Is altijd al geweest bij CoD MPquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:26 schreef Robocock het volgende:
Hmmmmmmz
Er wordt wel erg veel gesniperd in MP CoD3, vind ik zelf eigenlijk irritant worden![]()
Waarom niet? Pas vanaf een bepaald gewicht gaan ze moeilijk doen.Zelfs mijn import PSP kwam zonder problemen door de douane (was gelabeld: Laboratory equipment) Volgens mij moest je ook pas boven een bepaald bedrag en/of waarde BTW betalen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hopelijk komt die door de douane heen
blokker?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:45 schreef Bastard het volgende:
Nou de wereld is zeker oneerljik verdeeld want mn cod3 is niet op de mat komen vallen vandaag... fuck you FRS en Blokker
Heeft die Blokker ook wat met CoD3 te maken of heb je gewoon een hekel aan Blokker?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:45 schreef Bastard het volgende:
Nou de wereld is zeker oneerljik verdeeld want mn cod3 is niet op de mat komen vallen vandaag... fuck you FRS en Blokker
Ja Blokker heeft er mee te maken.. die hadden m ook al in de verkoop.. net als de FRS. En dan zijn mensen die hem preorderen en pas op de release dag behoren te krijgen de dupe.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heeft die Blokker ook wat met CoD3 te maken of heb je gewoon een hekel aan Blokker?
blokker verkoopt 360 games?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja Blokker heeft er mee te maken.. die hadden m ook al in de verkoop.. net als de FRS. En dan zijn mensen die hem preorderen en pas op de release dag behoren te krijgen de dupe.
Kheb vanmiddag woest dimplus gebeld omdat ik hem nog niet heb, heel gesprek er mee gehad. Dat ze de distribiteur hebben gebeld en geeist dat ze niet meer leveren aan de FRS voor de releasedate enzo..
Goed, bottomline in mijn vertraging is de tnt post, die doet er vanaf Groningen kennelijk 2 dagen over om post af te leveren. Te belachelijk voor woorden anno 2006 overigs maar goed, ze zijn daar niet al te vlot.. nog steeds semi ambtenaren.
Maar goed, met GoW.. zodra dimplus doorkrijgt dat andere zaken hem verkopen, gooien hun hem ook in de verkoop, dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed, met GoW.. zodra dimplus doorkrijgt dat andere zaken hem verkopen, gooien hun hem ook in de verkoop, dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
waarom heeft fardo hem al![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]Eigenlijk zouden we moeten bellen/mailen dat die al verkocht wordt
wie de neuk is fardo?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
waarom heeft fardo hem al![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |