Crackdown kwam toch over 2 weken?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:01 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me niet heel erg slim van MS
en Crackdown komt in februari
Kom maar Vegas spelen, ik schiet je nek erafquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:49 schreef bigore het volgende:
[..]
Jij staat ook bekend als smaakloze en waardeloze gamer![]()
Nou die 4 - 5 uur haal je niet op normal, maar het klopt er zijn 12 missies en ik ben nu bij 8 na 3 en een half uur.... Je vraagt je haast af wat ze al die tijd hebben zitten doen aangezien de demo met 2 stukken van die missies al in mei vorig jaar uit was en de trailer met de xbox launch.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb besloten lost planet over te slaan..
Ik lees op meerdere forums dat ie zo'm 7~8 uur Sjotime is
dan is het voor mij dus in 4~5 uur gebeurd, dan hou ik het liever even bij gears of war en pak ik em mee voor 20 euro ofzo over een jaar
Het blijft wel een heldquote:
Lucratieve verslaving
Door KRIS SPIERINGS
DEN HAAG - Het is een kwalificatie die Andries Smit, de kersverse wereldkampioen virtueel voetballen, absoluut niet misstaat.
Andries Smit op zijn kamer. FOTO JACQUELINE DE HAAS
1/2
VOLGENDE
Tijdens het interview in zijn ouderlijk huis in het Haagse Laakkwartier roffelen zijn vingers bijna onafgebroken op de controller van zijn spelcomputer. Hoog op zijn verlanglijst: een nieuwe televisie, nog groter en nog breder.
Die televisie zal er wel komen, een exemplaar op bioscoopformaat is niet eens ondenkbaar. Een opzichtige nepcheque van bijna een meter lang vermeldt nog eens het prijzengeld dat de 17-jarige spelcomputerfreak opstreek als virtuele wereldkampioen: twintigduizend dollar. ,,Op mijn bankrekening staat het nog niet, maar ze hebben beloofd dat het onderweg is. Gisteren belde ook een man van een spelcomputerfirma. Als ik een nieuwe game wil hebben, hoef ik hem voortaan alleen maar te bellen. Dat is mooi meegenomen.’’
Een niet te verwaarlozen extra prijs die Smit ten deel viel was de trip naar het wereldvoetbalgala in Zürich. Niet alleen nam hij er zijn eigen wereldbeker in ontvangst, hij vertoefde er in de nabijheid van de allerbeste, niet-virtuele voetballers. Onder hen Ronaldinho, die de Hagenaar, zonder dat hij daar zelf enige fysieke inspanning voor hoefde te leveren, aan de hoofdprijs hielp.
,,Iedereen wil Ronaldinho in zijn team, Barcelona en Brazilië worden met afstand het meest gekozen. Hij is snel en een geoefende gamer kan hem veel met de bal laten doen. De computergestuurde Ronaldinho lijkt op de echte Ronaldinho, zo is hij natuurlijk ook ontworpen. Een paar jaar geleden was Thierry Henry echt de speler die ik moest hebben. Gamers nemen zoiets snel van elkaar over: zien ze wat een speler kan, dan willen ze hem erbij hebben.’’
Toch is alleen het juiste elftal kiezen volgens de tiener niet afdoende om virtueel de beste van de wereld te worden.
Terwijl hij op het televisiescherm in de weer is met Manchester United-ster Cristiano Ronaldo, die hij voortdurend naar het doel stuurt en laat scoren, wil hij die bewering toch even uitleggen.
,, Trainen hoort erbij. In het echt en ook in een spelcomputergame. Ik zat in de laatste weken voor het wereldkampioenschap negentien uur per dag achter de Xbox, het enige wat ik ernaast deed was slapen en af en toe eten. Sinds oktober heb ik alleen maar het FIFA-voetbalspel gespeeld. Ik vond dat nodig om het gevoel met de spelers te krijgen. Alleen iemand die weet wat iedere speler in zijn team kan en hoe hij reageert, kan op een toernooi scoren.’’
Op het toernooi om de Xbox Cup in april kreeg Smit voor het eerst het idee dat hij misschien toch wel boven zijn tegenstanders uitstak. ,,Ik won toen van de wereldkampioen, dat zegt wel wat. In november eindigde ik als derde op het Nederlands kampioenschap, de sterkste vier mochten meedoen aan het wereldkampioenschap. Dus ik heb nog best wat geluk gehad dat ik erbij zat.’’
Het toernooi om de FIFA Interactive World Cup 2006 begon voor de spelcomputerfreak heel wat minder rooskleurig dan het eindigde. Zijn eerste tegenstander kwam niet opdagen, toch presteerde hij het bijna om er in de groepsfase uit te vliegen. ,,Niet doorgaan vond ik een afgang. Ik wilde mezelf gewoon niet voor schut zetten. Een tactiek had ik niet, gewoon spelen en ik zag wel waar ik uitkwam. Volgens mij heb ik in alle wedstrijden terug moeten komen van een achterstand. En toen stond ik in de finale.’’
Hoewel, stond... Smit en zijn Oostenrijkse opponent zaten op een podium, omringd door uitgeschakelde deelnemers en een paar honderd andere toeschouwers.
,,En die schreeuwden allemaal als een gek,’’ zegt Smit. ,,Dat was wel gaaf om mee te maken, al had ik maar zes of zeven mensen meegenomen. Niet zo handig waren de lampen rond het podium, ik kon bijna niets zien. Mijn tegenstander gelukkig ook niet. Natuurlijk kwam ik weer eerst op een achterstand te staan, die zaal werd helemaal gek. Maar met zes minuten per helft kan je vaak scoren.’’
Ik speel mijn spellen niet uit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:21 schreef Theamerican het volgende:
wat doen jullie met de games die jullie hebben uitgespeeld? verkopen of houden jullie ze????
Als ik ze uitgespeeld heb (lees alle achievents gehaald heb) dan verkoop ik ze. Of ruilen als dat gaat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:21 schreef Theamerican het volgende:
wat doen jullie met de games die jullie hebben uitgespeeld? verkopen of houden jullie ze????
Hoe zit het met het energie systeem in het spel, is dat een beetje leuk of juist alleen irritand?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou die 4 - 5 uur haal je niet op normal, maar het klopt er zijn 12 missies en ik ben nu bij 8 na 3 en een half uur.... Je vraagt je haast af wat ze al die tijd hebben zitten doen aangezien de demo met 2 stukken van die missies al in mei vorig jaar uit was en de trailer met de xbox launch.
Het spel heeft trouwens wel geweldige graphics en een ai waar je van gaat huilen... als je er van afstand op schiet, schieten ze niet terug!
Dat verzamelen van energie werkt heel erg old skool. Vroeger waren alle spellen zo en het werkte dus ik vind het cool dat het vandaag de dag nog steeds in een moderne game zit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hoe zit het met het energie systeem in het spel, is dat een beetje leuk of juist alleen irritand?
Heb ik eigenlijk geen last van gehad, tot nu toe nog altijd voldoende energie kunnen vinden alsj e maar de moeite neemt het op te rapen nadat mechs kapot gaan of als je van die palen vindt, ik ben maar een paar keer zonder energie komen te zitten wat was tijdens een hele lange bossfight toen ik niks opraapte. Multiplayer heb ik nog niet geprobeerd...quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:40 schreef Heintje het volgende:
Hoe zit het met het energie systeem in het spel, is dat een beetje leuk of juist alleen irritand?
Er schijnen belachelijk korte missies (lees : 10 minuten) in te zitten en sommige van een uur.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou die 4 - 5 uur haal je niet op normal, maar het klopt er zijn 12 missies en ik ben nu bij 8 na 3 en een half uur.... Je vraagt je haast af wat ze al die tijd hebben zitten doen aangezien de demo met 2 stukken van die missies al in mei vorig jaar uit was en de trailer met de xbox launch.
Het spel heeft trouwens wel geweldige graphics en een ai waar je van gaat huilen... als je er van afstand op schiet, schieten ze niet terug!
Maar dat dit soort gasten jouw helden zijn zegt wel genoegquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het blijft wel een held nerd![]()
Dead Rising was verneukt?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Er schijnen belachelijk korte missies (lees : 10 minuten) in te zitten en sommige van een uur.
En dan nog, ookal is het 6 uur dat is nog te kort voor een 60 euro game.
De MP van die game vond ik tegenvallen en daar heb ik vegas en gears voor.
Budget bak titel.
Capcom is goed bezig...2de game waar de demo super van was maar de full verneukt is
Nou hij is niet de enige die het spel ''ruk'' vond. Ik vond het namelijk ook een saai en doelloos spel. En heb ik het ook over de meeste frustrerende savesysteem gehad?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dead Rising was verneukt?
komop zeg
Save systeem en het hele timer systeem vond ik zuigen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dead Rising was verneukt?
komop zeg
Doet het bijmijquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:46 schreef pmponer het volgende:
ligt live eruit?
bij de test die je kan doen krijg ik geen verbinding met xbox live
vind ik niet. Lost Planet heeft mij nu al meer plezier gegeven dan Gears of War, puur omdat ik die op sommige punten net wat te druk vind worden (daarom is CoD3 helemaal niet voor mij weggelegd). Tis wel realistisch in een oorlog, maar vind de rust en eenzaamheid die Lost Planet bied toch veel interessanterquote:
games die ik zo goed vind dat ik ze helemaal uitspeel?? Die hou ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:21 schreef Theamerican het volgende:
Kut spel, slotje.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:33 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Open graw.iniquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:33 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Gamer.nlquote:Bill Gates ziet Nintendo als grootste concurrent
Je zou het niet verwachten, maar Bill Gates, dé grote man achter Microsoft gaf in een interview met een Japanse TV-zender toe dat hij niet Sony maar Nintendo als grootste concurrent ziet. Een nogal vreemde uitspraak doordat Nintendo eerder aangegeven heeft een andere doelgroep te willen aanspreken dan Microsoft doet met hun X360. Ook wist Gates te vertellen dat hij erg veel respect heeft voor wat de Nintendo DS op dit moment doet binnen de handheldmarkt. Lovende woorden dus voor Nintendo van een belangrijk figuur binnen de gamesindustrie.
Never change a winning team.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Open graw.ini
Disable_blur=0
Save as: Graw2.ini
Ja, want Microsoft wankelt op het randje van de afgrond...quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gamer.nl
Bill Gates flirt wel erg vaak met Nintendo zegZo te zien doen ze het in hun broek......
Heb je mij niet gehoord in Nijmegenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:43 schreef bigore het volgende:
Kutzooi, mot eerst uit me werk naar nijmegen toe, dus ben pas laat thuis, dan nog eten koken, en eigenlijk gaan sporten, maar dat laatste gaat het waarschijnlijk niet worden, eerst speulen die zooi!
Is dat net zoiets als dit? Sony AU Says Wii Is More Fun Than PS3quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gamer.nl
Bill Gates flirt wel erg vaak met Nintendo zegZo te zien doen ze het in hun broek......
Oftewel, als er één bedrijf is wat zich geen zorgen hoeft te maken, dan is het Microsoft wel.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, want Microsoft wankelt op het randje van de afgrond...
Als de game morgen in de winkel ligt, heb ik zondag de hele dag de tijd voor Lost Planet anders wordt het een week later. Maar komen zal 'ie. Al zegt iedereen dat het een kutgame is... Maar dat kan ik me niet voorstellen na die positieve recensie bij Gamekingsquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik krijg zaterdag lost planet, wie haalt die nog meer
PM me even voor een donatie...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef devv05 het volgende:
Welke idioot gaat er dan ook op een niet-breedbeeld tv op z'n Xbox 360 (of PS3) spelen...
klik hierquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
PM me even voor een donatie...
Gamekingsquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:39 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Als de game morgen in de winkel ligt, heb ik zondag de hele dag de tijd voor Lost Planet anders wordt het een week later. Maar komen zal 'ie. Al zegt iedereen dat het een kutgame is... Maar dat kan ik me niet voorstellen na die positieve recensie bij Gamekings![]()
Zal je vriendin leuk vindenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Heel het weekend Lost Planet spelen![]()
Nee man Gamekings is kanker lauwquote:
Taalgebruikquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee man Gamekings is kanker lauw
Echt die dope games die hun reviewen zijn echt de shit man.
Echt tyfus dope die lauwe reviews van hun
Is wel nette aanbieding, los zou het je zo'n 560 euro kosten en het zijn 3 topgames imoquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef liquid-orange het volgende:
Ik ben een beetje aan het neuzen naar een leuke 360 aanbieding. Nu heeft Bol.com een pakket met de Xbox 360 Premium met drie fantastische games Splinter Cell: Double Agent, Rainbow Six Vegas en Ghost Recon Advanced Warfighter Premium voor net geen 500 euro. Is dit een goede aanbieding of weet iemand nog een betere te vinden?
Als je die 3 games ook echt leuk vind dan is het de moeite waard. Maar van die 100 euro meer kun je ook wel wat leuke 2de hands games kopen hier op fok.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef liquid-orange het volgende:
Ik ben een beetje aan het neuzen naar een leuke 360 aanbieding. Nu heeft Bol.com een pakket met de Xbox 360 Premium met drie fantastische games Splinter Cell: Double Agent, Rainbow Six Vegas en Ghost Recon Advanced Warfighter Premium voor net geen 500 euro. Is dit een goede aanbieding of weet iemand nog een betere te vinden?
Wat is er zo verneukt aan het save systeem dan? Geen problemen mee gehad hoor. Dat jij het niet kan betekent niet dat de game kut is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Save systeem en het hele timer systeem vond ik zuigen.
Dus jah imo verneukt
Precies. In het begin vond ik het ook fucking moeilijk, snapte er eigenlijk geen zak van en vond dat alles op tijd liep maar gaar. Toen kreeg ik de tip van, ja ga eerst zombies killen, levelen en als je rond de 15 zit ga dan saven en het verhaal opnieuw doen @ lvl 15. Dan is het allemaal een stuk leuker imoquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef Heintje het volgende:
Ik vodn het seva systeem bij DR juist wel goed. Wel fijn dat als je opnieuw begint je alleen in het verhaal op nieuw begint. En niet weer veel moet levelen.
In het begin is het lastig maar als jewat verder bent kan je opnieuw beginnen en het redelijk makkelijk uitspelen.
Daarna is het een eitje en kun je doen wat je wil.
Juist die Boris is de enige met een stijl humor die ik kan waarderen. Onderbroekenlol, practical jokes...Daar houd ik zelf ook wel van.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:54 schreef AQuila360 het volgende:
Gamekings & PUDaar zitten ook wel normaler lui tussen zoals Jan,JJ, Steven enz.
niet alleen Skate en Boris![]()
me·ning (de ~ (v.), ~en)quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat is er zo verneukt aan het save systeem dan? Geen problemen mee gehad hoor. Dat jij het niet kan betekent niet dat de game kut is.
Nou 10 minuten ben ik nog niet tegen gekomen, wel 22 minuten inclusief bossfight en moviesquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:24 schreef Gamedemon het volgende:
Er schijnen belachelijk korte missies (lees : 10 minuten) in te zitten en sommige van een uur.
En dan nog, ookal is het 6 uur dat is nog te kort voor een 60 euro game.
De MP van die game vond ik tegenvallen en daar heb ik vegas en gears voor.
Budget bak titel.
Capcom is goed bezig...2de game waar de demo super van was maar de full verneukt is
quote:KONAMI ANNOUNCES KOJIMA PRODUCTIONS TEAM FOR XBOX 360
Two Blockbuster Titles Already Under Development
OSAKA – Konami Digital Entertainment – Japan, a division of Konami Digital Entertainment, Inc., today announced a new, exclusive for the Xbox 360 gameconsole, development team will be formed inside Konami Corporation. On January 11, 2007, Konami Corporation merged and consolidated its group companies. Accordingly, former Konami Computer Entertainment Japan East Team, lead by creator Hideo Kojima (Corporate Officer, Konami Corporation), embarks on a new era as "Kojima X Productions" inside Konami Corporation.
The newly formed Kojima Productions is proud to announce that Metal Gear Solid: Triology is currently in development for the XBOX®360 ( X360 ) next-generation computer entertainment system from Microsoft ( MS ). Metal Gear Solid: Triology will be a online remake of three Hideo Kojima's masterpieces. The Metal Gear Solid (MGS) series, is highly acclaimed worldwide, with its breathtaking graphics, profound stories, intricate human drama, original game design and superlative gameplay. Also under development is one other exciting game in the Metal Gear series -- Metal Gear Solid: Fluid Ac!d for the Microsoft Zune media player.
Updates regarding Kojima Productions will be posted periodically on the following website: Kojima Productions Official Homepage: http://www.konami.jp/kojima_pro/.
About Konami Corporation
Konami Corporation is a leading developer, publisher and manufacturer of electronic entertainment properties, specializing in the home video game market. Konami Corporation's action and adventure titles include the popular franchises Metal Gear Solid®, Silent Hill® and Castlevania®, among other top sellers. The latest information about Konami can be found on the Web at www.konami.com. Konami Corporation is a publicly traded company based in Tokyo, Japan with subsidiary offices, Konami Digital Entertainment, Inc. in the US and Konami of Europe in Frankfurt, Germany. Konami Corporation, the parent company of Konami Digital Entertainment, Inc. is traded in the United States on the New York Stock Exchange under the ticker symbol KNM. Details of the products published by Konami Digital Entertainment - America can be found at www.konami.com/gs.
Ik dacht dat LP pas op 12-1 uitkwam, dus ik ben nog niet de stad in gelopen om even te kijken. Maar dan kan ik hem straks dus even gaan halen. Da's mooi dan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:52 schreef Un4 het volgende:
Uhh, is Lost Planet dan nog niet overal te krijgen dan? Zag hem dinsdag in Utrecht al liggen.
ik heb m ook dinsdag al gehaald, alleen nog niet veel tijd gehad om te spelenquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:28 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat LP pas op 12-1 uitkwam, dus ik ben nog niet de stad in gelopen om even te kijken. Maar dan kan ik hem straks dus even gaan halen. Da's mooi dan.
MGS: Trilogy op de X360..,quote:
quote:
De bossfights schijnen ook te sucken omdat je gestunlocked kan worden ofzo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou 10 minuten ben ik nog niet tegen gekomen, wel 22 minuten inclusief bossfight en moviesMaar de grote is zo zeer het probleem niet, spel ziet er echt prachtig uit en speelt lekker, enige wat ik jammer vind is dat door die constant terug lopende thermal energy ik niet op mijn dooie gemak gebieden kan gaan verkennen naar van die muntjes die je moet verzamelen maar er als een gek (lees rambo) door heen rag zodat ik zo veel mogelijk thermal energie heb voor de boosfight.
Wat wel slecht is uitgewerkt is dat het verhaal alleen in de filmpjes wordt verteld en de missies zelf compleet op zult slaan.
Volgens mij is die press release van Konami zo fake als de pest TriOlogyquote:
De Xbots worden steeds triesterquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:39 schreef lordteddybeer het volgende:
Ja, nieuws over MGS is alweer FAKE. Bericht stond op verschillende forums maar is nu overal weer verwijderd.
Nee, die Nintendon'ts zijn leuk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Xbots worden steeds triester![]()
Een Xbox-fanboy.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:26 schreef Panick het volgende:
[..]
Een Xbox-fanboy.
Maar als dat uit de mond van de grootste Nintendo fanboy ever komt, kan ik er alleen om lachen eigenlijk..
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:54 schreef SinjiOnO het volgende:
15-02-2007 Forza Motorsport 2 + C.E.
15-03-2007 Virtua Tennis 3 ?
15-03-2007 Halo 3
15-06-2007 Brothers in Arms Hell's Highway
Ik zie het niet gebeurenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:54 schreef SinjiOnO het volgende:
volgens Nedgame:
15-02-2007 Forza Motorsport 2
23-02-2007 Bioshock
15-03-2007 Halo 3
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:54 schreef SinjiOnO het volgende:
volgens Nedgame:
15-03-2007 Colin McRae Dirt
alle grote games in Maart? Denk het nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:54 schreef SinjiOnO het volgende:
volgens Nedgame:
15-01-2007 World Snooker Championship 2007
25-01-2007 Xiaolin Showdown
31-01-2007 King of Fighters MI 2.5
15-02-2007 The Outsider
15-02-2007 Time Shift
23-02-2007 The Darkness
23-02-2007 Bioshock
15-03-2007 Mass Effect
15-03-2007 Rayman Raving Rabbids
15-03-2007 Resident Evil 5
15-03-2007 Stranglehold
15-03-2007 Too Human
15-03-2007 Virtua Tennis 3
15-03-2007 Ghost Recon Advanced Warfighter...
15-03-2007 Lost Odyssey
15-03-2007 Indiana Jones
15-03-2007 Huxley
15-03-2007 Halo 3
15-03-2007 Crackdown
15-03-2007 Clive Barker's Jericho
15-03-2007 Alone in the Dark Near Death In...
15-03-2007 Fuzion Frenzy 2
16-03-2007 Pimp My Ride
Dat las ik dan weer ergens.quote:April moet volgens de lijst weer een Xbox 360 topmaand gaan worden. Zo komen Forza Motorsport 2, Brothers in Arms: Hell's Highway, Too Human, Mass Effect, ShadowRun en ook nog eens Assassin's Creed allemaal op 2 april naar de winkels, als we natuurlijk uit gaan van de lijst. In ieder geval zou Microsoft de Europese PS3 launch zo flink in de war kunnen schoppen.
Brothers in Arms komt pas in oktober uit, Halo 3 en Huxley zie ik ook niet in maart verschijnen..quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:54 schreef SinjiOnO het volgende:
volgens Nedgame:
15-01-2007 World Snooker Championship 2007
25-01-2007 Xiaolin Showdown
31-01-2007 King of Fighters MI 2.5
15-02-2007 The Outsider
15-02-2007 Time Shift
23-02-2007 The Darkness
23-02-2007 Bioshock
15-03-2007 Mass Effect
15-03-2007 Rayman Raving Rabbids
15-03-2007 Resident Evil 5
15-03-2007 Stranglehold
15-03-2007 Too Human
15-03-2007 Virtua Tennis 3
15-03-2007 Ghost Recon Advanced Warfighter...
15-03-2007 Lost Odyssey
15-03-2007 Indiana Jones
15-03-2007 Huxley
15-03-2007 Halo 3
15-03-2007 Crackdown
15-03-2007 Clive Barker's Jericho
15-03-2007 Alone in the Dark Near Death In...
15-03-2007 Fuzion Frenzy 2
16-03-2007 Pimp My Ride
Leuk kikkertje.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:24 schreef lordteddybeer het volgende:
Hier nog een lijst met release, is ieder geval al een stuk beter dan die van nedgame:
[afbeelding]
Kom je op 2 april in de winkel ff 7 games kopen, 420 euro![]()
LoL, gaat die net offline:quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |