QFTquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee hoor het beeld is prima, niks mis mee.
Zolang mijn TV het nog gewoon doet en ze zijn met kabel TV nog niet overgestapt naar HD zie ik geen reden om een goed werkende TV te vervangen...
En zolang ik nog steeds win online van HD-Patsers die tof lopen te doen met hun aankoop, dan heb ik alleen maar meer plezier online
mequote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef devv05 het volgende:
Welke idioot gaat er dan ook op een niet-breedbeeld tv op z'n Xbox 360 (of PS3) spelen...
Ik snap het best, maar grafische pracht en praal heeft niets met de kwaliteit van je spelniveau te maken vind ik. Jij bent tevreden met minder, sommige mensen niet, zoals ik helaas...dat geintje heeft me al gauw duizenden euro's meer gekocht, dus had ook liever gehad dat ik genoegen kon nemen met een stuk mindere kwaliteit graphicsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zolang mijn TV het nog gewoon doet en ze zijn met kabel TV nog niet overgestapt naar HD zie ik geen reden om een goed werkende TV te vervangen...
En zolang ik nog steeds win online van HD-Patsers die tof lopen te doen met hun aankoop, dan heb ik alleen maar meer plezier online
Sommige mensen gaat het niet alleen om het winnen. Het verhoogt gewoon het gameplezier. Als je eenmaal overgestapt bent wil je nooit meer terug, maar kan me voorstellen als je niet beter weet dat het wel te doen valt op een normale breedbeeld tv... maar een 4:3, mja.. maar ach, als jij er genoeg mee neemt prima tochquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nope Ms. Pacmanquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:38 schreef Enchanter het volgende:
morgen (eigenlijk vandaag ) Worms ?
Ik denk dat jij in 2040 wel een HDTV hebt...Aangezien ze in Nederland alleen bij een aantal publieke omroepen pas overgestapt zijn op breedvbeeld (dus als jullie thuis RTL 4 in breedbeeld kijken....Dan lijk je wel een verdomde kamper die geen klote verstand heeft van TV's..Van breedbeeld af die troep!!) dan kan HDTV nog heel lang duren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zo is dat.. andere mensen verdedigen hun dure tv aankoop ook graag.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Omdat het door niet HDTV-bezitters al gauw als nutteloos wordt bestempeld omdat zij het niet kunnen verteren dat zij niet de tijd/zin/geld hebben om die dure aankoop te doen. Niemand wil zich slecht voelen over zijn bezittingen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo is dat.. andere mensen verdedigen hun dure tv aankoop ook graag.
Najaquote:Op woensdag 10 januari 2007 07:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat het door niet HDTV-bezitters al gauw als nutteloos wordt bestempeld omdat zij het niet kunnen verteren dat zij niet de tijd/zin/geld hebben om die dure aankoop te doen. Niemand wil zich slecht voelen over zijn bezittingen.
Maat van me heeft een HDTV van ik denk 1.20 meter breed...quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Sommige mensen gaat het niet alleen om het winnen. Het verhoogt gewoon het gameplezier. Als je eenmaal overgestapt bent wil je nooit meer terug, maar kan me voorstellen als je niet beter weet dat het wel te doen valt op een normale breedbeeld tv... maar een 4:3, mja.. maar ach, als jij er genoeg mee neemt prima toch
Dat vind jij ja. Als ik het mij makkelijk kan permitteren, dan is de aanschaf voor mij gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:32 schreef Gamedemon het volgende:
Maar het is niet zo dat de graphics er zo veel op vooruit gaan dat het de aankoop van een nieuwe TV rechtvaardigt, want feitelijk heb je alleen voor de 360 een HDTV...
Ik gebruik de mijn inmiddels als extra PC monitor,quote:voorderest kan je het voor niks anders gebruiken (ja je kan het wel gebruiken, maar niks dat het ondersteunt dan kan je beter een SD breedbeeld kopen)
Een HDTV van 1.20m breed vergelijken met jou schermpie is dan weer een lekkere vergelijking, ik weet niet hoe groot je huidige tv is, maar vergelijk die gewoon met een zelfde maat HDTV(HDready waarschijnlijk). Je moet dus nagaan dat ie 1.20m breed al scherper is als jouw tv, dan moet je daar 82cm van maken met dezelfde resolutie, dan zie je pas het echte verschil.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maat van me heeft een HDTV van ik denk 1.20 meter breed...
Mooie plaatjes hoor, ziet er ook wel wat mooier uit.
Maar het is niet zo dat de graphics er zo veel op vooruit gaan dat het de aankoop van een nieuwe TV rechtvaardigt, want feitelijk heb je alleen voor de 360 een HDTV...voorderest kan je het voor niks anders gebruiken (ja je kan het wel gebruiken, maar niks dat het ondersteunt dan kan je beter een SD breedbeeld kopen)
Mijn volgende tv word ook een HDTV, maar zolang de games er op deze tv nog prachtig uitzien, en mijn TV het gewoon nog doet vind ik het niet nodig om deze TV bij het oud vuil te zetten omdat de plaatjes er iets scherper op worden.
Ik heb een keer met een gewone breedbeeld tv naast die van mijn vriend gespeeld (HDTV) en echt.. wat een verschil hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maat van me heeft een HDTV van ik denk 1.20 meter breed...
Mooie plaatjes hoor, ziet er ook wel wat mooier uit.
Maar het is niet zo dat de graphics er zo veel op vooruit gaan dat het de aankoop van een nieuwe TV rechtvaardigt, want feitelijk heb je alleen voor de 360 een HDTV...voorderest kan je het voor niks anders gebruiken (ja je kan het wel gebruiken, maar niks dat het ondersteunt dan kan je beter een SD breedbeeld kopen)
Mijn volgende tv word ook een HDTV, maar zolang de games er op deze tv nog prachtig uitzien, en mijn TV het gewoon nog doet vind ik het niet nodig om deze TV bij het oud vuil te zetten omdat de plaatjes er iets scherper op worden.
Jup.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:13 schreef Theamerican het volgende:
over die update van de xbox er wordt gezegd dat je elke update moet installeren als je gebruik wil maken van xbox live??
dus eigenlijk heb je dan geen keuze toch?
Idd, maar je wilt de updates ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:13 schreef Theamerican het volgende:
over die update van de xbox er wordt gezegd dat je elke update moet installeren als je gebruik wil maken van xbox live??
dus eigenlijk heb je dan geen keuze toch?
Ik heb wat op MSN rondgehangenquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:31 schreef Theamerican het volgende:
@ sjoem waar was je nou gister :p
fallussymbool enzoquote:
Idd, niet echt een game waar we hier massaal op zitten te wachten. (Dat is namelijk toch wat 360-bezitters doen?)quote:
Dat en de geweldige huidige games spelen ondertussen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Idd, niet echt een game waar we hier massaal op zitten te wachten. (Dat is namelijk toch wat 360-bezitters doen?)
Ik heb vanmorgen ook al gezocht naar meer infoquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:15 schreef pmponer het volgende:
zucht nog steeds geen release date bekend voor DIRT, Forza2 of GTR
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:13 schreef koentje.k het volgende:
Ik schaam me...
Mn 360 staat al dagen uit, laatste wat ik heb gedaan is Texas Holde'm spelen.
![]()
Forza 2 eind juni 2007.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:15 schreef pmponer het volgende:
zucht nog steeds geen release date bekend voor DIRT, Forza2 of GTR
Veel gewilde titels tegelijk launchen, handigquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:19 schreef Theamerican het volgende:
[..]
Forza 2 eind juni 2007.
Peter Moore van Microsoft heeft bevestigd dat de Xbox 360-titels Crackdown, Shadowrun, Forza Motorsport 2 en Too Human alle vier gepland staan voor release eind juni 2007.
Hopelijk kent die game wat meer diepgang dan BfMEII, game was zeker wel leuk, maar zo oppervlakkigquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:23 schreef Bastard het volgende:
Trouwens C&C 3 word ook intressant zeg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Net als afgelopen november...quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Veel gewilde titels tegelijk launchen, handig
Ik zou wel eens wat ingame bewegende beelden willen zie, en hoe je dan alles invredesnaam met je controller bedient.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:23 schreef Bastard het volgende:
Trouwens C&C 3 word ook intressant zeg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad. Maar november is wel logisch ivm de feestdagen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Net als afgelopen november...
feestdagen in december spelen daar wel mee.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Net als afgelopen november...
Hoe kan dat nouquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
feestdagen in december spelen daar wel mee.
Ik had er overigens geen last van omdat ik geen GoW of Viva Pinata heb
quote:
quote:Colin McRae: DIRT buldert naar binnen met een sensationeel gevoel van realisme en sublieme controle over de rallywagens, waarmee de serie bekend is geworden. Voor Colin McRae: DIRT is gebruik gemaakt van echte next-generation technologie onder de motorkap, Dirt is namelijk de eerste game uit de Codemasters Studios die de Neon-engine gebruikt. De nummer 1 rallygame scheurt in 2007 je kamer binnen op PlayStation 3, Xbox 360 en PC.
Neon is een brullende krachtbron aan gametechniek die het next-generation gedeelte van de serie niet alleen doorvoert in fantastische omgevingen, maar ook in de details van de auto’s en zelfs de nu al zeer goede besturing van de auto’s. De Neon-engine kan op meerdere spelplatformen gebruikt worden en is al 18 maanden in productie bij meer dan 30 technische experts. Neon is gebruikt om Colin McRae: DIRT helemaal van de grond op te bouwen; er is dan ook geen oude McRae-techniek gebruikt in DIRT.
Neon verzekert dat DIRT’s adembenemende mix van off-road race evenementen één grote adrenaline rush gaat worden met speelbaarheid die nog beter is dan de vorige Colin McRae games. Met meer dan 40 officiële voertuigen in 12 autocategorieëen, kunnen fans van McRae zich helemaal uitleven met de officiële 2WD, 4WD, Classic en RWD auto’s, waaronder het Colin McRae-prototype R4 en Travis Pastrana’s X Games-winnende Subaru Impreza.
Gavin Cheshire, Vice President van Codemasters Studios, zegt: “Neon biedt een engine die ons zo meer mogelijkheden geeft dan alleen een technische update. De meest interessante en opvallende resultaten zitten in het visuele detail en de physics. Neon maakt het mogelijk zeer diep in detail te treden en zo de meest realistische en spannende omgevingen in het racing genre te ontwikkelen.”
De detaillering die Neon mogelijk maakt, geeft het ontwikkelteam de mogelijkheid om locaties en omgevingen haarscherp te modelleren en zo te voorzien van een ongekende realiteitservaring. Zelfs de wind speelt een rol op de omgeving en op de race. Met real-time physics kunnen luchtbewegingen gemodelleerd worden zodat alles wordt aangetast door de wind: rook uit de uitlaat, bomen, vlaggen, regen, maar ook de voertuigen zelf. Een auto genereert ook een eigen windvlaag en ontwikkelt zo dus zelfs een real-time slipstream.
Schade na bostingen laat metaal in elkaar krimpen, glas breken en alles waar je mee botst in de omgeving wordt op een realistische manier vernietigd. Kleine bomen buigen en kraken, gras wordt geplet en hout wordt versplinterd. Als de botsing hard genoeg is, kan de auto zelfs rond een boom gebogen worden.
Ja ook iets met de cameraquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:44 schreef Panick het volgende:
Overigens krijgt de X360 versie van C&C3 wat opties die de PC versie niet heeft...
Even nieuwsbericht erbij zoeken.
indien mogelijk: Router > 360.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:46 schreef NrSiX het volgende:
c&c3 lijkt me echt super, maar dan voor de pc.. weet niet of het wat is op de 360 eigenlijk.
Zal ik nogmaals even mijn vraag voorleggen omdat ik graag gebruik wil maken van xbox live.
Situatie:
Internet -> Router
Router -> PC Vader (beneden)
Router -> PC #6 (2 verdiepingen hoger)
Wat is een id om te doen? bv een extra netwerkkaart in mijn pc en die linken naar mijn xbox (pc moet alleen wel aanstaan?) en word dat zomaar geaccepteerd door de router (de wii wel btw met de Wifimax)
Hoop dat iemand me nu duidelijkheid kan geven over de beste oplossing
Crackdown eind juniquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:19 schreef Theamerican het volgende:
[..]
Forza 2 eind juni 2007.
Peter Moore van Microsoft heeft bevestigd dat de Xbox 360-titels Crackdown, Shadowrun, Forza Motorsport 2 en Too Human alle vier gepland staan voor release eind juni 2007.
En april is handig ivm de PS3 launchquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar november is wel logisch ivm de feestdagen.
lijkt me niet heel erg slim van MSquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:19 schreef Theamerican het volgende:
[..]
Forza 2 eind juni 2007.
dat is niet mogelijk helaasquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
indien mogelijk: Router > 360.
frs idd, in den haagquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:07 schreef Gamedemon het volgende:
Zouden de Got it mensen van lost planet kunnen melden waar ze em vandaan hebben?
BVD
En wat heeft het bezit van een HD scherm te maken met je online ervaring? Juist, niks.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jij staat ook bekend als smaakloze en waardeloze gamerquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:24 schreef Leonos het volgende:
Ik heb de demo gedaan en vond het bagger.
Maar dat komt omdat het niet mijn genre was net zoals GoW
Router > Switchquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:11 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dat is niet mogelijk helaasnetwerkkabel naar mij toe is al netjes door de muren heen geboord enz.. ergens anders een kabel langsleggen is niet mogelijk, nog andere opties?
Zeer zeker wel! Ik speel zelf op een TFT beeldscherm (22"breedbeeld) en de eerste keer dat ik dat ding aanzette kon ik haast niet geloven hoeveel beter alles er uit ziet, en vooral hoeveel mooier. Met een gewone TV werd ik bij battlefield 2 telkens kapot gekanld door snipers, terwijl ik ze niet kon zien. Nu kan ik met een sniper net als zij het hele veld doorknallen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:46 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
En wat heeft het bezit van een HD scherm te maken met je online ervaring? Juist, niks.
Jij kraakt echt iedereen afquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:49 schreef bigore het volgende:
[..]
Jij staat ook bekend als smaakloze en waardeloze gamer![]()
Sjezus, je word wel vaak kwaad als iemand jou speelgoed niet leuk vind he?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:49 schreef bigore het volgende:
[..]
Jij staat ook bekend als smaakloze en waardeloze gamer![]()
je bent nooit online volgens mij, althans zie je nooit tevoorschijn komen of in de friendslist staan online.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij kraakt echt iedereen afIk ben echt benieuwd hoe je speelt, dus nodig me eens een keertje uit voor GoW wanneer ik online ben
.
Afgelopen 2 dagen niet zo nee. Druk druk. Na vandaag hoop ik weer wat meer online te zijn in de avondquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:09 schreef bigore het volgende:
[..]
je bent nooit online volgens mij, althans zie je nooit tevoorschijn komen of in de friendslist staan online.![]()
eergister was ze erquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:09 schreef bigore het volgende:
[..]
je bent nooit online volgens mij, althans zie je nooit tevoorschijn komen of in de friendslist staan online.![]()
Overigens belast je me nu met de status dat ik goed ben met gow, terwijl ik echt middencategorie ben met soms uitschieters tot best aardig bezig![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Daar heb je idd een ziekelijk hoge score op.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:12 schreef bigore het volgende:
Waar ik overigens wel een Fok!ker tegen moet komen die beter is, is met Geometry wars
yep, de map-pack staat online, 98 mb groot.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:09 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Lees net ergens dat de content voor GoW online staat. Iemand die dat kan bevestigen? Zit nu op school, dus zal vanmiddag wel even kijken. Ben er benieuwd naar de nieuwe levels, de levels die er nu in zitten zijn erg tof maar ben wel toe aan wat nieuws...
en en en? is het wat?!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
yep, de map-pack staat online, 98 mb groot.
aaah... Levels gedownload via een Amerikaanse account? Ga ik ook maar eens proberenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
Paarse Paashaas
4460
On line
Doe mee - Gears of War wordt gespeeld
Warzone Raven Down.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb besloten lost planet over te slaan..
Ik lees op meerdere forums dat ie zo'm 7~8 uur Sjotime is
dan is het voor mij dus in 4~5 uur gebeurd, dan hou ik het liever even bij gears of war en pak ik em mee voor 20 euro ofzo over een jaar
Ik niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:12 schreef BMH het volgende:
[..]
aaah... Levels gedownload via een Amerikaanse account? Ga ik ook maar eens proberen
Kan je nog iets van wapens vertellen en grafisch weer top-notch?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ze staan gewoon op de nederlandse Marketplace.
Raven down is heel klein en snel, veel shotgun werk voornamelijk.
Lekker, lekker, lekker.
Lost Bones o.i.d is veel groter, soort van open plein, en de spawn punten liggen ver van elkaar. rrrrrrrr lekkah lekkah lekkah
Verstandige keuzequote:Op woensdag 10 januari 2007 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb besloten lost planet over te slaan..
Ik lees op meerdere forums dat ie zo'm 7~8 uur Sjotime is
dan is het voor mij dus in 4~5 uur gebeurd, dan hou ik het liever even bij gears of war en pak ik em mee voor 20 euro ofzo over een jaar
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:11 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dat is niet mogelijk helaasnetwerkkabel naar mij toe is al netjes door de muren heen geboord enz.. ergens anders een kabel langsleggen is niet mogelijk, nog andere opties?
Die oplossing met een switch is goed mogelijk. Je PC zit nou op je router aangesloten via die weggewerkte kabel.quote:
Of nog goedkoper; een UTP splitter... ding kost een paar euro en dan heb je geen extra kastje wat stroom vreet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die oplossing met een switch is goed mogelijk. Je PC zit nou op je router aangesloten via die weggewerkte kabel.
Je sluit dan een switch aan op die kabel en op die switch sluit je dan je PC en je Xbox aan. Hoeft je PC niet aan te staan voor je Xbox.
ga ze gelijk downloadenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ze staan gewoon op de nederlandse Marketplace.
Raven down is heel klein en snel, veel shotgun werk voornamelijk.
Lost Bones o.i.d is veel groter, soort van open plein, en de spawn punten liggen ver van elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |