PS3 controller heeft geen tril functie oid. Wel dat sixaxis systeem, soort van goedkope wii-mote ripoffquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:21 schreef linuxje het volgende:
[..]
hoe heet dat dan? force feedback?
WTF is dat?quote:
je weet zeker dat het 3 rode ledjes waren? als het er 4 zijn zat je beeldkabel er niet goed in namelijkquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:20 schreef Frasier het volgende:
Godver, waarom is me Xbox nu aan 't doodgaan. Net voor 't eerst 3 rode ledjes gehad. Alles los gehaald en weer aangesloten. Nu start ie wel weer op maar voor hoelang ik door kan spelen voordat ie weer hangt.
Koppel de PSU los en voel even of deze niet te warm is. Laat hem 10 minuutjes afkoelen als dit wel het geval is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:20 schreef Frasier het volgende:
Godver, waarom is me Xbox nu aan 't doodgaan. Net voor 't eerst 3 rode ledjes gehad. Alles los gehaald en weer aangesloten. Nu start ie wel weer op maar voor hoelang ik door kan spelen voordat ie weer hangt.
Woensdag kan je waarschijnlijk aan je trekken komen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:29 schreef CecilBDemented het volgende:
crackdown is kotslelijk
ik wil mijn gears of war hebben potjandikkie.
Hij begon vandeweek al met vastslaan bij een aantal spellen (beeld bevriesd met rare blokjes). Dus vrees dat ie echt aan ze laatste dagen begonnen is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je weet zeker dat het 3 rode ledjes waren? als het er 4 zijn zat je beeldkabel er niet goed in namelijk
Goeie tipquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je weet zeker dat het 3 rode ledjes waren? als het er 4 zijn zat je beeldkabel er niet goed in namelijk
PSU als in adapter?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:32 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Koppel de PSU los en voel even of deze niet te warm is. Laat hem 10 minuutjes afkoelen als dit wel het geval is.
Worked for me! Een keer gehad en daarna nooit meer.
Yep. Power Supply Unitquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
PSU als in adapter?Zal 'm ff op een koele plek leggen en dan nog een keer proberen.
Mijn zojuist geconsumeerde loempia ligt in ondefinieerbare brokken op mijn bureau!quote:
Die poster op de hoek van de straatquote:
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die poster op de hoek van de straat![]()
Jeetje..... dit is echt erg.
Nee,.... ben vrij serieus.... als je als game developer wilt overleven kan je dit niet maken. Nu ben ik wel wat sarcastisch in mijn post (wat jij overigens niet opmerkt) maar de standaard is het afgelopen jaar erg hoog gezet. Dit kan gewoon niet meer. Je wordt daarop gestraft.quote:
Hij komt nu niet eens meer door het opstartscherm van de Xbox360 zelf heenquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:37 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Yep. Power Supply UnitEr zitten condensatoren in die spanning vasthouden. Als je deze volledig loskoppeld (uit contact en 360) lopen deze langzaam weer leeg, dan zou ie weer vers moeten zijn.
Try it en laat de 360 vervolgens bv. een replay van PGR3 loopen voor een paar uurtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |