Wat een humor. 30 euro weggooien aan een kutspel, die je dan weer doorverkoopt. Dan van de winst een ander kutspel kopenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:14 schreef Niek. het volgende:
26 oktober PES![]()
13 oktober NFS Carbon voor 30euro via bol.com, direct doorverkopen en van de winst Amped 3 kopen![]()
Amped 3 lijkt me best lachen, is het dan zo'n bagger spel? Wat zou jij dan aanraden voor ongeveer 25euro? (hoop toch wel NFS te kunnen verkopen voor 55euroquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een humor. 30 euro weggooien aan een kutspel, die je dan weer doorverkoopt. Dan van de winst een ander kutspel kopen
Verkopen voor 55 euro, yeah rightquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
Amped 3 lijkt me best lachen, is het dan zo'n bagger spel? Wat zou jij dan aanraden voor ongeveer 25euro? (hoop toch wel NFS te kunnen verkopen voor 55euro
Zo'n kreng kost 80 euro, dus ik zou gewoon een snoertje aanleggen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:19 schreef N-E-R-D het volgende:
Ga morgen ook maar eens een 360 halen, me geduld is op![]()
Gelijk even een vraagje; werkt die draadloze netwerkadapter een beetje of kan ik beter een snoer door het huis halen?
Er zijn zat sukkels op marktplaats die er zoveel voor geven hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Verkopen voor 55 euro, yeah rightIk denk dat je blij bent met 47,50. En dat zou ik lekker gebruiken voor 't kopen van PES6
Me 2, hoop dat hij niet tegenvalt...ik had em al besteld, alvorens ik een XboX in huis hadquote:
Same, we moeten een toernooitje houden, altijd leuk en ik win tochquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:52 schreef Morthill het volgende:
Eind deze maand PEShij staat al maanden in de pre-order
Naja, helaas zuig ik echtquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Same, we moeten een toernooitje houden, altijd leuk en ik win toch
Aan deze voorspelling zit 0,0% waarheid, u moet er niks op wedden
Bronquote:Man flogs world's number one Gamer Tag
$6000 bucks will buy you 80,000 points and the possibly the world's coolest Xbox rep... apparently
Some people will do anything to improve their Xbox Live Gamer score, and if yours is looking particularly paltry and feeble - and you have around $6000 bucks to spare - you can enhance your rep at a stroke by purchasing the Hard Disk with Gamer Tag Rance6 and the number one slot in the world, via online auction site eBay.
Follow this here link to see what the fuss is about, with Italian gamer Ashita apparently having put in around 5000 hours of gameplay and unlocked enough achievements to have made his eyes bleed and worn his arms down to little stumps.
Official reason for offloading the hard disk containing the ultra desirable number one slot? Well says Ashita, "I am selling cause PS3 coming out" (sic). Perhaps he hasn't heard of that little delay occurring here in Europe?
A hoax? A legitimate way to earn a little back from your many hours of Xbox 360 play or an expensive and underserved way to leap straight to the head of the Xbox leaderboards? We leave you, the jury, to decide.
Textures lijken iets opgepoetst.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:04 schreef Strolie75 het volgende:
F.E.A.R.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij komt erg traag binnen hierquote:
Ik heb die vraag ook een keer gesteld, en toen kreeg ik niet zulke positieve reacties over die wireless connectie. Mij werd dus aangeraden om een kabeltje te trekken, wat ik dus ook heb gedaan. Werkt uiteraard prima.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:19 schreef N-E-R-D het volgende:
Gelijk even een vraagje; werkt die draadloze netwerkadapter een beetje of kan ik beter een snoer door het huis halen?
Ik heb een draadloze netwerkadapter en die werkt perfect :d voor mij ook ideaal want mn 360staat normaal op mn slaapkamer maar af en toe zet ik hem beneden neer vanwegen grotere+betere tv dan is dat draadloze ideaal want kan ik dus ook beneden gewoon op XBLquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:19 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik heb hem ook draadloos, maar meer omdat ik bij m'n ouders thuis geen draad kon/mocht trekken daarvoor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:45 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik heb een draadloze netwerkadapter en die werkt perfect :d voor mij ook ideaal want mn 360staat normaal op mn slaapkamer maar af en toe zet ik hem beneden neer vanwegen grotere+betere tv dan is dat draadloze ideaal want kan ik dus ook beneden gewoon op XBLLigt dus net aan je situatie wat handiger is.
http://www.xbox.com/en-US(...)ibilitygameslist.htmquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:52 schreef NrSiX het volgende:
hoe kan je zien btw welke xbox games je op de 360 kan spelen?
domme vraag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |