quote:Op zondag 12 november 2006 16:01 schreef Robocock het volgende:
[..]Dat eeuwige kut Superman van je
Moet wel het slechtste spel van de 360 worden.
Ik zeg niet dat mijn mening heilig is, maar wel goed onderbouwdquote:Op zondag 12 november 2006 17:44 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Jouw mening is heilig? Leuk om te zien dat je het persoonlijk opvat.
Laat andermans mening in zijn waarde, daar is een forum voor. Breinstein
Bij ranked match was er na een kwartier nog niemand.quote:Op zondag 12 november 2006 17:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ranked matches bedoel je... gewoon langer wachten tot de lobby vult.. of playermatch, en dan kun je meteen beginnen en kiezen
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben nu bezig cod 3 te bestellen bij play-asia wat een gekut van mijn kant
2 keer besteld, 1 al gecanceld. maar nu wil ik die ene betalen via moneybookers heb daar een account maar hoe moet ik geld van moneybookers naar play asia gooien ?
Heb je thuis ook zo'n pakje in de kast hangen?quote:Op zondag 12 november 2006 18:16 schreef Retarded het volgende:
[..]
like i care
Superman ruled.. en gaat mij veel uurtjes plezier geven
![]()
Jij niet dan?quote:Op zondag 12 november 2006 18:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb je thuis ook zo'n pakje in de kast hangen?
wel een t-shirtquote:Op zondag 12 november 2006 18:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb je thuis ook zo'n pakje in de kast hangen?
Het leven is hard Davequote:Op zondag 12 november 2006 21:24 schreef masterdave het volgende:
Ik wil GoW, zal wel niet eerder dan 17 november bij Media Markt liggen
Doe dat in het CoD3 topic en gebruik spoilertags?quote:Op zondag 12 november 2006 21:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik kom totaal niet verder met CoD3 single player,
iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
is die er, en welke spoilers zie je, of wist je niet dat er in CoD3 duitsers, panzershrecks en tanks zitten?quote:Op zondag 12 november 2006 21:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Doe dat in het CoD3 topic en gebruik spoilertags?
Dat dacht ik, maar blijkbaar bestaat er nog geen topic voor. My bad dan. En ik hoef gewoon niks over de missies/verhaallijn te wetenquote:Op zondag 12 november 2006 22:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
is die er, en welke spoilers zie je, of wist je niet dat er in CoD3 duitsers, panzershrecks en tanks zitten?
klopt, ze zitten in maastricht. toen ik mensen van daar opleidde (voor een ander bedrijf overigens) zat de helpdesk voor de xbox 360 op dezelfde afdeling. voordat de xbox 360 in nederland uitkwam mocht ik daar al zo af en toe tijdens pauzes een beetje spelen op een HD beamer......I got hooked.quote:Op zondag 12 november 2006 17:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Welkom bij de service van MicrosoftHet schijnt dus dat ze mensen met een accent in dienst hebben
Zachte 'G'
![]()
ik had vorige week 2x een duitser aan de lijn die nederlands sprakquote:Op zondag 12 november 2006 22:11 schreef bluebit het volgende:
[..]
klopt, ze zitten in maastricht. toen ik mensen van daar opleidde (voor een ander bedrijf overigens) zat de helpdesk voor de xbox 360 op dezelfde afdeling. voordat de xbox 360 in nederland uitkwam mocht ik daar al zo af en toe tijdens pauzes een beetje spelen op een HD beamer......I got hooked.
1ste vraag: Jaquote:Op zondag 12 november 2006 23:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Vraagje aangezien dit relevant is aan de 360:
CoD3 kun je toch via Play Asia bestellen en aangezien die regiovrij is, zul je die toch gewoon op je 360 kunnen spelen zonder problemen?
En hoe lang duurt de verzendtijd van zo'n spel dan?
Alvast bedankt![]()
play asia duurt vaak een week, hooguit 2quote:Op zondag 12 november 2006 23:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Vraagje aangezien dit relevant is aan de 360:
CoD3 kun je toch via Play Asia bestellen en aangezien die regiovrij is, zul je die toch gewoon op je 360 kunnen spelen zonder problemen?
En hoe lang duurt de verzendtijd van zo'n spel dan?
Alvast bedankt![]()
Zeker leuk jaquote:Op zondag 12 november 2006 23:13 schreef PBateman1978 het volgende:
CoD3 multiplayer is de vetste online console shooter die ik ooit gespeeld heb
pgr is top spel, van test drive heb ik alleen de demo gespeeld en die vond ik tegenvallen.quote:Op zondag 12 november 2006 23:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Wat is op dit moment het tofste (arcade) race spel op de Xbox360?
Ik zat zelf aan PGR of Test Drive te denken
ik vond PGR op de gewone xbox altijd wel tof, alleen de cone-challenge hoeft van mij niet echt is Test Drive dan een goeie keuze?
Arcade?quote:Op zondag 12 november 2006 23:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ik vond PGR op de gewone xbox altijd wel tof, alleen de cone-challenge hoeft van mij niet echt is Test Drive dan een goeie keuze?
en een flinke ook, want een game is 60 euro en zo'n mem-card 40 euro. Dat is dus een prijsverlaging van 150 euroquote:Op maandag 13 november 2006 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
De VP pack is idd goedkoper dan normale bundelsSoort prijsverlaging dus van de premium (die er volgens mij ook helemaal uitgaat en in zn geheel vervangen gaat worden door bundels)
TD:U is (imho) erg leuk. Lekker over het eiland (groot!) rijden en (als je wil) tegen andere mensen racen.quote:Op zondag 12 november 2006 23:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Zulk plezier heb ik ook in geen tijden meer gehad op Livequote:Op zondag 12 november 2006 23:13 schreef PBateman1978 het volgende:
CoD3 multiplayer is de vetste online console shooter die ik ooit gespeeld heb
Probeer eerst eens te kijken of er in de buurt nog een mof zit die afgeschoten dient te wordenquote:Op zondag 12 november 2006 21:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik kom totaal niet verder met CoD3 single player, ik zit in een missie waar je een fabriek o.i.d moet overnemen van de duitsers, dat lukt ook prima, maar dan krijg je een tegenaanval waarin je eerst met een panzershreck 1 tank moet uitschakelen, dat lukt ook nog, dan een andere gast begeleiden om tank 2 op te blazen, lukt ook nog, maar dan moet ik op tank 3 vervolgens zelf een explosief plaatsen, dus ik flikker een stuk of wat rookgranaten rond die tank, probeer een explosief te plaatsen, maar dan krijg je zo'n irritante volgorde van knoppen die je moet indrukken, en terwijl je dat doet word ik continu kapot geschoten.
Lijkt me een goede zet, lang geleden dat er een console was die zoveel verschillende bundels aanbood.quote:Op maandag 13 november 2006 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
De VP pack is idd goedkoper dan normale bundelsSoort prijsverlaging dus van de premium (die er volgens mij ook helemaal uitgaat en in zn geheel vervangen gaat worden door bundels)
Wow nice deal.quote:Op maandag 13 november 2006 00:25 schreef Wessiej het volgende:
Op de bart smit website :
- Xbox 360
- Memorycard
- Draadloze controller
- 20Gb harde schijf
- Hoofdtelefoon
- Ethernet connectiviteit kabel
- HD AV kabel met SCART-adapter
- Silver Abonnement Xbox Live
- Game: Viva Pinata
Dus een premium 360 met memory card en Viva Piñata voor 350,- euro!!!!
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=79&productID=141794
MMaRsu ga je gang
Het is cell shaded, bewegend ziet het er echt prima uit hoor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die poster op de hoek van de straat![]()
Jeetje..... dit is echt erg.
War-mode in Angers is echt ge-wel-dig.quote:Op maandag 13 november 2006 07:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zulk plezier heb ik ook in geen tijden meer gehad op Live
Sorry, de hype is op.quote:Op maandag 13 november 2006 09:27 schreef Ron.666 het volgende:
Wanneer begint de hype rondom 'Lost Planet'? Ik ben nu al hooked aan de demo en ik wil meer!
Is dit niet té goedkoop?quote:Op maandag 13 november 2006 00:25 schreef Wessiej het volgende:
Op de bart smit website :
- Xbox 360
- Memorycard
- Draadloze controller
- 20Gb harde schijf
- Hoofdtelefoon
- Ethernet connectiviteit kabel
- HD AV kabel met SCART-adapter
- Silver Abonnement Xbox Live
- Game: Viva Pinata
Dus een premium 360 met memory card en Viva Piñata voor 350,- euro!!!!
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=79&productID=141794
MMaRsu ga je gang
Ik heb een in-game filmpje gezien, en dat ziet er echt heel mooi uit. Beetje raar.quote:Op maandag 13 november 2006 08:44 schreef Panick het volgende:
[..]
Het is cell shaded, bewegend ziet het er echt prima uit hoor.
En het is van de bedenker van GTA. Ik ben zeker benieuwd naar deze game.
War heerst echt jaquote:Op maandag 13 november 2006 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
War-mode in Angers is echt ge-wel-dig.
[afbeelding]
Als ik het goed begrijp vecht je telkens voor 1 vlag, de witte.quote:Op maandag 13 november 2006 10:07 schreef Robocock het volgende:
[..]
War heerst echt jaGisteren pas ontdekt, daarvoor kon ik steeds niet connecten in een War game
Weet alleen de regels nog niet heel goed, hoeveel secs je een checkpoint moet bezetten etc. En als 1 checkpoint eenmaal behaald is, moet die dan bewaakt blijven of kan die niet meer heroverd worden?
Volgens mij bedoelen ze Core systeem, maar er staat Premium. Snel bestellen dus, goede kans dat je dan een Premium krijgt (staat er immers en het is een aannemelijke prijs, zeker met de 399 adviesprijs erboven). Maak wel even een screenshot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |