abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45232942
Ik ben een beetje aan het neuzen naar een leuke 360 aanbieding. Nu heeft Bol.com een pakket met de Xbox 360 Premium met drie fantastische games Splinter Cell: Double Agent, Rainbow Six Vegas en Ghost Recon Advanced Warfighter Premium voor net geen 500 euro. Is dit een goede aanbieding of weet iemand nog een betere te vinden?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_45233278
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
Gamekings is tof man
Nee man Gamekings is kanker lauw
Echt die dope games die hun reviewen zijn echt de shit man.
Echt tyfus dope die lauwe reviews van hun
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:50:31 #253
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_45233924
Met kanker schelden mag idd niet Maar ik vind het tof en de PU ook Het is absoluut niet hoogstaand of serieus maar goed gamen moet je ook niet te serieus nemen!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_45233951
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:33 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Nee man Gamekings is kanker lauw
Echt die dope games die hun reviewen zijn echt de shit man.
Echt tyfus dope die lauwe reviews van hun
Taalgebruik
pi_45234012
Uhh, is Lost Planet dan nog niet overal te krijgen dan? Zag hem dinsdag in Utrecht al liggen.

Owja, Gamekings
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:54:40 #256
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_45234078
Gamekings & PU Daar zitten ook wel normaler lui tussen zoals Jan,JJ, Steven enz.
niet alleen Skate en Boris
pi_45234103
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef liquid-orange het volgende:
Ik ben een beetje aan het neuzen naar een leuke 360 aanbieding. Nu heeft Bol.com een pakket met de Xbox 360 Premium met drie fantastische games Splinter Cell: Double Agent, Rainbow Six Vegas en Ghost Recon Advanced Warfighter Premium voor net geen 500 euro. Is dit een goede aanbieding of weet iemand nog een betere te vinden?
Is wel nette aanbieding, los zou het je zo'n 560 euro kosten en het zijn 3 topgames imo
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:58:26 #258
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_45234197
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef liquid-orange het volgende:
Als je die 3 games ook echt leuk vind dan is het de moeite waard. Maar van die 100 euro meer kun je ook wel wat leuke 2de hands games kopen hier op fok.
  donderdag 11 januari 2007 @ 00:42:06 #259
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_45235672
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:54 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Save systeem en het hele timer systeem vond ik zuigen.
Dus jah imo verneukt
Wat is er zo verneukt aan het save systeem dan? Geen problemen mee gehad hoor. Dat jij het niet kan betekent niet dat de game kut is.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 11 januari 2007 @ 01:44:28 #260
35662 Heintje
Gears of War.
pi_45237014
Ik vodn het seva systeem bij DR juist wel goed. Wel fijn dat als je opnieuw begint je alleen in het verhaal op nieuw begint. En niet weer veel moet levelen.
In het begin is het lastig maar als jewat verder bent kan je opnieuw beginnen en het redelijk makkelijk uitspelen.
Daarna is het een eitje en kun je doen wat je wil.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  donderdag 11 januari 2007 @ 04:39:59 #261
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_45238063
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef Heintje het volgende:
Ik vodn het seva systeem bij DR juist wel goed. Wel fijn dat als je opnieuw begint je alleen in het verhaal op nieuw begint. En niet weer veel moet levelen.
In het begin is het lastig maar als jewat verder bent kan je opnieuw beginnen en het redelijk makkelijk uitspelen.
Daarna is het een eitje en kun je doen wat je wil.
Precies. In het begin vond ik het ook fucking moeilijk, snapte er eigenlijk geen zak van en vond dat alles op tijd liep maar gaar. Toen kreeg ik de tip van, ja ga eerst zombies killen, levelen en als je rond de 15 zit ga dan saven en het verhaal opnieuw doen @ lvl 15. Dan is het allemaal een stuk leuker imo .

Maarja blijkbaar haten sommige mensen een uitdaging
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_45238202
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:54 schreef AQuila360 het volgende:
Gamekings & PU Daar zitten ook wel normaler lui tussen zoals Jan,JJ, Steven enz.
niet alleen Skate en Boris
Juist die Boris is de enige met een stijl humor die ik kan waarderen. Onderbroekenlol, practical jokes...Daar houd ik zelf ook wel van.
pi_45238278
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 00:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat is er zo verneukt aan het save systeem dan? Geen problemen mee gehad hoor. Dat jij het niet kan betekent niet dat de game kut is.
me·ning (de ~ (v.), ~en)
1 wat men van iem. of iets vindt, hoe men oordeelt => gedacht, gedachte, geluid, gevoelen, inzicht, oordeel, opinie, opvatting, standpunt, stellingname
  donderdag 11 januari 2007 @ 08:26:11 #264
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45238765

Ziet er weer beter uit!
The truth was in here.
  donderdag 11 januari 2007 @ 08:28:15 #265
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45238786
The truth was in here.
  donderdag 11 januari 2007 @ 09:10:15 #266
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_45239213
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:24 schreef Gamedemon het volgende:
Er schijnen belachelijk korte missies (lees : 10 minuten) in te zitten en sommige van een uur.
En dan nog, ookal is het 6 uur dat is nog te kort voor een 60 euro game.
De MP van die game vond ik tegenvallen en daar heb ik vegas en gears voor.
Budget bak titel.
Capcom is goed bezig...2de game waar de demo super van was maar de full verneukt is
Nou 10 minuten ben ik nog niet tegen gekomen, wel 22 minuten inclusief bossfight en movies Maar de grote is zo zeer het probleem niet, spel ziet er echt prachtig uit en speelt lekker, enige wat ik jammer vind is dat door die constant terug lopende thermal energy ik niet op mijn dooie gemak gebieden kan gaan verkennen naar van die muntjes die je moet verzamelen maar er als een gek (lees rambo) door heen rag zodat ik zo veel mogelijk thermal energie heb voor de boosfight.

Wat wel slecht is uitgewerkt is dat het verhaal alleen in de filmpjes wordt verteld en de missies zelf compleet op zult slaan.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_45240499
quote:
KONAMI ANNOUNCES KOJIMA PRODUCTIONS TEAM FOR XBOX 360
Two Blockbuster Titles Already Under Development

OSAKA – Konami Digital Entertainment – Japan, a division of Konami Digital Entertainment, Inc., today announced a new, exclusive for the Xbox 360 gameconsole, development team will be formed inside Konami Corporation. On January 11, 2007, Konami Corporation merged and consolidated its group companies. Accordingly, former Konami Computer Entertainment Japan East Team, lead by creator Hideo Kojima (Corporate Officer, Konami Corporation), embarks on a new era as "Kojima X Productions" inside Konami Corporation.

The newly formed Kojima Productions is proud to announce that Metal Gear Solid: Triology is currently in development for the XBOX®360 ( X360 ) next-generation computer entertainment system from Microsoft ( MS ). Metal Gear Solid: Triology will be a online remake of three Hideo Kojima's masterpieces. The Metal Gear Solid (MGS) series, is highly acclaimed worldwide, with its breathtaking graphics, profound stories, intricate human drama, original game design and superlative gameplay. Also under development is one other exciting game in the Metal Gear series -- Metal Gear Solid: Fluid Ac!d for the Microsoft Zune media player.

Updates regarding Kojima Productions will be posted periodically on the following website: Kojima Productions Official Homepage: http://www.konami.jp/kojima_pro/.

About Konami Corporation
Konami Corporation is a leading developer, publisher and manufacturer of electronic entertainment properties, specializing in the home video game market. Konami Corporation's action and adventure titles include the popular franchises Metal Gear Solid®, Silent Hill® and Castlevania®, among other top sellers. The latest information about Konami can be found on the Web at www.konami.com. Konami Corporation is a publicly traded company based in Tokyo, Japan with subsidiary offices, Konami Digital Entertainment, Inc. in the US and Konami of Europe in Frankfurt, Germany. Konami Corporation, the parent company of Konami Digital Entertainment, Inc. is traded in the United States on the New York Stock Exchange under the ticker symbol KNM. Details of the products published by Konami Digital Entertainment - America can be found at www.konami.com/gs.
pi_45240726
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:52 schreef Un4 het volgende:
Uhh, is Lost Planet dan nog niet overal te krijgen dan? Zag hem dinsdag in Utrecht al liggen.
Ik dacht dat LP pas op 12-1 uitkwam, dus ik ben nog niet de stad in gelopen om even te kijken. Maar dan kan ik hem straks dus even gaan halen. Da's mooi dan.
My love was Disco
Now it's Discount
A shoppingmall of Lust
pi_45241031
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:28 schreef Ron.666 het volgende:

[..]

Ik dacht dat LP pas op 12-1 uitkwam, dus ik ben nog niet de stad in gelopen om even te kijken. Maar dan kan ik hem straks dus even gaan halen. Da's mooi dan.
ik heb m ook dinsdag al gehaald, alleen nog niet veel tijd gehad om te spelen
eerste indruk was wel goed, vanavond maar even verder
pi_45241317
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:20 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]
MGS: Trilogy op de X360.., . Opstapje naar MGS4, .
En een exclusief op de X360 gericht dev-team. .
Go Konami, go Kojima. .
.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  donderdag 11 januari 2007 @ 10:54:00 #271
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45241393
quote:

[..]
Woooowwwwwww
The truth was in here.
pi_45241410
OMFG
Dat was de enige reden om aan een PS3 te denken...
Dit maakt mijn dag weer helemaal goed
pi_45244033
quote:

[..]
Hyped!
Doe er een live mode bij en ik ben helemaal blij.
Oh en een fatsoenlijke prijs natuurlijk.
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 09:10 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nou 10 minuten ben ik nog niet tegen gekomen, wel 22 minuten inclusief bossfight en movies Maar de grote is zo zeer het probleem niet, spel ziet er echt prachtig uit en speelt lekker, enige wat ik jammer vind is dat door die constant terug lopende thermal energy ik niet op mijn dooie gemak gebieden kan gaan verkennen naar van die muntjes die je moet verzamelen maar er als een gek (lees rambo) door heen rag zodat ik zo veel mogelijk thermal energie heb voor de boosfight.

Wat wel slecht is uitgewerkt is dat het verhaal alleen in de filmpjes wordt verteld en de missies zelf compleet op zult slaan.
De bossfights schijnen ook te sucken omdat je gestunlocked kan worden ofzo.
Dus dat je een val animatie van 4 seconde te zien krijgt, en op het eind gelijk weer die val animatie triggered waardoor je weer vast zit en daarom de bossfights soms over zijn zonder dat het je eigen fout is.
Anyway, de game is te kort dat is een feit
pi_45244270
Toch jammer, had er veel van verwacht.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_45244895
Ah tof, MGS op de 360.
Scheren is voor schapen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: