quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik had gister een rating van -176% bij splintercell omdat ik een level als rambo uitspeeldeprachtig
ja die ene gast zei zo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Waarom verbaasd mij dat nou helemaal nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik had gister een rating van -176% bij splintercell omdat ik een level als rambo uitspeeldeprachtig
Nog niet gedaanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:42 schreef BMH het volgende:
SCDA's versus mode is zoooo leuk
Eindelijk heb ik mijn chase game
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Splinter Cell Double Agent ondersteunt trouwens 1080p, op de 360.
Uhm nee, de update is er nog geeneens en hij gaat tot 1080iquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Splinter Cell Double Agent ondersteunt trouwens 1080p, op de 360.
quote:Splinter Cell Double Agent Not 1080p
Report from Gamepro says it is -- Ubisoft says 'nope.'
by Luke Smith, 10/18/2006
17 of 17 users recommend this story.
Microsoft is supporting 1080p on its Xbox 360, we know this, but Gamepro is reporting that Ubisoft's just-released Splinter Cell: Double Agent (read Shoe's review here) will support 1080p displays. The image Gamepro provides is a shot of the Xbox 360 dashboard with a selectable 1080p display and says representatives from Ubisoft told them that the game would support 1080p.
When we asked Ubisoft for clarification, company reps told us: "It's 1080i." Even if Double Agent supported 1080p right now -- and it doesn't -- there aren't any retail Xbox 360s that would support the feature. That update hasn't been released, yet.
Hij ondersteunt het niet en de update is nog niet uit, dus al zou het spel het ondersteunen dan is er nog geen enkele Xbox die het weer kan gevenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:57 schreef devv05 het volgende:
Hmm, ondersteunt ie het niet gewoon maar de update is nog niet uit? Ach boeie ook, voorlopig heb ik nog geen 1080p tv
1 a 2 weken per gewone post.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:57 schreef Myers het volgende:
Heeft iemand hier weleens iets bij play-asia besteld? Hoe lang duurt het ongeveer voordat je pakketje aankomt? 38 euro voor Splinter Cell is wel een goede deal namelijk.
Daar wil ik ook altijd nog eens opnieuw mee beginnenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Verdomme, Ninja Gaiden wordt nu wel erg moeilijk.
Wat een geweldig spel, en het ziet er fantastisch uit.
aha.. gij ook, ex-collega.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:33 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp... mooi ticketnummer gekregen van xbox support en moet m'n 360 incl harde schijf opsturen.
dadelijk maar even een memorycard scoren en m'n savegames overzetten.
Mooi k*t net voordat ik SC:DA krijg
Is nog niet te koop. De bundels waren wel binnen 5 minuten uitverkocht in Japanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:13 schreef wc-eend het volgende:
Zijn er al reviews van Blue dragon?? want de japanse versie is toch al klaar?
Ik zit zo te wachten op deze gamequote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Is nog niet te koop. De bundels waren wel binnen 5 minuten uitverkocht in Japan
Denk dat ik stiekem de HD thuis laatquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:18 schreef Dromer het volgende:
[..]
aha.. gij ook, ex-collega.
de mijne (overigens zonder HD opgestuurd) had ik terug binnen 2 weken.
Doet je X360 het zonder HD? Zoja, HD kaduuk. Zonee, thuislaten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Denk dat ik stiekem de HD thuis laat
Zowel met als zonder HD crasht ie dus dat de HD het probleem is is redelijk uitgesloten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:41 schreef twi het volgende:
[..]
Doet je X360 het zonder HD? Zoja, HD kaduuk. Zonee, thuislaten.
Ik moest `m toen meesturen ook al deed tie het zonder HD ook niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:41 schreef twi het volgende:
[..]
Doet je X360 het zonder HD? Zoja, HD kaduuk. Zonee, thuislaten.
Ik 'vergeet' hem wel...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik moest `m toen meesturen ook al deed tie het zonder HD ook niet.
Alles weg
Hmmm... Dat is vreemd, ik zie op Marketplace F.E.A.R wel staan, en als ik erop klik dan zie ik alleen maar 2 items die je kan kopen...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:15 schreef truStie het volgende:
Demo van FEAR is allang uit..
YESSSSSSSSquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:
Postal 3 aangekondigd voor de Xbox 360
Ik denk dat de demo van het x 06 event was en daarvan is alles weer offline gehaald dacht ik..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:24 schreef NX het volgende:
[..]
Hmmm... Dat is vreemd, ik zie op Marketplace F.E.A.R wel staan, en als ik erop klik dan zie ik alleen maar 2 items die je kan kopen...
Ik zie dus geen demo er tussen staan! Ik heb het net nog eens nagekeken, onder All Game Demos maar daar staat ie ook niet tussen!
Iemand enig idee?
Staat ie niet nog bij Bringing it home?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:27 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik denk dat de demo van het x 06 event was en daarvan is alles weer offline gehaald dacht ik..
Daar staat het ook niet tussen, wel andere demos, maar F.E.A.R niet...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Staat ie niet nog bij Bringing it home?
Waarom heb je dan een probleem? De demo was mwah, je kan de game beter op je PC spelenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:30 schreef NX het volgende:
[..]
Daar staat het ook niet tussen, wel andere demos, maar F.E.A.R niet...
Kan iemand dat nakijken of de demo nog op de Marketplace staat... anders heb ik hier een probleem
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:
Postal 3 aangekondigd voor de Xbox 360
schaam jequote:
WTFquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
schaam je
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohja je kan ook op mensen pissen
(ik heb geen pcquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een probleem? De demo was mwah, je kan de game beter op je PC spelen.
dude pist op de grond..quote:
En dan moet jij lachen..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
dude pist op de grond..
"ahh now the flowers will grow"
![]()
![]()
![]()
uhm.. grouwquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef Tain het volgende:
Armored Core 4
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's GoW ook.quote:
Mechs!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef Tain het volgende:
Armored Core 4
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die 5 minuten die ik ervan heb kunnen genieten voordat m'n xbox bevroor waren inderdaad goed.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
MWAHAAAAAAIk heb Lumines gedownload, gewoon alles, en het is echt zoooo tof
![]()
Je had bijna geen beter moment kunnen kiezenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:33 schreef Sebasser het volgende:
Hm, ik sta op het punt om zaterdag, of maandag.
een Xbox360 premium te kopen..
Maar even een tvptje in dit topic
Zoiets jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:40 schreef -Dries- het volgende:
23 Oktober kwam de R6 demo toch?
Ja die is leuk hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:12 schreef Strolie75 het volgende:
Tandjes...die Pointe du Hoc missie in Call of Duty 2![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:46 schreef Myers het volgende:
Maandag komt de demo uit van Rainbow Six: Vegas, als het goed is.
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=2557
Veel plezier met je 3 weken levertijd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:43 schreef Niek. het volgende:
Heb vandaag SC4 besteld op otto.nl voor maar 45euro+5euro verzending is 50euro
Heb je de advanced pack al? Die is de 600 punten zeker waard, 20 nieuwe skinsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
MWAHAAAAAAIk heb Lumines gedownload, gewoon alles, en het is echt zoooo tof
![]()
22quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb je de advanced pack al? Die is de 600 punten zeker waard, 20 nieuwe skins![]()
voor dat geld ligt ie hier ook in de lokale Dixons.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:43 schreef Niek. het volgende:
Heb vandaag SC4 besteld op otto.nl voor maar 45euro+5euro verzending is 50euro
Hm, hoezo?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je had bijna geen beter moment kunnen kiezen
Daar is ie gewoon 60-65 toch? Maar bij Otto heb je 3 weken levertijdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
voor dat geld ligt ie hier ook in de lokale Dixons.
Splinter Cell: Double Agent, Gears of War, Call of Duty 3, Rainbow Six: Vegas, FIFA 07, PES 6, NHL 07, en nog een zooi binnen nu en een maandquote:
Boehoe 10 euro ofzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Het kost al 1200 punten en dan moet je ook nog extra gaan betalen![]()
Niks huilie, ik heb maar 1700 puntenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Boehoe 10 euro ofzo. Die game is het meer dan waard icm advanced pack !
Maarja huilie enzo
Heh dat sucktquote:The competition to become a member of Tony Hawk's elite skate team starts on your Xbox 360 with the free Tony Hawk's Project 8 demo available on Xbox Live Marketplace Oct. 20.
Immortal op de soundtrack? Wat gaan ze doen in dat spel? Kippen ritueel slachten en de wereld haten?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:13 schreef wc-eend het volgende:
Tracklist van Project 8
76% Uncertain – “Radio”
Aurelius- “Hemlock”
Bad Religion - “Social Suicide”
Black Mountain – “Druganaut”
Charizma & PB Wolf – “Devotion”
Claus Grabke – “Cause”
Cryptic Slaughter – “Lowlife”
Damian Marley – “Move”
Dead Milkmen, The – “Punk Rock Girl”
Die Young (TX) – “Anthem of the Prodigal Son”
Eagles of Death Metal – “Chase The Devil”