Lijkt me ook een hele gave game. Alleen de interactieve video op de Marketplace was wel heel erg op kinderen gericht. De humor had een hoog Pieter Post gehalte.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:59 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
Viva Pinata
Must have voor mij
kooomma komma komma kommaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik ben ook maar overstag gegaan, en heb me een jaar live aangeschaft. Nu nog mensen zien te vinden die tegen me willen spelen van me willen winnen.(en niet alleen maar die kut-fransen die ik altijd tegenkwam in die eerste maand live die je gratis krijgt.)
Demo van op de marketplace nu vlgs mijquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:59 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
Viva Pinata
Must have voor mij
Is een 'interactive video'.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Demo van op de marketplace nu vlgs mij
Ik verwoord alleen maar de kritieken van de PES-puristen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:36 schreef Pendri het volgende:
Is PES6 niet goed dan? Ik wilde hem wel aan gaan schaffen een dezer dagen.
Die zeiken dat het te traag isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik verwoord alleen maar de kritieken van de PES-puristen.
Ik behoor niet tot die groep, wil gewoon een balletje trappen op m'n console. Dus waarschijnlijk ga ik PES6 voor de 360 wel halen. Niet kunnen editten e.d. interesseert me geen kont.
vanaf hoe laat vinden ze het avond?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:07 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb net PES6 meegenomen voor mijn broer uit de stad.
O en voor de mensen die nog twijfellen over een aankoop van een 360
Eplaza hoog catharijne heeft 7 november een avond(voor de leeken onder onsch: dat is dus niet overdag) 15% korting op alles, dus ook op de 360.
Dan heb je dus een premium voor 340 euries, niet slecht.
Ik ga kijken of ik daar wat games kan scoren dan
Ach ja, het zijn de types die het ontbreken van de edit-mode een breekpunt vinden. Je weet wel, die luitjes die met Teletekst ernaast alle moeite nemen om alle teams weer up-to-date te brengen in januari. Van die lui die 1000 keer de Champions League finale naspelen, of voorspelen. Ik had me bijna de kop gek laten maken door hun, maar ik wil gewoon een game waarbij ik tegen een bal aantrap, en het zo mooi zijn als die bal dan doet wat de knoppen hem vertellen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die zeiken dat het te traag is![]()
. Zoals het nu loopt is 't heerlijk, precies goed, niet te snel, niet te traag.
Ik vind het beide 2x kut... maar mooi gesprokenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach ja, het zijn de types die het ontbreken van de edit-mode een breekpunt vinden. Je weet wel, die luitjes die met Teletekst ernaast alle moeite nemen om alle teams weer up-to-date te brengen in januari. Van die lui die 1000 keer de Champions League finale naspelen, of voorspelen. Ik had me bijna de kop gek laten maken door hun, maar ik wil gewoon een game waarbij ik tegen een bal aantrap, en het zo mooi zijn als die bal dan doet wat de knoppen hem vertellen.
PES6 doet dat. En die ligt hier nu naast me. Dat fanboy of puriteinse gedoe wat betreft voetbalgames is aan mij niet besteed.
JAquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:13 schreef =HellFire= het volgende:
Ik hoorde iets van een babe bij Rare, Fliepke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |