abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45213386
Zal vast achter lopen, maar ingame filmpjes Def Jam Icon anyone ?

http://media.xbox360.ign.com/media/752/752103/vids_1.html

Als het net zo speelt als de oude Def Jam, dan wordt dit weer erg leuk !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:58:04 #202
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_45214525
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:01 schreef kepler het volgende:

[..]

lijkt me niet heel erg slim van MS
en Crackdown komt in februari
Crackdown kwam toch over 2 weken?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_45214543
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:49 schreef bigore het volgende:

[..]

Jij staat ook bekend als smaakloze en waardeloze gamer
Kom maar Vegas spelen, ik schiet je nek eraf
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:01:14 #204
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45214647
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:58 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Crackdown kwam toch over 2 weken?
de demo
The line is a dot to you!
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:20:26 #205
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_45215414
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb besloten lost planet over te slaan..
Ik lees op meerdere forums dat ie zo'm 7~8 uur Sjotime is
dan is het voor mij dus in 4~5 uur gebeurd, dan hou ik het liever even bij gears of war en pak ik em mee voor 20 euro ofzo over een jaar
Nou die 4 - 5 uur haal je niet op normal, maar het klopt er zijn 12 missies en ik ben nu bij 8 na 3 en een half uur.... Je vraagt je haast af wat ze al die tijd hebben zitten doen aangezien de demo met 2 stukken van die missies al in mei vorig jaar uit was en de trailer met de xbox launch.

Het spel heeft trouwens wel geweldige graphics en een ai waar je van gaat huilen... als je er van afstand op schiet, schieten ze niet terug!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_45215484
wat doen jullie met de games die jullie hebben uitgespeeld? verkopen of houden jullie ze????
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:22:59 #207
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45215541
quote:

Lucratieve verslaving
Door KRIS SPIERINGS

DEN HAAG - Het is een kwalificatie die Andries Smit, de kersverse wereldkampioen virtueel voetballen, absoluut niet misstaat.

Andries Smit op zijn kamer. FOTO JACQUELINE DE HAAS

1/2
VOLGENDE
Tijdens het interview in zijn ouderlijk huis in het Haagse Laakkwartier roffelen zijn vingers bijna onafgebroken op de controller van zijn spelcomputer. Hoog op zijn verlanglijst: een nieuwe televisie, nog groter en nog breder.

Die televisie zal er wel komen, een exemplaar op bioscoopformaat is niet eens ondenkbaar. Een opzichtige nepcheque van bijna een meter lang vermeldt nog eens het prijzengeld dat de 17-jarige spelcomputerfreak opstreek als virtuele wereldkampioen: twintigduizend dollar. ,,Op mijn bankrekening staat het nog niet, maar ze hebben beloofd dat het onderweg is. Gisteren belde ook een man van een spelcomputerfirma. Als ik een nieuwe game wil hebben, hoef ik hem voortaan alleen maar te bellen. Dat is mooi meegenomen.’’

Een niet te verwaarlozen extra prijs die Smit ten deel viel was de trip naar het wereldvoetbalgala in Zürich. Niet alleen nam hij er zijn eigen wereldbeker in ontvangst, hij vertoefde er in de nabijheid van de allerbeste, niet-virtuele voetballers. Onder hen Ronaldinho, die de Hagenaar, zonder dat hij daar zelf enige fysieke inspanning voor hoefde te leveren, aan de hoofdprijs hielp.

,,Iedereen wil Ronaldinho in zijn team, Barcelona en Brazilië worden met afstand het meest gekozen. Hij is snel en een geoefende gamer kan hem veel met de bal laten doen. De computergestuurde Ronaldinho lijkt op de echte Ronaldinho, zo is hij natuurlijk ook ontworpen. Een paar jaar geleden was Thierry Henry echt de speler die ik moest hebben. Gamers nemen zoiets snel van elkaar over: zien ze wat een speler kan, dan willen ze hem erbij hebben.’’

Toch is alleen het juiste elftal kiezen volgens de tiener niet afdoende om virtueel de beste van de wereld te worden.

Terwijl hij op het televisiescherm in de weer is met Manchester United-ster Cristiano Ronaldo, die hij voortdurend naar het doel stuurt en laat scoren, wil hij die bewering toch even uitleggen.

,, Trainen hoort erbij. In het echt en ook in een spelcomputergame. Ik zat in de laatste weken voor het wereldkampioenschap negentien uur per dag achter de Xbox, het enige wat ik ernaast deed was slapen en af en toe eten. Sinds oktober heb ik alleen maar het FIFA-voetbalspel gespeeld. Ik vond dat nodig om het gevoel met de spelers te krijgen. Alleen iemand die weet wat iedere speler in zijn team kan en hoe hij reageert, kan op een toernooi scoren.’’

Op het toernooi om de Xbox Cup in april kreeg Smit voor het eerst het idee dat hij misschien toch wel boven zijn tegenstanders uitstak. ,,Ik won toen van de wereldkampioen, dat zegt wel wat. In november eindigde ik als derde op het Nederlands kampioenschap, de sterkste vier mochten meedoen aan het wereldkampioenschap. Dus ik heb nog best wat geluk gehad dat ik erbij zat.’’

Het toernooi om de FIFA Interactive World Cup 2006 begon voor de spelcomputerfreak heel wat minder rooskleurig dan het eindigde. Zijn eerste tegenstander kwam niet opdagen, toch presteerde hij het bijna om er in de groepsfase uit te vliegen. ,,Niet doorgaan vond ik een afgang. Ik wilde mezelf gewoon niet voor schut zetten. Een tactiek had ik niet, gewoon spelen en ik zag wel waar ik uitkwam. Volgens mij heb ik in alle wedstrijden terug moeten komen van een achterstand. En toen stond ik in de finale.’’

Hoewel, stond... Smit en zijn Oostenrijkse opponent zaten op een podium, omringd door uitgeschakelde deelnemers en een paar honderd andere toeschouwers.

,,En die schreeuwden allemaal als een gek,’’ zegt Smit. ,,Dat was wel gaaf om mee te maken, al had ik maar zes of zeven mensen meegenomen. Niet zo handig waren de lampen rond het podium, ik kon bijna niets zien. Mijn tegenstander gelukkig ook niet. Natuurlijk kwam ik weer eerst op een achterstand te staan, die zaal werd helemaal gek. Maar met zes minuten per helft kan je vaak scoren.’’
Het blijft wel een held
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:25:59 #208
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_45215665
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:01 schreef kepler het volgende:

[..]

de demo
Ohh..ook tof
pi_45215694
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:21 schreef Theamerican het volgende:
wat doen jullie met de games die jullie hebben uitgespeeld? verkopen of houden jullie ze????
Ik speel mijn spellen niet uit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_45215970
wil ook meedoen met kampioenschap maar hoe
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_45216003
Eerst flink veel oefenen en met kleine toernooitjes meedoen, me dunkt.
pi_45216020
beetje jammer zeg zolang gamen
Zo niet.. dan toch!
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:36:11 #213
35662 Heintje
Gears of War.
pi_45216121
quote:
Als ik ze uitgespeeld heb (lees alle achievents gehaald heb) dan verkoop ik ze. Of ruilen als dat gaat.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:40:52 #214
35662 Heintje
Gears of War.
pi_45216343
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:20 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nou die 4 - 5 uur haal je niet op normal, maar het klopt er zijn 12 missies en ik ben nu bij 8 na 3 en een half uur.... Je vraagt je haast af wat ze al die tijd hebben zitten doen aangezien de demo met 2 stukken van die missies al in mei vorig jaar uit was en de trailer met de xbox launch.

Het spel heeft trouwens wel geweldige graphics en een ai waar je van gaat huilen... als je er van afstand op schiet, schieten ze niet terug!
Hoe zit het met het energie systeem in het spel, is dat een beetje leuk of juist alleen irritand?
pi_45216595
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:40 schreef Heintje het volgende:

[..]

Hoe zit het met het energie systeem in het spel, is dat een beetje leuk of juist alleen irritand?
Dat verzamelen van energie werkt heel erg old skool. Vroeger waren alle spellen zo en het werkte dus ik vind het cool dat het vandaag de dag nog steeds in een moderne game zit.
Niet alles hoeft zo semi realistisch als Gears of War of Splinter Cell te zijn.
  woensdag 10 januari 2007 @ 18:24:05 #216
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_45219918
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:40 schreef Heintje het volgende:
Heb ik eigenlijk geen last van gehad, tot nu toe nog altijd voldoende energie kunnen vinden alsj e maar de moeite neemt het op te rapen nadat mechs kapot gaan of als je van die palen vindt, ik ben maar een paar keer zonder energie komen te zitten wat was tijdens een hele lange bossfight toen ik niks opraapte. Multiplayer heb ik nog niet geprobeerd...
pi_45219927
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:20 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Er schijnen belachelijk korte missies (lees : 10 minuten) in te zitten en sommige van een uur.
En dan nog, ookal is het 6 uur dat is nog te kort voor een 60 euro game.
De MP van die game vond ik tegenvallen en daar heb ik vegas en gears voor.
Budget bak titel.
Capcom is goed bezig...2de game waar de demo super van was maar de full verneukt is
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_45220437
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:22 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Het blijft wel een held nerd
Maar dat dit soort gasten jouw helden zijn zegt wel genoeg
  woensdag 10 januari 2007 @ 18:46:48 #219
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_45220627
ligt live eruit?
bij de test die je kan doen krijg ik geen verbinding met xbox live
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 10 januari 2007 @ 18:50:14 #220
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_45220744
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:24 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Er schijnen belachelijk korte missies (lees : 10 minuten) in te zitten en sommige van een uur.
Budget bak titel.
Capcom is goed bezig...2de game waar de demo super van was maar de full verneukt is
Dead Rising was verneukt?

komop zeg
pi_45220892
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:50 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

komop zeg
Nou hij is niet de enige die het spel ''ruk'' vond. Ik vond het namelijk ook een saai en doelloos spel. En heb ik het ook over de meeste frustrerende savesysteem gehad?
pi_45220912
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:50 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

komop zeg
Save systeem en het hele timer systeem vond ik zuigen.
Dus jah imo verneukt
pi_45220924
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:46 schreef pmponer het volgende:
ligt live eruit?
bij de test die je kan doen krijg ik geen verbinding met xbox live
Doet het bijmij
pi_45221019
Eerste ingame beelden GRAW 2

Met de release in zicht(Maart 2007) moet er toch echt wat drastisch aan het spel gaan veranderen wil ik 'm gaan kopen. Op het eerste gezicht is het echt more of the same. De singlplayer in GRAW vond ik goed, maar de multiplayer viel me zwaaaaaaar tegen.
pi_45221243
MS: Online service Playstation 3 is een ramp

"My honest opinion is that it's pretty much a disaster. They keep saying that they have a free service. Well, if they don't have anything, of course it's free. And you know what: what's free about $600?"

"It is not in Sony's DNA to be able to get that up and running from zero."

Ouch
pi_45221406
ze hebben wel een punt natuurlijk, als Sony ook maar enig punt van de dienst zelf moet hosten moeten ze al een flinke partij hardware aan gaan schaffen om het dataverkeer van de PS3's alleen al door te sluizen en dat kost geld. En aangezien de dienst gratis is en ze (iig voorlopig) verlies draaien op de PS3 zelf zal het geld elders vandaan moeten komen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_45222221
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Verstandige keuze
vind ik niet. Lost Planet heeft mij nu al meer plezier gegeven dan Gears of War, puur omdat ik die op sommige punten net wat te druk vind worden (daarom is CoD3 helemaal niet voor mij weggelegd). Tis wel realistisch in een oorlog, maar vind de rust en eenzaamheid die Lost Planet bied toch veel interessanter Ik vind het iig een geweldige game!
pi_45222275
quote:
games die ik zo goed vind dat ik ze helemaal uitspeel?? Die hou ik Wil ik een game uitspelen dan moet het spel wel extreem kort zijn of extreem goed, en die ga ik niet wegdoen hoor!
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:33:43 #229
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_45222499

Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:38:50 #230
139407 jorienvdherik
pi_45222745
Ik krijg zaterdag lost planet, wie haalt die nog meer
pi_45222841
quote:
Kut spel, slotje.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:43:22 #232
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_45222950
quote:
Open graw.ini
Disable_blur=0
Save as: Graw2.ini
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_45224524
quote:
Bill Gates ziet Nintendo als grootste concurrent

Je zou het niet verwachten, maar Bill Gates, dé grote man achter Microsoft gaf in een interview met een Japanse TV-zender toe dat hij niet Sony maar Nintendo als grootste concurrent ziet. Een nogal vreemde uitspraak doordat Nintendo eerder aangegeven heeft een andere doelgroep te willen aanspreken dan Microsoft doet met hun X360. Ook wist Gates te vertellen dat hij erg veel respect heeft voor wat de Nintendo DS op dit moment doet binnen de handheldmarkt. Lovende woorden dus voor Nintendo van een belangrijk figuur binnen de gamesindustrie.
Gamer.nl

Bill Gates flirt wel erg vaak met Nintendo zeg Zo te zien doen ze het in hun broek......
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:23:07 #234
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45224791
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:43 schreef BMH het volgende:

[..]

Open graw.ini
Disable_blur=0
Save as: Graw2.ini
Never change a winning team.
The truth was in here.
pi_45224825
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Gamer.nl

Bill Gates flirt wel erg vaak met Nintendo zeg Zo te zien doen ze het in hun broek......
Ja, want Microsoft wankelt op het randje van de afgrond...
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:32:46 #236
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_45225252
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:43 schreef bigore het volgende:
Kutzooi, mot eerst uit me werk naar nijmegen toe, dus ben pas laat thuis, dan nog eten koken, en eigenlijk gaan sporten, maar dat laatste gaat het waarschijnlijk niet worden, eerst speulen die zooi!
Heb je mij niet gehoord in Nijmegen M'n Uitlaat ging kaduuk ofzo een lawaaai
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_45225400
Dead rising is echt geweldig, dat time systeem is echt niet zo erg, ik loop gewoon naar dat punt en wacht tot ik wat moet doen, ondertussen vermaak ik me met die zombie's save systeem is niet zo kut, je saved gewoon tussen cases door en dan zit je in principe altijd goed..
pi_45225584
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Gamer.nl

Is dat net zoiets als dit? Sony AU Says Wii Is More Fun Than PS3
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:41:27 #239
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_45225627
Dead Rising vond ik ook super ja en heb ook geen hinder ondervonden van die time limiet. Gewoon ene keer de missie's volgen en andere keer alleen die zombie's killen.
pi_45225894
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:23 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ja, want Microsoft wankelt op het randje van de afgrond...
Oftewel, als er één bedrijf is wat zich geen zorgen hoeft te maken, dan is het Microsoft wel.
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:49:15 #241
139407 jorienvdherik
pi_45225960
Heel het weekend Lost Planet spelen
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:05:16 #242
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_45226585
Heel het weekend Ridge Racer 6 spelen
pi_45228032
Mensen die zichzelf quoten zijn eng
I'm trying to figure out why kamikaze pilots wore helmets
pi_45228055
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik krijg zaterdag lost planet, wie haalt die nog meer
Als de game morgen in de winkel ligt, heb ik zondag de hele dag de tijd voor Lost Planet anders wordt het een week later. Maar komen zal 'ie. Al zegt iedereen dat het een kutgame is... Maar dat kan ik me niet voorstellen na die positieve recensie bij Gamekings
My love was Disco
Now it's Discount
A shoppingmall of Lust
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:50:41 #245
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_45228519
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef devv05 het volgende:
Welke idioot gaat er dan ook op een niet-breedbeeld tv op z'n Xbox 360 (of PS3) spelen...
PM me even voor een donatie...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_45228901
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:50 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

PM me even voor een donatie...
klik hier
pi_45229668
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:39 schreef Ron.666 het volgende:

[..]

Als de game morgen in de winkel ligt, heb ik zondag de hele dag de tijd voor Lost Planet anders wordt het een week later. Maar komen zal 'ie. Al zegt iedereen dat het een kutgame is... Maar dat kan ik me niet voorstellen na die positieve recensie bij Gamekings
Gamekings
  woensdag 10 januari 2007 @ 22:41:20 #248
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_45230838
Gamekings is tof man
  woensdag 10 januari 2007 @ 22:56:15 #249
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_45231514
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Heel het weekend Lost Planet spelen
Zal je vriendin leuk vinden
Ik ben inmiddels overleden
pi_45231553
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
Gamekings is tof man
Gamekings is tof als je het vooral niet serieus neemt...
pi_45232942
Ik ben een beetje aan het neuzen naar een leuke 360 aanbieding. Nu heeft Bol.com een pakket met de Xbox 360 Premium met drie fantastische games Splinter Cell: Double Agent, Rainbow Six Vegas en Ghost Recon Advanced Warfighter Premium voor net geen 500 euro. Is dit een goede aanbieding of weet iemand nog een betere te vinden?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_45233278
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
Gamekings is tof man
Nee man Gamekings is kanker lauw
Echt die dope games die hun reviewen zijn echt de shit man.
Echt tyfus dope die lauwe reviews van hun
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:50:31 #253
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_45233924
Met kanker schelden mag idd niet Maar ik vind het tof en de PU ook Het is absoluut niet hoogstaand of serieus maar goed gamen moet je ook niet te serieus nemen!
pi_45233951
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:33 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Nee man Gamekings is kanker lauw
Echt die dope games die hun reviewen zijn echt de shit man.
Echt tyfus dope die lauwe reviews van hun
Taalgebruik
pi_45234012
Uhh, is Lost Planet dan nog niet overal te krijgen dan? Zag hem dinsdag in Utrecht al liggen.

Owja, Gamekings
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:54:40 #256
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_45234078
Gamekings & PU Daar zitten ook wel normaler lui tussen zoals Jan,JJ, Steven enz.
niet alleen Skate en Boris
pi_45234103
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef liquid-orange het volgende:
Ik ben een beetje aan het neuzen naar een leuke 360 aanbieding. Nu heeft Bol.com een pakket met de Xbox 360 Premium met drie fantastische games Splinter Cell: Double Agent, Rainbow Six Vegas en Ghost Recon Advanced Warfighter Premium voor net geen 500 euro. Is dit een goede aanbieding of weet iemand nog een betere te vinden?
Is wel nette aanbieding, los zou het je zo'n 560 euro kosten en het zijn 3 topgames imo
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:58:26 #258
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_45234197
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef liquid-orange het volgende:
Als je die 3 games ook echt leuk vind dan is het de moeite waard. Maar van die 100 euro meer kun je ook wel wat leuke 2de hands games kopen hier op fok.
  donderdag 11 januari 2007 @ 00:42:06 #259
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_45235672
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:54 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Save systeem en het hele timer systeem vond ik zuigen.
Dus jah imo verneukt
Wat is er zo verneukt aan het save systeem dan? Geen problemen mee gehad hoor. Dat jij het niet kan betekent niet dat de game kut is.
  donderdag 11 januari 2007 @ 01:44:28 #260
35662 Heintje
Gears of War.
pi_45237014
Ik vodn het seva systeem bij DR juist wel goed. Wel fijn dat als je opnieuw begint je alleen in het verhaal op nieuw begint. En niet weer veel moet levelen.
In het begin is het lastig maar als jewat verder bent kan je opnieuw beginnen en het redelijk makkelijk uitspelen.
Daarna is het een eitje en kun je doen wat je wil.
  donderdag 11 januari 2007 @ 04:39:59 #261
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_45238063
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef Heintje het volgende:
Ik vodn het seva systeem bij DR juist wel goed. Wel fijn dat als je opnieuw begint je alleen in het verhaal op nieuw begint. En niet weer veel moet levelen.
In het begin is het lastig maar als jewat verder bent kan je opnieuw beginnen en het redelijk makkelijk uitspelen.
Daarna is het een eitje en kun je doen wat je wil.
Precies. In het begin vond ik het ook fucking moeilijk, snapte er eigenlijk geen zak van en vond dat alles op tijd liep maar gaar. Toen kreeg ik de tip van, ja ga eerst zombies killen, levelen en als je rond de 15 zit ga dan saven en het verhaal opnieuw doen @ lvl 15. Dan is het allemaal een stuk leuker imo .

Maarja blijkbaar haten sommige mensen een uitdaging
pi_45238202
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:54 schreef AQuila360 het volgende:
Gamekings & PU Daar zitten ook wel normaler lui tussen zoals Jan,JJ, Steven enz.
niet alleen Skate en Boris
Juist die Boris is de enige met een stijl humor die ik kan waarderen. Onderbroekenlol, practical jokes...Daar houd ik zelf ook wel van.
pi_45238278
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 00:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat is er zo verneukt aan het save systeem dan? Geen problemen mee gehad hoor. Dat jij het niet kan betekent niet dat de game kut is.
me·ning (de ~ (v.), ~en)
1 wat men van iem. of iets vindt, hoe men oordeelt => gedacht, gedachte, geluid, gevoelen, inzicht, oordeel, opinie, opvatting, standpunt, stellingname
  donderdag 11 januari 2007 @ 08:26:11 #264
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45238765

Ziet er weer beter uit!
The truth was in here.
  donderdag 11 januari 2007 @ 08:28:15 #265
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45238786
The truth was in here.
  donderdag 11 januari 2007 @ 09:10:15 #266
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_45239213
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:24 schreef Gamedemon het volgende:
Budget bak titel.
Nou 10 minuten ben ik nog niet tegen gekomen, wel 22 minuten inclusief bossfight en movies Maar de grote is zo zeer het probleem niet, spel ziet er echt prachtig uit en speelt lekker, enige wat ik jammer vind is dat door die constant terug lopende thermal energy ik niet op mijn dooie gemak gebieden kan gaan verkennen naar van die muntjes die je moet verzamelen maar er als een gek (lees rambo) door heen rag zodat ik zo veel mogelijk thermal energie heb voor de boosfight.

Wat wel slecht is uitgewerkt is dat het verhaal alleen in de filmpjes wordt verteld en de missies zelf compleet op zult slaan.
pi_45240499
quote:
KONAMI ANNOUNCES KOJIMA PRODUCTIONS TEAM FOR XBOX 360
Two Blockbuster Titles Already Under Development

OSAKA – Konami Digital Entertainment – Japan, a division of Konami Digital Entertainment, Inc., today announced a new, exclusive for the Xbox 360 gameconsole, development team will be formed inside Konami Corporation. On January 11, 2007, Konami Corporation merged and consolidated its group companies. Accordingly, former Konami Computer Entertainment Japan East Team, lead by creator Hideo Kojima (Corporate Officer, Konami Corporation), embarks on a new era as "Kojima X Productions" inside Konami Corporation.

The newly formed Kojima Productions is proud to announce that Metal Gear Solid: Triology is currently in development for the XBOX®360 ( X360 ) next-generation computer entertainment system from Microsoft ( MS ). Metal Gear Solid: Triology will be a online remake of three Hideo Kojima's masterpieces. The Metal Gear Solid (MGS) series, is highly acclaimed worldwide, with its breathtaking graphics, profound stories, intricate human drama, original game design and superlative gameplay. Also under development is one other exciting game in the Metal Gear series -- Metal Gear Solid: Fluid Ac!d for the Microsoft Zune media player.

Updates regarding Kojima Productions will be posted periodically on the following website: Kojima Productions Official Homepage: http://www.konami.jp/kojima_pro/.

About Konami Corporation
Konami Corporation is a leading developer, publisher and manufacturer of electronic entertainment properties, specializing in the home video game market. Konami Corporation's action and adventure titles include the popular franchises Metal Gear Solid®, Silent Hill® and Castlevania®, among other top sellers. The latest information about Konami can be found on the Web at www.konami.com. Konami Corporation is a publicly traded company based in Tokyo, Japan with subsidiary offices, Konami Digital Entertainment, Inc. in the US and Konami of Europe in Frankfurt, Germany. Konami Corporation, the parent company of Konami Digital Entertainment, Inc. is traded in the United States on the New York Stock Exchange under the ticker symbol KNM. Details of the products published by Konami Digital Entertainment - America can be found at www.konami.com/gs.
pi_45240726
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:52 schreef Un4 het volgende:
Uhh, is Lost Planet dan nog niet overal te krijgen dan? Zag hem dinsdag in Utrecht al liggen.
Ik dacht dat LP pas op 12-1 uitkwam, dus ik ben nog niet de stad in gelopen om even te kijken. Maar dan kan ik hem straks dus even gaan halen. Da's mooi dan.
My love was Disco
Now it's Discount
A shoppingmall of Lust
pi_45241031
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:28 schreef Ron.666 het volgende:

[..]

Ik dacht dat LP pas op 12-1 uitkwam, dus ik ben nog niet de stad in gelopen om even te kijken. Maar dan kan ik hem straks dus even gaan halen. Da's mooi dan.
ik heb m ook dinsdag al gehaald, alleen nog niet veel tijd gehad om te spelen
eerste indruk was wel goed, vanavond maar even verder
pi_45241317
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:20 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]
MGS: Trilogy op de X360.., . Opstapje naar MGS4, .
En een exclusief op de X360 gericht dev-team. .
Go Konami, go Kojima. .
.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  donderdag 11 januari 2007 @ 10:54:00 #271
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45241393
quote:

[..]
Woooowwwwwww
The truth was in here.
pi_45241410
OMFG
Dat was de enige reden om aan een PS3 te denken...
Dit maakt mijn dag weer helemaal goed
pi_45244033
quote:

[..]
Hyped!
Doe er een live mode bij en ik ben helemaal blij.
Oh en een fatsoenlijke prijs natuurlijk.
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 09:10 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nou 10 minuten ben ik nog niet tegen gekomen, wel 22 minuten inclusief bossfight en movies Maar de grote is zo zeer het probleem niet, spel ziet er echt prachtig uit en speelt lekker, enige wat ik jammer vind is dat door die constant terug lopende thermal energy ik niet op mijn dooie gemak gebieden kan gaan verkennen naar van die muntjes die je moet verzamelen maar er als een gek (lees rambo) door heen rag zodat ik zo veel mogelijk thermal energie heb voor de boosfight.

Wat wel slecht is uitgewerkt is dat het verhaal alleen in de filmpjes wordt verteld en de missies zelf compleet op zult slaan.
De bossfights schijnen ook te sucken omdat je gestunlocked kan worden ofzo.
Dus dat je een val animatie van 4 seconde te zien krijgt, en op het eind gelijk weer die val animatie triggered waardoor je weer vast zit en daarom de bossfights soms over zijn zonder dat het je eigen fout is.
Anyway, de game is te kort dat is een feit
pi_45244270
Toch jammer, had er veel van verwacht.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_45244895
Ah tof, MGS op de 360.
Scheren is voor schapen!
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:06:43 #276
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_45245554
quote:

[..]
Volgens mij is die press release van Konami zo fake als de pest TriOlogy

Nieuws zoiets groots als dit staat echt wel op de site van Konami etc maar er is nergens wat te vinden.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_45246621
Ja, nieuws over MGS is alweer FAKE. Bericht stond op verschillende forums maar is nu overal weer verwijderd.
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:18:31 #278
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45248049
Nou dan tieft maar lekker op met die MGS
The truth was in here.
pi_45248277
Ach, ik speel zelf liever spellen zelf. In plaats van de helft van de tijd naar filmpjes te kijken en flauwe humor te moeten accepteren in een anderzijds serieus bedoeld spel.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:07:30 #280
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_45250013
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:39 schreef lordteddybeer het volgende:
Ja, nieuws over MGS is alweer FAKE. Bericht stond op verschillende forums maar is nu overal weer verwijderd.
De Xbots worden steeds triester
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_45250666
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De Xbots worden steeds triester
Nee, die Nintendon'ts zijn leuk.
Die lynchen een reviewer om een cijfer omdat het te laag is, terwijl ze de game nog nooit gespeeld hebben.
Maar ehm, bron dat dit van een "XBot" afkomt? .
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:24:41 #282
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45250720
Wat is een Xbot?
The truth was in here.
pi_45250791
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:24 schreef Bastard het volgende:
Wat is een Xbot?
Een Xbox-fanboy.
Maar als dat uit de mond van de grootste Nintendo fanboy ever komt, kan ik er alleen om lachen eigenlijk. .
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:27:48 #284
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45250861
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:26 schreef Panick het volgende:

[..]

Een Xbox-fanboy.
Maar als dat uit de mond van de grootste Nintendo fanboy ever komt, kan ik er alleen om lachen eigenlijk. .

Oh dan ben ik er ook 1 zeker.. ben dol op de xbox
The truth was in here.
pi_45251902
volgens Nedgame:

15-01-2007 World Snooker Championship 2007
25-01-2007 Xiaolin Showdown
31-01-2007 King of Fighters MI 2.5
15-02-2007 The Outsider
15-02-2007 Forza Motorsport 2
15-02-2007 Forza Motorsport 2 + C.E.
15-02-2007 Time Shift
23-02-2007 The Darkness
23-02-2007 Bioshock
15-03-2007 Mass Effect
15-03-2007 Rayman Raving Rabbids
15-03-2007 Resident Evil 5
15-03-2007 Stranglehold
15-03-2007 Too Human
15-03-2007 Virtua Tennis 3
15-03-2007 Ghost Recon Advanced Warfighter...
15-03-2007 Lost Odyssey
15-03-2007 Indiana Jones
15-03-2007 Huxley
15-03-2007 Halo 3
15-03-2007 Crackdown
15-03-2007 Colin McRae Dirt
15-03-2007 Clive Barker's Jericho
15-03-2007 Alone in the Dark Near Death In...
15-03-2007 Fuzion Frenzy 2
16-03-2007 Pimp My Ride
15-06-2007 Brothers in Arms Hell's Highway
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:56:33 #286
139407 jorienvdherik
pi_45251989
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:54 schreef SinjiOnO het volgende:
15-03-2007 Virtua Tennis 3 ?
15-03-2007 Halo 3
  donderdag 11 januari 2007 @ 16:04:33 #287
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45252326
quote:
volgens Nedgame:

23-02-2007 Bioshock
15-03-2007 Halo 3
Ik zie het niet gebeuren
The truth was in here.
pi_45252429
quote:
volgens Nedgame:

donderdag 11 januari 2007 @ 16:56:13 #289
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45254506
quote:
volgens Nedgame:

15-02-2007 The Outsider
15-02-2007 Time Shift
23-02-2007 The Darkness
23-02-2007 Bioshock
15-03-2007 Mass Effect
15-03-2007 Stranglehold
15-03-2007 Too Human
15-03-2007 Lost Odyssey
15-03-2007 Indiana Jones
15-03-2007 Huxley
15-03-2007 Halo 3
15-03-2007 Crackdown
16-03-2007 Pimp My Ride
alle grote games in Maart? Denk het niet
The line is a dot to you!
pi_45254874
Ook allemaal op de 15e
pi_45255207
hey, don't shoot the messenger
pi_45255249
quote:
April moet volgens de lijst weer een Xbox 360 topmaand gaan worden. Zo komen Forza Motorsport 2, Brothers in Arms: Hell's Highway, Too Human, Mass Effect, ShadowRun en ook nog eens Assassin's Creed allemaal op 2 april naar de winkels, als we natuurlijk uit gaan van de lijst. In ieder geval zou Microsoft de Europese PS3 launch zo flink in de war kunnen schoppen.
Dat las ik dan weer ergens.
pi_45255492
Hier nog een lijst met release, is ieder geval al een stuk beter dan die van nedgame:

Kom je op 2 april in de winkel ff 7 games kopen, 420 euro
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:28:44 #294
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_45255649
quote:
volgens Nedgame:

15-02-2007 The Outsider
15-02-2007 Time Shift
23-02-2007 The Darkness
23-02-2007 Bioshock
15-03-2007 Mass Effect
15-03-2007 Stranglehold
15-03-2007 Too Human
15-03-2007 Lost Odyssey
15-03-2007 Indiana Jones
15-03-2007 Huxley
15-03-2007 Halo 3
15-03-2007 Crackdown
16-03-2007 Pimp My Ride
Brothers in Arms komt pas in oktober uit, Halo 3 en Huxley zie ik ook niet in maart verschijnen..
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:30:39 #295
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_45255715
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:24 schreef lordteddybeer het volgende:
Hier nog een lijst met release, is ieder geval al een stuk beter dan die van nedgame:

[afbeelding]

Kom je op 2 april in de winkel ff 7 games kopen, 420 euro
Leuk kikkertje.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_45256314
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:30 schreef Egamer het volgende:

[..]

Leuk kikkertje.
LoL, gaat die net offline:

Hier de link:
http://xbox360only.nl/screenshot.php?image=releasedata_832023.jpg
  Eindredactie Games donderdag 11 januari 2007 @ 18:11:30 #297
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_45256943
quote:

[..]
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_45257568
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Schimpie op 11-01-2007 18:32:54 ]
pi_45257797
Dance Dance Rev? kan nergens info vinden..
Zo niet.. dan toch!
  donderdag 11 januari 2007 @ 18:40:14 #300
139407 jorienvdherik
pi_45257825
bijna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')