neequote:
Zou er bijna nog 1 kopen voor de zekerheidquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:34 schreef nexhil het volgende:
premium pack voor 339 incl btw!
http://www.priceattack.nl/winkel/
Gijs, aan die pijl en boog heb je al bijna voldoendequote:Op dinsdag 12 december 2006 11:09 schreef kepler het volgende:
[..]
nee
komt ook omdat die andere gast steeds als een debiel op hem af rent en dood gaat...
dat wil ik best, maar hij geeft dus een foutmeldingquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:56 schreef Heintje het volgende:
Ik heb de OP weer eens aangepast, aangezien iedereen daar te lui voor is.
Nou wil hopelijk de TS de OP nog ff updaten.
ligt die daar ergens? Want die heb ik dus niet...quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, aan die pijl en boog heb je al bijna voldoende![]()
Vlgs mij in de wagon er voor.. dus waar je begint.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:01 schreef kepler het volgende:
[..]
ligt die daar ergens? Want die heb ik dus niet...
Yep, waar je begint in de wagon bij de eindscene ligt een hele voorraad wapens en ammoquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Longshot is ook meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Bij de P&C zit ook 1 batterij, deze kun je dus ook opladen als aan het spelen bent. Met de Q&C kan dat niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:20 schreef TwyLight het volgende:
Als je de quick charge koopt krijg je er 1 batterij bij, zodat je kan afwisselen.
maar ik denk ook idd dat de play & charge de beste is
omg, jij bakt er dan echt niks vanquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:09 schreef kepler het volgende:
[..]
nee
komt ook omdat die andere gast steeds als een debiel op hem af rent en dood gaat...
wie niet ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:37 schreef Emerica het volgende:
[..]
*trotse eigenaar van de Insane en Hardcore achievements![]()
Serieus, als zelfs ik een spel op de moeilijkste stand vrij simpel kan uitspelen, is die stand simpelweg lang niet moeilijk genoeg.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:37 schreef Emerica het volgende:
[..]
*trotse eigenaar van de Insane en Hardcore achievements![]()
Gijsje79quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:42 schreef kepler het volgende:
[..]
prima
wat is je gamertag eigenlijk?
Easyquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Serieus, als zelfs ik een spel op de moeilijkste stand vrij simpel kan uitspelen, is die stand simpelweg lang niet moeilijk genoeg.
Dus zulke bijzondere achievements zijn dat niet.
zou best wel eens kunnenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Gijsje79
Maar volgens mij sta je al in me friendslist.
Ondergrondse garage, auto, vroem vroem vroemquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heeft er iemand trouwens een tip hoe ik met Dead Rising die Zombie Genocider achievement kan halen? Want 53k zombie kills halen met m'n huidige tempo lijkt me zo goed als onmogelijk!
In de maintenece tunnels.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heeft er iemand trouwens een tip hoe ik met Dead Rising die Zombie Genocider achievement kan halen? Want 53k zombie kills halen met m'n huidige tempo lijkt me zo goed als onmogelijk!
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:58 schreef MMaRsu het volgende:
GoW geruild tegen RB6, ik vond GoW echt geen zak aan
Ooh wat ben jij stoer!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:57 schreef tjizzle het volgende:
en dna nog paarse paashaas als jij het niet moeilijk vind, da kan, kwil wel met je dualen op live, of in groepen weet zkr dat je het aflegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
Diepgang van het niveau lik me kutquote:
Start gewoon een COOP en laat iemand je helpen. Zit je ook niet met 't gezeik dat Dom telkens als een bezetene op 'm af rent.oquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:03 schreef kepler het volgende:
nou, het is officieel. Ik suck in games
RAAM lukt me nog steeds nietAls tie dichterbij komt ga ik steeds dood omdat ik er op 1 of andere manier niet langs kom elke keer. Je kan hem toch alleen maar raken als die vogels rondvliegen? (dus niet om hem heen)
Probeer je cache ff te legen, lost dit probleem vaak opquote:
Waar zat je met je gedachten?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb trouwens dat Scarface theme gekocht
Heb je alleen de SP geprobeerd? Die vond ik in het begin ook kut. En nou nog steeds saai.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Diepgang van het niveau lik me kut
Ik heb het echt geprobeerd maar vond er gewoon weinig aan, dat hele stoere "ik ben een grote gespierde amerikaan en kan leuke one-liners maken" spreekt me ook gewoon niet aan.
Ik vind Scarface sowieso wel vet dus tja had nog 320 punten waar ik toch niks mee deedquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:15 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Waar zat je met je gedachten?
Ik vind het standaard theme nog het duidelijkst en beste. En ga dus echt geen knaken neerleggen voor iets wat lelijker en onduidelijker is.
Of is die van scarface goed te doen?
Hmm, ik vind m wel erg stoer eigenlijk http://www.xbox.com/en-US/live/marketplace/scarface/themes.htmquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb trouwens dat Scarface theme gekocht
SP geprobeerd, vond er niks aan.. MP paar potjes gespeeld met Wessiej, wel leuk enzo maar niets bijzonders imo. Ik denk dat ik meer plezier ga beleven aan RB6quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Heb je alleen de SP geprobeerd? Die vond ik in het begin ook kut. En nou nog steeds saai.
Het gaat om de Co-op en de MP. Al moet de je MP ook wel ff leren warderen. Zeker in maps als Gridlock waar je moet rennen om een beter wapen te pakken te krijgen.
Hijs ook wel vet hoor!quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmm, ik vind m wel erg stoer eigenlijk http://www.xbox.com/en-US/live/marketplace/scarface/themes.htm
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:31 schreef MMaRsu het volgende:
Twylight : [XBOX360] Saints Row #10 "Where's my dick :+
hihi die heb ik inmiddels alquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:34 schreef Gamedemon het volgende:
Kon je GoW niet ruilen tegen een inboedel verzekering?
Fuckit, ik moest nog 2 levelsquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:48 schreef Gamedemon het volgende:
O en bij de weg,
De mensen die klaagden over splitscreen T-hunt achievements met RB6...
Het staat fout aangegeven, ik heb dit weekend samen met iemand anders alle missies co op uitgespeeld en ik kreeg geen achievement.
Toen ben ik even rond gaan neuzen op het internet en nu blijkt dus dat je die achievements krijgt voor Solo terrorist hunt
Guntquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Fuckit, ik moest nog 2 levels
Hoe ver kwam je?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Aan mijn fifa gekte, heb ik toch mooi 2 overnachtingen in een 4 sterren hotel overgehouden + deelname aan de wereldfinale van de fifa interactive world cup
Als je met de RB knop vanaf een bepaald gebied goed schiet gaat die er in, zonder dat je er wat aan kan doenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:29 schreef wc-eend het volgende:
RB?
Ah dus jij bent MarsNL dusquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Aan mijn fifa gekte, heb ik toch mooi 2 overnachtingen in een 4 sterren hotel overgehouden + deelname aan de wereldfinale van de fifa interactive world cup
Nou omdat ik een groot verhaal kreeg (2 berichten) van iemand die naar Adam moest in een zoveelsterren hotel om te komen gamenquote:
Ik kon hem niet vinden in die gamenick lijst van wiki... en wist echt niet waar ik hem van kendequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kostte mij ook even wat moeite toen
Gammaquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kon hem niet vinden in die gamenick lijst van wiki... en wist echt niet waar ik hem van kende
Zonder buikloop hadden we die klassieker nooit gekend...quote:
www.gamefaqs.com ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:54 schreef KaiN het volgende:
Is er iemand die een overzicht heeft wat je bij Tony Hawk's Project 8 moet bereiken om de volgende rank te halen. Ik ben nu rank 5 en wil weten wat ik moet hebben om rank 4 te worden
Daar is een hoop te vinden maar helaas niet hoe je ranks omhoog gaat, wat vooral voor de laatste 8 een leuk lijstje zou zijn voor een hoop mensen denk ik. Ben er net achter dat je gewoon de challenge moet doen dus moet nu naar rank 3 proberen te komen.quote:
Dude die Gijs is anti RS volgens mijquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:57 schreef MMaRsu het volgende:
B heb je Rainbow Six al?
Wowquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
Dude die Gijs is anti RS volgens mij
Niet oplaadbaar.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:55 schreef Caas het volgende:
Even terug over die batterijen, zijn de standaard batterijen die je er bij krijgt herlaadbaar of niet?
Anders koop je toch een oplader, daar krijg je immers baterrijen bijquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:55 schreef Caas het volgende:
Even terug over die batterijen, zijn de standaard batterijen die je er bij krijgt herlaadbaar of niet?
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
Dude die Gijs is anti RS volgens mij
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:23 schreef devv05 het volgende:
Vijftien nieuwe screenshots van Ghost Recon: Advanced Warfighter 2
[afbeelding]
Boem!
Kale shots maar wil dit spel wel graag hebben. Ubisoft is goed bezig. Rainbow Six en GRAW zijn ook geweldige games.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:23 schreef devv05 het volgende:
Vijftien nieuwe screenshots van Ghost Recon: Advanced Warfighter 2
[afbeelding]
Boem!
Wat je ook kunt doen als je een premium hebt, is een nieuwe Live-account aanmaken, dan krijg je een maand lang gold trial.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Is er ook een live abbo voor 1 maandje?
Ik ga over een maand verhuizen, en heb dan even geen tijd voor live ivm verbouwing ed maar wil tot die tijd eigenlijk wel via live kunne gamen.
Ik vind het een beetje zonde om 12mnd of 3mnd te kopen, dan eerst een maand te gebruiken en daarna twee maanden niet.
Vergeet Splinter Cell niet!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kale shots maar wil dit spel wel graag hebben. Ubisoft is goed bezig. Rainbow Six en GRAW zijn ook geweldige games.
2 jaar.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef gijsje79 het volgende:
Weet iemand zo hoelang je garantie op de 360 hebt?
Is dit ook 2 jaar zoals bij de Xbox?
Me 360 gaat namelijk wat raar doen, pakt moeilijk games en soms wat herrie met opstarten.
Dat lijkt wel op de perfecte tipquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:02 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen als je een premium hebt, is een nieuwe Live-account aanmaken, dan krijg je een maand lang gold trial.
Die vond ik echt tegenvallen jammergenoeg...quote:
Had ik een keer geprobeerd (ala CoD 2) maar hij zoemde toen in op zijn hoofdquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
Jammer dat er geen melee aanval inzit trouwens, wil soms naar die terroristen toelopen en ze lekker een klap met de achterkant van mijn shotgun geven
Alleen die ijsland missie was echt kut, daarna wordt ie geweldigquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die vond ik echt tegenvallen jammergenoeg...
Ik vond het verhaal totaal ruk, beter nog er zit geen verhaal inquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alleen die ijsland missie was echt kut, daarna wordt ie geweldig
Dat infiltreren double-agent gedoe is gewoon tof en spannend. En de laatste missie vond ik juist vet, eindelijk je wapens gebruikenquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal totaal ruk, beter nog er zit geen verhaal in. Er zit niet eens een einde in
Dus?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens BMH SC:Double Agent is nu backwards compatible voor de 360 ( Xbox versie ) dusssssssssssssssssssss
Dan had je Gears of War moeten houden. Dan had je naar de ander toe kunnen lopen en hem met je machiene geweer zagen. Of een granaat om zijn nek slaan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
Jammer dat er geen melee aanval inzit trouwens, wil soms naar die terroristen toelopen en ze lekker een klap met de achterkant van mijn shotgun geven
That means that I and anyone else who makes any money at all between now and March (or at least manages not to lose more than $1,699,999,999.99) will officially make more money than Sony's gaming division. I rule.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
"because Sony is insecure about the size of its penis"!
Moar:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=sony_bullshit
Serieus? ik heb de eerste 2 levels gespeeld, maar vind d'r werkelijk geen zak aan.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Zit nu level 4 van Hitman Blood Money, theater level in 3 was wel erg leuk
ik heb nog een code voor een maaandje gold gratis, stuur maar een pmquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Is er ook een live abbo voor 1 maandje?
Ik ga over een maand verhuizen, en heb dan even geen tijd voor live ivm verbouwing ed maar wil tot die tijd eigenlijk wel via live kunne gamen.
Ik vind het een beetje zonde om 12mnd of 3mnd te kopen, dan eerst een maand te gebruiken en daarna twee maanden niet.
De eerste lichting zou 2 jaar moeten hebben las ik laatst..quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef gijsje79 het volgende:
Weet iemand zo hoelang je garantie op de 360 hebt?
Is dit ook 2 jaar zoals bij de Xbox?
Me 360 gaat namelijk wat raar doen, pakt moeilijk games en soms wat herrie met opstarten.
Ik voel een klaar met GoWquote:
Gaat over de HD-DVD spelerquote:In theory, this sounds like the makings of a 360 meltdown requiring all fans operating at maximum warp to things cool, but in practise the machine runs quietly (as it would playing a Live demo from the hard disk) and the add-on itself can barely be heard at all.
Dat kon ik al... op mn gewone dvd spelerquote:Op woensdag 13 december 2006 09:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gaat over de HD-DVD speler
kunnen we eindelijk in stilte een filmpje kijken![]()
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=70652
14.gifquote:Op woensdag 13 december 2006 09:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat kon ik al... op mn gewone dvd speler
Ik moet al mijn games nog uitspelen, in sommigen ben ik nog niet eens voorbij level 1.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:20 schreef Gajes het volgende:
Moet echt nog veel uitspelen, maar op de een of andere manier lukt me dat nooit.
Er zijn 2 dingen waar ik zeker weet dat ik iedereen versla hier op Fok! en das Geometry wars, en Fight Night, Bring it!quote:
Vanavond Gears? Misschien Ranked spelen? Ik ben rond half 8 online tot half 10quote:Op woensdag 13 december 2006 10:33 schreef bigore het volgende:
[..]
Er zijn 2 dingen waar ik zeker weet dat ik iedereen versla hier op Fok! en das Geometry wars, en Fight Night, Bring it!
gamertag bigore
Waarschijnlijk wel, maar moet eerlijk bekennen dat me vriendin me beetje in me nek zit de laatste tijd omdat ik nogal vaak achter die 360 zit. Maar moet lukken vanaaf!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:02 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Vanavond Gears? Misschien Ranked spelen? Ik ben rond half 8 online tot half 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |