Waar en hoe duur? kheb ook een jaar live nodig met een leuke aanbiedingquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:22 schreef Wessiej het volgende:
Heb de Xbox live vision gold pack gekocht
Geile neuqseks chats op afspraak!
maar ik had het wel naar mn zinquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee jullie suckte er enorm in
Khad steeds 11 of 15 kills halverweg, en jullie 1 ofzo... dat schiet niet op zo natuurlijk.![]()
![]()
Gameshop den haag, 90 euro.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waar en hoe duur? kheb ook een jaar live nodig met een leuke aanbieding
Ik kom steeds niet op de server met die demoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:09 schreef Heintje het volgende:
Ik heb destijds die Phantasy Star Universe demo veel gespeeld. Was wel een geinig spel. Gewoon als elke RPG. dingen killen, items vinden waar je niks aan hebt. Die verkopen. Goede items kopen. Zelf beter worden omdat je anders niks met die dure items kan. Enz. enz.
Was wel leuk, maar niet echt super. (maar dit was alleen het MMO gedeelte, hoe de SP is weet ik niet.
Het zag er trouwens wel leuk uit en speelde fijn.
Zeker een titel die meer aandacht verdient dan hij nu krijgt. (maar het MMO gedeelte kost 10 dollar/euro per maand en kan volgens mij alleen per credit card betaald worden.
Ik had em al bij skiq besteld maar die konden niet leveren (kon godverdomme een week mailen waar mijn geld bleef)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gameshop den haag, 90 euro.
Had eerst bij skiq 75 euro, maar daar was die opeens van de site af
(en het was een cadeau'tje voor mijn verjaardag, dus was nog goedkoop uit ook)
Goed dat ik het niet had gedaan, die camera is wel tof, (en live natuurlijk ook;)).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik had em al bij skiq besteld maar die konden niet leveren (kon godverdomme een week mailen waar mijn geld bleef)
We kunnen niet meer leveren! we boeken zo spoedig mogelijk u geld terug!
Gelijk betalen met ideal maar geld terugstorten kost een week, slaat nergens op
Hij hoort ook eigenlijk niet meer up te zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kom steeds niet op de server met die demo![]()
Ik hoop dat je geen klant bent van NRE-Energie. Ik wacht nou al sinds september op geld dat ik heb moeten betalen voor gas dat ik niet gebruikt heb. En ja, toen ik het betaalde wist ik al dat ik het weer terug moest krijgen. Maar ze sturen me wel netjes elke maand een rekening die ik binnen 14 dagen moet betalen. Anders... deurwaarder of zo.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik had em al bij skiq besteld maar die konden niet leveren (kon godverdomme een week mailen waar mijn geld bleef)
We kunnen niet meer leveren! we boeken zo spoedig mogelijk u geld terug!
Gelijk betalen met ideal maar geld terugstorten kost een week, slaat nergens op
Geen idee, volgens mij heb je een film gedownload.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik heb een game gedownload en nu vond ik in de rar files een map aan met video_ts en audio_ts. Weet iemand hoe ik dit kan branden en waarmee ? Is het gewoon in nero kiezen voor een DVD-VIDEO, de bestanden slepen en dan branden ? Of moet er meer gebeuren ?
Je mag niet over illegale games praten op FOK!.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Het is echt een x-box 360 game hoorLost planet !
Zat helaas vandaag niet bij de post, maandag hopelijkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:29 schreef Ron.666 het volgende:
Tering wat is dat Lost Planet een lekkere game. Ik heb net een level in de Single Player gedaan en een aantal Live matches, maar zeker live komt er zoveel teamplay en strategie bij kijken, dat is echt geweldig. Als er een aantal NL´ers zijn die strategieen willen oefenen (want zonder wordt het wel heel moeilijk om te gaan winnen), voeg mijn Gamertag dan even toe: "Soul of Wax"; zonder aanhalingstekens.
Last I heard, juniquote:Op zondag 14 januari 2007 00:32 schreef Frasier het volgende:
Wanneer komt Forza 2? Lijkt me echt ee mooi spel worden.
Lost Plant: Extreme Tuinieren?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:31 schreef AQuila360 het volgende:
ik ga toch Lost Plant ook even halen of ik wacht tot dat iemand hem te koop heeft staan.
De zegt Februari, de ander April, of Juni...quote:Op zondag 14 januari 2007 00:32 schreef Frasier het volgende:
Wanneer komt Forza 2? Lijkt me echt ee mooi spel worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |