SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie helpt?impossible is nothing
Xbox-live nick: quantas lion
Klopt, maar een zijn kop te zien een lonely bastard........quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:15 schreef Chocobo het volgende:
Fardo is ok,........ weet erg veel van Live en kan je helpen met eventuele router problemen. Paar keer met hem gesproken. Is van het forum van xboxworld.nl!
U heeft liever een : Waar wij wachten op GoW TT?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:25 schreef Niek. het volgende:
Waarom verdient zijn naam een plaats in de TT > wat voor een wonderbaarlijks heeft hij gedaan?
Bijvoorbeeld, enkele andere voorbeelden:quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
U heeft liever een : Waar wij wachten op GoW TT?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:15 schreef quantas het volgende:
ik heb een vraagje over COD3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie helpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door paarse_paashaas op 10-11-2006 20:35:46 (spoiler dus, geen qoute :\')) ]Scheren is voor schapen!
ach tegen de maandag issie vol en dan kan er een : GoW waar zijt gij TT in geknalt wordenquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:34 schreef Niek. het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, enkele andere voorbeelden:
Halo 3 waar blijf je?
Waar alleen lieve kindertjes welkom zijn!
De enige goede console![]()
Import?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
wel raar hoor dat hij gow al heeft
Bespaar ons de ellende en de nachtmerriesquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:52 schreef =HellFire= het volgende:
Ik hoef zeker geen foto te maken he?![]()
Ik moest lachen om 'bosmongool'quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:24 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben te oud aan het worden
Who kers hoe Fardo er uit ziet mensen...... en waarom hebben we het over hem. Dat commentaar op die jongen.....open zelf dan eens een fotoboek zou ik zeggen.
Goed gedaan gijsquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed, met GoW.. zodra dimplus doorkrijgt dat andere zaken hem verkopen, gooien hun hem ook in de verkoop, dat dan weer wel.
Ik ben die versie ook aan het gamen, het is idd meer SC, en de keuzes die je maakt hebben daadwerkelijk impact op de rest van de game.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter kettingzaag maar eens afstoft en in het vet zet
Vandaag SC: DA past-gen (Xbox Classic) gespeeld, moet, bijna helaas, toegeven dat het meer game biedt dan de current-gen (nextgen) tot nu toe... Voelt ook meer als SC aan...
Hoe kan dat toch steeds dat de 360 versie eigenlijk minder is op de gfx na?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ben die versie ook aan het gamen, het is idd meer SC, en de keuzes die je maakt hebben daadwerkelijk impact op de rest van de game.
Ik loop nu in een missie rond met een Nightvision die half kapot is omdat de NSA mij niet meer wilt spekken met goede equipment
Dat vind ik ook raar ja.... die old-gen heeft zelfs die coole coop missiesquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe kan dat toch steeds dat de 360 versie eigenlijk minder is op de gfx na?
Ik ga eerst de 360 variant doorspelen en daarna de xbox versie...quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ben die versie ook aan het gamen, het is idd meer SC, en de keuzes die je maakt hebben daadwerkelijk impact op de rest van de game.
Ik loop nu in een missie rond met een Nightvision die half kapot is omdat de NSA mij niet meer wilt spekken met goede equipment
Ik kan het ook niet bevatten, laat staan dat het eerlijk is tenoverstaande van je kopers...quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zie! Dat zei ik dus ook.. Alleen werd mijn mond gesnoerd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter kettingzaag maar eens afstoft en in het vet zet
Vandaag SC: DA past-gen (Xbox Classic) gespeeld, moet, bijna helaas, toegeven dat het meer game biedt dan de current-gen (nextgen) tot nu toe... Voelt ook meer als SC aan...
Je bracht het behoorlijk gekleurd en weinig objectiefquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Zie! Dat zei ik dus ook.. Alleen werd mijn mond gesnoerd.
![]()
Klopt. Ik ben fan van de SC serie en kan daarom moeilijk op een objectieve manier naar de games kijken. Maar ik weet wel wat kwaliteit en wat lackluster isquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je bracht het behoorlijk gekleurd en weinig objectief
Tsja het is niet echt minder ofzo..de 360 versie is gewoon anders..kreeg niet echt het SC gevoel bij de singleplayer missies...quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Netjes !quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:04 schreef nexhil het volgende:
MIJN GEARS OF WAR ENTERTAINMENT CENTER:
[afbeelding]
foto!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:21 schreef devv05 het volgende:
Zeker lekkerAl durf ik mn 360 echt niet verticaal te zetten. Mijn opstelling is beetje hetzelfde, alleen dan met een Fatboy voor de tv
hihi ik ben zo slim, ik d8 wtf dat lijkt wel....!quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:04 schreef nexhil het volgende:
[afbeelding]
Als je op deze foto een xbox spel speelt heb je de xbox of tv niet goed afgesteldquote:Op zaterdag 11 november 2006 09:04 schreef nexhil het volgende:
[afbeelding]
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 11 november 2006 09:04 schreef nexhil het volgende:
[afbeelding]
Als je goed kijkt zie je dat het gewoon een shot van een film/clip is, en die zijn ZELDEN op 16:9 uitgevoerdquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je op deze foto een xbox spel speelt heb je de xbox of tv niet goed afgesteld
360 games zijn full screen 16:9. Deze foto laat een aspect ratio van ~2.35:1zien.
Ik vind DA geen slecht spel, maar ik mis gewoon de harde belofte van het begin dat het spel in co-op gespeeld kon worden, terwijl dat WEL gewoon in de Xbox variant zit...quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben fan van de SC serie en kan daarom moeilijk op een objectieve manier naar de games kijken. Maar ik weet wel wat kwaliteit en wat lackluster is
[afbeelding]
VP komt in een kartonnen doosje
[afbeelding]
Het spel is net uit en nu is er alweer downloadable content beschikbaar..... Voor geld natuurlijk.
Downloading, bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
1Up show van deze week heeft beelden van Halo 3
http://www.1up.com/do/minisite?cId=3145462
Trust me.. I knowquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat het gewoon een shot van een film/clip is, en die zijn ZELDEN op 16:9 uitgevoerd
Same. Sowieso vind ik beeldvullende films fugly. 2.35:1 - 2.85:1 >>> all.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb dr nooit zo'n problemen mee, aspectratios...
* Skull-splitter er een verschrikkelijke hekel aan heeft als mensen het beeld zondernadenken beeldvullend maken op een breedbeeldscherm...
Dat is niet nodig, Fardo lijkt op een gamende Mr. Bean...quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:24 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben te oud aan het worden
Who kers hoe Fardo er uit ziet mensen...... en waarom hebben we het over hem. Dat commentaar op die jongen.....open zelf dan eens een fotoboek zou ik zeggen.
Je hebt volkomen gelijk, ik zie hetquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat is dezelfde versie idd, als je goed kijkt zie je dat het blik in een doorzichtige verpakking zit
Ik hoop dat ze deze bij de dixons ook krijgen en dat ik kan kiezen... dan kies ik wel de CEquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Fardo, de grootste sjakie van Xboxworld
Maar de Limited Edition van Gears of War krijgen we toch ook gewoon in Europa ?
[afbeelding]
Cool he.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:11 schreef Bastard het volgende:
Godver wat is CoD3 mooi zeg![]()
![]()
Jezus die chaos overalEn online war gespeeld.. erg leuk gedaan met die voertuigen.. speel natuurlijk als mof
Lekker in een tiger klimmen en knallen!!
Hoe kun je trouwens mensen oplappen als medic zijnde? Zie wel een spuitje en iemand liggen met een kruis boven zn hoofd.. maar door op blauw te drukken stapte ik in een jeep die naast m stond
Ja. Ik heb hem al zien liggen, alkeen stond erop: ''deze limited edition pack is nu te bestellen!''quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Fardo, de grootste sjakie van Xboxworld
Maar de Limited Edition van Gears of War krijgen we toch ook gewoon in Europa ?
[afbeelding]
Prachtigquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Deze stond dus op Ebay, maar is dit dezelfde versie als de afbeelding hierbovenMwha, misschien zal het wel aan mij liggen......
Ik vind die PS3 echt lelijk, 360 juist stijlvol en mooi wit. Beetje Apple-look en dat vind ik er ook altijd erg gelikt uitzien.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:33 schreef linuxje het volgende:
ik moet trouwens zeggen dat ik de ps3 iets stijlvoller dan xbox vindt...misschien moet ik eens een glimmend frontje of stickers halenmaarja...ze hebben al dezelfde controllers sinds de playstation in 1995
alleen nu motion sensor en trilfunctie
![]()
mja ik ga ff cod3 spelen![]()
Zit toch geen trilfunctie in?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:33 schreef linuxje het volgende:
ik moet trouwens zeggen dat ik de ps3 iets stijlvoller dan xbox vindt...misschien moet ik eens een glimmend frontje of stickers halenmaarja...ze hebben al dezelfde controllers sinds de playstation in 1995
alleen nu motion sensor en trilfunctie
![]()
mja ik ga ff cod3 spelen![]()
Met de rechter"button" of hoe dat ding ook mag heten. De medic heeft trouwens echt een ruk wapen, die "trench gun".quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:11 schreef Bastard het volgende:
Godver wat is CoD3 mooi zeg![]()
![]()
Jezus die chaos overalEn online war gespeeld.. erg leuk gedaan met die voertuigen.. speel natuurlijk als mof
Lekker in een tiger klimmen en knallen!!
Hoe kun je trouwens mensen oplappen als medic zijnde? Zie wel een spuitje en iemand liggen met een kruis boven zn hoofd.. maar door op blauw te drukken stapte ik in een jeep die naast m stond
Geen idee, maar Sony heeft geen licentie om trilfunctie in hun controllers te gebruiken volgens mij. MS had daarin geschikt ofzo toch?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:21 schreef linuxje het volgende:
[..]
hoe heet dat dan? force feedback?
Bij DVDtown.comquote:Full XBOX 360 HD-DVD review on Monday
We will receive the HD ad-on drive for the XBOX 360 today. Expect a full review of the device on Monday. Will it make the XBOX into a full blown HD home theater? We will let you know!
So check back on Monday.
PS3 controller heeft geen tril functie oid. Wel dat sixaxis systeem, soort van goedkope wii-mote ripoffquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:21 schreef linuxje het volgende:
[..]
hoe heet dat dan? force feedback?
WTF is dat?quote:
je weet zeker dat het 3 rode ledjes waren? als het er 4 zijn zat je beeldkabel er niet goed in namelijkquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:20 schreef Frasier het volgende:
Godver, waarom is me Xbox nu aan 't doodgaan. Net voor 't eerst 3 rode ledjes gehad. Alles los gehaald en weer aangesloten. Nu start ie wel weer op maar voor hoelang ik door kan spelen voordat ie weer hangt.
Koppel de PSU los en voel even of deze niet te warm is. Laat hem 10 minuutjes afkoelen als dit wel het geval is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:20 schreef Frasier het volgende:
Godver, waarom is me Xbox nu aan 't doodgaan. Net voor 't eerst 3 rode ledjes gehad. Alles los gehaald en weer aangesloten. Nu start ie wel weer op maar voor hoelang ik door kan spelen voordat ie weer hangt.
Woensdag kan je waarschijnlijk aan je trekken komen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:29 schreef CecilBDemented het volgende:
crackdown is kotslelijk
ik wil mijn gears of war hebben potjandikkie.
Hij begon vandeweek al met vastslaan bij een aantal spellen (beeld bevriesd met rare blokjes). Dus vrees dat ie echt aan ze laatste dagen begonnen is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je weet zeker dat het 3 rode ledjes waren? als het er 4 zijn zat je beeldkabel er niet goed in namelijk
Goeie tipquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je weet zeker dat het 3 rode ledjes waren? als het er 4 zijn zat je beeldkabel er niet goed in namelijk
PSU als in adapter?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:32 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Koppel de PSU los en voel even of deze niet te warm is. Laat hem 10 minuutjes afkoelen als dit wel het geval is.
Worked for me! Een keer gehad en daarna nooit meer.
Yep. Power Supply Unitquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
PSU als in adapter?Zal 'm ff op een koele plek leggen en dan nog een keer proberen.
Mijn zojuist geconsumeerde loempia ligt in ondefinieerbare brokken op mijn bureau!quote:
Die poster op de hoek van de straatquote:
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die poster op de hoek van de straat![]()
Jeetje..... dit is echt erg.
Nee,.... ben vrij serieus.... als je als game developer wilt overleven kan je dit niet maken. Nu ben ik wel wat sarcastisch in mijn post (wat jij overigens niet opmerkt) maar de standaard is het afgelopen jaar erg hoog gezet. Dit kan gewoon niet meer. Je wordt daarop gestraft.quote:
Hij komt nu niet eens meer door het opstartscherm van de Xbox360 zelf heenquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:37 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Yep. Power Supply UnitEr zitten condensatoren in die spanning vasthouden. Als je deze volledig loskoppeld (uit contact en 360) lopen deze langzaam weer leeg, dan zou ie weer vers moeten zijn.
Try it en laat de 360 vervolgens bv. een replay van PGR3 loopen voor een paar uurtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |