Is nog niet te koop. De bundels waren wel binnen 5 minuten uitverkocht in Japanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:13 schreef wc-eend het volgende:
Zijn er al reviews van Blue dragon?? want de japanse versie is toch al klaar?
Ik zit zo te wachten op deze gamequote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Is nog niet te koop. De bundels waren wel binnen 5 minuten uitverkocht in Japan
Denk dat ik stiekem de HD thuis laatquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:18 schreef Dromer het volgende:
[..]
aha.. gij ook, ex-collega.
de mijne (overigens zonder HD opgestuurd) had ik terug binnen 2 weken.
Doet je X360 het zonder HD? Zoja, HD kaduuk. Zonee, thuislaten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Denk dat ik stiekem de HD thuis laat
Zowel met als zonder HD crasht ie dus dat de HD het probleem is is redelijk uitgesloten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:41 schreef twi het volgende:
[..]
Doet je X360 het zonder HD? Zoja, HD kaduuk. Zonee, thuislaten.
Ik moest `m toen meesturen ook al deed tie het zonder HD ook niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:41 schreef twi het volgende:
[..]
Doet je X360 het zonder HD? Zoja, HD kaduuk. Zonee, thuislaten.
Ik 'vergeet' hem wel...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik moest `m toen meesturen ook al deed tie het zonder HD ook niet.
Alles weg
Hmmm... Dat is vreemd, ik zie op Marketplace F.E.A.R wel staan, en als ik erop klik dan zie ik alleen maar 2 items die je kan kopen...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:15 schreef truStie het volgende:
Demo van FEAR is allang uit..
YESSSSSSSSquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:
Postal 3 aangekondigd voor de Xbox 360
Ik denk dat de demo van het x 06 event was en daarvan is alles weer offline gehaald dacht ik..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:24 schreef NX het volgende:
[..]
Hmmm... Dat is vreemd, ik zie op Marketplace F.E.A.R wel staan, en als ik erop klik dan zie ik alleen maar 2 items die je kan kopen...
Ik zie dus geen demo er tussen staan! Ik heb het net nog eens nagekeken, onder All Game Demos maar daar staat ie ook niet tussen!
Iemand enig idee?
Staat ie niet nog bij Bringing it home?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:27 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik denk dat de demo van het x 06 event was en daarvan is alles weer offline gehaald dacht ik..
Daar staat het ook niet tussen, wel andere demos, maar F.E.A.R niet...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Staat ie niet nog bij Bringing it home?
Waarom heb je dan een probleem? De demo was mwah, je kan de game beter op je PC spelenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:30 schreef NX het volgende:
[..]
Daar staat het ook niet tussen, wel andere demos, maar F.E.A.R niet...
Kan iemand dat nakijken of de demo nog op de Marketplace staat... anders heb ik hier een probleem
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:
Postal 3 aangekondigd voor de Xbox 360
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |