Alleen die ijsland missie was echt kut, daarna wordt ie geweldigquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die vond ik echt tegenvallen jammergenoeg...
Ik vond het verhaal totaal ruk, beter nog er zit geen verhaal inquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alleen die ijsland missie was echt kut, daarna wordt ie geweldig
Dat infiltreren double-agent gedoe is gewoon tof en spannend. En de laatste missie vond ik juist vet, eindelijk je wapens gebruikenquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal totaal ruk, beter nog er zit geen verhaal in. Er zit niet eens een einde in
Dus?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens BMH SC:Double Agent is nu backwards compatible voor de 360 ( Xbox versie ) dusssssssssssssssssssss
Dan had je Gears of War moeten houden. Dan had je naar de ander toe kunnen lopen en hem met je machiene geweer zagen. Of een granaat om zijn nek slaan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
Jammer dat er geen melee aanval inzit trouwens, wil soms naar die terroristen toelopen en ze lekker een klap met de achterkant van mijn shotgun geven
That means that I and anyone else who makes any money at all between now and March (or at least manages not to lose more than $1,699,999,999.99) will officially make more money than Sony's gaming division. I rule.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
"because Sony is insecure about the size of its penis"!
Moar:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=sony_bullshit
Serieus? ik heb de eerste 2 levels gespeeld, maar vind d'r werkelijk geen zak aan.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Zit nu level 4 van Hitman Blood Money, theater level in 3 was wel erg leuk
ik heb nog een code voor een maaandje gold gratis, stuur maar een pmquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Is er ook een live abbo voor 1 maandje?
Ik ga over een maand verhuizen, en heb dan even geen tijd voor live ivm verbouwing ed maar wil tot die tijd eigenlijk wel via live kunne gamen.
Ik vind het een beetje zonde om 12mnd of 3mnd te kopen, dan eerst een maand te gebruiken en daarna twee maanden niet.
De eerste lichting zou 2 jaar moeten hebben las ik laatst..quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef gijsje79 het volgende:
Weet iemand zo hoelang je garantie op de 360 hebt?
Is dit ook 2 jaar zoals bij de Xbox?
Me 360 gaat namelijk wat raar doen, pakt moeilijk games en soms wat herrie met opstarten.
Ik voel een klaar met GoWquote:
Gaat over de HD-DVD spelerquote:In theory, this sounds like the makings of a 360 meltdown requiring all fans operating at maximum warp to things cool, but in practise the machine runs quietly (as it would playing a Live demo from the hard disk) and the add-on itself can barely be heard at all.
Dat kon ik al... op mn gewone dvd spelerquote:Op woensdag 13 december 2006 09:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gaat over de HD-DVD speler
kunnen we eindelijk in stilte een filmpje kijken![]()
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=70652
14.gifquote:Op woensdag 13 december 2006 09:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat kon ik al... op mn gewone dvd speler
Ik moet al mijn games nog uitspelen, in sommigen ben ik nog niet eens voorbij level 1.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:20 schreef Gajes het volgende:
Moet echt nog veel uitspelen, maar op de een of andere manier lukt me dat nooit.
Er zijn 2 dingen waar ik zeker weet dat ik iedereen versla hier op Fok! en das Geometry wars, en Fight Night, Bring it!quote:
Vanavond Gears? Misschien Ranked spelen? Ik ben rond half 8 online tot half 10quote:Op woensdag 13 december 2006 10:33 schreef bigore het volgende:
[..]
Er zijn 2 dingen waar ik zeker weet dat ik iedereen versla hier op Fok! en das Geometry wars, en Fight Night, Bring it!
gamertag bigore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |