SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie helpt?impossible is nothing
Xbox-live nick: quantas lion
Klopt, maar een zijn kop te zien een lonely bastard........quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:15 schreef Chocobo het volgende:
Fardo is ok,........ weet erg veel van Live en kan je helpen met eventuele router problemen. Paar keer met hem gesproken. Is van het forum van xboxworld.nl!
U heeft liever een : Waar wij wachten op GoW TT?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:25 schreef Niek. het volgende:
Waarom verdient zijn naam een plaats in de TT > wat voor een wonderbaarlijks heeft hij gedaan?
Bijvoorbeeld, enkele andere voorbeelden:quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
U heeft liever een : Waar wij wachten op GoW TT?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:15 schreef quantas het volgende:
ik heb een vraagje over COD3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie helpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door paarse_paashaas op 10-11-2006 20:35:46 (spoiler dus, geen qoute :\')) ]Scheren is voor schapen!
ach tegen de maandag issie vol en dan kan er een : GoW waar zijt gij TT in geknalt wordenquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:34 schreef Niek. het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, enkele andere voorbeelden:
Halo 3 waar blijf je?
Waar alleen lieve kindertjes welkom zijn!
De enige goede console![]()
Import?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
wel raar hoor dat hij gow al heeft
Bespaar ons de ellende en de nachtmerriesquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:52 schreef =HellFire= het volgende:
Ik hoef zeker geen foto te maken he?![]()
Ik moest lachen om 'bosmongool'quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:24 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben te oud aan het worden
Who kers hoe Fardo er uit ziet mensen...... en waarom hebben we het over hem. Dat commentaar op die jongen.....open zelf dan eens een fotoboek zou ik zeggen.
Goed gedaan gijsquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed, met GoW.. zodra dimplus doorkrijgt dat andere zaken hem verkopen, gooien hun hem ook in de verkoop, dat dan weer wel.
Ik ben die versie ook aan het gamen, het is idd meer SC, en de keuzes die je maakt hebben daadwerkelijk impact op de rest van de game.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter kettingzaag maar eens afstoft en in het vet zet
Vandaag SC: DA past-gen (Xbox Classic) gespeeld, moet, bijna helaas, toegeven dat het meer game biedt dan de current-gen (nextgen) tot nu toe... Voelt ook meer als SC aan...
Hoe kan dat toch steeds dat de 360 versie eigenlijk minder is op de gfx na?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ben die versie ook aan het gamen, het is idd meer SC, en de keuzes die je maakt hebben daadwerkelijk impact op de rest van de game.
Ik loop nu in een missie rond met een Nightvision die half kapot is omdat de NSA mij niet meer wilt spekken met goede equipment
Dat vind ik ook raar ja.... die old-gen heeft zelfs die coole coop missiesquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe kan dat toch steeds dat de 360 versie eigenlijk minder is op de gfx na?
Ik ga eerst de 360 variant doorspelen en daarna de xbox versie...quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ben die versie ook aan het gamen, het is idd meer SC, en de keuzes die je maakt hebben daadwerkelijk impact op de rest van de game.
Ik loop nu in een missie rond met een Nightvision die half kapot is omdat de NSA mij niet meer wilt spekken met goede equipment
Ik kan het ook niet bevatten, laat staan dat het eerlijk is tenoverstaande van je kopers...quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zie! Dat zei ik dus ook.. Alleen werd mijn mond gesnoerd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter kettingzaag maar eens afstoft en in het vet zet
Vandaag SC: DA past-gen (Xbox Classic) gespeeld, moet, bijna helaas, toegeven dat het meer game biedt dan de current-gen (nextgen) tot nu toe... Voelt ook meer als SC aan...
Je bracht het behoorlijk gekleurd en weinig objectiefquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Zie! Dat zei ik dus ook.. Alleen werd mijn mond gesnoerd.
![]()
Klopt. Ik ben fan van de SC serie en kan daarom moeilijk op een objectieve manier naar de games kijken. Maar ik weet wel wat kwaliteit en wat lackluster isquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je bracht het behoorlijk gekleurd en weinig objectief
Tsja het is niet echt minder ofzo..de 360 versie is gewoon anders..kreeg niet echt het SC gevoel bij de singleplayer missies...quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Netjes !quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:04 schreef nexhil het volgende:
MIJN GEARS OF WAR ENTERTAINMENT CENTER:
[afbeelding]
foto!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:21 schreef devv05 het volgende:
Zeker lekkerAl durf ik mn 360 echt niet verticaal te zetten. Mijn opstelling is beetje hetzelfde, alleen dan met een Fatboy voor de tv
hihi ik ben zo slim, ik d8 wtf dat lijkt wel....!quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:04 schreef nexhil het volgende:
[afbeelding]
Als je op deze foto een xbox spel speelt heb je de xbox of tv niet goed afgesteldquote:Op zaterdag 11 november 2006 09:04 schreef nexhil het volgende:
[afbeelding]
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 11 november 2006 09:04 schreef nexhil het volgende:
[afbeelding]
Als je goed kijkt zie je dat het gewoon een shot van een film/clip is, en die zijn ZELDEN op 16:9 uitgevoerdquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je op deze foto een xbox spel speelt heb je de xbox of tv niet goed afgesteld
360 games zijn full screen 16:9. Deze foto laat een aspect ratio van ~2.35:1zien.
Ik vind DA geen slecht spel, maar ik mis gewoon de harde belofte van het begin dat het spel in co-op gespeeld kon worden, terwijl dat WEL gewoon in de Xbox variant zit...quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben fan van de SC serie en kan daarom moeilijk op een objectieve manier naar de games kijken. Maar ik weet wel wat kwaliteit en wat lackluster is
[afbeelding]
VP komt in een kartonnen doosje
[afbeelding]
Het spel is net uit en nu is er alweer downloadable content beschikbaar..... Voor geld natuurlijk.
Downloading, bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
1Up show van deze week heeft beelden van Halo 3
http://www.1up.com/do/minisite?cId=3145462
Trust me.. I knowquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat het gewoon een shot van een film/clip is, en die zijn ZELDEN op 16:9 uitgevoerd
Same. Sowieso vind ik beeldvullende films fugly. 2.35:1 - 2.85:1 >>> all.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb dr nooit zo'n problemen mee, aspectratios...
* Skull-splitter er een verschrikkelijke hekel aan heeft als mensen het beeld zondernadenken beeldvullend maken op een breedbeeldscherm...
Dat is niet nodig, Fardo lijkt op een gamende Mr. Bean...quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:24 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben te oud aan het worden
Who kers hoe Fardo er uit ziet mensen...... en waarom hebben we het over hem. Dat commentaar op die jongen.....open zelf dan eens een fotoboek zou ik zeggen.
Je hebt volkomen gelijk, ik zie hetquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat is dezelfde versie idd, als je goed kijkt zie je dat het blik in een doorzichtige verpakking zit
Ik hoop dat ze deze bij de dixons ook krijgen en dat ik kan kiezen... dan kies ik wel de CEquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Fardo, de grootste sjakie van Xboxworld
Maar de Limited Edition van Gears of War krijgen we toch ook gewoon in Europa ?
[afbeelding]
Cool he.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:11 schreef Bastard het volgende:
Godver wat is CoD3 mooi zeg![]()
![]()
Jezus die chaos overalEn online war gespeeld.. erg leuk gedaan met die voertuigen.. speel natuurlijk als mof
Lekker in een tiger klimmen en knallen!!
Hoe kun je trouwens mensen oplappen als medic zijnde? Zie wel een spuitje en iemand liggen met een kruis boven zn hoofd.. maar door op blauw te drukken stapte ik in een jeep die naast m stond
Ja. Ik heb hem al zien liggen, alkeen stond erop: ''deze limited edition pack is nu te bestellen!''quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Fardo, de grootste sjakie van Xboxworld
Maar de Limited Edition van Gears of War krijgen we toch ook gewoon in Europa ?
[afbeelding]
Prachtigquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Deze stond dus op Ebay, maar is dit dezelfde versie als de afbeelding hierbovenMwha, misschien zal het wel aan mij liggen......
Ik vind die PS3 echt lelijk, 360 juist stijlvol en mooi wit. Beetje Apple-look en dat vind ik er ook altijd erg gelikt uitzien.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:33 schreef linuxje het volgende:
ik moet trouwens zeggen dat ik de ps3 iets stijlvoller dan xbox vindt...misschien moet ik eens een glimmend frontje of stickers halenmaarja...ze hebben al dezelfde controllers sinds de playstation in 1995
alleen nu motion sensor en trilfunctie
![]()
mja ik ga ff cod3 spelen![]()
Zit toch geen trilfunctie in?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:33 schreef linuxje het volgende:
ik moet trouwens zeggen dat ik de ps3 iets stijlvoller dan xbox vindt...misschien moet ik eens een glimmend frontje of stickers halenmaarja...ze hebben al dezelfde controllers sinds de playstation in 1995
alleen nu motion sensor en trilfunctie
![]()
mja ik ga ff cod3 spelen![]()
Met de rechter"button" of hoe dat ding ook mag heten. De medic heeft trouwens echt een ruk wapen, die "trench gun".quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:11 schreef Bastard het volgende:
Godver wat is CoD3 mooi zeg![]()
![]()
Jezus die chaos overalEn online war gespeeld.. erg leuk gedaan met die voertuigen.. speel natuurlijk als mof
Lekker in een tiger klimmen en knallen!!
Hoe kun je trouwens mensen oplappen als medic zijnde? Zie wel een spuitje en iemand liggen met een kruis boven zn hoofd.. maar door op blauw te drukken stapte ik in een jeep die naast m stond
Geen idee, maar Sony heeft geen licentie om trilfunctie in hun controllers te gebruiken volgens mij. MS had daarin geschikt ofzo toch?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:21 schreef linuxje het volgende:
[..]
hoe heet dat dan? force feedback?
Bij DVDtown.comquote:Full XBOX 360 HD-DVD review on Monday
We will receive the HD ad-on drive for the XBOX 360 today. Expect a full review of the device on Monday. Will it make the XBOX into a full blown HD home theater? We will let you know!
So check back on Monday.
PS3 controller heeft geen tril functie oid. Wel dat sixaxis systeem, soort van goedkope wii-mote ripoffquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:21 schreef linuxje het volgende:
[..]
hoe heet dat dan? force feedback?
WTF is dat?quote:
je weet zeker dat het 3 rode ledjes waren? als het er 4 zijn zat je beeldkabel er niet goed in namelijkquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:20 schreef Frasier het volgende:
Godver, waarom is me Xbox nu aan 't doodgaan. Net voor 't eerst 3 rode ledjes gehad. Alles los gehaald en weer aangesloten. Nu start ie wel weer op maar voor hoelang ik door kan spelen voordat ie weer hangt.
Koppel de PSU los en voel even of deze niet te warm is. Laat hem 10 minuutjes afkoelen als dit wel het geval is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:20 schreef Frasier het volgende:
Godver, waarom is me Xbox nu aan 't doodgaan. Net voor 't eerst 3 rode ledjes gehad. Alles los gehaald en weer aangesloten. Nu start ie wel weer op maar voor hoelang ik door kan spelen voordat ie weer hangt.
Woensdag kan je waarschijnlijk aan je trekken komen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:29 schreef CecilBDemented het volgende:
crackdown is kotslelijk
ik wil mijn gears of war hebben potjandikkie.
Hij begon vandeweek al met vastslaan bij een aantal spellen (beeld bevriesd met rare blokjes). Dus vrees dat ie echt aan ze laatste dagen begonnen is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je weet zeker dat het 3 rode ledjes waren? als het er 4 zijn zat je beeldkabel er niet goed in namelijk
Goeie tipquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je weet zeker dat het 3 rode ledjes waren? als het er 4 zijn zat je beeldkabel er niet goed in namelijk
PSU als in adapter?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:32 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Koppel de PSU los en voel even of deze niet te warm is. Laat hem 10 minuutjes afkoelen als dit wel het geval is.
Worked for me! Een keer gehad en daarna nooit meer.
Yep. Power Supply Unitquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
PSU als in adapter?Zal 'm ff op een koele plek leggen en dan nog een keer proberen.
Mijn zojuist geconsumeerde loempia ligt in ondefinieerbare brokken op mijn bureau!quote:
Die poster op de hoek van de straatquote:
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die poster op de hoek van de straat![]()
Jeetje..... dit is echt erg.
Nee,.... ben vrij serieus.... als je als game developer wilt overleven kan je dit niet maken. Nu ben ik wel wat sarcastisch in mijn post (wat jij overigens niet opmerkt) maar de standaard is het afgelopen jaar erg hoog gezet. Dit kan gewoon niet meer. Je wordt daarop gestraft.quote:
Hij komt nu niet eens meer door het opstartscherm van de Xbox360 zelf heenquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:37 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Yep. Power Supply UnitEr zitten condensatoren in die spanning vasthouden. Als je deze volledig loskoppeld (uit contact en 360) lopen deze langzaam weer leeg, dan zou ie weer vers moeten zijn.
Try it en laat de 360 vervolgens bv. een replay van PGR3 loopen voor een paar uurtjes.
bij mij koste het precies een week.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij komt nu niet eens meer door het opstartscherm van de Xbox360 zelf heen. Maandag maar even Microsoft bellen. Hoelang duurt 't voordat je weer een nieuwe hebt?
En bij mij was hij binnen 2 dagen terug, dus het verschilt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
bij mij koste het precies een week.
Bij mij duurde het 3,5 weekquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:18 schreef Chocobo het volgende:
Serieus nette reparatie tijden hoor.... dat is echt zeldzaam,..........!!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:19 schreef Bastard het volgende:
TeringDat schieten in de oorlog, wat een chaos!
![]()
Net die brug missie gedaan... zo cool met die grootte mitrailluer![]()
Die hele rommelige trailer?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:11 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Sjeez, net Huxley filmpjes gekeken en ik moet zeggen:
Huxley > UT2007.
Wat een geile MMOFPS is dat zeg.
Gameplay vid sprak me iig wel aan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die hele rommelige trailer?
Ik vond het best kut eigenlijk ...
Hoevaak ga je dit nog zeggen ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:19 schreef Bastard het volgende:
TeringDat schieten in de oorlog, wat een chaos!
![]()
Net die brug missie gedaan... zo cool met die grootte mitrailluer![]()
Ik weet het niet 100% zeker, maar...... Je moet eerst een account aanmaken, vervolgens laad je je account op met een bedrag(doe dit via Ideal, is de snelste methode) en vervolgens ga je naar de site van Play-Asia en betaal je via moneybookers. Tenminste dat denk ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben nu bezig cod 3 te bestellen bij play-asia wat een gekut van mijn kant
2 keer besteld, 1 al gecanceld. maar nu wil ik die ene betalen via moneybookers heb daar een account maar hoe moet ik geld van moneybookers naar play asia gooien ?
moet alleen dat nog maar zie nergens dat je moneybookers kan aanklikken dat je naar je play-asia account wil stortenquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
en vervolgens ga je naar de site van Play-Asia en betaal je via moneybookers. Tenminste dat denk ik
Nee nee zo werkt het niet. Je moet een account aanmaken op de site van Moneybookers, vervolgens laad je op dezelfde site je account op met een bedrag naar keuze. Tenslotte ga je naar de site van Play-Asia en betaal je na de bestelling met Moneybookers. Ik kan je niet zeggen of het overgemaakte geld per direct op je rekening van moneybookers staat, meestal duurt het een dag.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
moet alleen dat nog maar zie nergens dat je moneybookers kan aanklikken dat je naar je play-asia account wil storten
Wat een onzin allemaal, Crackdown heeft prima graphics en is na een laatste indrukwekkende gameplay video behoorlijk gehyped. Gaat gewoon een kaskraker worden hoor. Die screen vind ik trouwens helemaal niet lelijk. Het is cell-shaded, daar kun je van houden of niet, maar het ziet er echt niet slecht uit.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.... ben vrij serieus.... als je als game developer wilt overleven kan je dit niet maken. Nu ben ik wel wat sarcastisch in mijn post (wat jij overigens niet opmerkt) maar de standaard is het afgelopen jaar erg hoog gezet. Dit kan gewoon niet meer. Je wordt daarop gestraft.
dat moet ik alleen nogquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tenslotte ga je naar de site van Play-Asia en betaal je na de bestelling met Moneybookers. Ik kan je niet zeggen of het overgemaakte geld per direct op je rekening van moneybookers staat, meestal duurt het een dag.
Owndquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:08 schreef jorienvdherik het volgende:
pff tijdens de rust net met fifa zie ik wessiej online komen
ik druk ff om te kijken wat die aan het doen is, loopt die tyfus 360 vast, gaat me streak
Cel shaded moet je sowieso in beweging kijken imo...Stilstaande screens zijn altijd lelijker dan bewegende beeldenquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat een onzin allemaal, Crackdown heeft prima graphics en is na een laatste indrukwekkende gameplay video behoorlijk gehyped. Gaat gewoon een kaskraker worden hoor. Die screen vind ik trouwens helemaal niet lelijk. Het is cell-shaded, daar kun je van houden of niet, maar het ziet er echt niet slecht uit.
Overigens trekt de game mij persoonlijk ook niet maar dat is een kwestie van smaak.
kan 2 weken duren.........quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij komt nu niet eens meer door het opstartscherm van de Xbox360 zelf heen. Maandag maar even Microsoft bellen. Hoelang duurt 't voordat je weer een nieuwe hebt?
Cell shading hoort niet in actiegames period. Sly Raccoon en Viewtiful Joe werkten prima met CS.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Cel shaded moet je sowieso in beweging kijken imo...Stilstaande screens zijn altijd lelijker dan bewegende beelden
Bitch pleasequote:Op zaterdag 11 november 2006 22:43 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Cell shading hoort niet in actiegames period. Sly Raccoon en Viewtiful Joe werkten prima met CS.
Auto modellista ging nog wel, maar games als Crackdown krijgen een kinderlijk uiterlijk.... Dat past gewoon niet.
Er wordt iets verkeerds gezegt over een Xbox 360 titel en menneertje voelt zich meteen aangevallenquote:
daarna 3 wedstrijden gespeeld, en ze alle 3 gewonnen natuurlijkquote:
Menneertje? Meneertjequote:Op zaterdag 11 november 2006 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Er wordt iets verkeerds gezegt over een Xbox 360 titel en menneertje voelt zich meteen aangevallen
Crackdown ziet er qua look niet eens zo heel impressive uit, Zelda The Windwaker en Okami zijn al stukken indrukwekkender.
Ja, daarom vergelijk ik dat laatste plaatje dan ook met dat plaatje van de comic, om aan te geven welke stijl ze gebruikenquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg Monkeyman, weet jij toevallig überhaupt wel wat het verschil is tussen een screen en een artwork![]()
![]()
en voor de papa's in dit topicquote:No joke your game (Viva Pinata red.) brought her to tears when the snake ate her mouse. She was so upset that she stopped playing and now refuses to name any of her pets.
lijkt stiekem eigenlijk een erg toffe gamequote:The release of Viva Pinata has been the subject of some confusion this week. While technically the release date was yesterday (November 9th) it was a tough game to track down in stores. A call to Microsoft revealed that it would initially only be on-sale at Target, with full distribution hitting next week, but in the meantime there was also the added confusion due to the fact that review code didn't arrive from Microsoft PR until yesterday. It's a pretty substantial game, with many more intricacies than any of us ever really gave it credit for, and we felt it would be doing you, and the game a disservice to rush through it. The lack of retail code also meant that we wouldn't be able to test the Xbox Live functionality under "real" circumstances...so we've decided to wait.
I'll be playing Viva Pinata all weekend, and blogging when possible, and then we'll post our review in time for the full retail release next Tuesday.
First impressions? Well, I think the first thing we need to address is the question of "Who is it aimed at?" The impression since the game was announced was that it was aimed squarely at kids, but it appears to be much broader than that. While the pinata theme is colorful and cheery, the game itself is a complex combination of resource management, relationship tampering, and candy-fueled genetic engineering.
After a few hours of play, I started to believe that the game is actually unique because it's aimed pretty squarely at me.
Huh?
Too complex for little kids, too cute for Xbox Live dwelling gamers with Pro designations on their Gamercards, it's the perfect game for a dad to play with his kids. There's plenty for the kids to marvel at, but plenty of involved gameplay to keep dad occupied. It's also layered with humor that ranges from the obvious to the adult. Remember how the Muppets would make your dad laugh as much as you when you were a kid, but he was laughing when you weren'r? This is on the same wavelength.
So, as part of the process this weekend I'll be playing with my two young boys to see if it holds their attention. The 360 really needs some games that are "safe" for someone like me to play in front of the kids, so I have high hopes.
The first glitch in this idea came when I booted it up with just the wife watching. After attracting a couple of Whirlms into my garden and learning that they really like it if you pour water on them, I showed Mrs. D the whole "romancing" aspect of the gameplay. Yes, SEX is one of the core gameplay mechanics in Viva Pinata, and that, frankly, weirded Mrs. D out. "That's so weird," she kept saying. "It's such a strange thing for them to do." Why? "It's aimed at kids...and you're trying to make the creatures get it on?!" Er, yes. But they don't have sex, they "romance" each other. OK, OK, I admit that they romance each other by writhing around on the floor with porno music playing, but it's not like they're, y'know, humping or anything. Mrs. D is not what I would normally call "conservative" but clearly there's an aspect to this thing that she feels more strongly about than I do.
Thankfully she's not witnessed some of the more convoluted mating rituals. Getting the Whirlms to do it requires little more than getting the two of them into the same place, and have them look at each other the right way - but others require more work. Take the Syrupent for example. These snaky looking fellas need to eat a Mousemallow before they take up residence in your garden, and then they require 30 square pinometers of grass, a Syrupent house, and they each need to eat a Lickatoad before they'll get it on. So essentially you have to give them lots of space and drug them.
So that's what I'll be doing this weekend. I'll post as regularly as the game and my kids allow (mom's out all day on Saturday, so it's just the boys together with videogames all day) so post any questions you have in the comments
http://www.1up.com/do/blogEntry?bId=7612020&publicUserId=5345401
Sigh...quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:17 schreef speknek het volgende:
Amerikaanse comics hebben toch wel meer donker lijnenspel hoor, kijk nog maar eens, veel schaduwen en donkere vlakken. Met cel-shaden kun je hele leuke artistieke dingen maken, maar ga dan wel all the way.
Ze accepteren het wel (Play-Asia), maar hoe gaat het in zijn werking als je daar een game hebt besteld?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
eind van de boodschap heb ik nu 38 euro op moneybooker maar kom ik er maar niet uit voor play-asia
Dudequote:Op zaterdag 11 november 2006 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Er wordt iets verkeerds gezegt over een Xbox 360 titel en menneertje voelt zich meteen aangevallen
Crackdown ziet er qua look niet eens zo heel impressive uit, Zelda The Windwaker en Okami zijn al stukken indrukwekkender.
Gameplay boven graphics hequote:Op zondag 12 november 2006 02:57 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Dude![]()
Het gaat hier niet om de console (bij iedereen behalve jij in ieder geval) maar om de game. Check eens een filmpje i.p.v. een enkele screen zou ik zeggen. En tuurlijk ziet het er niet zo mooi uit als een GoW of Rainbow 6: Las Vegas maar de stijl past perfect bij deze game. GTA ziet er pas belabberd uit en daar hoor je ook niemand over.
PES gewoon de Sp spelenquote:Op zondag 12 november 2006 03:11 schreef JohannesPaulus het volgende:
Ik heb vandaag een XBOX360 gehaald incl. PES6. MP valt mij zwaar tegenKonami
![]()
Ik heb ook een demootje van BF 2: Modern Combat online gespeeldIk vind hem leuk..
Maar ik twijfel of ik hem moet kopen of niet. Zijn COD3 / Gears of War een beetje te vergelijken met BF en is het niet verstandiger om die spellen te halen ipv BF? (p.s, wie heeft BF2MC? En bevalt het?)
Ach ja, graphic-whores blijf je houden he...quote:Op zondag 12 november 2006 03:28 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter vindt crackdown er eigenlijk wel best leuk uitzien.
Graphics zijn in die game gewoon aan de content aangepast... Dat er hier van die huilies zitten...
Cell shading = kinderachtig?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:43 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Cell shading hoort niet in actiegames period. Sly Raccoon en Viewtiful Joe werkten prima met CS.
Auto modellista ging nog wel, maar games als Crackdown krijgen een kinderlijk uiterlijk.... Dat past gewoon niet.
Kloptquote:Op zondag 12 november 2006 03:56 schreef Niek. het volgende:
Mij lijkt het ook een leuke game, de screens doen het spel alleen geen eer aan.
Dat is de zogenaamde Dashboard bug in PGR3quote:Op zondag 12 november 2006 02:04 schreef Blaetman het volgende:
Bah Bah Bah. Net crashte mn xbox 3 keer achterelkaar. Was lekker aant PGR'en online, freezed mn scherm ;/ Ik reboot, wil een msg naar een friend sturen ( omdat mn box crashte) en hij hing weer meteen. 3e Keer zelfde verhaal.
Ik heb hem pas sinds dinsdag(nieuw, ding is gefabriceerd in maart dit jaar).
En nog maar een week tot GoW uitkomt.
Wat kan ik hier het beste mee doen? Direct microsoft contacteren of kan ik nog proberen bij Bart Smit ( waar ik em gekocht heb) een nieuwe los te peuteren.
Dit is wel zuur hoor
Heb je een ingekorte versie voor mequote:Op zaterdag 11 november 2006 23:18 schreef kepler het volgende:
Viva Pinata is trouwens net uit in de US en schijnt een stille hype te zijn
[..]
en voor de papa's in dit topic![]()
[..]
lijkt stiekem eigenlijk een erg toffe game
je moet dus wel van zulk soort games houden.Scoort een 83% op gamerankings
Ik heb bij gamespot een stukkie gekeken en de co-op klinkt cool.quote:Op zondag 12 november 2006 04:36 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.msxbox-world.c(...)w/118/Crackdown.html
20 minuten gameplay, van een oudere build. Dit is het filmpje waardoor ik Crackdown wel wil kopen ( vond het aanvankelijk niks ).
Ja het heeft ook wel iets... maar het heeft geen X faktor voor mn gevoel. Zoals Just Cause eigenlijk dat mist.quote:Op zondag 12 november 2006 04:36 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.msxbox-world.c(...)w/118/Crackdown.html
20 minuten gameplay, van een oudere build. Dit is het filmpje waardoor ik Crackdown wel wil kopen ( vond het aanvankelijk niks ).
Buk jij? dan leg ik daarna wel geld op je nachtkastjequote:Op zondag 12 november 2006 09:18 schreef warchaser44 het volgende:
iemand die mij geld wil geven om gears of war te kopen ?
quote:Op zondag 12 november 2006 09:18 schreef warchaser44 het volgende:
iemand die mij geld wil geven om gears of war te kopen ?
zelfs voor gow nietquote:Op zondag 12 november 2006 09:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Buk jij? dan leg ik daarna wel geld op je nachtkastje
quote:Op zondag 12 november 2006 08:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je een ingekorte versie voor me
Ja, maar nu crashed mn xbox dus telkens na pakweg 20-30 secs na het aanzetten. Ook in het dashboard enzo zonder spel erin.quote:Op zondag 12 november 2006 08:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat is de zogenaamde Dashboard bug in PGR3
Als jij de guide button indrukt terwijl die game een race aan het starten is loop je xbox vast...tis niet je xbox maar de game die de fout bevat.
Anyway zoiets is het, ik weet het niet precies
Grafisch ziet het er juist heel sterk uit vind ik, vooral in beweging... Past heel goed bij het sfeertje en is dus juist correct toegepast...quote:Op zondag 12 november 2006 03:33 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ach ja, graphic-whores blijf je houden he...
merk ent dat ik over de 1k posts heen benik zie het vooral als een nieuw dieptepunt in mn leven![]()
Sowieso dat gratis pack. Gratis is altijd goed.quote:Op zondag 12 november 2006 14:15 schreef Retarded het volgende:
Ik ben nu veel CoD2 aan het spelen, en nu wil ik een gaaf deathmatchlevel hebben waarbij je veel ruimte hebt om te sniperen. Ik doe met een vriend van me veel splitscreen.. vandaar. Welke bonuspack moetik hebben?
Same here, en dan komen in januari ook nog Lost Planet en Forza 2.quote:Op zondag 12 november 2006 14:50 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter behoorlijke jeuk heeft om COD3 erbij te gaan halen, zich eigenlijk wil beperken tot GOW de komende 2 maanden...
same herequote:Op zondag 12 november 2006 14:50 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter behoorlijke jeuk heeft om COD3 erbij te gaan halen, zich eigenlijk wil beperken tot GOW de komende 2 maanden...
quote:Op zondag 12 november 2006 14:50 schreef Skull-splitter het volgende:
* Retarded behoorlijke jeuk heeft om COD3 erbij te gaan halen, zich eigenlijk wil beperken tot GOW Superman de komende 2 maanden...
quote:
Maat van me heeft GoW uitgespeeld en speelt nu veel online, hij vindt GoW toch iets beter online dan CoD3. Maar dat is denk puur persoonlijkquote:Op zondag 12 november 2006 16:00 schreef Bastard het volgende:
Ik zeg het ook nog es... GoW word gaaf, maar CoD3 is denk ik leuker.. waarom? De chaos van oorlog .. SP en MP .. geluid, muziek, sfeer.. alles is compleet en zonder lag. Geweldige maps, die dorpjes
Jij vind volgens mij alles slecht, als andere mensen iets leuk vindenquote:Op zondag 12 november 2006 16:01 schreef Robocock het volgende:
[..]Dat eeuwige kut Superman van je
Moet wel het slechtste spel van de 360 worden.
Wat een onzin, welk puik spel vind ik slecht dan?quote:Op zondag 12 november 2006 16:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jij vind volgens mij alles slecht, als andere mensen iets leuk vinden. Tijdje terug heb ik een filmpje van een 40% build en dat zag er best tof uit
quote:Op zondag 12 november 2006 16:25 schreef MMaRsu het volgende:
Crackdown, mensen die MMORPG's spelen vind jij sociale rejects, en Superman dus ook.
Haha wat een grap joh..quote:Op zondag 12 november 2006 16:30 schreef Robocock het volgende:
[..]MMORPG's is wel erg algemeen heh
Mmorpg vind ik prima, zolang het niet doorslaat in een religie zoals WoW
![]()
Crackdown en Superman lijken me indd bagger, koop jij ze toch lekker welO nee, je hebt geen 360
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op zondag 12 november 2006 16:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha wat een grap joh..HihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
IN de lijn?quote:Op zondag 12 november 2006 16:38 schreef Frasier het volgende:
Jezus zeg. Hoelang duurt het voordat je aan de beurt bent bij die Helpdesk?
"Als het u belieft, blijft u in de lijn"
Ze? Als ze met je begint te praten moet je zo reageren;quote:
Dat zal haar doen bulderen van het lachen!quote:Op zondag 12 november 2006 16:49 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ze? Als ze met je begint te praten moet je zo reageren;
"Heej! Jouw stem komt me bekend voor! Werk je ook niet 's avonds bij TeenSexStories?"
Ja...quote:Op zondag 12 november 2006 16:50 schreef Robocock het volgende:
[..]
Dat zal haar doen bulderen van het lachen!
![]()
Welkom bij de service van Microsoftquote:Op zondag 12 november 2006 16:38 schreef Frasier het volgende:
Kies voor de engelse ondersteuning en je wordt een stuk sneller geholpen. Je kunt dan ook proberen te vragen of ze "toevallig" Nederlands spreken.quote:Op zondag 12 november 2006 16:38 schreef Frasier het volgende:
Ranked matches bedoel je... gewoon langer wachten tot de lobby vult.. of playermatch, en dan kun je meteen beginnen en kiezenquote:Op zondag 12 november 2006 17:37 schreef _petjan het volgende:
Bij CoD3 kan ik geen online games vinden. Hebben meer mensen hier last van? En is er een oplossing voor dit probleem?
Jouw mening is heilig? Leuk om te zien dat je het persoonlijk opvat.quote:
Ga eens terug naar je bedeltopic. Het is mijn mening, het is mijn recht die te uiten. Dat jij het anders vind is prima!quote:Op zondag 12 november 2006 03:53 schreef MMaRsu het volgende:
Ja volgens mongolen wel ja. De game ziet er gewoon bad-ass uit en heeft ook nog eens co-op!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
24 novemberquote:Op zondag 12 november 2006 18:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wanneer komt rainbow nou precies uit?
quote:Op zondag 12 november 2006 16:01 schreef Robocock het volgende:
[..]Dat eeuwige kut Superman van je
Moet wel het slechtste spel van de 360 worden.
Ik zeg niet dat mijn mening heilig is, maar wel goed onderbouwdquote:Op zondag 12 november 2006 17:44 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Jouw mening is heilig? Leuk om te zien dat je het persoonlijk opvat.
Laat andermans mening in zijn waarde, daar is een forum voor. Breinstein
Bij ranked match was er na een kwartier nog niemand.quote:Op zondag 12 november 2006 17:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ranked matches bedoel je... gewoon langer wachten tot de lobby vult.. of playermatch, en dan kun je meteen beginnen en kiezen
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben nu bezig cod 3 te bestellen bij play-asia wat een gekut van mijn kant
2 keer besteld, 1 al gecanceld. maar nu wil ik die ene betalen via moneybookers heb daar een account maar hoe moet ik geld van moneybookers naar play asia gooien ?
Heb je thuis ook zo'n pakje in de kast hangen?quote:Op zondag 12 november 2006 18:16 schreef Retarded het volgende:
[..]
like i care
Superman ruled.. en gaat mij veel uurtjes plezier geven
![]()
Jij niet dan?quote:Op zondag 12 november 2006 18:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb je thuis ook zo'n pakje in de kast hangen?
wel een t-shirtquote:Op zondag 12 november 2006 18:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb je thuis ook zo'n pakje in de kast hangen?
Het leven is hard Davequote:Op zondag 12 november 2006 21:24 schreef masterdave het volgende:
Ik wil GoW, zal wel niet eerder dan 17 november bij Media Markt liggen
Doe dat in het CoD3 topic en gebruik spoilertags?quote:Op zondag 12 november 2006 21:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik kom totaal niet verder met CoD3 single player,
iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
is die er, en welke spoilers zie je, of wist je niet dat er in CoD3 duitsers, panzershrecks en tanks zitten?quote:Op zondag 12 november 2006 21:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Doe dat in het CoD3 topic en gebruik spoilertags?
Dat dacht ik, maar blijkbaar bestaat er nog geen topic voor. My bad dan. En ik hoef gewoon niks over de missies/verhaallijn te wetenquote:Op zondag 12 november 2006 22:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
is die er, en welke spoilers zie je, of wist je niet dat er in CoD3 duitsers, panzershrecks en tanks zitten?
klopt, ze zitten in maastricht. toen ik mensen van daar opleidde (voor een ander bedrijf overigens) zat de helpdesk voor de xbox 360 op dezelfde afdeling. voordat de xbox 360 in nederland uitkwam mocht ik daar al zo af en toe tijdens pauzes een beetje spelen op een HD beamer......I got hooked.quote:Op zondag 12 november 2006 17:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Welkom bij de service van MicrosoftHet schijnt dus dat ze mensen met een accent in dienst hebben
Zachte 'G'
![]()
ik had vorige week 2x een duitser aan de lijn die nederlands sprakquote:Op zondag 12 november 2006 22:11 schreef bluebit het volgende:
[..]
klopt, ze zitten in maastricht. toen ik mensen van daar opleidde (voor een ander bedrijf overigens) zat de helpdesk voor de xbox 360 op dezelfde afdeling. voordat de xbox 360 in nederland uitkwam mocht ik daar al zo af en toe tijdens pauzes een beetje spelen op een HD beamer......I got hooked.
1ste vraag: Jaquote:Op zondag 12 november 2006 23:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Vraagje aangezien dit relevant is aan de 360:
CoD3 kun je toch via Play Asia bestellen en aangezien die regiovrij is, zul je die toch gewoon op je 360 kunnen spelen zonder problemen?
En hoe lang duurt de verzendtijd van zo'n spel dan?
Alvast bedankt![]()
play asia duurt vaak een week, hooguit 2quote:Op zondag 12 november 2006 23:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Vraagje aangezien dit relevant is aan de 360:
CoD3 kun je toch via Play Asia bestellen en aangezien die regiovrij is, zul je die toch gewoon op je 360 kunnen spelen zonder problemen?
En hoe lang duurt de verzendtijd van zo'n spel dan?
Alvast bedankt![]()
Zeker leuk jaquote:Op zondag 12 november 2006 23:13 schreef PBateman1978 het volgende:
CoD3 multiplayer is de vetste online console shooter die ik ooit gespeeld heb
pgr is top spel, van test drive heb ik alleen de demo gespeeld en die vond ik tegenvallen.quote:Op zondag 12 november 2006 23:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Wat is op dit moment het tofste (arcade) race spel op de Xbox360?
Ik zat zelf aan PGR of Test Drive te denken
ik vond PGR op de gewone xbox altijd wel tof, alleen de cone-challenge hoeft van mij niet echt is Test Drive dan een goeie keuze?
Arcade?quote:Op zondag 12 november 2006 23:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ik vond PGR op de gewone xbox altijd wel tof, alleen de cone-challenge hoeft van mij niet echt is Test Drive dan een goeie keuze?
en een flinke ook, want een game is 60 euro en zo'n mem-card 40 euro. Dat is dus een prijsverlaging van 150 euroquote:Op maandag 13 november 2006 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
De VP pack is idd goedkoper dan normale bundelsSoort prijsverlaging dus van de premium (die er volgens mij ook helemaal uitgaat en in zn geheel vervangen gaat worden door bundels)
TD:U is (imho) erg leuk. Lekker over het eiland (groot!) rijden en (als je wil) tegen andere mensen racen.quote:Op zondag 12 november 2006 23:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Zulk plezier heb ik ook in geen tijden meer gehad op Livequote:Op zondag 12 november 2006 23:13 schreef PBateman1978 het volgende:
CoD3 multiplayer is de vetste online console shooter die ik ooit gespeeld heb
Probeer eerst eens te kijken of er in de buurt nog een mof zit die afgeschoten dient te wordenquote:Op zondag 12 november 2006 21:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik kom totaal niet verder met CoD3 single player, ik zit in een missie waar je een fabriek o.i.d moet overnemen van de duitsers, dat lukt ook prima, maar dan krijg je een tegenaanval waarin je eerst met een panzershreck 1 tank moet uitschakelen, dat lukt ook nog, dan een andere gast begeleiden om tank 2 op te blazen, lukt ook nog, maar dan moet ik op tank 3 vervolgens zelf een explosief plaatsen, dus ik flikker een stuk of wat rookgranaten rond die tank, probeer een explosief te plaatsen, maar dan krijg je zo'n irritante volgorde van knoppen die je moet indrukken, en terwijl je dat doet word ik continu kapot geschoten.
Lijkt me een goede zet, lang geleden dat er een console was die zoveel verschillende bundels aanbood.quote:Op maandag 13 november 2006 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
De VP pack is idd goedkoper dan normale bundelsSoort prijsverlaging dus van de premium (die er volgens mij ook helemaal uitgaat en in zn geheel vervangen gaat worden door bundels)
Wow nice deal.quote:Op maandag 13 november 2006 00:25 schreef Wessiej het volgende:
Op de bart smit website :
- Xbox 360
- Memorycard
- Draadloze controller
- 20Gb harde schijf
- Hoofdtelefoon
- Ethernet connectiviteit kabel
- HD AV kabel met SCART-adapter
- Silver Abonnement Xbox Live
- Game: Viva Pinata
Dus een premium 360 met memory card en Viva Piñata voor 350,- euro!!!!
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=79&productID=141794
MMaRsu ga je gang
Het is cell shaded, bewegend ziet het er echt prima uit hoor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die poster op de hoek van de straat![]()
Jeetje..... dit is echt erg.
War-mode in Angers is echt ge-wel-dig.quote:Op maandag 13 november 2006 07:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zulk plezier heb ik ook in geen tijden meer gehad op Live
Sorry, de hype is op.quote:Op maandag 13 november 2006 09:27 schreef Ron.666 het volgende:
Wanneer begint de hype rondom 'Lost Planet'? Ik ben nu al hooked aan de demo en ik wil meer!
Is dit niet té goedkoop?quote:Op maandag 13 november 2006 00:25 schreef Wessiej het volgende:
Op de bart smit website :
- Xbox 360
- Memorycard
- Draadloze controller
- 20Gb harde schijf
- Hoofdtelefoon
- Ethernet connectiviteit kabel
- HD AV kabel met SCART-adapter
- Silver Abonnement Xbox Live
- Game: Viva Pinata
Dus een premium 360 met memory card en Viva Piñata voor 350,- euro!!!!
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=79&productID=141794
MMaRsu ga je gang
Ik heb een in-game filmpje gezien, en dat ziet er echt heel mooi uit. Beetje raar.quote:Op maandag 13 november 2006 08:44 schreef Panick het volgende:
[..]
Het is cell shaded, bewegend ziet het er echt prima uit hoor.
En het is van de bedenker van GTA. Ik ben zeker benieuwd naar deze game.
War heerst echt jaquote:Op maandag 13 november 2006 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
War-mode in Angers is echt ge-wel-dig.
[afbeelding]
Als ik het goed begrijp vecht je telkens voor 1 vlag, de witte.quote:Op maandag 13 november 2006 10:07 schreef Robocock het volgende:
[..]
War heerst echt jaGisteren pas ontdekt, daarvoor kon ik steeds niet connecten in een War game
Weet alleen de regels nog niet heel goed, hoeveel secs je een checkpoint moet bezetten etc. En als 1 checkpoint eenmaal behaald is, moet die dan bewaakt blijven of kan die niet meer heroverd worden?
Volgens mij bedoelen ze Core systeem, maar er staat Premium. Snel bestellen dus, goede kans dat je dan een Premium krijgt (staat er immers en het is een aannemelijke prijs, zeker met de 399 adviesprijs erboven). Maak wel even een screenshot.quote:
Een buitenkansje. Niet geschoten is altijd mis voor de mensen die nog geen Xbox 360 hebben.quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[afbeelding]
De release is een week verschoven dus dat kun je wel vergetenquote:Op maandag 13 november 2006 10:48 schreef Martijn85 het volgende:
Hoop dat CoD 3 snel binnen gaat komen
Gisteren ook weer de demo van R6 gespeeld, ik wil echt dat die zo snel mogelijk komtVolgens de site waar ik hem heb besteld staat de release nog steeds op 16/11, dus hoop de ze zich daar aan houden
Vrijdag sowieso GoW dus dat worden een paar leuke weken
Ja ik weet het, maar hoop doet leven hequote:Op maandag 13 november 2006 10:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
De release is een week verschoven dus dat kun je wel vergeten24e officieel, als je geluk hebt heb je 'm dan 2 dagen eerder ofzo.
Is gears of war een week verschoven????????????quote:Op maandag 13 november 2006 10:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
De release is een week verschoven dus dat kun je wel vergeten24e officieel, als je geluk hebt heb je 'm dan 2 dagen eerder ofzo.
Relax. rb ging het over dacht ik zoquote:Op maandag 13 november 2006 11:25 schreef masterdave het volgende:
[..]
Is gears of war een week verschoven????????????
quote:Op maandag 13 november 2006 11:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Relax. rb ging het over dacht ik zo
genoeg, maar ze respawnen steeds, dus ze afschieten helpt niet, 10 seconden later staat er weer eentje op 'tzelfde punt.quote:Op maandag 13 november 2006 07:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Probeer eerst eens te kijken of er in de buurt nog een mof zit die afgeschoten dient te worden![]()
vraag ik me ook af, incl. THPS8, GoW en Viva Piñataquote:Op maandag 13 november 2006 11:33 schreef devv05 het volgende:
Kan iemand al bevestigen of Rainbow Six: Vegas bij Play-Asia regiovrij is? Er staat van niet maar ik meen dat alle Ubisoft games regiovrij waren...
Speel op Hard, en ze respawnen daar dus echt wel, heb al meerdere dingen meegemaakt, dat als je zelf niet doorloopt, maar op 1 punt blijft zitten en duitsers knallen, dat er echt geen einde aan de stroom duitsers komt, ruk je daarintegen snel op, zijn ze zo allemaal dood.quote:Op maandag 13 november 2006 11:49 schreef zatoichi het volgende:
Die Duitsers respwanen toch niet in CoD3? Ik heb het idee van niet in ieder geval.
Welke moeilijkheidsgraad speelt iedereen eigenlijk? Persoonlijk ben ik van mening dat je gewoon voor Veteran moet gaan; dan voelt ie het echts; heb ik bij CoD2 ook gedaan.
Heeft me al een purple heart opgeleverd
In deel 2 waren sommige plaatsen waar ze wel respawnde.quote:Op maandag 13 november 2006 11:49 schreef zatoichi het volgende:
Die Duitsers respwanen toch niet in CoD3? Ik heb het idee van niet in ieder geval.
Zal net als bij CoD2 liggen in welk gedeelte van het spel je zit, op sommige plekken respawnen ze dus wel en op sommige dus nietquote:Op maandag 13 november 2006 12:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Speel op Hard, en ze respawnen daar dus echt wel, heb al meerdere dingen meegemaakt, dat als je zelf niet doorloopt, maar op 1 punt blijft zitten en duitsers knallen, dat er echt geen einde aan de stroom duitsers komt, ruk je daarintegen snel op, zijn ze zo allemaal dood.
Maar dat kan dus met die missie die ik nu speel niet, want die tank is m'n doel, en die hele explosief-plaatsen animatie overleef ik dus bij lange na niet.
Respawnende Duitsers zuigtquote:Op maandag 13 november 2006 12:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Speel op Hard, en ze respawnen daar dus echt wel, heb al meerdere dingen meegemaakt, dat als je zelf niet doorloopt, maar op 1 punt blijft zitten en duitsers knallen, dat er echt geen einde aan de stroom duitsers komt, ruk je daarintegen snel op, zijn ze zo allemaal dood.
Maar dat kan dus met die missie die ik nu speel niet, want die tank is m'n doel, en die hele explosief-plaatsen animatie overleef ik dus bij lange na niet.
Oh zo heet dat dorpquote:Op maandag 13 november 2006 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hmm bij mij zeurt die demo (en vele anderen) over het feit dat de demo alleen maar in 60Hz afgespeeld kan worden. Als ik dan in het systeem-menu schakel naar 60 Hz blijft er niet veel over van mijn beeld. Iemand tips hoe ik dit kan omzeilen? Of ligt dit puur aan mijn tv (Sony KLV 27HR3S)?quote:Op maandag 13 november 2006 12:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Donderdag Tony HawkDie demo is zo vet
Met die support gun in het koren-veld gaan liggen met alleen het uiteinde eruit stekend =quote:Op maandag 13 november 2006 13:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh zo heet dat dorp.. die vond ik ook erg cool!
Bepaald moment was ik 'support' .. met die dikke gun. En ik zie in de verte een jeep aankomen met 2 man er in.... Hop, liggen.. kijken, schieten.. en schoot zo in een paar schoten die jeep mol!! Die gasten wisten niet eens wat er gebeurde vlgs mij![]()
Ja of die rifle man.. die heeft zon granaat er bij.. lekker als je 3 man tegelijk tegen het lijf looptquote:Op maandag 13 november 2006 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met die support gun in het koren-veld gaan liggen met alleen het uiteinde eruit stekend =
Al vind ik de light assault toch wel het lekkerst om mee te spelen.
Waar is ie goedkoop?quote:Op maandag 13 november 2006 14:36 schreef devv05 het volgende:
Viva Pinata is regiovrij dus importeren die zooi!
Call of Duty 3, Gears of War, Viva Pinata, Tony Hawk Project 8 en Rainbow Six: Vegas allemaal voor de helft van de prijs
Zucht, nog 1x dan.quote:Op maandag 13 november 2006 13:08 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Hmm bij mij zeurt die demo (en vele anderen) over het feit dat de demo alleen maar in 60Hz afgespeeld kan worden. Als ik dan in het systeem-menu schakel naar 60 Hz blijft er niet veel over van mijn beeld. Iemand tips hoe ik dit kan omzeilen? Of ligt dit puur aan mijn tv (Sony KLV 27HR3S)?
Play-Asia, altijd 32-35 euro per game. 2 voor de prijs van 1 dus. Zie trouwens net dat mn CoD3 verstuurd is, GoW helaas niet want ik zit bij de 2e batchquote:
hahaaha, getruukt!quote:Op maandag 13 november 2006 14:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Play-Asia, altijd 32-35 euro per game. 2 voor de prijs van 1 dus. Zie trouwens net dat mn CoD3 verstuurd is, GoW helaas niet want ik zit bij de 2e batch
Dus niet over een paard?quote:Op maandag 13 november 2006 14:57 schreef WolfsNL het volgende:
Singleplayer vond ik erg vet, vooral als je net begint en over die muur getild wordt.
Ja.quote:Op maandag 13 november 2006 14:59 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand ervaring met de Wifi Adaptor voor de 360?
Ik voeg je wel ff toe, valt mee hoeveel fokkers in mn lijst dat spel gamen eigenlijk..quote:Op maandag 13 november 2006 14:57 schreef WolfsNL het volgende:
W00t, sinds gister ook CoD3, heerlijke game. Online ook even geprobeerd, maar misschien leuk om met mede-fokkers te spelen?
Gamertag is in ieder geval: WolfsNL.
Singleplayer vond ik erg vet, vooral als je net begint en over die muur getild wordt.
Hij werkt perfect. staat ongeveer 15 meter van mn modem af, met een gesloten deur ertussen, bereik is perfect. ontvang zelf een netwerk die ik niet kan zien met mn laptop. Ik vindt het het geld waard! Kabel kost ook wat geld, en je hoeft het niet te gaan aanleggen.quote:Op maandag 13 november 2006 15:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
en??? doet ie goed? bereik en shit... echt de 80 euro waard?
hij doet goed bij mij als ik de beveiliging op WPA zet....WPA2 doet ie niet heb er trouwens 70 euro voor betaald bij de media marktquote:Op maandag 13 november 2006 15:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
en??? doet ie goed? bereik en shit... echt de 80 euro waard?
Dank u!quote:Op maandag 13 november 2006 14:44 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Als je google op had gedurft had je dat zelf ook kunnen vinden.
Doet het prima hoor.quote:Op maandag 13 november 2006 14:59 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand ervaring met de Wifi Adaptor voor de 360?
Die moeten hem nog allemaal uit Azië ontvangenquote:Op maandag 13 november 2006 15:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik voeg je wel ff toe, valt mee hoeveel fokkers in mn lijst dat spel gamen eigenlijk..
Ik heb ‘m voor 44 euro bij Media Markt Utrecht gehaald vorige week.quote:Op maandag 13 november 2006 15:42 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Die moeten hem nog allemaal uit Azië ontvangen
Mijne is woensdag verstuurd maar nog niks binnen
Verschilt per game. Meestal staat het erbij, maar bij sommige games (zoals Viva Pinata en GoW) zijn de NTSC J wel regiovrij, volgens mij... anders zou niet iedereen massaal GoW bestellen daar.quote:Op maandag 13 november 2006 15:49 schreef Legendkiller het volgende:
Viva Piñata regiovrij =![]()
Als de NTSC J nu ook regiovrij is had ik die meteen besteld, iemand daar een bevestiging van?
NTSC J levertijd is ook 5-15 dagen, maar weet je het zeker dat die niet regio vrij en niet Engels is? Want bij Rainbow Six: Vegas staat het ook, maar ik weet vrij zeker dat Ubisoft games altijd regiovrij zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 16:06 schreef Legendkiller het volgende:
GOW NTSC J kun je er nog gewoon bestellen, enkel de US is regiovrij en back ordererd volgens de site. Ik wacht het nog wel even af, anders zit ik alsnog met een game die ik niet kan spelen, iig bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |