abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:47:39 #101
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_45198617
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Nee hoor het beeld is prima, niks mis mee.
Zolang mijn TV het nog gewoon doet en ze zijn met kabel TV nog niet overgestapt naar HD zie ik geen reden om een goed werkende TV te vervangen...
En zolang ik nog steeds win online van HD-Patsers die tof lopen te doen met hun aankoop, dan heb ik alleen maar meer plezier online
QFT
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_45199021
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef devv05 het volgende:
Welke idioot gaat er dan ook op een niet-breedbeeld tv op z'n Xbox 360 (of PS3) spelen...
me bevalt me nog steeds wel
Zo niet.. dan toch!
pi_45199039
quote:

[..]

Zolang mijn TV het nog gewoon doet en ze zijn met kabel TV nog niet overgestapt naar HD zie ik geen reden om een goed werkende TV te vervangen...
En zolang ik nog steeds win online van HD-Patsers die tof lopen te doen met hun aankoop, dan heb ik alleen maar meer plezier online
Ik snap het best, maar grafische pracht en praal heeft niets met de kwaliteit van je spelniveau te maken vind ik. Jij bent tevreden met minder, sommige mensen niet, zoals ik helaas...dat geintje heeft me al gauw duizenden euro's meer gekocht, dus had ook liever gehad dat ik genoegen kon nemen met een stuk mindere kwaliteit graphics
pi_45199174
quote:

[..]

Sommige mensen gaat het niet alleen om het winnen. Het verhoogt gewoon het gameplezier. Als je eenmaal overgestapt bent wil je nooit meer terug, maar kan me voorstellen als je niet beter weet dat het wel te doen valt op een normale breedbeeld tv... maar een 4:3, mja.. maar ach, als jij er genoeg mee neemt prima toch
  woensdag 10 januari 2007 @ 00:38:52 #105
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_45199901
morgen (eigenlijk vandaag ) Worms ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_45200764
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:38 schreef Enchanter het volgende:
morgen (eigenlijk vandaag ) Worms ?
Nope Ms. Pacman
pi_45202225
quote:

[..]

Ik denk dat jij in 2040 wel een HDTV hebt...Aangezien ze in Nederland alleen bij een aantal publieke omroepen pas overgestapt zijn op breedvbeeld (dus als jullie thuis RTL 4 in breedbeeld kijken....Dan lijk je wel een verdomde kamper die geen klote verstand heeft van TV's..Van breedbeeld af die troep!!) dan kan HDTV nog heel lang duren.
  woensdag 10 januari 2007 @ 07:01:08 #108
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45202231
quote:

[..]

Zo is dat.. andere mensen verdedigen hun dure tv aankoop ook graag.
The truth was in here.
pi_45202270
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 07:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zo is dat.. andere mensen verdedigen hun dure tv aankoop ook graag.
Omdat het door niet HDTV-bezitters al gauw als nutteloos wordt bestempeld omdat zij het niet kunnen verteren dat zij niet de tijd/zin/geld hebben om die dure aankoop te doen. Niemand wil zich slecht voelen over zijn bezittingen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 07:21:34 #110
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45202283
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 07:15 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Omdat het door niet HDTV-bezitters al gauw als nutteloos wordt bestempeld omdat zij het niet kunnen verteren dat zij niet de tijd/zin/geld hebben om die dure aankoop te doen. Niemand wil zich slecht voelen over zijn bezittingen.
Naja
The truth was in here.
pi_45202331
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:04 schreef devv05 het volgende:

[..]

Sommige mensen gaat het niet alleen om het winnen. Het verhoogt gewoon het gameplezier. Als je eenmaal overgestapt bent wil je nooit meer terug, maar kan me voorstellen als je niet beter weet dat het wel te doen valt op een normale breedbeeld tv... maar een 4:3, mja.. maar ach, als jij er genoeg mee neemt prima toch
Maat van me heeft een HDTV van ik denk 1.20 meter breed...
Mooie plaatjes hoor, ziet er ook wel wat mooier uit.
Maar het is niet zo dat de graphics er zo veel op vooruit gaan dat het de aankoop van een nieuwe TV rechtvaardigt, want feitelijk heb je alleen voor de 360 een HDTV...voorderest kan je het voor niks anders gebruiken (ja je kan het wel gebruiken, maar niks dat het ondersteunt dan kan je beter een SD breedbeeld kopen)
Mijn volgende tv word ook een HDTV, maar zolang de games er op deze tv nog prachtig uitzien, en mijn TV het gewoon nog doet vind ik het niet nodig om deze TV bij het oud vuil te zetten omdat de plaatjes er iets scherper op worden.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_45202444
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 07:32 schreef Gamedemon het volgende:

Maar het is niet zo dat de graphics er zo veel op vooruit gaan dat het de aankoop van een nieuwe TV rechtvaardigt, want feitelijk heb je alleen voor de 360 een HDTV...
Dat vind jij ja. Als ik het mij makkelijk kan permitteren, dan is de aanschaf voor mij gerechtvaardigd.
quote:
voorderest kan je het voor niks anders gebruiken (ja je kan het wel gebruiken, maar niks dat het ondersteunt dan kan je beter een SD breedbeeld kopen)
Ik gebruik de mijn inmiddels als extra PC monitor, .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_45202446
quote:

[..]

Maar het is niet zo dat de graphics er zo veel op vooruit gaan dat het de aankoop van een nieuwe TV rechtvaardigt, want feitelijk heb je alleen voor de 360 een HDTV...voorderest kan je het voor niks anders gebruiken (ja je kan het wel gebruiken, maar niks dat het ondersteunt dan kan je beter een SD breedbeeld kopen)
Mijn volgende tv word ook een HDTV, maar zolang de games er op deze tv nog prachtig uitzien, en mijn TV het gewoon nog doet vind ik het niet nodig om deze TV bij het oud vuil te zetten omdat de plaatjes er iets scherper op worden.
Een HDTV van 1.20m breed vergelijken met jou schermpie is dan weer een lekkere vergelijking, ik weet niet hoe groot je huidige tv is, maar vergelijk die gewoon met een zelfde maat HDTV(HDready waarschijnlijk). Je moet dus nagaan dat ie 1.20m breed al scherper is als jouw tv, dan moet je daar 82cm van maken met dezelfde resolutie, dan zie je pas het echte verschil.
Kan het weten overigens, speel regelmatig op een 82cm 100hz breedbeeld waar ik toch altijd weer moet lachen hoe "ongedetailleerd" gow dan is.
pi_45203118
quote:

[..]

Ik heb een keer met een gewone breedbeeld tv naast die van mijn vriend gespeeld (HDTV) en echt.. wat een verschil hoor.
Dat van hem is 10x scherper . Kun je vooral zien aan de letters en bij Gears of War bijvoorbeeld aan de controller die in het midden staat als je een game joint. .

* Sjoem is ook aan het sparen .
pi_45203126
Oh en het zijn ongeveer dezelfde maten, dus ehh.
pi_45203175
over die update van de xbox er wordt gezegd dat je elke update moet installeren als je gebruik wil maken van xbox live??

dus eigenlijk heb je dan geen keuze toch?
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_45203205
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:13 schreef Theamerican het volgende:
over die update van de xbox er wordt gezegd dat je elke update moet installeren als je gebruik wil maken van xbox live??

Jup.
pi_45203226
Ik ben overgestapt van 27" breedbeeld tv op een 26" HDTV en dat verschil zie je echt wel. HD Graphics
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_45203235
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:13 schreef Theamerican het volgende:

Idd, maar je wilt de updates ook
pi_45203477
@ sjoem waar was je nou gister :p
pi_45203548
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:31 schreef Theamerican het volgende:
@ sjoem waar was je nou gister :p
Ik heb wat op MSN rondgehangen .

Heel misschien dat ik vanavond na 22:00 kom, maar ik ben vannacht pas om 3 uur gaan slapen dus ik weet niet of ik het red .
  woensdag 10 januari 2007 @ 09:44:46 #122
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45203719
zijn we weer
pi_45203745
Dat gelul over TVs weer
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_45203746
"Je kunt bijgevoegde afbeeldingen alleen weergeven op je Xbox 360."

Grrr. Nu ben ik nieuwsgierig .
pi_45203764
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat gelul over TVs weer
fallussymbool enzo
  woensdag 10 januari 2007 @ 09:48:46 #126
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_45203808
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 01:35 schreef TheSouthsideKid het volgende:

[..]

Nope Ms. Pacman

leuk

Ik wil worms gvd
Ik ben inmiddels overleden
pi_45203848
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:48 schreef Enchanter het volgende:

[..]

leuk

Ik wil worms gvd
Idd, niet echt een game waar we hier massaal op zitten te wachten. (Dat is namelijk toch wat 360-bezitters doen?)
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:03:39 #128
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45204120
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:50 schreef Morthill het volgende:

[..]

Idd, niet echt een game waar we hier massaal op zitten te wachten. (Dat is namelijk toch wat 360-bezitters doen?)
Dat en de geweldige huidige games spelen ondertussen.
The truth was in here.
pi_45204299
Ik schaam me...

Mn 360 staat al dagen uit , laatste wat ik heb gedaan is Texas Holde'm spelen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:15:41 #130
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_45204347
zucht nog steeds geen release date bekend voor DIRT, Forza2 of GTR
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:16:21 #131
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45204366
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:15 schreef pmponer het volgende:
Ik heb vanmorgen ook al gezocht naar meer info
The truth was in here.
pi_45204379
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:13 schreef koentje.k het volgende:
Ik schaam me...

Mn 360 staat al dagen uit , laatste wat ik heb gedaan is Texas Holde'm spelen.
schaam je diep spelen jij
pi_45204417
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:15 schreef pmponer het volgende:
Forza 2 eind juni 2007.

Peter Moore van Microsoft heeft bevestigd dat de Xbox 360-titels Crackdown, Shadowrun, Forza Motorsport 2 en Too Human alle vier gepland staan voor release eind juni 2007.
pi_45204464
THQ heeft bekend gemaakt dat het spel GTR3 op 30 maart zal verschijnen. Op die datum kun je uit kijken naar een spel die de FIA GT zo compleet mogelijk in beeld wil brengen, inclusief de licenties van auto's, bestuurders en circuits.

woensdag 10 januari 2007 @ 10:21:47 #135
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45204470
Hm ik lees net op een andere gamesite dat het waarschijnlijk 2 April is (forza2) en nog vele andere titels die in April verschijnen.
The truth was in here.
pi_45204504
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:19 schreef Theamerican het volgende:

[..]

Forza 2 eind juni 2007.

Peter Moore van Microsoft heeft bevestigd dat de Xbox 360-titels Crackdown, Shadowrun, Forza Motorsport 2 en Too Human alle vier gepland staan voor release eind juni 2007.
Veel gewilde titels tegelijk launchen, handig
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:23:24 #137
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45204508
Trouwens C&C 3 word ook intressant zeg

The truth was in here.
pi_45204565
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:23 schreef Bastard het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Hopelijk kent die game wat meer diepgang dan BfMEII, game was zeker wel leuk, maar zo oppervlakkig
pi_45204579
Weet iemand wanneer die colin mcrea rally uitkomt?
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:30:54 #140
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_45204668
zolang het niet op tothegame.com staat geloof ik van alle release dates geen zak

forza 2 staat daar nog op Q1
GTR of Q2
Dirt op TBA
Drop you like an ill, bad habit
pi_45204728
Wat is dirt?
pi_45204732
iedere website vertelt iets anders zo blijkt maar bericht van microsoft geloof ik wel eerder dan zomaar iets
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:37:26 #143
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45204803
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:33 schreef Leonos het volgende:
Wat is dirt?
CMR
The truth was in here.
pi_45204845
Zeg dat dan gewoon
pi_45204857
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:23 schreef Morthill het volgende:

[..]

Veel gewilde titels tegelijk launchen, handig
Net als afgelopen november...
Scheren is voor schapen!
pi_45204884
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:23 schreef Bastard het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik zou wel eens wat ingame bewegende beelden willen zie, en hoe je dan alles invredesnaam met je controller bedient.
Scheren is voor schapen!
pi_45204910
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:39 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar november is wel logisch ivm de feestdagen.
pi_45204933
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:39 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

feestdagen in december spelen daar wel mee.

Ik had er overigens geen last van omdat ik geen GoW of Viva Pinata heb
pi_45204943
Overigens krijgt de X360 versie van C&C3 wat opties die de PC versie niet heeft...
Even nieuwsbericht erbij zoeken.

[edit]
Zal ik thuis weer zoeken dan.
Stond iig dat er een soort capture the flag variant inkomt en ondersteuning voor Vision.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_45204958
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:43 schreef Morthill het volgende:

[..]

feestdagen in december spelen daar wel mee.

Ik had er overigens geen last van omdat ik geen GoW of Viva Pinata heb
Hoe kan dat nou ?!
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:45:27 #151
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45204965
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:39 schreef Leonos het volgende:
Zeg dat dan gewoon

quote:
Colin McRae: DIRT buldert naar binnen met een sensationeel gevoel van realisme en sublieme controle over de rallywagens, waarmee de serie bekend is geworden. Voor Colin McRae: DIRT is gebruik gemaakt van echte next-generation technologie onder de motorkap, Dirt is namelijk de eerste game uit de Codemasters Studios die de Neon-engine gebruikt. De nummer 1 rallygame scheurt in 2007 je kamer binnen op PlayStation 3, Xbox 360 en PC.

Neon is een brullende krachtbron aan gametechniek die het next-generation gedeelte van de serie niet alleen doorvoert in fantastische omgevingen, maar ook in de details van de auto’s en zelfs de nu al zeer goede besturing van de auto’s. De Neon-engine kan op meerdere spelplatformen gebruikt worden en is al 18 maanden in productie bij meer dan 30 technische experts. Neon is gebruikt om Colin McRae: DIRT helemaal van de grond op te bouwen; er is dan ook geen oude McRae-techniek gebruikt in DIRT.

Neon verzekert dat DIRT’s adembenemende mix van off-road race evenementen één grote adrenaline rush gaat worden met speelbaarheid die nog beter is dan de vorige Colin McRae games. Met meer dan 40 officiële voertuigen in 12 autocategorieëen, kunnen fans van McRae zich helemaal uitleven met de officiële 2WD, 4WD, Classic en RWD auto’s, waaronder het Colin McRae-prototype R4 en Travis Pastrana’s X Games-winnende Subaru Impreza.

Gavin Cheshire, Vice President van Codemasters Studios, zegt: “Neon biedt een engine die ons zo meer mogelijkheden geeft dan alleen een technische update. De meest interessante en opvallende resultaten zitten in het visuele detail en de physics. Neon maakt het mogelijk zeer diep in detail te treden en zo de meest realistische en spannende omgevingen in het racing genre te ontwikkelen.”

De detaillering die Neon mogelijk maakt, geeft het ontwikkelteam de mogelijkheid om locaties en omgevingen haarscherp te modelleren en zo te voorzien van een ongekende realiteitservaring. Zelfs de wind speelt een rol op de omgeving en op de race. Met real-time physics kunnen luchtbewegingen gemodelleerd worden zodat alles wordt aangetast door de wind: rook uit de uitlaat, bomen, vlaggen, regen, maar ook de voertuigen zelf. Een auto genereert ook een eigen windvlaag en ontwikkelt zo dus zelfs een real-time slipstream.

Schade na bostingen laat metaal in elkaar krimpen, glas breken en alles waar je mee botst in de omgeving wordt op een realistische manier vernietigd. Kleine bomen buigen en kraken, gras wordt geplet en hout wordt versplinterd. Als de botsing hard genoeg is, kan de auto zelfs rond een boom gebogen worden.
The truth was in here.
pi_45204975
c&c3 lijkt me echt super, maar dan voor de pc.. weet niet of het wat is op de 360 eigenlijk.
Zal ik nogmaals even mijn vraag voorleggen omdat ik graag gebruik wil maken van xbox live.
Situatie:

Internet -> Router
Router -> PC Vader (beneden)
Router -> PC #6 (2 verdiepingen hoger)

Wat is een id om te doen? bv een extra netwerkkaart in mijn pc en die linken naar mijn xbox (pc moet alleen wel aanstaan?) en word dat zomaar geaccepteerd door de router (de wii wel btw met de Wifimax)

Hoop dat iemand me nu duidelijkheid kan geven over de beste oplossing
Zo niet.. dan toch!
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:46:14 #153
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45204979
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:44 schreef Panick het volgende:
Overigens krijgt de X360 versie van C&C3 wat opties die de PC versie niet heeft...
Even nieuwsbericht erbij zoeken.
Ja ook iets met de camera
The truth was in here.
pi_45204988
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:46 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja ook iets met de camera
Toch niet iets van je eigen poppetje maken ofzo door middel van de camera eh ?
pi_45205020
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:46 schreef NrSiX het volgende:
c&c3 lijkt me echt super, maar dan voor de pc.. weet niet of het wat is op de 360 eigenlijk.
Zal ik nogmaals even mijn vraag voorleggen omdat ik graag gebruik wil maken van xbox live.
Situatie:

Internet -> Router
Router -> PC Vader (beneden)
Router -> PC #6 (2 verdiepingen hoger)

Wat is een id om te doen? bv een extra netwerkkaart in mijn pc en die linken naar mijn xbox (pc moet alleen wel aanstaan?) en word dat zomaar geaccepteerd door de router (de wii wel btw met de Wifimax)

Hoop dat iemand me nu duidelijkheid kan geven over de beste oplossing
indien mogelijk: Router > 360.
Scheren is voor schapen!
pi_45205302
quote:

[..]

Forza 2 eind juni 2007.

Crackdown eind juni Klopt dus al niks van.
pi_45205328
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:42 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar november is wel logisch ivm de feestdagen.
En april is handig ivm de PS3 launch
  woensdag 10 januari 2007 @ 11:01:03 #158
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45205339
quote:

[..]

Forza 2 eind juni 2007.

lijkt me niet heel erg slim van MS
en Crackdown komt in februari
The line is a dot to you!
pi_45205370
Volgens mij staan al die titels voor februari/april behalve ShadowRun, want daar moet eerst nog een Beta test van komen.
pi_45205447
Maar er is dus geen duidelijk release date van dirt?
Want dat word echt een must-have
pi_45205603
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:48 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

indien mogelijk: Router > 360.
dat is niet mogelijk helaas netwerkkabel naar mij toe is al netjes door de muren heen geboord enz.. ergens anders een kabel langsleggen is niet mogelijk, nog andere opties?
Zo niet.. dan toch!
pi_45205647
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:07 schreef Gamedemon het volgende:
Zouden de Got it mensen van lost planet kunnen melden waar ze em vandaan hebben?
BVD
frs idd, in den haag
stond er toevallig te kijken, wist nieteens dat lost planet al uit was, dus meteen maar meegenomen
pi_45205796
Gisteren gezien in gamekings.. daar werd hij super beoordeeld, weet zelf nog niet wat ik van de game vind eigenlijk, nog even wat reviews doorlezen
Zo niet.. dan toch!
pi_45205911
Ik heb de demo gedaan en vond het bagger.
Maar dat komt omdat het niet mijn genre was net zoals GoW
pi_45206439
quote:

[..]

En wat heeft het bezit van een HD scherm te maken met je online ervaring? Juist, niks.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_45206491
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:24 schreef Leonos het volgende:
Ik heb de demo gedaan en vond het bagger.
Maar dat komt omdat het niet mijn genre was net zoals GoW
Jij staat ook bekend als smaakloze en waardeloze gamer
  woensdag 10 januari 2007 @ 11:49:06 #167
123411 LinQ
Met een Q
pi_45206492
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:11 schreef NrSiX het volgende:

[..]

dat is niet mogelijk helaas netwerkkabel naar mij toe is al netjes door de muren heen geboord enz.. ergens anders een kabel langsleggen is niet mogelijk, nog andere opties?
Router > Switch
Switch > PC
Switch > Xbox

Moeten de pc en de xbox wel op dezelfde kamer staan natuurlijk

Switch kost geen drol meer tegenwoordig
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_45206609
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:46 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

En wat heeft het bezit van een HD scherm te maken met je online ervaring? Juist, niks.
Zeer zeker wel! Ik speel zelf op een TFT beeldscherm (22"breedbeeld) en de eerste keer dat ik dat ding aanzette kon ik haast niet geloven hoeveel beter alles er uit ziet, en vooral hoeveel mooier. Met een gewone TV werd ik bij battlefield 2 telkens kapot gekanld door snipers, terwijl ik ze niet kon zien. Nu kan ik met een sniper net als zij het hele veld doorknallen.

Dat is zeker een verbetering voor online gameplay!
pi_45206725
Ik zelf ben geen fan van C&C games, wel lijkt me crackdown, als het dus waarmaakt wat er beloofd werd, een erg tof spel (vrijheid ala gta etc)

360 Word iig steeds beter, en absoluut geen spijt van mijn aankoop gehad (sinds launch) tot nu toe
pi_45206766
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:49 schreef bigore het volgende:

[..]

Jij kraakt echt iedereen af Ik ben echt benieuwd hoe je speelt, dus nodig me eens een keertje uit voor GoW wanneer ik online ben .
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:05:12 #171
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45206929
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:49 schreef bigore het volgende:

[..]

Sjezus, je word wel vaak kwaad als iemand jou speelgoed niet leuk vind he?
The truth was in here.
pi_45206987
bah bah, ik word a niet kwaad, b kraak niet af, c loop gewoon te ouwehoeren, vooral als er een bij staat.

Maar ik zal me inhouden mijn o zo gewaardeerde medefokkerschatjes van me
pi_45207033
Lees net ergens dat de content voor GoW online staat. Iemand die dat kan bevestigen? Zit nu op school, dus zal vanmiddag wel even kijken. Ben er benieuwd naar de nieuwe levels, de levels die er nu in zitten zijn erg tof maar ben wel toe aan wat nieuws...
pi_45207048
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:58 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Jij kraakt echt iedereen af Ik ben echt benieuwd hoe je speelt, dus nodig me eens een keertje uit voor GoW wanneer ik online ben .
je bent nooit online volgens mij, althans zie je nooit tevoorschijn komen of in de friendslist staan online.

Overigens belast je me nu met de status dat ik goed ben met gow, terwijl ik echt middencategorie ben met soms uitschieters tot best aardig bezig
pi_45207079
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:09 schreef bigore het volgende:

[..]

je bent nooit online volgens mij, althans zie je nooit tevoorschijn komen of in de friendslist staan online.
Afgelopen 2 dagen niet zo nee. Druk druk. Na vandaag hoop ik weer wat meer online te zijn in de avond .
pi_45207103
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:09 schreef bigore het volgende:

[..]

Overigens belast je me nu met de status dat ik goed ben met gow, terwijl ik echt middencategorie ben met soms uitschieters tot best aardig bezig
eergister was ze er
pi_45207133
Waar ik overigens wel een Fok!ker tegen moet komen die beter is, is met Geometry wars
pi_45208585
Ik heb besloten lost planet over te slaan..
Ik lees op meerdere forums dat ie zo'm 7~8 uur Sjotime is
dan is het voor mij dus in 4~5 uur gebeurd, dan hou ik het liever even bij gears of war en pak ik em mee voor 20 euro ofzo over een jaar
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_45208643
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:45 schreef Bastard het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
[..]

Wat een gyl spel. Ik kan niet wachten
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_45208650
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:12 schreef bigore het volgende:
Waar ik overigens wel een Fok!ker tegen moet komen die beter is, is met Geometry wars
Daar heb je idd een ziekelijk hoge score op.
Scheren is voor schapen!
pi_45208712
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:09 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Lees net ergens dat de content voor GoW online staat. Iemand die dat kan bevestigen? Zit nu op school, dus zal vanmiddag wel even kijken. Ben er benieuwd naar de nieuwe levels, de levels die er nu in zitten zijn erg tof maar ben wel toe aan wat nieuws...
yep, de map-pack staat online, 98 mb groot.
Scheren is voor schapen!
pi_45208788
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:01 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

yep, de map-pack staat online, 98 mb groot.
en en en? is het wat?!
pi_45208950
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:03 schreef bigore het volgende:

[..]

en en en? is het wat?!
Start net GoW op, ff kijken.
Scheren is voor schapen!
pi_45209023
Paarse Paashaas
4460
On line
Doe mee - Gears of War wordt gespeeld
Warzone Raven Down

.
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:12:17 #185
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_45209106
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
Paarse Paashaas
4460
On line
Doe mee - Gears of War wordt gespeeld
Warzone Raven Down

.
aaah... Levels gedownload via een Amerikaanse account? Ga ik ook maar eens proberen
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:20:11 #186
8372 Bastard
Persona non grata
pi_45209357
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
dan is het voor mij dus in 4~5 uur gebeurd, dan hou ik het liever even bij gears of war en pak ik em mee voor 20 euro ofzo over een jaar
The truth was in here.
pi_45209553
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:12 schreef BMH het volgende:

[..]

aaah... Levels gedownload via een Amerikaanse account? Ga ik ook maar eens proberen
Ik niet.
pi_45209887
Ze staan gewoon op de nederlandse Marketplace.

Raven down is heel klein en snel, veel shotgun werk voornamelijk.

Lost Bones o.i.d is veel groter, soort van open plein, en de spawn punten liggen ver van elkaar.
Scheren is voor schapen!
pi_45209963
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:36 schreef paarse_paashaas het volgende:

Lekker, lekker, lekker.

Lost Bones o.i.d is veel groter, soort van open plein, en de spawn punten liggen ver van elkaar. rrrrrrrr lekkah lekkah lekkah
Kan je nog iets van wapens vertellen en grafisch weer top-notch?
pi_45209972
Wel allebei toffe levels trouwens, alleen zijn de potjes raven down wel erg kort en moet je gewoon geluk hebben in de chaos als je wilt overleven, werd namelijk meerdere keren kapot geschoten door een shotgun in de rug.
Scheren is voor schapen!
pi_45210017
Oeh, ik ben benieuwd .
pi_45210042
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
Verstandige keuze
pi_45210046
Geen idee van de evt extra wapen in Raven down, behalve dan dat er iig nades liggen, in Lost Bones liggen 2 paar granaten, ongeveer in 't midden, en iig ook een sniper en Boomshot.

Grafisch dezelfde kwaliteit als de andere levels, ook niet van slowdowns o.i,d gemerkt.
Scheren is voor schapen!
pi_45210129
Kutzooi, mot eerst uit me werk naar nijmegen toe, dus ben pas laat thuis, dan nog eten koken, en eigenlijk gaan sporten, maar dat laatste gaat het waarschijnlijk niet worden, eerst speulen die zooi!
pi_45210834
@paarse-paashaas:
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:11 schreef NrSiX het volgende:

[..]

Zo niet.. dan toch!
pi_45211392
dit heeft niks met games te maken, maar dit is toch wel zo lachen.

http://www.break.com/index/girl_dumped_live_on_the_radio.html
  woensdag 10 januari 2007 @ 14:42:22 #197
35662 Heintje
Gears of War.
pi_45211977
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:07 schreef NrSiX het volgende:
@paarse-paashaas:
[..]
Die oplossing met een switch is goed mogelijk. Je PC zit nou op je router aangesloten via die weggewerkte kabel.
Je sluit dan een switch aan op die kabel en op die switch sluit je dan je PC en je Xbox aan. Hoeft je PC niet aan te staan voor je Xbox.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  woensdag 10 januari 2007 @ 14:44:16 #198
35662 Heintje
Gears of War.
pi_45212040
Trouwens, als je kan ook eerst een filmpje downloaden van de nieuwe levels in GoW voordat je ze download. [sub]Alleen datfilmpje is 10 MB groter{/sub]
En er staat ook nog een gratis theme pack op van de nieuwe maps.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_45212046
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:42 schreef Heintje het volgende:

[..]

Die oplossing met een switch is goed mogelijk. Je PC zit nou op je router aangesloten via die weggewerkte kabel.
Je sluit dan een switch aan op die kabel en op die switch sluit je dan je PC en je Xbox aan. Hoeft je PC niet aan te staan voor je Xbox.
Of nog goedkoper; een UTP splitter... ding kost een paar euro en dan heb je geen extra kastje wat stroom vreet.

http://www.connect-home.n(...)/80/products_id/1658

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:21:19 #200
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45213232
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:36 schreef paarse_paashaas het volgende:

Lost Bones o.i.d is veel groter, soort van open plein, en de spawn punten liggen ver van elkaar.
ga ze gelijk downloaden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')