Dat kan je niet meerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:56 schreef Frag_adder het volgende:
Ik pas de naam zo nog wel aan...
Uhmm oeps..... En ik zal het ff aanpassen ^^quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:57 schreef Sjoem het volgende:
Dat kan je niet meer. Wat je wel even kan doen is het eerste plaatje even fixen. De img-tags zijn daar niet juist.
Ridge Racer 6 Ffw!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:57 schreef bigore het volgende:
GoW patch ftw!
Ik miste de: Warning only mods can change this title from now on, so chose carefully or else.... ^^quote:
Mrs. Pac Man.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:01 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp
Welke Live Arcade game kunnen we morgen eigenlijk verwachten?
Open kladblokquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik miste de: Warning only mods can change this title from now on, so chose carefully or else.... ^^
En hij wil de op niet aanpassen![]()
jah, dat begrijp, maar de edit lukt nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:06 schreef Sjoem het volgende:
Er moet een "[" voor.
Voor een vrouw weet je toch wel veel, en doe je toch wel erg veel mannelijke dingen/gamenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:08 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Open kladblok. copy/paste daar de OP in. Pas hem in kladblok aan. Haal de OP in de OP helemaal weg. (zet er even een punt neer ofzo)
Invoeren.
En dan weer de OP aanpassen en copy/paste de OP vanuit kladblok weer in de OP.
Is een BUG in FOK! dat ie lange OP's niet kan editten.
En in het vorige topic was je daar nog niet te enthousiast over.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:57 schreef bigore het volgende:
GoW patch ftw!
Sorry meneerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:10 schreef bigore het volgende:
[..]
Voor een vrouw weet je toch wel veel, en doe je toch wel erg veel mannelijke dingen/gamen
Dankoewel ^^ En de volgende keer doe ik het wel meteen goed....quote:
Ligt eraan, meestal zijn er geen consequenties. Het kan echter ook zijn dat de leverancier teleurgesteld is en minder gaat leveren ofzo. Boetes behoren ook tot de mogelijkheid, maar dat gebeurt zelden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:17 schreef Frag_adder het volgende:
Wat zitten er eigenlijk voor consequenties aan wanneer een winkel een spel voor de release date verkoopt omdat ze hem binnen hebben? Lost planet is namelijk al sinds gister te koop
quote:January 2006 System Update for Xbox 360
This free Xbox 360™ update is great news! We've been listening to what the community has been telling us, so we're happy to announce that this update will improve your gaming experience.
Here are some of the changes in this update:
* Improvements to the Xbox Guide.
* Option to retain your saved games when you delete a profile.
* Increased accuracy of "last time played."
* Network configuration improvements for Xbox Live® members in the Netherlands.
* More detailed messaging for unreadable disk or region errors.
quote:
Betwijfel het, tenzij jij een Television tab bij je x360 ziet..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:41 schreef Sjoem het volgende:
Misschien heeft het hier mee te maken?
http://www.xbox360fanboy.com/2007/01/08/xbox-360-iptv-in-action/
Ik dus ook niet popsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:43 schreef Vendris het volgende:
[..]
Betwijfel het, tenzij jij een Television tab bij je x360 ziet..
Ik zelf kan op t moment niet inloggen op me X360 daar ik niet thuis ben helaas![]()
Garpje, het was gewoon een tvpquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:13 schreef Sjoem het volgende:. Ik denk dat ik de mijne even niet meer aanzet totdat ik iets meer weet over die update
.
Ja...dat ranked vind ik gewoon superkut, maar de rest ben ik wel blij mee, dat was ik vergeten erbij te zettenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
En in het vorige topic was je daar nog niet te enthousiast over.
ZOEEN GOEDE GRAPZ0Rquote:
Ja idd, daar twijfel ik ook aan, het is pas deze week bekend gemaakt!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:05 schreef kepler het volgende:
nu al IPTV-code? Terwijl het pas eind dit jaar mogelijk zal zijn?
HD-DVD support is gekomen met de vorige fall-update ergens in oktober vorig jaar ofzoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:08 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ja idd, daar twijfel ik ook aan, het is pas deze week bekend gemaakt!
Wat mij meer logisch lijkt is HD-DVD drive support?
Kun je nagaan hoe lang ik me X360 niet gebruik heb, in dit geval negeer vorige bericht maarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:15 schreef kepler het volgende:
[..]
HD-DVD support is gekomen met de vorige fall-update ergens in oktober vorig jaar ofzo
maar die hebben niks aan een nieuwe update lijkt me, aangezien de 360 het toch niet meer doetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:17 schreef Bastard het volgende:
Ze zouden toch ook iets doen voor die mensen die hadden geklaagd over een defecte 360 na de fall update?
alle updates zijn verplicht als je op Xbox Live wilquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:25 schreef Bastard het volgende:
Is de update verplicht? Ja zeker.. ik zou anders eerst graag willen weten wat de update precies doet eer ik hem loslaat op mijn precious.
never mind, got it!quote:deze week Lost Planet??? Let's hope so!
Ik speel em niet dagelijks, maar af en toe wat rondvliegen is nog steeds leukquote:Ben toch benieuwd of je superman nog steeds zo geweldig vind? Wat een ontiegelijk baggerspel, wat ook wel aan de reviews te merken is overigens.
Voor minder dan 739 heb je ook wel een HDTV als je een beetje zoektquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:19 schreef Chr0nicle het volgende:
Even een snel vraagje.. ik hoop dat dit hier mag...
Ik ben aan het kijken voor een hd tv/monitor en ik zag de Dell 24" staan voor 739 euro... maar voor ongeveer die prijs heb je ook al hd tv's (26 inch, groot genoeg voor mijn slaapkamer), wat is nou het slimste? waarom zou je zo een Dell 24" nemen als je voor hetzelfde geld een hd tv hebt?
edit/ps. dit natuurlijk ivm het feit dat ik sinds 3 dagen eigenaar ben van een xbox 360![]()
Ja dat is dus precies wat ik zeg.. Ik vraag me dus af waarom iemand nog een lcd scherm voor zo een prijs koopt als je voor dezelfde prijs of goedkoper een beter/completer apparaat krijgt (HDTV). Zitten er totaal geen voordelen aan een niet-tv?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Voor minder dan 739 heb je ook wel een HDTV als je een beetje zoektDus als je daar voor kijkt zou ik gewoon de tv nemen.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:13 schreef Wessiej het volgende:
Wtf, ik draai die update, en mijn xbox viel uit, en nu gaat die niet meer aan ook, stekkers zitten er nog gewoon in.
Nadeel aan LCD TV is de kleuren die op je TV verschijnen, bleed en dat soort ongein. Ze zijn gewoon in niet HD wat minder mooi dan gewone tv.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:41 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Ja dat is dus precies wat ik zeg.. Ik vraag me dus af waarom iemand nog een lcd scherm voor zo een prijs koopt als je voor dezelfde prijs of goedkoper een beter/completer apparaat krijgt (HDTV). Zitten er totaal geen voordelen aan een niet-tv?
lol.. lees je wel wat ik zeg..?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nadeel aan LCD TV is de kleuren die op je TV verschijnen, bleed en dat soort ongein. Ze zijn gewoon in niet HD wat minder mooi dan gewone tv.
Voor bij de PCquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:00 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
lol.. lees je wel wat ik zeg..?
Ik vergelijk hier een LCD HD TV, met een Dell LCD PC Monitor.... beiden HD dus, beiden in dezelfde prijs klasse, alleen heeft die TV meer functies, mijn vraag is dus.. Waarom zou iemand nog een PC Monitor kopen? (Het gaat dus bij mijn vergelijking om hd schermen waar ook HD op wordt weergegeven!)
Hou er rekening mee dat als je PC monitor gebruikt waar geen boxen aan zitten je behoorlijk wat kan kloten om geluid te krijgen, de audo kabeltjes zijn nou ook weer niet zo geweldig langquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:00 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
lol.. lees je wel wat ik zeg..?
Ik vergelijk hier een LCD HD TV, met een Dell LCD PC Monitor.... beiden HD dus, beiden in dezelfde prijs klasse, alleen heeft die TV meer functies, mijn vraag is dus.. Waarom zou iemand nog een PC Monitor kopen? (Het gaat dus bij mijn vergelijking om hd schermen waar ook HD op wordt weergegeven!)
Ff wachten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:10 schreef Bastard het volgende:
Skip al die bullshit, geef me liever de release date van Forza2 of Dirt!!![]()
Schaam je B, Castlevania is de shitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:10 schreef Bastard het volgende:
Skip al die bullshit, geef me liever de release date van Forza2 of Dirt!!![]()
Bron ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:44 schreef Wessiej het volgende:
Brother in Arms uitgesteld tot minimaal Oktober 2007
En? Hoe zijn je eerste indrukken? Ik moet denk ik nog even wachten tot na het weekend, maar mijn handen jeuken!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:46 schreef Retarded het volgende:
[..]
never mind, got it!![]()
Splen maaaaaaaar!!!
Jep ik kan em nu ophalen als ik wil..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef wc-eend het volgende:
FRS denk ik ofzo?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ah, patches galore.
Dimplus heeft hem ook al en ook de CE.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jep ik kan em nu ophalen als ik wil..
Maar ze hebben geen CE..
ik zie ze ook nergens online staan bij winkels..alleen bij play.com...komt die uberhaupt wel in nederland uit?
Balen, rond oktober komen er al zoveel goede games uit... Maar ja beter een game die echt af is dan een game die maar half af is omdat hij de verkoop in moest...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:44 schreef Wessiej het volgende:
Brother in Arms uitgesteld tot minimaal Oktober 2007
Onze Hansquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jep ik kan em nu ophalen als ik wil..
Maar ze hebben geen CE..
ik zie ze ook nergens online staan bij winkels..alleen bij play.com...komt die uberhaupt wel in nederland uit?
nog nooit van gehoord, ziet er wel leuk uitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:03 schreef gijsje79 het volgende:
Battlestations
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2 trailers op het dashboard te downloaden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:50 schreef NrSiX het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord, ziet er wel leuk uit
Ah maar daar kom ik niet en ik bestel er nooit wat.. even afwachten dus!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:04 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dimplus heeft hem ook al en ook de CE.
weet nog steeds niet wat de oplossing is om internet op mn xbox te krijgenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
2 trailers op het dashboard te downloaden.
Persoonlijk heb ik geen sterk gevoel over het spel.
Daar heb ik gelukkig op mijn normale tv geen last, noch van mijn lcd.. het schijnt alleen wat stabiliteit gefixt te hebben dus tja..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:17 schreef Sjoem het volgende:
Trouwens, een jongen van m'n vriendenlijstje heeft na de update echt kutbeeld op zijn niet-breedbeeldtv.
Zo raar vind ik het nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef devv05 het volgende:
Welke idioot gaat er dan ook op een niet-breedbeeld tv op z'n Xbox 360 (of PS3) spelen...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef devv05 het volgende:
Welke idioot gaat er dan ook op een niet-breedbeeld tv op z'n Xbox 360 (of PS3) spelen...
Jammer!! zon poppetje lijkt me wel vetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef devv05 het volgende:
Balen dat ik vandaag niet naar de Lost Planet launchevent kon trouwens, anders had ik de game nu gehad en een mech poppetje
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef devv05 het volgende:
Wow stoer. Maar je hebt nog steeds kutbeeld.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kom maar met je Breedbeeld tv/HDTV
ik heersch je toch wel met mijn 4:3 TV
Nee hoor het beeld is prima, niks mis mee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wow stoer. Maar je hebt nog steeds kutbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |