Eigenlijk heeft hij kritiek op de manier waarop games gereviewt worden. En daarmee moet ik hem gelijk geven. Games krijgen veel te hoge cijfers. Het is toch belachelijk dat matige games vaak zevens krijgen.quote:
Juist.. of dat een TH met een 8 een matig spel zou zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft hij kritiek op de manier waarop games gereviewt worden. En daarmee moet ik hem gelijk geven. Games krijgen veel te hoge cijfers. Het is toch belachelijk dat matige games vaak zevens krijgen.
Om filmpjes om te zetten naar wmv gebruik ik Jetaudio. Op IGN Insider staan trouwens wat HD reviews (in wmv formaat) die aardig zijn om op een Xbox 360 af te spelen. Bijv. de GoW review.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:50 schreef Niek. het volgende:
http://www.joystiq.com/20(...)-videos-on-xbox-360/
Iemand dit al geprobeerd?
Wie?quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:40 schreef BMH het volgende:
Als Twilight Princess binnenkort geen 10-en gaat krijgen gaan alle Nintendo fans wel rellen
Ik.quote:
Ja..quote:Op donderdag 9 november 2006 23:50 schreef Niek. het volgende:
http://www.joystiq.com/20(...)-videos-on-xbox-360/
Iemand dit al geprobeerd?
Ja dan valt het altijd mee inderdaad.. ging je ook GoW halen dan? Ja toch?quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik.Ik zal wel teleursteld zijn. Maar dat komt vooral door de verwachtingen
.. En die heb ik niet bij GoW.
Tuurlijk. Maar ik heb atm net genoeg geld voor de wiilaunchquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dan valt het altijd mee inderdaad.. ging je ook GoW halen dan? Ja toch?
quote:"I think we've only scratched the surface of what we can do with the 360. There's far more potential down the road to do more stuff. As amazing as I think Gears is, I think we'll definitely push it much further"
Yep beetje gelijk heeft hij wel. Maar dat nou juist iemand van EA die uitspraak moet doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hij heeft wel gelijk eigenlijk.... tis toch een ook een standaard shooter met mooie graphics en een goede co-op mode?
Ja das wel waarquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Yep beetje gelijk heeft hij wel. Maar dat nou juist iemand van EA die uitspraak moet doen
Klinkt toch een beetje als jaloezie/moddergooien dit.
Als je alle shooters op originaliteit, verhaal en innovativiteit gaat beoordelen dan komen er vrij weinig spellen boven de 6quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hij heeft wel gelijk eigenlijk.... tis toch een ook een standaard shooter met mooie graphics en een goede co-op mode?
't was laat en ik trilde van adrenaline denk ikquote:
Ik citeer mezelf uit het GoW topic:quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft hij kritiek op de manier waarop games gereviewt worden. En daarmee moet ik hem gelijk geven. Games krijgen veel te hoge cijfers. Het is toch belachelijk dat matige games vaak zevens krijgen.
quote:GoW wordt een van de laatste consolegames die ik aanschaf. Het klinkt vreemd, maar na jaren inspiratieloze games gespeeld te hebben krijg ik het gevoel dat de speelbaarheid van vroeger nooit meer terug zal komen.
Waar is de tijd gebleven dat speelbaarheid bovenop stond? Ik weet dat GoW kwa gameplay erg bruut schijnt te zijn. Er zijn momenteel te weinig games die mij het gevoel geven iets bijzonders te geven.
Doet GoW dit ook niet, dan ga ik postzegels verzamelen. Ik heb lang zitten nadenken en de afgelopen jaren heb ik mijn geld uitgegeven aan speelbare middelmatigheid. Graphics en geluid zijn belangrijk, maar gameplay maakt of kraakt een game. Er zitten zeker toppers bij, maar niet genoeg om mij te motiveren door te gamen.
Misschien stel ik te hoge eisen, maar ik denk dat de kwaliteit er in de jaren drastisch op achteruit gegaan is.
GoW zal mijn game hobby maken of kraken. Ik ben het een beetje zat, bring back the glory days! GoW geef me het gevoel van jaren geleden terug.
De game wereld draait niet meer om wat de gamers willen, maar om wat de developers willen...... Mensen accepteren gewoon dat halfbakken games op de planken liggen en kopen deze ook blind. Als ik een auto koop, wil ik ook niet dat het gerammel in het sturrhuis na 3 maanden wordt opgelost. Hij moet vanuit de fabriek 100% zijn.quote:Ik doe niet aan impulsaankopen, maar zelfs games die goede cijfers scoren geven mij het gevoel dat het 1 grote aftroef maatschappij is geworden.
Bedrijven willen elkaar voor zijn en denken innovatieve in een game te stoppen. Fuck innovatie, ik wil gameplay dammit!
Vorige week wilde ik Vice city voor de PSP kopen. Toen kwam ik erachter dat het 1 groot bugfest is. Nee, ik beleef momenteel meer lol aan mijn trusty SNES dan aan de 360/ DS/ PSP. Games worden tegenwoordig ook te groot voor un eigen bestwil.
GoW geef ik nog een kans. Bevalt ie, dan zal ik (kritisch) blijven gamen. Iedereen noemt BMH wel een zeikerd wbt games, maar die gast heeft gelijk. Kwantiteit voor kwaliteit....
Komop, GoW give me my gaming goodness back!
Wellicht heb je een punt.. en aan de andere kant denk ik jou gameplezier ook door andere oorzaken versjitterd kan worden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:41 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik citeer mezelf uit het GoW topic:
[..]
[..]
De game wereld draait niet meer om wat de gamers willen, maar om wat de developers willen......
Ik weet het niet.. maar zag wel als je het weet allerlei goedkope kabels op ebay.nl staanquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:55 schreef Gajes het volgende:
Kan iemand mij helpen met het volgende vraagstuk?
Ik wil mijn Sony home cinema set koppelen met Xbox360.
Nu heb ik een advanced scart kabel en volgens mij zit daar een optisch uitgang op?
Waar en welke kabel heb ik nodig?
BVD
Een optische kabelquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:55 schreef Gajes het volgende:
Kan iemand mij helpen met het volgende vraagstuk?
Ik wil mijn Sony home cinema set koppelen met Xbox360.
Nu heb ik een advanced scart kabel en volgens mij zit daar een optisch uitgang op?
Waar en welke kabel heb ik nodig?
BVD
dan moet ik dus alleen checken of er in mijn Home cinema set een optische uitgang zit?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een optische kabel
http://www.allekabels.nl/na/0/1520/Optische-Kabel.html
bijvoorbeeld
Yep, en die zou er in moeten zitten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:00 schreef Gajes het volgende:
[..]
dan moet ik dus alleen checken of er in mijn Home cinema set een optische uitgang zit?
Bij mij thuis niet hoor.. cheapass ding van Philips.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, en die zou er in moeten zitten.
Philips is ook niet echt een A-merk als het op Versterkers aankomtquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij mij thuis niet hoor.. cheapass ding van Philips.
Ik begin games ook te ontgroeien en mijn verleden als reviewer heeft mijn spelplezier ook geen goed gedaan, je MOEt dan wel kritisch kijken en dan zie je de fouten en ergernissen veel sneller dan de huiskamer gamer.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wellicht heb je een punt.. en aan de andere kant denk ik jou gameplezier ook door andere oorzaken versjitterd kan worden.
'vroegeuh' had je verslavende spellen, en geen online community, geen marketing, geen PR, geen hype om snel snel te gamen.
Al met al was je minder kritisch en blij met wat je had.. nu word je steeds lekker gemaakt met iets wat er aan komt, je leest previews etc. het spel gaat in je hoofd al een leven leiden. Met als gevolg dat als je het speelt het tegen valt met je verwachtingen, of blijkt dat de developers niet alles hebben kunnen waarmaken.
Voor mij persoonlijk is lag een groot issieu, dat haalt voor mij het gameplezier er uit.. "het had zo mooi kunnen wezen als"
Maar veel spellen van nu zijn eigenlijk vergelijkbaar met fastfood... leuk voor deze maand.
Je moet aan de wiiquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:41 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik citeer mezelf uit het GoW topic:
[..]
[..]
De game wereld draait niet meer om wat de gamers willen, maar om wat de developers willen...... Mensen accepteren gewoon dat halfbakken games op de planken liggen en kopen deze ook blind. Als ik een auto koop, wil ik ook niet dat het gerammel in het sturrhuis na 3 maanden wordt opgelost. Hij moet vanuit de fabriek 100% zijn.
Developers brengen een game uit om te cashen en laten de gamers de fouten vinden ipv zelf GOEDE testers in huis te halen.
Ben net al naar de plee geweest...............quote:
Laat me niet lachen.quote:EA spokesman: Myself, I prefer something more creative
Mwaa je kan ook een muisarm krijgen, of een controllerduim bij de PS2/Xbox. De gevaren liggen overal.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:27 schreef masterdave het volgende:
Als je van graphics houdt die niet mooier worden als de mooiste spellen een jaartje of 2 geleden met een wiimote, dan is de wii een leuk apparaat, voor mij is het gewoon een apparaat die gaat vragen om lichamelijke klachten.
Je kan ook een controllerduim krijgen bij de Wiimote, of een tennisarm, etc. Dat bewegen is alleen maar goed als je het met mate doet en niet teveel dezelfde bewegingen hoeft te makenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:30 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mwaa je kan ook een muisarm krijgen, of een controllerduim bij de PS2/Xbox. De gevaren liggen overal.
Wat ik heb gemerkt tijdens de Wii-sessies is dat het juist alleen maar goed is, dat bewegen.
Na een paar seconde niet geraakt te worden zit je weer 'vol'quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:04 schreef Robocock het volgende:
Zeg, iemand die weet hoe het damage systeem werkt in CoD3?Regenereert je health in dekking ofzo?
Ah, want er zit nergens een healthbar ofzo toch, of kijk ik weer scheelquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Na een paar seconde niet geraakt te worden zit je weer 'vol'
Zit idd geen healthbar in het spel, maar hoe snel je doodgaat hangt af van waar en hoevaak je geraakt wordtquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:08 schreef Robocock het volgende:
[..]
Ah, want er zit nergens een healthbar ofzo toch, of kijk ik weer scheel
Wel een erg bruut spel trouwens, dat geluid![]()
Ah, dacht ik al indd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Zit idd geen healthbar in het spel, maar hoe snel je doodgaat hangt af van waar en hoevaak je geraakt wordt
Bij de Gamma heb je ze voor 10 euro, zijn prima kabelsquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je hebt een optische audiokabel nodig. Die kosten (goede kwaliteit) zo'n ¤ 30,-
Zoek eens op merken als Oehlbach, Monster of Qed.
Wil je budget kabels, dus voor lage prijs no-name kabeltjes:
Vivanco of Profigold
Ik zou zwaar de voorkeur geven aan een A-merk kabel Dus niet die kabel van ¤ 2,- die eerder werd gepost.
Tsja, ik hoef ze niet. Net zoals ik de speakerskabels van de Gamma niet hoef. Het is iig geen A-kwaliteit / merk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:39 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Bij de Gamma heb je ze voor 10 euro, zijn prima kabels
Vaak merk je het verschil echt niet. Ik heb hier een hele dure optische kabel en die van de Gamma en ze werken even goed, al jaren. Ook met scartkabels enzo merk je geen kwaliteits verschil(of je moet echt hele goedkopen troep kabels kopen).. De helft van de tijd zijn de A-merk kabels onzin en gewoon overdreven duur omdat er een merkje op staat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tsja, ik hoef ze niet. Net zoals ik de speakerskabels van de Gamma niet hoef. Het is iig geen A-kwaliteit / merk.
Dus eigenlijk heeft EA niet gelijk, want zoveel games zijn er niet die dat kunnen bewerkstellen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:51 schreef donald_dick het volgende:
EA heeft gelijk over GOW. het is alleen wel een game die je bij de strot pakt en niet meer los laat, vooral bij de co-op single player. als je alleen kijkt naar de gameplay was KillSwitch gewoon hetzelfde. maar ik vond KillSwitch ook een vet spel
Precies, op standaard audio/video apparatuur zoals, philips, sony, jvc enz zie en hoor je dat verschil echt niet met die kabels. Als je nu een audio installatie hebt van ¤10.000 en TV van rond dezelfde prijs dan word het misschien nuttig om al die overdreven dure kabels erbij te gebruiken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:51 schreef Kremers het volgende:
Bij de BCC evrkoopen ze gold-plated RGB kabels van ¤99, echt niet dat je dat ziet op een gewone tv, dan moet je een tv van vele duizenden euro's hebben.
Hetzelfde geldt voor de huis/tuin en keuken versterkers, die de meeste hier zullen hebben. Alleen op hele dure versterkers hoor je het verschil misschien tussen een kabel van ¤30 en een kabel van ¤10.
De helderheid en scherpheid van de muur en de tv zelf wordt ook hoger zo te zien als je een HD-DVD speler gebruiktquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:04 schreef BMH het volgende:
DVD:
[afbeelding]
HD DVD:
[afbeelding]
Ik wil even toevoegen dat het een HD tv is waardoor de DVD beelden geupscaled worden en dus niet native zijn aan de resolutie. Ik kan je garanderen dat de DVD er op een 480p scherm er mooier uitziet.
Ook het contrast en kleurgebruik van beide shots verschillen extreem. Hieruit kun je afleiden dat er verschillen zijn in de films en niet alleen de bitrate en resolutie.. Of misschien gebruiken ze een crappy dvd speler.
Mja, eik moet het gewoon met screencaptures gebeuren hehe.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:09 schreef Tain het volgende:
[..]
De helderheid en scherpheid van de muur en de tv zelf wordt ook hoger zo te zien als je een HD-DVD speler gebruikt
Dit is al een redelijke vergelijking(al wel wat ouder en vast ook bekend)quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mja, eik moet het gewoon met screencaptures gebeuren hehe.
Het is duidelijk scherper. Maar ik vind het niet perse mooier.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:04 schreef BMH het volgende:
DVD:
[afbeelding]
HD DVD:
[afbeelding]
Ik wil even toevoegen dat het een HD tv is waardoor de DVD beelden geupscaled worden en dus niet native zijn aan de resolutie. Ik kan je garanderen dat de DVD er op een 480p scherm er mooier uitziet.
Ook het contrast en kleurgebruik van beide shots verschillen extreem. Hieruit kun je afleiden dat er verschillen zijn in de films en niet alleen de bitrate en resolutie.. Of misschien gebruiken ze een crappy dvd speler.
Ik mis toch een beetje de chaos die er heerst in de SPquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:56 schreef Robocock het volgende:
Jeez, MP van CoD3 is intens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet echt even relaxed doen, loop me verschrikkelijk op te fokken met BattleHelemaal hyper
![]()
nee, eentje moet bedraad zijn, anders raken de draadloze signalen door de war.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:27 schreef N-E-R-D het volgende:
Even een dom vraagje, het is toch geen probleem om met 2 wireless controllers te spelen?
Was het je opgevallen dat er 4 lichtjes zijn voor 4 controllers?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:27 schreef N-E-R-D het volgende:
Even een dom vraagje, het is toch geen probleem om met 2 wireless controllers te spelen?
ik heb op 1 HD-TV een DVD en HD-film zien draaien. HD is inderdaad een stuk scherper, maar ik vond het nou niet echt wereldschokkendquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:04 schreef BMH het volgende:
DVD:
[afbeelding]
HD DVD:
[afbeelding]
Je kan er toch meer dan 4 draadloos koppelen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Was het je opgevallen dat er 4 lichtjes zijn voor 4 controllers?
geloof van niet....quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:32 schreef Gajes het volgende:
[..]
Je kan er toch meer dan 4 draadloos koppelen?
Uhm, wat voor zin heeft dat als je met max 4 man tegelijk op je 360 kan spelen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:32 schreef Gajes het volgende:
[..]
Je kan er toch meer dan 4 draadloos koppelen?
Heb nog geen controller gezien dus nee.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Was het je opgevallen dat er 4 lichtjes zijn voor 4 controllers?
ja maar hoe groot is die tv? het verschil zie je ook beter als je een hdtv van een meter hebt of een hdtv van 66cmquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:32 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb op 1 HD-TV een DVD en HD-film zien draaien. HD is inderdaad een stuk scherper, maar ik vond het nou niet echt wereldschokkend
Nou ik vind het verschil wel behoorlijk. Ik zou niet graag meer terug willen. Maar ja, alles went natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:32 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb op 1 HD-TV een DVD en HD-film zien draaien. HD is inderdaad een stuk scherper, maar ik vond het nou niet echt wereldschokkend
het was een grote Sony (geen idee hoe groot precies)quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:37 schreef linuxje het volgende:
[..]
ja maar hoe groot is die tv? het verschil zie je ook beter als je een hdtv van een meter hebt of een hdtv van 66cm
Wordt zo'n vet spelquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:58 schreef devv05 het volgende:
Multiplayer demo van Lost Planet op 23 november
Vehicles besturen, 16 players en 4 gamemodes
Is altijd al geweest bij CoD MPquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:26 schreef Robocock het volgende:
Hmmmmmmz
Er wordt wel erg veel gesniperd in MP CoD3, vind ik zelf eigenlijk irritant worden![]()
Waarom niet? Pas vanaf een bepaald gewicht gaan ze moeilijk doen.Zelfs mijn import PSP kwam zonder problemen door de douane (was gelabeld: Laboratory equipment) Volgens mij moest je ook pas boven een bepaald bedrag en/of waarde BTW betalen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hopelijk komt die door de douane heen
blokker?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:45 schreef Bastard het volgende:
Nou de wereld is zeker oneerljik verdeeld want mn cod3 is niet op de mat komen vallen vandaag... fuck you FRS en Blokker
Heeft die Blokker ook wat met CoD3 te maken of heb je gewoon een hekel aan Blokker?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:45 schreef Bastard het volgende:
Nou de wereld is zeker oneerljik verdeeld want mn cod3 is niet op de mat komen vallen vandaag... fuck you FRS en Blokker
Ja Blokker heeft er mee te maken.. die hadden m ook al in de verkoop.. net als de FRS. En dan zijn mensen die hem preorderen en pas op de release dag behoren te krijgen de dupe.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heeft die Blokker ook wat met CoD3 te maken of heb je gewoon een hekel aan Blokker?
blokker verkoopt 360 games?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja Blokker heeft er mee te maken.. die hadden m ook al in de verkoop.. net als de FRS. En dan zijn mensen die hem preorderen en pas op de release dag behoren te krijgen de dupe.
Kheb vanmiddag woest dimplus gebeld omdat ik hem nog niet heb, heel gesprek er mee gehad. Dat ze de distribiteur hebben gebeld en geeist dat ze niet meer leveren aan de FRS voor de releasedate enzo..
Goed, bottomline in mijn vertraging is de tnt post, die doet er vanaf Groningen kennelijk 2 dagen over om post af te leveren. Te belachelijk voor woorden anno 2006 overigs maar goed, ze zijn daar niet al te vlot.. nog steeds semi ambtenaren.
Maar goed, met GoW.. zodra dimplus doorkrijgt dat andere zaken hem verkopen, gooien hun hem ook in de verkoop, dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed, met GoW.. zodra dimplus doorkrijgt dat andere zaken hem verkopen, gooien hun hem ook in de verkoop, dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
waarom heeft fardo hem al![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]Eigenlijk zouden we moeten bellen/mailen dat die al verkocht wordt
wie de neuk is fardo?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
waarom heeft fardo hem al![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |