quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik had gister een rating van -176% bij splintercell omdat ik een level als rambo uitspeeldeprachtig
ja die ene gast zei zo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Waarom verbaasd mij dat nou helemaal nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik had gister een rating van -176% bij splintercell omdat ik een level als rambo uitspeeldeprachtig
Nog niet gedaanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:42 schreef BMH het volgende:
SCDA's versus mode is zoooo leuk
Eindelijk heb ik mijn chase game
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Splinter Cell Double Agent ondersteunt trouwens 1080p, op de 360.
Uhm nee, de update is er nog geeneens en hij gaat tot 1080iquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Splinter Cell Double Agent ondersteunt trouwens 1080p, op de 360.
quote:Splinter Cell Double Agent Not 1080p
Report from Gamepro says it is -- Ubisoft says 'nope.'
by Luke Smith, 10/18/2006
17 of 17 users recommend this story.
Microsoft is supporting 1080p on its Xbox 360, we know this, but Gamepro is reporting that Ubisoft's just-released Splinter Cell: Double Agent (read Shoe's review here) will support 1080p displays. The image Gamepro provides is a shot of the Xbox 360 dashboard with a selectable 1080p display and says representatives from Ubisoft told them that the game would support 1080p.
When we asked Ubisoft for clarification, company reps told us: "It's 1080i." Even if Double Agent supported 1080p right now -- and it doesn't -- there aren't any retail Xbox 360s that would support the feature. That update hasn't been released, yet.
Hij ondersteunt het niet en de update is nog niet uit, dus al zou het spel het ondersteunen dan is er nog geen enkele Xbox die het weer kan gevenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:57 schreef devv05 het volgende:
Hmm, ondersteunt ie het niet gewoon maar de update is nog niet uit? Ach boeie ook, voorlopig heb ik nog geen 1080p tv
1 a 2 weken per gewone post.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:57 schreef Myers het volgende:
Heeft iemand hier weleens iets bij play-asia besteld? Hoe lang duurt het ongeveer voordat je pakketje aankomt? 38 euro voor Splinter Cell is wel een goede deal namelijk.
Daar wil ik ook altijd nog eens opnieuw mee beginnenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Verdomme, Ninja Gaiden wordt nu wel erg moeilijk.
Wat een geweldig spel, en het ziet er fantastisch uit.
aha.. gij ook, ex-collega.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:33 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp... mooi ticketnummer gekregen van xbox support en moet m'n 360 incl harde schijf opsturen.
dadelijk maar even een memorycard scoren en m'n savegames overzetten.
Mooi k*t net voordat ik SC:DA krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |