quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
\"PS3 launchtitels benaderen al de 25GB\"
Ik denk toch echt dat de 360 problemen gaat krijgen over een tijdje. Die HD DVD uitbreiding gaat opzeker gebruikt worden voor games binnen nu en 3 jaar.
Denk dat je het vooral gaat merken in kleinere werelden dan de PS3 aankan, maar ik ben bijv benieuwd hoe groot de wereld van Mass Effect gaat worden om te zien of dat echt een gemis zal wordenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:26 schreef Retuobak het volgende:
Ja, de problemen verwacht ik ook wel eigenlijk
was dat ook de reden dat fifa 2007 gestriped is voor de 360?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:33 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Denk dat je het vooral gaat merken in kleinere werelden dan de PS3 aankan, maar ik ben bijv benieuwd hoe groot de wereld van Mass Effect gaat worden om te zien of dat echt een gemis zal worden
Dat was hoofdzakelijk een kosten-issuequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:38 schreef sakeh het volgende:
was dat ook de reden dat fifa 2007 gestriped is voor de 360?
EA claimt ieder geval dat ze teveel tijd nodig hadden voor de nieuwe engine van fifa voor de 360, maar dat lijken me twee aparte afdelingen al weet je niet wat EA doet om te bezuinigen op de kosten van een spelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:38 schreef sakeh het volgende:
[..]
was dat ook de reden dat fifa 2007 gestriped is voor de 360?
zwaar eensquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat spel lijkt me nou helemaal niks
Mij ook niet, ik heb het niet op dat soort spellen...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat spel lijkt me nou helemaal niks
Ik denk dat het meevalt, als de ontwikkelaars nu games als assasins creed/gow/sc/rs en alle andere toppers kunnen maken dan kunnen ze dat ook over 2 jaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk toch echt dat de 360 problemen gaat krijgen over een tijdje. Die HD DVD uitbreiding gaat opzeker gebruikt worden voor games binnen nu en 3 jaar.
In het begin dacht men dat ook bij de PS2, toen het merendeel van de games op CD kwam.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:57 schreef Niek. het volgende:
Ik denk dat het meevalt, als de ontwikkelaars nu games als assasins creed/gow/sc/rs en alle andere toppers kunnen maken dan kunnen ze dat ook over 2 jaar.
http://tweakers.net/nieuws/44721/quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
welke andere??? Oh, die ene met die matige besturing? Hoe heet dat spel ook al weer.... je weet wel.. die ene die het moet hebben van zijn licenties en graphics in plaats van speelbaarheid....quote:
Compressietechnieken gingen de afgelopen generatie ook vooruit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:27 schreef Panick het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/44721/
De technologie staat niet stil ofzo.
HD!! HD!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Lekker hoor die next gen voetbalspellen. Na Fifa heeft ook PES veel beperkingen toz van de current gen versies![]()
Rarequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |