idiotquote:Flame me ff aub.
Hmm, dan maar eens terug eisen van een homie van mequote:Op zaterdag 4 november 2006 13:48 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben weer bezig met Saints Row.
De multiplayer games zijn best wel leuk en gelukkig helemaal vrij van lag
Hmm, het zou slimmer zijn als ze gewoon meer series op Marketplace zetten (Southpark etc)quote:Download films vanaf de Xbox Live Marketplace
Het gerucht gaat rond dat Microsoft later deze maand gaat beginnen met het aanbieden van high definition films op de Xbox Live Marketplace.
Eind november zou er meer dan duizend uur aan video op de Marketplace moeten staan. De films kan je vervolgens huren of kopen met Microsoft Points. De films zouden voordat je ze laad een stukje moeten downloaden, en de rest wordt dan gedownload terwijl je aan het kijken bent. Heb je van te voren net genoeg tijd om even wat chips en een biertje te pakken.
Het huren van een film zou ongeveer vier dollar moeten gaan kosten. De film kan na betaling dan enkele weken opgestart worden. Als de film al begonnen is heb je nog een dag of twee om hem helemaal te kijken. Je kan deze gehuurde films dus ook maar één keer kijken voordat ze zichzelf weer verwijderen.
De films die je koopt blijven natuurlijk altijd beschikbaar. Het zou logisch zijn dat je de film koopt en dat je deze vervolgens weer van je harde schijf kan verwijderen en dan voor altijd gewoon weer kan downloaden zonder betaling. Want op een 20GB harde schijf passen niet echt veel films.
Of het ook allemaal echt nog deze maand gaat gebeuren is niet zeker, en of de service dan ook meteen in Europa te gebruiken is valt ook te betwijfelen.
Zou me er nu echt tot moeten zetten..... update kwam best laat.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:48 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben weer bezig met Saints Row.
De multiplayer games zijn best wel leuk en gelukkig helemaal vrij van lag
DEBIEL, JE VERNEUKT HEEL HET TOPIC, EN ELK TOPIC OP FOKquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:47 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Kut noob die ik ben, ben ik topicnummer vergeten en spatie tussen xbox en 360![]()
Flame me ff aub.![]()
Sjakie, denk om je bloeddrukquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
DEBIEL, JE VERNEUKT HEEL HET TOPIC, EN ELK TOPIC OP FOK
[XBOX 360] Deel 167 - No Giant Enemy Crabs allowedquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:55 schreef Fliepke het volgende:
Wat moet het nummer zijn enzo, pas ik het aan
167, alvast hartstikke bedanktquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:55 schreef Fliepke het volgende:
Wat moet het nummer zijn enzo, pas ik het aan
idiotquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
167, alvast hartstikke bedankt![]()
Editquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:59 schreef bluebit het volgende:
[..]
idiot
edit : ben ik nou gek, je had daar toch 166 opgeschreven![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Legendary Edition Halo 3:
[afbeelding]
Voor de mensen die het niet begrijpen: de helm is de verpakking.
OMGquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Legendary Edition Halo 3:
[afbeelding]
Voor de mensen die het niet begrijpen: de helm is de verpakking.
Kan hier ook gewoon TVP tikken als 1e post... maar zal dan wel verwijderd wordenquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:04 schreef bluebit het volgende:
[..]
gaaf dat je het ook in 3 topics meldt....![]()
Gelukkig dat de multiplayer echt super isquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
De co-op mode van SC: DA valt me echt zwaar tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |