Wowquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
Dude die Gijs is anti RS volgens mij
Niet oplaadbaar.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:55 schreef Caas het volgende:
Even terug over die batterijen, zijn de standaard batterijen die je er bij krijgt herlaadbaar of niet?
Anders koop je toch een oplader, daar krijg je immers baterrijen bijquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:55 schreef Caas het volgende:
Even terug over die batterijen, zijn de standaard batterijen die je er bij krijgt herlaadbaar of niet?
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
Dude die Gijs is anti RS volgens mij
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:23 schreef devv05 het volgende:
Vijftien nieuwe screenshots van Ghost Recon: Advanced Warfighter 2
[afbeelding]
Boem!
Kale shots maar wil dit spel wel graag hebben. Ubisoft is goed bezig. Rainbow Six en GRAW zijn ook geweldige games.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:23 schreef devv05 het volgende:
Vijftien nieuwe screenshots van Ghost Recon: Advanced Warfighter 2
[afbeelding]
Boem!
Wat je ook kunt doen als je een premium hebt, is een nieuwe Live-account aanmaken, dan krijg je een maand lang gold trial.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Is er ook een live abbo voor 1 maandje?
Ik ga over een maand verhuizen, en heb dan even geen tijd voor live ivm verbouwing ed maar wil tot die tijd eigenlijk wel via live kunne gamen.
Ik vind het een beetje zonde om 12mnd of 3mnd te kopen, dan eerst een maand te gebruiken en daarna twee maanden niet.
Vergeet Splinter Cell niet!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kale shots maar wil dit spel wel graag hebben. Ubisoft is goed bezig. Rainbow Six en GRAW zijn ook geweldige games.
2 jaar.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef gijsje79 het volgende:
Weet iemand zo hoelang je garantie op de 360 hebt?
Is dit ook 2 jaar zoals bij de Xbox?
Me 360 gaat namelijk wat raar doen, pakt moeilijk games en soms wat herrie met opstarten.
Dat lijkt wel op de perfecte tipquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:02 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen als je een premium hebt, is een nieuwe Live-account aanmaken, dan krijg je een maand lang gold trial.
Die vond ik echt tegenvallen jammergenoeg...quote:
Had ik een keer geprobeerd (ala CoD 2) maar hij zoemde toen in op zijn hoofdquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
Jammer dat er geen melee aanval inzit trouwens, wil soms naar die terroristen toelopen en ze lekker een klap met de achterkant van mijn shotgun geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |