Nee man Gamekings is kanker lauwquote:
Taalgebruikquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee man Gamekings is kanker lauw
Echt die dope games die hun reviewen zijn echt de shit man.
Echt tyfus dope die lauwe reviews van hun
Is wel nette aanbieding, los zou het je zo'n 560 euro kosten en het zijn 3 topgames imoquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef liquid-orange het volgende:
Ik ben een beetje aan het neuzen naar een leuke 360 aanbieding. Nu heeft Bol.com een pakket met de Xbox 360 Premium met drie fantastische games Splinter Cell: Double Agent, Rainbow Six Vegas en Ghost Recon Advanced Warfighter Premium voor net geen 500 euro. Is dit een goede aanbieding of weet iemand nog een betere te vinden?
Als je die 3 games ook echt leuk vind dan is het de moeite waard. Maar van die 100 euro meer kun je ook wel wat leuke 2de hands games kopen hier op fok.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef liquid-orange het volgende:
Ik ben een beetje aan het neuzen naar een leuke 360 aanbieding. Nu heeft Bol.com een pakket met de Xbox 360 Premium met drie fantastische games Splinter Cell: Double Agent, Rainbow Six Vegas en Ghost Recon Advanced Warfighter Premium voor net geen 500 euro. Is dit een goede aanbieding of weet iemand nog een betere te vinden?
Wat is er zo verneukt aan het save systeem dan? Geen problemen mee gehad hoor. Dat jij het niet kan betekent niet dat de game kut is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Save systeem en het hele timer systeem vond ik zuigen.
Dus jah imo verneukt
Precies. In het begin vond ik het ook fucking moeilijk, snapte er eigenlijk geen zak van en vond dat alles op tijd liep maar gaar. Toen kreeg ik de tip van, ja ga eerst zombies killen, levelen en als je rond de 15 zit ga dan saven en het verhaal opnieuw doen @ lvl 15. Dan is het allemaal een stuk leuker imoquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef Heintje het volgende:
Ik vodn het seva systeem bij DR juist wel goed. Wel fijn dat als je opnieuw begint je alleen in het verhaal op nieuw begint. En niet weer veel moet levelen.
In het begin is het lastig maar als jewat verder bent kan je opnieuw beginnen en het redelijk makkelijk uitspelen.
Daarna is het een eitje en kun je doen wat je wil.
Juist die Boris is de enige met een stijl humor die ik kan waarderen. Onderbroekenlol, practical jokes...Daar houd ik zelf ook wel van.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:54 schreef AQuila360 het volgende:
Gamekings & PUDaar zitten ook wel normaler lui tussen zoals Jan,JJ, Steven enz.
niet alleen Skate en Boris![]()
me·ning (de ~ (v.), ~en)quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat is er zo verneukt aan het save systeem dan? Geen problemen mee gehad hoor. Dat jij het niet kan betekent niet dat de game kut is.
Nou 10 minuten ben ik nog niet tegen gekomen, wel 22 minuten inclusief bossfight en moviesquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:24 schreef Gamedemon het volgende:
Er schijnen belachelijk korte missies (lees : 10 minuten) in te zitten en sommige van een uur.
En dan nog, ookal is het 6 uur dat is nog te kort voor een 60 euro game.
De MP van die game vond ik tegenvallen en daar heb ik vegas en gears voor.
Budget bak titel.
Capcom is goed bezig...2de game waar de demo super van was maar de full verneukt is
quote:KONAMI ANNOUNCES KOJIMA PRODUCTIONS TEAM FOR XBOX 360
Two Blockbuster Titles Already Under Development
OSAKA – Konami Digital Entertainment – Japan, a division of Konami Digital Entertainment, Inc., today announced a new, exclusive for the Xbox 360 gameconsole, development team will be formed inside Konami Corporation. On January 11, 2007, Konami Corporation merged and consolidated its group companies. Accordingly, former Konami Computer Entertainment Japan East Team, lead by creator Hideo Kojima (Corporate Officer, Konami Corporation), embarks on a new era as "Kojima X Productions" inside Konami Corporation.
The newly formed Kojima Productions is proud to announce that Metal Gear Solid: Triology is currently in development for the XBOX®360 ( X360 ) next-generation computer entertainment system from Microsoft ( MS ). Metal Gear Solid: Triology will be a online remake of three Hideo Kojima's masterpieces. The Metal Gear Solid (MGS) series, is highly acclaimed worldwide, with its breathtaking graphics, profound stories, intricate human drama, original game design and superlative gameplay. Also under development is one other exciting game in the Metal Gear series -- Metal Gear Solid: Fluid Ac!d for the Microsoft Zune media player.
Updates regarding Kojima Productions will be posted periodically on the following website: Kojima Productions Official Homepage: http://www.konami.jp/kojima_pro/.
About Konami Corporation
Konami Corporation is a leading developer, publisher and manufacturer of electronic entertainment properties, specializing in the home video game market. Konami Corporation's action and adventure titles include the popular franchises Metal Gear Solid®, Silent Hill® and Castlevania®, among other top sellers. The latest information about Konami can be found on the Web at www.konami.com. Konami Corporation is a publicly traded company based in Tokyo, Japan with subsidiary offices, Konami Digital Entertainment, Inc. in the US and Konami of Europe in Frankfurt, Germany. Konami Corporation, the parent company of Konami Digital Entertainment, Inc. is traded in the United States on the New York Stock Exchange under the ticker symbol KNM. Details of the products published by Konami Digital Entertainment - America can be found at www.konami.com/gs.
Ik dacht dat LP pas op 12-1 uitkwam, dus ik ben nog niet de stad in gelopen om even te kijken. Maar dan kan ik hem straks dus even gaan halen. Da's mooi dan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:52 schreef Un4 het volgende:
Uhh, is Lost Planet dan nog niet overal te krijgen dan? Zag hem dinsdag in Utrecht al liggen.
ik heb m ook dinsdag al gehaald, alleen nog niet veel tijd gehad om te spelenquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:28 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat LP pas op 12-1 uitkwam, dus ik ben nog niet de stad in gelopen om even te kijken. Maar dan kan ik hem straks dus even gaan halen. Da's mooi dan.
MGS: Trilogy op de X360..,quote:
quote:
De bossfights schijnen ook te sucken omdat je gestunlocked kan worden ofzo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou 10 minuten ben ik nog niet tegen gekomen, wel 22 minuten inclusief bossfight en moviesMaar de grote is zo zeer het probleem niet, spel ziet er echt prachtig uit en speelt lekker, enige wat ik jammer vind is dat door die constant terug lopende thermal energy ik niet op mijn dooie gemak gebieden kan gaan verkennen naar van die muntjes die je moet verzamelen maar er als een gek (lees rambo) door heen rag zodat ik zo veel mogelijk thermal energie heb voor de boosfight.
Wat wel slecht is uitgewerkt is dat het verhaal alleen in de filmpjes wordt verteld en de missies zelf compleet op zult slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |