolle zaak afgelopen zaterdag.![]()
Maar het was toeval hoor, ik liep (buiten) richting deur om me een beetje te laten informeren over de 360
toen ik dat gastje ineens door de drukte naar buiten zag rennen, gevolgd door zo'n type dat daar werkt.
Gastje trekt een sprint langs me heen, Opa schopt, gastje valt hard op zijn muil, Opa steekt sigaretje op![]()
Zodoende kreeg ik een nedgame polo en (van de bedrijfsleider) een wireless joypad bij mijn 360![]()
Viel die loser niet toevallig nog op een knie of paaltje ofzo?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[..]
scherp
Een PSP uit de vitrine, in de stampvolle zaak afgelopen zaterdag.![]()
Maar het was toeval hoor, ik liep (buiten) richting deur om me een beetje te laten informeren over de 360
toen ik dat gastje ineens door de drukte naar buiten zag rennen, gevolgd door zo'n type dat daar werkt.
Gastje trekt een sprint langs me heen, Opa schopt, gastje valt hard op zijn muil, Opa steekt sigaretje op![]()
Zodoende kreeg ik een nedgame polo en (van de bedrijfsleider) een wireless joypad bij mijn 360![]()
ze hebben hem vast wel, maar ik heb geen geldquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Straks ook NFSMW.
Kijk anders ff in het [CENTRAAL] Xbox 360 ruil en verkooptopic #4 denk dat daar wel ergens PDZ te koop staat.
Test Drive Sp is dik 50 a 60 uur.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:48 schreef truStie het volgende:
Zo moeilijk Gijs..... RB6 zal opzekers meer MP plezier zijn. GoW zal een strakke SP en een lekkere coop hebben. Weet niet of de MP overeind blijft tegenover de MP mogelijkheden van RB6,.... die er ook eeerg goed uitziet..... op den duur haal ik ze beiden denk ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:41 schreef Atuniel het volgende:
Wat gaat het worden?
» GoW
» RS:Las Vegas
» Beide meteen
» 360![]()
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Voor een shooter valt dat heel erg mee.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:04 schreef Skull-splitter het volgende:
12,5 uur... Das best matig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |