Kloptquote:Op zondag 12 november 2006 03:56 schreef Niek. het volgende:
Mij lijkt het ook een leuke game, de screens doen het spel alleen geen eer aan.
Dat is de zogenaamde Dashboard bug in PGR3quote:Op zondag 12 november 2006 02:04 schreef Blaetman het volgende:
Bah Bah Bah. Net crashte mn xbox 3 keer achterelkaar. Was lekker aant PGR'en online, freezed mn scherm ;/ Ik reboot, wil een msg naar een friend sturen ( omdat mn box crashte) en hij hing weer meteen. 3e Keer zelfde verhaal.
Ik heb hem pas sinds dinsdag(nieuw, ding is gefabriceerd in maart dit jaar).
En nog maar een week tot GoW uitkomt.
Wat kan ik hier het beste mee doen? Direct microsoft contacteren of kan ik nog proberen bij Bart Smit ( waar ik em gekocht heb) een nieuwe los te peuteren.
Dit is wel zuur hoor
Heb je een ingekorte versie voor mequote:Op zaterdag 11 november 2006 23:18 schreef kepler het volgende:
Viva Pinata is trouwens net uit in de US en schijnt een stille hype te zijn
[..]
en voor de papa's in dit topic![]()
[..]
lijkt stiekem eigenlijk een erg toffe game
je moet dus wel van zulk soort games houden.Scoort een 83% op gamerankings
Ik heb bij gamespot een stukkie gekeken en de co-op klinkt cool.quote:Op zondag 12 november 2006 04:36 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.msxbox-world.c(...)w/118/Crackdown.html
20 minuten gameplay, van een oudere build. Dit is het filmpje waardoor ik Crackdown wel wil kopen ( vond het aanvankelijk niks ).
Ja het heeft ook wel iets... maar het heeft geen X faktor voor mn gevoel. Zoals Just Cause eigenlijk dat mist.quote:Op zondag 12 november 2006 04:36 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.msxbox-world.c(...)w/118/Crackdown.html
20 minuten gameplay, van een oudere build. Dit is het filmpje waardoor ik Crackdown wel wil kopen ( vond het aanvankelijk niks ).
Buk jij? dan leg ik daarna wel geld op je nachtkastjequote:Op zondag 12 november 2006 09:18 schreef warchaser44 het volgende:
iemand die mij geld wil geven om gears of war te kopen ?
quote:Op zondag 12 november 2006 09:18 schreef warchaser44 het volgende:
iemand die mij geld wil geven om gears of war te kopen ?
zelfs voor gow nietquote:Op zondag 12 november 2006 09:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Buk jij? dan leg ik daarna wel geld op je nachtkastje
quote:Op zondag 12 november 2006 08:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je een ingekorte versie voor me
Ja, maar nu crashed mn xbox dus telkens na pakweg 20-30 secs na het aanzetten. Ook in het dashboard enzo zonder spel erin.quote:Op zondag 12 november 2006 08:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat is de zogenaamde Dashboard bug in PGR3
Als jij de guide button indrukt terwijl die game een race aan het starten is loop je xbox vast...tis niet je xbox maar de game die de fout bevat.
Anyway zoiets is het, ik weet het niet precies
Grafisch ziet het er juist heel sterk uit vind ik, vooral in beweging... Past heel goed bij het sfeertje en is dus juist correct toegepast...quote:Op zondag 12 november 2006 03:33 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ach ja, graphic-whores blijf je houden he...
merk ent dat ik over de 1k posts heen benik zie het vooral als een nieuw dieptepunt in mn leven![]()
Sowieso dat gratis pack. Gratis is altijd goed.quote:Op zondag 12 november 2006 14:15 schreef Retarded het volgende:
Ik ben nu veel CoD2 aan het spelen, en nu wil ik een gaaf deathmatchlevel hebben waarbij je veel ruimte hebt om te sniperen. Ik doe met een vriend van me veel splitscreen.. vandaar. Welke bonuspack moetik hebben?
Same here, en dan komen in januari ook nog Lost Planet en Forza 2.quote:Op zondag 12 november 2006 14:50 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter behoorlijke jeuk heeft om COD3 erbij te gaan halen, zich eigenlijk wil beperken tot GOW de komende 2 maanden...
same herequote:Op zondag 12 november 2006 14:50 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter behoorlijke jeuk heeft om COD3 erbij te gaan halen, zich eigenlijk wil beperken tot GOW de komende 2 maanden...
quote:Op zondag 12 november 2006 14:50 schreef Skull-splitter het volgende:
* Retarded behoorlijke jeuk heeft om COD3 erbij te gaan halen, zich eigenlijk wil beperken tot GOW Superman de komende 2 maanden...
quote:
Maat van me heeft GoW uitgespeeld en speelt nu veel online, hij vindt GoW toch iets beter online dan CoD3. Maar dat is denk puur persoonlijkquote:Op zondag 12 november 2006 16:00 schreef Bastard het volgende:
Ik zeg het ook nog es... GoW word gaaf, maar CoD3 is denk ik leuker.. waarom? De chaos van oorlog .. SP en MP .. geluid, muziek, sfeer.. alles is compleet en zonder lag. Geweldige maps, die dorpjes
Jij vind volgens mij alles slecht, als andere mensen iets leuk vindenquote:Op zondag 12 november 2006 16:01 schreef Robocock het volgende:
[..]Dat eeuwige kut Superman van je
Moet wel het slechtste spel van de 360 worden.
Wat een onzin, welk puik spel vind ik slecht dan?quote:Op zondag 12 november 2006 16:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jij vind volgens mij alles slecht, als andere mensen iets leuk vinden. Tijdje terug heb ik een filmpje van een 40% build en dat zag er best tof uit
quote:Op zondag 12 november 2006 16:25 schreef MMaRsu het volgende:
Crackdown, mensen die MMORPG's spelen vind jij sociale rejects, en Superman dus ook.
Haha wat een grap joh..quote:Op zondag 12 november 2006 16:30 schreef Robocock het volgende:
[..]MMORPG's is wel erg algemeen heh
Mmorpg vind ik prima, zolang het niet doorslaat in een religie zoals WoW
![]()
Crackdown en Superman lijken me indd bagger, koop jij ze toch lekker welO nee, je hebt geen 360
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op zondag 12 november 2006 16:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha wat een grap joh..HihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
IN de lijn?quote:Op zondag 12 november 2006 16:38 schreef Frasier het volgende:
Jezus zeg. Hoelang duurt het voordat je aan de beurt bent bij die Helpdesk?
"Als het u belieft, blijft u in de lijn"
Ze? Als ze met je begint te praten moet je zo reageren;quote:
Dat zal haar doen bulderen van het lachen!quote:Op zondag 12 november 2006 16:49 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ze? Als ze met je begint te praten moet je zo reageren;
"Heej! Jouw stem komt me bekend voor! Werk je ook niet 's avonds bij TeenSexStories?"
Ja...quote:Op zondag 12 november 2006 16:50 schreef Robocock het volgende:
[..]
Dat zal haar doen bulderen van het lachen!
![]()
Welkom bij de service van Microsoftquote:Op zondag 12 november 2006 16:38 schreef Frasier het volgende:
Kies voor de engelse ondersteuning en je wordt een stuk sneller geholpen. Je kunt dan ook proberen te vragen of ze "toevallig" Nederlands spreken.quote:Op zondag 12 november 2006 16:38 schreef Frasier het volgende:
Ranked matches bedoel je... gewoon langer wachten tot de lobby vult.. of playermatch, en dan kun je meteen beginnen en kiezenquote:Op zondag 12 november 2006 17:37 schreef _petjan het volgende:
Bij CoD3 kan ik geen online games vinden. Hebben meer mensen hier last van? En is er een oplossing voor dit probleem?
Jouw mening is heilig? Leuk om te zien dat je het persoonlijk opvat.quote:
Ga eens terug naar je bedeltopic. Het is mijn mening, het is mijn recht die te uiten. Dat jij het anders vind is prima!quote:Op zondag 12 november 2006 03:53 schreef MMaRsu het volgende:
Ja volgens mongolen wel ja. De game ziet er gewoon bad-ass uit en heeft ook nog eens co-op!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
24 novemberquote:Op zondag 12 november 2006 18:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wanneer komt rainbow nou precies uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |