Dus eigenlijk heeft EA niet gelijk, want zoveel games zijn er niet die dat kunnen bewerkstellen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:51 schreef donald_dick het volgende:
EA heeft gelijk over GOW. het is alleen wel een game die je bij de strot pakt en niet meer los laat, vooral bij de co-op single player. als je alleen kijkt naar de gameplay was KillSwitch gewoon hetzelfde. maar ik vond KillSwitch ook een vet spel
Precies, op standaard audio/video apparatuur zoals, philips, sony, jvc enz zie en hoor je dat verschil echt niet met die kabels. Als je nu een audio installatie hebt van ¤10.000 en TV van rond dezelfde prijs dan word het misschien nuttig om al die overdreven dure kabels erbij te gebruiken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:51 schreef Kremers het volgende:
Bij de BCC evrkoopen ze gold-plated RGB kabels van ¤99, echt niet dat je dat ziet op een gewone tv, dan moet je een tv van vele duizenden euro's hebben.
Hetzelfde geldt voor de huis/tuin en keuken versterkers, die de meeste hier zullen hebben. Alleen op hele dure versterkers hoor je het verschil misschien tussen een kabel van ¤30 en een kabel van ¤10.
De helderheid en scherpheid van de muur en de tv zelf wordt ook hoger zo te zien als je een HD-DVD speler gebruiktquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:04 schreef BMH het volgende:
DVD:
[afbeelding]
HD DVD:
[afbeelding]
Ik wil even toevoegen dat het een HD tv is waardoor de DVD beelden geupscaled worden en dus niet native zijn aan de resolutie. Ik kan je garanderen dat de DVD er op een 480p scherm er mooier uitziet.
Ook het contrast en kleurgebruik van beide shots verschillen extreem. Hieruit kun je afleiden dat er verschillen zijn in de films en niet alleen de bitrate en resolutie.. Of misschien gebruiken ze een crappy dvd speler.
Mja, eik moet het gewoon met screencaptures gebeuren hehe.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:09 schreef Tain het volgende:
[..]
De helderheid en scherpheid van de muur en de tv zelf wordt ook hoger zo te zien als je een HD-DVD speler gebruikt
Dit is al een redelijke vergelijking(al wel wat ouder en vast ook bekend)quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mja, eik moet het gewoon met screencaptures gebeuren hehe.
Het is duidelijk scherper. Maar ik vind het niet perse mooier.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:04 schreef BMH het volgende:
DVD:
[afbeelding]
HD DVD:
[afbeelding]
Ik wil even toevoegen dat het een HD tv is waardoor de DVD beelden geupscaled worden en dus niet native zijn aan de resolutie. Ik kan je garanderen dat de DVD er op een 480p scherm er mooier uitziet.
Ook het contrast en kleurgebruik van beide shots verschillen extreem. Hieruit kun je afleiden dat er verschillen zijn in de films en niet alleen de bitrate en resolutie.. Of misschien gebruiken ze een crappy dvd speler.
Ik mis toch een beetje de chaos die er heerst in de SPquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:56 schreef Robocock het volgende:
Jeez, MP van CoD3 is intens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet echt even relaxed doen, loop me verschrikkelijk op te fokken met BattleHelemaal hyper
![]()
nee, eentje moet bedraad zijn, anders raken de draadloze signalen door de war.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:27 schreef N-E-R-D het volgende:
Even een dom vraagje, het is toch geen probleem om met 2 wireless controllers te spelen?
Was het je opgevallen dat er 4 lichtjes zijn voor 4 controllers?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:27 schreef N-E-R-D het volgende:
Even een dom vraagje, het is toch geen probleem om met 2 wireless controllers te spelen?
ik heb op 1 HD-TV een DVD en HD-film zien draaien. HD is inderdaad een stuk scherper, maar ik vond het nou niet echt wereldschokkendquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:04 schreef BMH het volgende:
DVD:
[afbeelding]
HD DVD:
[afbeelding]
Je kan er toch meer dan 4 draadloos koppelen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Was het je opgevallen dat er 4 lichtjes zijn voor 4 controllers?
geloof van niet....quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:32 schreef Gajes het volgende:
[..]
Je kan er toch meer dan 4 draadloos koppelen?
Uhm, wat voor zin heeft dat als je met max 4 man tegelijk op je 360 kan spelen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:32 schreef Gajes het volgende:
[..]
Je kan er toch meer dan 4 draadloos koppelen?
Heb nog geen controller gezien dus nee.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Was het je opgevallen dat er 4 lichtjes zijn voor 4 controllers?
ja maar hoe groot is die tv? het verschil zie je ook beter als je een hdtv van een meter hebt of een hdtv van 66cmquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:32 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb op 1 HD-TV een DVD en HD-film zien draaien. HD is inderdaad een stuk scherper, maar ik vond het nou niet echt wereldschokkend
Nou ik vind het verschil wel behoorlijk. Ik zou niet graag meer terug willen. Maar ja, alles went natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:32 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb op 1 HD-TV een DVD en HD-film zien draaien. HD is inderdaad een stuk scherper, maar ik vond het nou niet echt wereldschokkend
het was een grote Sony (geen idee hoe groot precies)quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:37 schreef linuxje het volgende:
[..]
ja maar hoe groot is die tv? het verschil zie je ook beter als je een hdtv van een meter hebt of een hdtv van 66cm
Wordt zo'n vet spelquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:58 schreef devv05 het volgende:
Multiplayer demo van Lost Planet op 23 november
Vehicles besturen, 16 players en 4 gamemodes
Is altijd al geweest bij CoD MPquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:26 schreef Robocock het volgende:
Hmmmmmmz
Er wordt wel erg veel gesniperd in MP CoD3, vind ik zelf eigenlijk irritant worden![]()
Waarom niet? Pas vanaf een bepaald gewicht gaan ze moeilijk doen.Zelfs mijn import PSP kwam zonder problemen door de douane (was gelabeld: Laboratory equipment) Volgens mij moest je ook pas boven een bepaald bedrag en/of waarde BTW betalen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hopelijk komt die door de douane heen
blokker?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:45 schreef Bastard het volgende:
Nou de wereld is zeker oneerljik verdeeld want mn cod3 is niet op de mat komen vallen vandaag... fuck you FRS en Blokker
Heeft die Blokker ook wat met CoD3 te maken of heb je gewoon een hekel aan Blokker?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:45 schreef Bastard het volgende:
Nou de wereld is zeker oneerljik verdeeld want mn cod3 is niet op de mat komen vallen vandaag... fuck you FRS en Blokker
Ja Blokker heeft er mee te maken.. die hadden m ook al in de verkoop.. net als de FRS. En dan zijn mensen die hem preorderen en pas op de release dag behoren te krijgen de dupe.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heeft die Blokker ook wat met CoD3 te maken of heb je gewoon een hekel aan Blokker?
blokker verkoopt 360 games?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja Blokker heeft er mee te maken.. die hadden m ook al in de verkoop.. net als de FRS. En dan zijn mensen die hem preorderen en pas op de release dag behoren te krijgen de dupe.
Kheb vanmiddag woest dimplus gebeld omdat ik hem nog niet heb, heel gesprek er mee gehad. Dat ze de distribiteur hebben gebeld en geeist dat ze niet meer leveren aan de FRS voor de releasedate enzo..
Goed, bottomline in mijn vertraging is de tnt post, die doet er vanaf Groningen kennelijk 2 dagen over om post af te leveren. Te belachelijk voor woorden anno 2006 overigs maar goed, ze zijn daar niet al te vlot.. nog steeds semi ambtenaren.
Maar goed, met GoW.. zodra dimplus doorkrijgt dat andere zaken hem verkopen, gooien hun hem ook in de verkoop, dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed, met GoW.. zodra dimplus doorkrijgt dat andere zaken hem verkopen, gooien hun hem ook in de verkoop, dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
waarom heeft fardo hem al![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]Eigenlijk zouden we moeten bellen/mailen dat die al verkocht wordt
wie de neuk is fardo?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
waarom heeft fardo hem al![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |