Wat een humor. 30 euro weggooien aan een kutspel, die je dan weer doorverkoopt. Dan van de winst een ander kutspel kopenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:14 schreef Niek. het volgende:
26 oktober PES![]()
13 oktober NFS Carbon voor 30euro via bol.com, direct doorverkopen en van de winst Amped 3 kopen![]()
Amped 3 lijkt me best lachen, is het dan zo'n bagger spel? Wat zou jij dan aanraden voor ongeveer 25euro? (hoop toch wel NFS te kunnen verkopen voor 55euroquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een humor. 30 euro weggooien aan een kutspel, die je dan weer doorverkoopt. Dan van de winst een ander kutspel kopen
Verkopen voor 55 euro, yeah rightquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
Amped 3 lijkt me best lachen, is het dan zo'n bagger spel? Wat zou jij dan aanraden voor ongeveer 25euro? (hoop toch wel NFS te kunnen verkopen voor 55euro
Zo'n kreng kost 80 euro, dus ik zou gewoon een snoertje aanleggen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:19 schreef N-E-R-D het volgende:
Ga morgen ook maar eens een 360 halen, me geduld is op![]()
Gelijk even een vraagje; werkt die draadloze netwerkadapter een beetje of kan ik beter een snoer door het huis halen?
Er zijn zat sukkels op marktplaats die er zoveel voor geven hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Verkopen voor 55 euro, yeah rightIk denk dat je blij bent met 47,50. En dat zou ik lekker gebruiken voor 't kopen van PES6
Me 2, hoop dat hij niet tegenvalt...ik had em al besteld, alvorens ik een XboX in huis hadquote:
Same, we moeten een toernooitje houden, altijd leuk en ik win tochquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:52 schreef Morthill het volgende:
Eind deze maand PEShij staat al maanden in de pre-order
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |