neequote:
Zou er bijna nog 1 kopen voor de zekerheidquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:34 schreef nexhil het volgende:
premium pack voor 339 incl btw!
http://www.priceattack.nl/winkel/
Gijs, aan die pijl en boog heb je al bijna voldoendequote:Op dinsdag 12 december 2006 11:09 schreef kepler het volgende:
[..]
nee
komt ook omdat die andere gast steeds als een debiel op hem af rent en dood gaat...
dat wil ik best, maar hij geeft dus een foutmeldingquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:56 schreef Heintje het volgende:
Ik heb de OP weer eens aangepast, aangezien iedereen daar te lui voor is.
Nou wil hopelijk de TS de OP nog ff updaten.
ligt die daar ergens? Want die heb ik dus niet...quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, aan die pijl en boog heb je al bijna voldoende![]()
Vlgs mij in de wagon er voor.. dus waar je begint.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:01 schreef kepler het volgende:
[..]
ligt die daar ergens? Want die heb ik dus niet...
Yep, waar je begint in de wagon bij de eindscene ligt een hele voorraad wapens en ammoquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Longshot is ook meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Bij de P&C zit ook 1 batterij, deze kun je dus ook opladen als aan het spelen bent. Met de Q&C kan dat niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:20 schreef TwyLight het volgende:
Als je de quick charge koopt krijg je er 1 batterij bij, zodat je kan afwisselen.
maar ik denk ook idd dat de play & charge de beste is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |