Waar is ie goedkoop?quote:Op maandag 13 november 2006 14:36 schreef devv05 het volgende:
Viva Pinata is regiovrij dus importeren die zooi!
Call of Duty 3, Gears of War, Viva Pinata, Tony Hawk Project 8 en Rainbow Six: Vegas allemaal voor de helft van de prijs
Zucht, nog 1x dan.quote:Op maandag 13 november 2006 13:08 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Hmm bij mij zeurt die demo (en vele anderen) over het feit dat de demo alleen maar in 60Hz afgespeeld kan worden. Als ik dan in het systeem-menu schakel naar 60 Hz blijft er niet veel over van mijn beeld. Iemand tips hoe ik dit kan omzeilen? Of ligt dit puur aan mijn tv (Sony KLV 27HR3S)?
Play-Asia, altijd 32-35 euro per game. 2 voor de prijs van 1 dus. Zie trouwens net dat mn CoD3 verstuurd is, GoW helaas niet want ik zit bij de 2e batchquote:
hahaaha, getruukt!quote:Op maandag 13 november 2006 14:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Play-Asia, altijd 32-35 euro per game. 2 voor de prijs van 1 dus. Zie trouwens net dat mn CoD3 verstuurd is, GoW helaas niet want ik zit bij de 2e batch
Dus niet over een paard?quote:Op maandag 13 november 2006 14:57 schreef WolfsNL het volgende:
Singleplayer vond ik erg vet, vooral als je net begint en over die muur getild wordt.
Ja.quote:Op maandag 13 november 2006 14:59 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand ervaring met de Wifi Adaptor voor de 360?
Ik voeg je wel ff toe, valt mee hoeveel fokkers in mn lijst dat spel gamen eigenlijk..quote:Op maandag 13 november 2006 14:57 schreef WolfsNL het volgende:
W00t, sinds gister ook CoD3, heerlijke game. Online ook even geprobeerd, maar misschien leuk om met mede-fokkers te spelen?
Gamertag is in ieder geval: WolfsNL.
Singleplayer vond ik erg vet, vooral als je net begint en over die muur getild wordt.
Hij werkt perfect. staat ongeveer 15 meter van mn modem af, met een gesloten deur ertussen, bereik is perfect. ontvang zelf een netwerk die ik niet kan zien met mn laptop. Ik vindt het het geld waard! Kabel kost ook wat geld, en je hoeft het niet te gaan aanleggen.quote:Op maandag 13 november 2006 15:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
en??? doet ie goed? bereik en shit... echt de 80 euro waard?
hij doet goed bij mij als ik de beveiliging op WPA zet....WPA2 doet ie niet heb er trouwens 70 euro voor betaald bij de media marktquote:Op maandag 13 november 2006 15:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
en??? doet ie goed? bereik en shit... echt de 80 euro waard?
Dank u!quote:Op maandag 13 november 2006 14:44 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Als je google op had gedurft had je dat zelf ook kunnen vinden.
Doet het prima hoor.quote:Op maandag 13 november 2006 14:59 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand ervaring met de Wifi Adaptor voor de 360?
Die moeten hem nog allemaal uit Azië ontvangenquote:Op maandag 13 november 2006 15:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik voeg je wel ff toe, valt mee hoeveel fokkers in mn lijst dat spel gamen eigenlijk..
Ik heb ‘m voor 44 euro bij Media Markt Utrecht gehaald vorige week.quote:Op maandag 13 november 2006 15:42 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Die moeten hem nog allemaal uit Azië ontvangen
Mijne is woensdag verstuurd maar nog niks binnen
Verschilt per game. Meestal staat het erbij, maar bij sommige games (zoals Viva Pinata en GoW) zijn de NTSC J wel regiovrij, volgens mij... anders zou niet iedereen massaal GoW bestellen daar.quote:Op maandag 13 november 2006 15:49 schreef Legendkiller het volgende:
Viva Piņata regiovrij =![]()
Als de NTSC J nu ook regiovrij is had ik die meteen besteld, iemand daar een bevestiging van?
NTSC J levertijd is ook 5-15 dagen, maar weet je het zeker dat die niet regio vrij en niet Engels is? Want bij Rainbow Six: Vegas staat het ook, maar ik weet vrij zeker dat Ubisoft games altijd regiovrij zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 16:06 schreef Legendkiller het volgende:
GOW NTSC J kun je er nog gewoon bestellen, enkel de US is regiovrij en back ordererd volgens de site. Ik wacht het nog wel even af, anders zit ik alsnog met een game die ik niet kan spelen, iig bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |