Ik weet het niet zeker hoor, zag alleen dat de US versie regiovrij was en dat het niet bij de NTSC J niet stond, maar dat zegt niet zo heel veel.quote:Op maandag 13 november 2006 16:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
NTSC J levertijd is ook 5-15 dagen, maar weet je het zeker dat die niet regio vrij en niet Engels is? Want bij Rainbow Six: Vegas staat het ook, maar ik weet vrij zeker dat Ubisoft games altijd regiovrij zijn.
Heb nu GoW NTSC J in order, anders mag ik die wel gauw cancellen. Heb ze ook gemaild maar reactie duurt meestal een dagje..
het gaat beginnenquote:Ben jij HET? FIFA Interactive World Player 2006 worden doe je met de Xbox Live FIFA Interactive World Cup. Vanaf 13 november 2006 kun je meedingen om je land te kunnen vertegenwoordigen tijdens de grote finale in Amsterdam op zaterdag 9 december 2006. Registreer je nu en bereid je voor om met behulp van EA's FIFA 07 en Xbox Live spelers uit de hele wereld uit te dagen.
quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 17:10 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter zaterdag helemaal op is...
kan niet wachtnequote:
Kom op zeg, d'r is toch vast wel iemand die al verder is dan mij met CoD3 SP?quote:Op zondag 12 november 2006 21:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik kom totaal niet verder met CoD3 single player, ik zit in een missie waar je een fabriek o.i.d moet overnemen van de duitsers, dat lukt ook prima, maar dan krijg je een tegenaanval waarin je eerst met een panzershreck 1 tank moet uitschakelen, dat lukt ook nog, dan een andere gast begeleiden om tank 2 op te blazen, lukt ook nog, maar dan moet ik op tank 3 vervolgens zelf een explosief plaatsen, dus ik flikker een stuk of wat rookgranaten rond die tank, probeer een explosief te plaatsen, maar dan krijg je zo'n irritante volgorde van knoppen die je moet indrukken, en terwijl je dat doet word ik continu kapot geschoten.
iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Ja uitgespeeld, kan me zo niet heugen dat ik daar ergens vast zat.quote:Op maandag 13 november 2006 17:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kom op zeg, d'r is toch vast wel iemand die al verder is dan mij met CoD3 SP?
Dit gaat volgens mij over ranked match, deze heb ik nog niet gespeeld kon geen mensen vinden.quote:Op maandag 13 november 2006 18:02 schreef linuxje het volgende:
ik heb geen lag gehad met COD3weet niet wat het is dus
Ik weet het ook niet.. nahja ik heb ze gemailed dus even afwachten maar.quote:Op maandag 13 november 2006 17:05 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, zag alleen dat de US versie regiovrij was en dat het niet bij de NTSC J niet stond, maar dat zegt niet zo heel veel.
Ik ben benieuwd naar de reactie van Play Asia. Ik wil heel graag Tony Hawk bestellen maar weet niet of ik het kan vertrouwen dat het 100% zeker werkt...quote:Op maandag 13 november 2006 18:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.. nahja ik heb ze gemailed dus even afwachten maar.
Ik het al verteld.. schiet wat gasten dood.. kan me herrineren dat ik er ook 1x ben geschoten,.. en de keer daarna gehaald.quote:Op maandag 13 november 2006 17:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kom op zeg, d'r is toch vast wel iemand die al verder is dan mij met CoD3 SP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |