idiotquote:Flame me ff aub.
Hmm, dan maar eens terug eisen van een homie van mequote:Op zaterdag 4 november 2006 13:48 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben weer bezig met Saints Row.
De multiplayer games zijn best wel leuk en gelukkig helemaal vrij van lag
Hmm, het zou slimmer zijn als ze gewoon meer series op Marketplace zetten (Southpark etc)quote:Download films vanaf de Xbox Live Marketplace
Het gerucht gaat rond dat Microsoft later deze maand gaat beginnen met het aanbieden van high definition films op de Xbox Live Marketplace.
Eind november zou er meer dan duizend uur aan video op de Marketplace moeten staan. De films kan je vervolgens huren of kopen met Microsoft Points. De films zouden voordat je ze laad een stukje moeten downloaden, en de rest wordt dan gedownload terwijl je aan het kijken bent. Heb je van te voren net genoeg tijd om even wat chips en een biertje te pakken.
Het huren van een film zou ongeveer vier dollar moeten gaan kosten. De film kan na betaling dan enkele weken opgestart worden. Als de film al begonnen is heb je nog een dag of twee om hem helemaal te kijken. Je kan deze gehuurde films dus ook maar één keer kijken voordat ze zichzelf weer verwijderen.
De films die je koopt blijven natuurlijk altijd beschikbaar. Het zou logisch zijn dat je de film koopt en dat je deze vervolgens weer van je harde schijf kan verwijderen en dan voor altijd gewoon weer kan downloaden zonder betaling. Want op een 20GB harde schijf passen niet echt veel films.
Of het ook allemaal echt nog deze maand gaat gebeuren is niet zeker, en of de service dan ook meteen in Europa te gebruiken is valt ook te betwijfelen.
Zou me er nu echt tot moeten zetten..... update kwam best laat.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:48 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben weer bezig met Saints Row.
De multiplayer games zijn best wel leuk en gelukkig helemaal vrij van lag
DEBIEL, JE VERNEUKT HEEL HET TOPIC, EN ELK TOPIC OP FOKquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:47 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Kut noob die ik ben, ben ik topicnummer vergeten en spatie tussen xbox en 360![]()
Flame me ff aub.![]()
Sjakie, denk om je bloeddrukquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
DEBIEL, JE VERNEUKT HEEL HET TOPIC, EN ELK TOPIC OP FOK
[XBOX 360] Deel 167 - No Giant Enemy Crabs allowedquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:55 schreef Fliepke het volgende:
Wat moet het nummer zijn enzo, pas ik het aan
167, alvast hartstikke bedanktquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:55 schreef Fliepke het volgende:
Wat moet het nummer zijn enzo, pas ik het aan
idiotquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
167, alvast hartstikke bedankt![]()
Editquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:59 schreef bluebit het volgende:
[..]
idiot
edit : ben ik nou gek, je had daar toch 166 opgeschreven![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Legendary Edition Halo 3:
[afbeelding]
Voor de mensen die het niet begrijpen: de helm is de verpakking.
OMGquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan hier ook gewoon TVP tikken als 1e post... maar zal dan wel verwijderd wordenquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:04 schreef bluebit het volgende:
[..]
gaaf dat je het ook in 3 topics meldt....![]()
Gelukkig dat de multiplayer echt super isquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
De co-op mode van SC: DA valt me echt zwaar tegen
Hmm, dat was mijn enige echte reden waarom ik het spel misschien zou willen kopen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welke coopquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
de xbox versie heeft co-opquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welke coop... vond het ook verschrikkelijk!
Ik snap dat dus echt niet he.............. echt niet.... die Choas Theory coop was echt geweldig... halen ze het uit de 360 versie van Double Agentquote:
Dat zijn de kwaliteiten van next-gen, dingen eruit halenquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap dat dus echt niet he.............. echt niet.... die Choas Theory coop was echt geweldig... halen ze het uit de 360 versie van Double Agent![]()
edit: godverdomme ze konden me niet helpen, er waren geen nederlanders of engels sprekenden meer jezus christus heb ik weer he. gelijk een klacht indienen dikkke kneuzenquote:als het u belieft, blijft u in de lijn
Ga eventueel naar het forum van Xboxworld en check Fardo's topics..... gozer weet erg veel.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:43 schreef linuxje het volgende:
ik hang nu al 28 minuten aan de lijn bij die helpdesk, sjezus
hoor je 100x:
[..]
edit: godverdomme ze konden me niet helpen, er waren geen nederlanders of engels sprekenden meer jezus christus heb ik weer he. gelijk een klacht indienen dikkke kneuzen
Nieuws | 4 november 2006 - Eind vorige maand lieten we je al het weten, maar vandaag is daar dan de eerste afbeelding van de onwijs speciale Collector's Editie van Halo 3. Nog even voor de duidelijkheid: de Master Chief-helm is niet bedoeld om over je kop te trekken, maar om de meegeleverde discs in te bewaren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Koop hem pas tijdens kerstmisquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zit te twijfelen zeg wil COD3, ook wel gelijk hebben
Ik zie dat wel zitten met die HD films die je kunt huren of kopen, al zou ik ze eerder huren dat lijkt me beter.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:54 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Hmm, dan maar eens terug eisen van een homie van me
Edit:
[..]
Hmm, het zou slimmer zijn als ze gewoon meer series op Marketplace zetten (Southpark etc)
Bel, mits je daar de mogelijkheid toe hebt, meteen als ze open gaan (9.00 's ochtends), dan ben je er vrijwel meteen door. Zo niet, ga dan voor de Engelse service (op hetzelfde nummer) in plaats van de Nederlandse. Je hebt binnen een minuut iemand aan de lijn en als je ook maar een klein beetje Engels kent komt het ook prima in orde. Optie 3: Zet je telefoon op de speaker en ga wat voor jezelf doen tot ze opnemenquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:43 schreef linuxje het volgende:
ik hang nu al 28 minuten aan de lijn bij die helpdesk, sjezus
hoor je 100x:
[..]
edit: godverdomme ze konden me niet helpen, er waren geen nederlanders of engels sprekenden meer jezus christus heb ik weer he. gelijk een klacht indienen dikkke kneuzen
Wil ik ook. Dan er 2 weken stevig tegen aan met de SPquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:28 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Koop hem pas tijdens kerstmis
Denk het eerlijk gezegd van niet, maar als er achievements in zittenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:11 schreef knater het volgende:
komt sneak king ook in .nl uit bij burger king?
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:11 schreef knater het volgende:
komt sneak king ook in .nl uit bij burger king?
Nooit geweten dat Tony Hawk demo online konquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:22 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Meest online gespeelde games
Xbox 360 Top Live Titles (UU’s)
1 Splinter Cell Double Agent
2 Call of Duty 2
3 Pro Evolution Soccer 6
4 Madden NFL 07
5 Ghost Recon 3
6 Saints Row
7 Tony Hawk's Project 8 Demo
8 Final Fantasy XI
9 Marvel Ultimate Alliance
10 Tiger Woods PGA TOUR® 07
Als MP van CoD3 idd beter is als die van CoD2 dan zal dat lekker genieten worden
Is al gefixed andersquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Na die update, loopt die wel vaak vast hier, en kan ik hem opnieuw aandoen
al die cartoons die ooit op Cartoon Network waren, en dan (ook) als streamquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:54 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Hmm, dan maar eens terug eisen van een homie van me
Edit:
[..]
Hmm, het zou slimmer zijn als ze gewoon meer series op Marketplace zetten (Southpark etc)
Heb geen probleem met de prijs van ¤100.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nieuws | 4 november 2006 - Eind vorige maand lieten we je al het weten, maar vandaag is daar dan de eerste afbeelding van de onwijs speciale Collector's Editie van Halo 3. Nog even voor de duidelijkheid: de Master Chief-helm is niet bedoeld om over je kop te trekken, maar om de meegeleverde discs in te bewaren.
Mocht je bezwijken voor deze bijzondere set, dan zul je bij de release iets meer dan ¤100 uit je spaarpot moeten zien te toveren. Hiervoor krijg je dus de Spartaanse helm en en vier discs met het spel en verschillende bonus DVD's. De inhoud van deze DVD's is inmiddels ook bekend en bestaat uit het volgende:
* Behind-the-scenes at Bungie Studios with new insights into the Halo Universe and the making of Halo 3.
* A special hi-res collection of all cinematics from Halo 1 and Halo 2 with director commentary from the Bungie Team bonus
* Community content from Red vs. Blue, This Spartan Life and Exclusive Gamer Tiles & a Theme
* Each unit will be serialized for added individuality and collectability
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |