en is het wat?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:56 schreef Retarded het volgende:
Ik wist helemaal niet dat de demo van Superman vandaag zou komen... maar het is een extreem leuke toevoeging aan mijn vrije dag![]()
Die heeft in z'n broek gescheten van blijdschapquote:
Die zijn toch al verroest als de PS3 hier uitkomtquote:Op woensdag 15 november 2006 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
Zitten er kettingzagen in Resistance: Fall of Men?
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
Zitten er kettingzagen in Resistance: Fall of Men?
Sorry, flauw PS3-fanboy grapje naar aanleiding van de TT.quote:
Grmbl, vrijdag mijn special edition.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:59 schreef Robhimself.2 het volgende:
Gears of War inda house!!!Zojuist opgepikt bij Dixons.
Leuk om te spelen, cool om helemaal naar boven te vliegen zodat je over heel New York kijkt, wat groot is, alleen de missie's zijn erg vaag.quote:
Brandweerauto optillen en voor de brand houden misschienquote:Op woensdag 15 november 2006 14:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Leuk om te spelen, cool om helemaal naar boven te vliegen zodat je over heel New York kijkt, wat groot is, alleen de missie's zijn erg vaag.
Stond een huis in de fik, ik ernaar toe en er komt een brandweerauto aan, ik begin een beetje de weg voor hem vrij te maken zodat die er langs kan en hij rijdt gewoon door, geen idee wat ik moet doen
Kan je al in een groot gebied komen in die demo? Lijkt me toch wel leuk, beetje over de stad heenvliegenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Leuk om te spelen, cool om helemaal naar boven te vliegen zodat je over heel New York kijkt, wat groot is, alleen de missie's zijn erg vaag.
Stond een huis in de fik, ik ernaar toe en er komt een brandweerauto aan, ik begin een beetje de weg voor hem vrij te maken zodat die er langs kan en hij rijdt gewoon door, geen idee wat ik moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |