Gisteren nog een MP filmpje van gezien, word ook zo tofquote:
Gijs, we gaan wel samen war spelen als de moffen hoorquote:
Godverquote:Op donderdag 2 november 2006 08:42 schreef Bastard het volgende:
Gijs, we gaan wel samen war spelen als de moffen hoor
Trek ik mn leren jas aan, scheer mn kop nog es bij en zet een bloempot op mn kop!!
quote:We’re hearing from a small number of customers (less than 1%) that are having issues with the Fall Console Update. I’ve been told that the team should have an updated version in the next 12-24 hours. We’ll let you know when the issue is resolved.
If you are having problems with the update for any reason, please call Xbox Support (1-800-4-MY-XBOX in the US and Canada). We’re working with those affected to get them back up and running, and we’re committed to making sure the update doesn’t cause problems for anyone else.
Mn Duitse hart gaat al sneller kloppen!quote:Op donderdag 2 november 2006 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Godver
Die Fahne hoch!
Die Reihen dicht geschlossen!
SA marschiert
Mit ruhig festem Schritt
Kam'raden, die Rotfront
Und Reaktion erschossen,
Marschier'n im Geist
In unser'n Reihen mit
quote:Op donderdag 2 november 2006 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Godver
Die Fahne hoch!
Die Reihen dicht geschlossen!
SA marschiert
Mit ruhig festem Schritt
Lijkt me super Gijs!quote:Op donderdag 2 november 2006 09:00 schreef Bastard het volgende:
Mn Duitse hart gaat al sneller kloppen!
Ben zo hyped ook weer
Ik las gisteren dat interview op IGN, een oudgediende heeft meegewerkt aan het spel om het zo echt mogelijk te maken. Hij vind dat dit het beste bij de werkelijkheid komt omdat er zoveel chaos heerst op het slagveld, dat je af en toe gewoon niet weet waar je heen moet rennen om dekking te zoeken... dat belooft watquote:Op donderdag 2 november 2006 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lijkt me super Gijs!
Laatst nog even de multiplayer van CoD2 gechecked (als spectator, ja ik ben een mietje). En dat zag er al goed uit.
Ik zou graag 2k7 spelen maar dan moet ik eerst 2k6 verkopenquote:Op donderdag 2 november 2006 09:00 schreef jpg97 het volgende:
Heeft iemand Marvel Ultimate Alliance al?
En nog meer NBA 2K7 spelers hier?
Als je alle extra content van dit spel wil unlocken via marketplace kost je dat $50 extra. Ja, unlocken. De content staat gewoon op de disk en is vanaf dag 1 beschikbaar tegen betaling.quote:
wat een btiches,, moet je daarom 10 euro meer betalen voor de collecters editionquote:Op donderdag 2 november 2006 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je alle extra content van dit spel wil unlocken via marketplace kost je dat $50 extra. Ja, unlocken. De content staat gewoon op de disk en is vanaf dag 1 beschikbaar tegen betaling.
The Collectors Edition Upgrade - 800 Points
quote:Op donderdag 2 november 2006 09:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat een btiches,, moet je daarom 10 euro meer betalen voor de collecters edition
ik meen me 16-11 te herinnerenquote:Op donderdag 2 november 2006 09:37 schreef Martijn85 het volgende:
Wanneer komt Rainbow Six eigenlijk uit? Die gaat er zeker komen nadat ik gister de demo even heb gespeeld.
Samen met GoW natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |