Lijkt me ook een hele gave game. Alleen de interactieve video op de Marketplace was wel heel erg op kinderen gericht. De humor had een hoog Pieter Post gehalte.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:59 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
Viva Pinata
Must have voor mij
kooomma komma komma kommaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik ben ook maar overstag gegaan, en heb me een jaar live aangeschaft. Nu nog mensen zien te vinden die tegen me willen spelen van me willen winnen.(en niet alleen maar die kut-fransen die ik altijd tegenkwam in die eerste maand live die je gratis krijgt.)
Demo van op de marketplace nu vlgs mijquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:59 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
Viva Pinata
Must have voor mij
Is een 'interactive video'.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Demo van op de marketplace nu vlgs mij
Ik verwoord alleen maar de kritieken van de PES-puristen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:36 schreef Pendri het volgende:
Is PES6 niet goed dan? Ik wilde hem wel aan gaan schaffen een dezer dagen.
Die zeiken dat het te traag isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik verwoord alleen maar de kritieken van de PES-puristen.
Ik behoor niet tot die groep, wil gewoon een balletje trappen op m'n console. Dus waarschijnlijk ga ik PES6 voor de 360 wel halen. Niet kunnen editten e.d. interesseert me geen kont.
vanaf hoe laat vinden ze het avond?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:07 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb net PES6 meegenomen voor mijn broer uit de stad.
O en voor de mensen die nog twijfellen over een aankoop van een 360
Eplaza hoog catharijne heeft 7 november een avond(voor de leeken onder onsch: dat is dus niet overdag) 15% korting op alles, dus ook op de 360.
Dan heb je dus een premium voor 340 euries, niet slecht.
Ik ga kijken of ik daar wat games kan scoren dan
Ach ja, het zijn de types die het ontbreken van de edit-mode een breekpunt vinden. Je weet wel, die luitjes die met Teletekst ernaast alle moeite nemen om alle teams weer up-to-date te brengen in januari. Van die lui die 1000 keer de Champions League finale naspelen, of voorspelen. Ik had me bijna de kop gek laten maken door hun, maar ik wil gewoon een game waarbij ik tegen een bal aantrap, en het zo mooi zijn als die bal dan doet wat de knoppen hem vertellen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die zeiken dat het te traag is![]()
. Zoals het nu loopt is 't heerlijk, precies goed, niet te snel, niet te traag.
Ik vind het beide 2x kut... maar mooi gesprokenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach ja, het zijn de types die het ontbreken van de edit-mode een breekpunt vinden. Je weet wel, die luitjes die met Teletekst ernaast alle moeite nemen om alle teams weer up-to-date te brengen in januari. Van die lui die 1000 keer de Champions League finale naspelen, of voorspelen. Ik had me bijna de kop gek laten maken door hun, maar ik wil gewoon een game waarbij ik tegen een bal aantrap, en het zo mooi zijn als die bal dan doet wat de knoppen hem vertellen.
PES6 doet dat. En die ligt hier nu naast me. Dat fanboy of puriteinse gedoe wat betreft voetbalgames is aan mij niet besteed.
JAquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:13 schreef =HellFire= het volgende:
Ik hoorde iets van een babe bij Rare, Fliepke?
Ja ik zou het gewoon doenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:26 schreef Wessiej het volgende:
@Atuniel, ben nu ook aan het twijfelen over TW 07
Ja, blijkt dat een mooie meid bij RARE de production doet.quote:
Inderdaad, slap geouwehoer van die lui.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die zeiken dat het te traag is![]()
. Zoals het nu loopt is 't heerlijk, precies goed, niet te snel, niet te traag.
Kut Sony.quote:
Jaquote:
je slag cancelen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Kun je in het echte spel ook je slag cancelen?
Je bedoelt je swing stoppen om dan weer opnieuw te starten?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja. Dat kon in de demo.
Als ik hem zo krijg ja, maar PES is sowieso al beterquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:08 schreef jpg97 het volgende:
pssstt iemand nog PES6 kope?
Wessiej, leuke potten gespeeld gisteren op Live!
Vanavond Fifa?
Ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:23 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je bedoelt je swing stoppen om dan weer opnieuw te starten?
Doe normaalquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als ik hem zo krijg ja, maar PES is sowieso al beter
Ja dat kan, kon toch al in ieder deel? Zolang je niet door naar voren drukt kun je zo vaak opnieuw je swing inzetten als je wilt.quote:
Ja, maar nu na een paar wedstrijden in de Master League gaat het al stukken beter.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:27 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Doe normaal
Serieus, jij hebt gisteren toch ook vaak zoiets van WTF??! bij sommige acties e.d.?
Nee als de bal is afgeslagen op B drukken.. dan land de bal niet en kan je opnieuw slaan.. was in de demo zo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:23 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je bedoelt je swing stoppen om dan weer opnieuw te starten?
Ow zo, ja demo niet gespeeld. Nee dat kan niet, geslagen is geslagen. iedergeval niet gemerkt dat het kan, misschien zou het kunnen op lagere moeilijkheid..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee als de bal is afgeslagen op B drukken.. dan land de bal niet en kan je opnieuw slaan.. was in de demo zo.
Ben benieuwd, ik haal hem straks ff op. Wat is jouw Gamertag? Misschien dat we een potje kunnen spelen online!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:52 schreef jorienvdherik het volgende:
fifa 2007
was gister er speciaal voor naar een vriend gegaan in eindhoven, tot 2 uur snachts gespeeld. Totaal geen lag online. Echt fantastisch de sfeer in de stadions.
nu heb ik hem zelf ook 3 verloren op rij rankedmaar nu 2 gewonnen
moest nog ff inkomen
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
PES6 is geweldig.
ik krijg m officieel voor mijn verjaardag van mijn ouders over 5 dagen.. hoop toch wel dat ik m gewoon eerder krijg dan datquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:57 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik haal hem straks ff op. Wat is jouw Gamertag? Misschien dat we een potje kunnen spelen online!
PES6 is GOD.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
PES6 is geweldig.
Nog alleen maar friend matches gedaan, dus nog geen idee.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:16 schreef Gajes het volgende:
He wessieJ, heb jij veel problemen om op live een ranked match te vinden zonder dat ie zegt:
This room does not exsist anymore of zoiets?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:28 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
PES6 is GODVERDOMME NIET WAT IK ERVAN VERWACHT HAD
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:52 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ben nu bezig met Saint's Row, echt een geweldig spel
Agree, vind het ondanks dat het iets slomer is een geweldig spel. JPG het ligt aan je tv of aan je cd dat het laggeris is hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
PES6 is geweldig.
En het is allemaal in-engine 14.gifquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:49 schreef Mystikvm het volgende:
The TV commercial van Gears of War staat online. Net ff gekeken, best wel goed gedaan. Tears for Fears is sowieso tof.
Waar kan ik die vinden op de site ? Die is niet echt duidelijk...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:49 schreef Mystikvm het volgende:
The TV commercial van Gears of War staat online. Net ff gekeken, best wel goed gedaan. Tears for Fears is sowieso tof.
Alleen op Marketplace naar mijn weten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:09 schreef Theebag het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden op de site ? Die is niet echt duidelijk...
Waar besteld?quote:
Vond 2006 beter tot nu toe.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:14 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja.. Maar vond hem op de PS2 lekkerder spelen(de voorgaande jaren). Maar dat komt omdat ik de ps2 controller wat fijner vind. Maar het speelt nog steeds lekker. En ze hebben het een stuk moeilijker gemaakt. Vooral het putten valt tegen, helemaal als je zoals ik nu nog een menneke hebt met lage stats. Wel lachen trouwens al dat publiek rond de baan, helemaal als je een bal tegen ze aan slaat
![]()
Die vond ik juist tegen vallen.quote:
Wel de Donnie Darko versie. Maar inderdaad, wat een heerlijk deprimerend filmpje! Wil die gaaaaameeeeeee!!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ja ik vond 2006 ook wat beter, maar moet het toch meer spelen om een goed oordeel te hebben. Als je begint met een nieuwe career dan speelt het toch altijd minder omdat je karakter stats van niks heeft. Bij het putten heb ik nu vaak dat hij net op het randje blijft liggen. De feeling van het spel is gewoon een beetje anders, beetje meer uitdagend gemaakt. Maar vind het nog steeds toppie en het blijft een leuk spel. En het ziet er zeker goed uitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vond 2006 beter tot nu toe.
Ja dat putten valt niet mee.
Misschien ff wennen, verder ziet het er goed uit.
Vond de controls heerlijk...... alles voelde goed aan. Must have voor mequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:50 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die vond ik juist tegen vallen.
Vooral de besturing.
Haal hem ook niet op met de release ga eerst wel voor CoD3 en als ik met de kerst verveel haal ik hem misschien wel.
Ik weet de fatalities en babalities enzo niet meer..... maar haalde wel de combo's met Scorpion er direct uit..... alsof ik het gisteren deedquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond de controls heerlijk...... alles voelde goed aan. Must have voor me
Ja hoor, wil je wel inmakenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mn 360 draait overuren met UMK3Wat is dat geweldig leuk weer
Binnenkort ga ik trouwens ook FIFA spelen, iemand die tegen me wil spelen dit weekend?
Als je daar nu over begint kruip je zeker net onder een steen vandaan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja hoor, wil je wel inmaken![]()
Alleen de licentie's in Fifa, dacht dat ze daardoor bekent stonden, nederland speelt nog met Van Notendop, Van der Poel enz. en laten we het maar niet hebben over de 6 competitie's die erin zitten, maar het speelt wel ok, PES is beter.
Nee hoor wist het wel, alleen niet van Nederland, toch wel matig.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
Als je daar nu over begint kruip je zeker net onder een steen vandaan?
Ik vind die letters zo fucking klein.. maar dit is echt wel weer beter dan 6 naar mijn idee.. kut putten alleenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vond 2006 beter tot nu toe.
Ja dat putten valt niet mee.
Misschien ff wennen, verder ziet het er goed uit.
Primaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben zometeen naar Den Bosch MM, morgenavond na Prison Break doen? Ik trap je de tyfus in
Er zit helemaal geen Ajax inquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:35 schreef Fezzizzel het volgende:
Hoe kan het dat je met fifa 07 op de xbox 360 niet uit alle teams kan kiezen? Zelfs niet als je 1 vs 1 speelt?? Ik wil gewoon een potje met ajax kunnen ballen maar ik heb de keuze uit een select aantal buitenlandse competities..... Ik hoef toch niet eerst het halve spel te spelen om de boel te unlocken??!!?
Wat ben jij voor mongool, er zitten maar 8 competities en GEEN nederlandse teamsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:35 schreef Fezzizzel het volgende:
Hoe kan het dat je met fifa 07 op de xbox 360 niet uit alle teams kan kiezen? Zelfs niet als je 1 vs 1 speelt?? Ik wil gewoon een potje met ajax kunnen ballen maar ik heb de keuze uit een select aantal buitenlandse competities..... Ik hoef toch niet eerst het halve spel te spelen om de boel te unlocken??!!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |